Dat eerste klinkt niet erg lekker.quote:Op maandag 14 april 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nooit gehad, doe mij maar Menu Degustacion of Eglefino con vino tinto.
Volgens el Sierd moet je dat bestellen in de Taberna del Alabardero in Sevilla en vervolgens wil je nooit meer wat anders. Ze hebben ook een vestiging in Madrid.quote:Op maandag 14 april 2014 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat eerste klinkt niet erg lekker.
Ik ga pitten.
Dat zijn van die exquise hapjes. Ik houd daar niet zo van. Doe mij maar basic tapas.quote:Op maandag 14 april 2014 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens el Sierd moet je dat bestellen in de Taberna del Alabardero in Sevilla en vervolgens wil je nooit meer wat anders. Ze hebben ook een vestiging in Madrid.
Die kan je het beste krijgen in Restaurant Oncalada in Bilbao.quote:Op maandag 14 april 2014 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zijn van die exquise hapjes. Ik houd daar niet zo van. Doe mij maar basic tapas.
Is het niet Bar Oncalada?quote:Op maandag 14 april 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die kan je het beste krijgen in Restaurant Oncalada in Bilbao.
Sierd zei Bar Oncalada, maar ik kan alleen Restaurant Oncalada in Bilbao vinden dus ik heb Sierd gecorrigeerd.quote:
Sierd corrigeren is een beetje als Murray Walker corrigeren. Het is terecht, maar tevens ketterij.quote:Op maandag 14 april 2014 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sierd zei Bar Oncalada, maar ik kan alleen Restaurant Oncalada in Bilbao vinden dus ik heb Sierd gecorrigeerd.
| 1 | 2201 DERKSEN ON THE ROAD 227.000 |
De mensen in dit land worden dom gehouden door schijtlollige diskjockeys.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Niet zo heel veel kijkers, maar we leven dan ook in een smakeloos landje.
[ code verwijderd ]
quote:Op maandag 14 april 2014 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sierd corrigeren is een beetje als Murray Walker corrigeren. Het is terecht, maar tevens ketterij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |