Iedereen daar is evengoed schuldig.quote:Op maandag 14 april 2014 23:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik neem dit verhaal maar voor waarheid aan aangezien ik geen andere versie ken. Maar er zal wel meer achter zitten, als het alleen om LMI gaat, dan zou hij wel een ban krijgen.

Bl approvesquote:

Ik speel die dikke papzak achter de bar.quote:

Nee jij wilde geen fotoquote:Op maandag 14 april 2014 23:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wacht nog af op die selfie met je pet

Je weet niet wat je zegt joh achterlijke idiootquote:Op maandag 14 april 2014 23:02 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ga maar weer je wajong ophalen, anders kan je je pilletjes wéér niet betalen.

Niet haten op Jefquote:Op maandag 14 april 2014 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik speel die dikke papzak achter de bar.

Jahoor en daar?quote:

Ja, ga der vooral in meequote:Op maandag 14 april 2014 23:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt joh achterlijke idioot

Ik heb er ook 5 gezet.quote:Op maandag 14 april 2014 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik vooral, ik zette namelijk de TR

Was geen selfiequote:

het kan ook hier aan liggenquote:Op maandag 14 april 2014 23:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik neem dit verhaal maar voor waarheid aan aangezien ik geen andere versie ken. Maar er zal wel meer achter zitten, als het alleen om LMI gaat, dan zou hij wel een ban krijgen.
quote:Op maandag 14 april 2014 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
Vrij simpel allemaal. Of normaal doen, of ik gooi deze SC dicht tot morgenochtend.
quote:
quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 22:09 schreef Insomnia_ het volgende:
OPDOEKEN OPDOEKEN OPDOEKEN OPDOEKEN OPDOEKEN OPDOEKEN
quote:
quote:
quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |