Vast een onwijs leuk iemand... Die lijkt op zn moeder.quote:Op maandag 14 april 2014 21:52 schreef CaptainCab het volgende:
Damn ik heb de date van Rob even gemist, was het zo'n monster?
Wiskeydick...quote:Op maandag 14 april 2014 21:50 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Lekker zuipen en lekker neuken
Bij mij werkt het iig niet.
Soms iets te lang he?quote:Op maandag 14 april 2014 21:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hou je het wel langer vol
Don't ask
Nou je het zegt, volgens mij wel ja.quote:Op maandag 14 april 2014 21:53 schreef Donder het volgende:
[..]
Vast een onwijs leuk iemand... Die lijkt op zn moeder.
Oh? Dan ben je de eerste die ik ken die dat heeftquote:Op maandag 14 april 2014 21:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als ik heb gedronken heb ik niet eens meer zin.
Een beetje drank is wel OK, maar het komt heel precies. Je hebt zomaar 20-30 biertjes teveel te pakken.quote:Op maandag 14 april 2014 21:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als ik heb gedronken heb ik niet eens meer zin.
Regelmatig gewoon opgegeven, laat maar lukt toch niet meerquote:
Klinkt ook heel uitnodigend allemaal, daar moet je toch bij zijnquote:
Die moet toch gigantisch voor de gek gehouden worden op verjaardagen en feestjes of niet?quote:
Ik heb het dan ook over te veel drank.quote:Op maandag 14 april 2014 21:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh? Dan ben je de eerste die ik ken die dat heeft
Na een paar wijntjes worden jullie vaak zo losbandig en geil
Precies!quote:Op maandag 14 april 2014 21:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Een beetje drank is wel OK, maar het komt heel precies. Je hebt zomaar 20-30 biertjes teveel te pakken.
Waarschijnlijk is hij wel degene die het laatst lacht met al de centen die hij daarmee verdient.quote:Op maandag 14 april 2014 21:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die moet toch gigantisch voor de gek gehouden worden op verjaardagen en feestjes of niet?
Ik over de ideale hoeveelheidquote:Op maandag 14 april 2014 21:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over te veel drank.
Ik kan dit wel beamen, te veel is funest.quote:Op maandag 14 april 2014 21:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over te veel drank.
quote:Op maandag 14 april 2014 21:54 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Klinkt ook heel uitnodigend allemaal, daar moet je toch bij zijn
Yep. Anders gebruiken ze geen caps.quote:DIT WORDT ZEKER WEER EEN LEUKE EN GEZELLIGE AVOND !
quote:Op maandag 14 april 2014 21:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Luxe site ook.
Ik ben verkocht, dit word neuken
Limburgers niet?quote:Op maandag 14 april 2014 21:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die moet toch gigantisch voor de gek gehouden worden op verjaardagen en feestjes of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |