Nieuwe afleveringen vanaf 3 maart 2014! Wekelijks op maandag om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Gotta Goquote:
Dat doen alle mannen, alleen zeggen we dat niet hardopquote:Op maandag 14 april 2014 21:48 schreef Eerin het volgende:
Hij scant ook gelijk elke vrouw of hij het ermee wil/kan/mag doen, jezus.
Het is altijd een van de twee.quote:Op maandag 14 april 2014 21:50 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Lekker zuipen en lekker neuken
Bij mij werkt het iig niet.
Da's ook weer waar.quote:Op maandag 14 april 2014 21:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat doen alle mannen, alleen zeggen we dat niet hardop
Idd.quote:Op maandag 14 april 2014 21:50 schreef Cynix ® het volgende:
Marc is sneu, maar vooral ranzig en viezig en goor.
quote:Op maandag 14 april 2014 21:50 schreef Studiotje het volgende:
Het kwam van achter maar klonk als water?![]()
Maar de vonk sloeg over.quote:Op maandag 14 april 2014 21:51 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Whehe, met die vuurstenen, 'ik ben er niet zo'n kei in'
wat 10 negerlullen niet voor elkaar krijgen...quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 21:51 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wat 10 negerlullen niet voor elkaar krijgen...
Daar was Marcel al mee bezigquote:Op maandag 14 april 2014 21:51 schreef Metalfreak het volgende:
Die date van Rob: "Kill it with fire!"
Hou je het wel langer volquote:Op maandag 14 april 2014 21:51 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Precies. Na te veel alcohol voel je het niet eens meer
Praten over darmen op 1e date. Ja.quote:Op maandag 14 april 2014 21:52 schreef CaptainCab het volgende:
Damn ik heb de date van Rob even gemist, was het zo'n monster?
Als ik heb gedronken heb ik niet eens meer zin.quote:Op maandag 14 april 2014 21:51 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Precies. Na te veel alcohol voel je het niet eens meer
Komt nogquote:Op maandag 14 april 2014 21:52 schreef CaptainCab het volgende:
Aan wie vraag je dat?quote:Op maandag 14 april 2014 21:52 schreef CaptainCab het volgende:
ergerquote:Op maandag 14 april 2014 21:52 schreef CaptainCab het volgende:
...jaquote:Op maandag 14 april 2014 21:52 schreef CaptainCab het volgende:
M'n tv is er van overledenquote:Op maandag 14 april 2014 21:52 schreef CaptainCab het volgende:
Pitje met verenoorbellen.quote:Op maandag 14 april 2014 21:52 schreef CaptainCab het volgende:
Vast een onwijs leuk iemand... Die lijkt op zn moeder.quote:Op maandag 14 april 2014 21:52 schreef CaptainCab het volgende:
Wiskeydick...quote:Op maandag 14 april 2014 21:50 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Lekker zuipen en lekker neuken
Bij mij werkt het iig niet.
Soms iets te lang he?quote:Op maandag 14 april 2014 21:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hou je het wel langer vol
Don't ask
Nou je het zegt, volgens mij wel ja.quote:Op maandag 14 april 2014 21:53 schreef Donder het volgende:
[..]
Vast een onwijs leuk iemand... Die lijkt op zn moeder.
Oh? Dan ben je de eerste die ik ken die dat heeftquote:Op maandag 14 april 2014 21:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als ik heb gedronken heb ik niet eens meer zin.
Een beetje drank is wel OK, maar het komt heel precies. Je hebt zomaar 20-30 biertjes teveel te pakken.quote:Op maandag 14 april 2014 21:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als ik heb gedronken heb ik niet eens meer zin.
Regelmatig gewoon opgegeven, laat maar lukt toch niet meerquote:
Klinkt ook heel uitnodigend allemaal, daar moet je toch bij zijnquote:
Die moet toch gigantisch voor de gek gehouden worden op verjaardagen en feestjes of niet?quote:
Ik heb het dan ook over te veel drank.quote:Op maandag 14 april 2014 21:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh? Dan ben je de eerste die ik ken die dat heeft
Na een paar wijntjes worden jullie vaak zo losbandig en geil
Precies!quote:Op maandag 14 april 2014 21:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Een beetje drank is wel OK, maar het komt heel precies. Je hebt zomaar 20-30 biertjes teveel te pakken.
Waarschijnlijk is hij wel degene die het laatst lacht met al de centen die hij daarmee verdient.quote:Op maandag 14 april 2014 21:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die moet toch gigantisch voor de gek gehouden worden op verjaardagen en feestjes of niet?
Ik over de ideale hoeveelheidquote:Op maandag 14 april 2014 21:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over te veel drank.
Ik kan dit wel beamen, te veel is funest.quote:Op maandag 14 april 2014 21:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over te veel drank.
quote:Op maandag 14 april 2014 21:54 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Klinkt ook heel uitnodigend allemaal, daar moet je toch bij zijn
Yep. Anders gebruiken ze geen caps.quote:DIT WORDT ZEKER WEER EEN LEUKE EN GEZELLIGE AVOND !
quote:Op maandag 14 april 2014 21:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Luxe site ook.
Ik ben verkocht, dit word neuken
Limburgers niet?quote:Op maandag 14 april 2014 21:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die moet toch gigantisch voor de gek gehouden worden op verjaardagen en feestjes of niet?
8 euro, geen geld om een keer te kunnen neuken.quote:Op maandag 14 april 2014 21:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Luxe site ook.
quote:
quote:
Dames met 3/4 broekenquote:Het dragen van sportkleding, sportschoenen, sporthemden, korte-bermuda- en 3/4 broeken(dames wel), hoeden en petten is niet toegestaan.
Goedkoper dan de gemiddelde datequote:Op maandag 14 april 2014 21:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
8 euro, geen geld om een keer te kunnen neuken.
Dat zeg ik, heerlijkquote:Op maandag 14 april 2014 21:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En dan van die enorme kuiten eronder zonder enkelsquote:
Mooi, hoef ik geen speciale kleding te kopenquote:
Plausibel.quote:Op maandag 14 april 2014 21:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja sexy, met van die grote zakken erop en dan in zo'n heerlijke Takko-kleur, vaal turkoois of beige.quote:Op maandag 14 april 2014 21:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En dan van die enorme kuiten eronder zonder enkels
Eisen, welke eisen?quote:Op maandag 14 april 2014 21:58 schreef Eerin het volgende:
[..]
Moet je volgens mij niet teveel eisen willen stellen..
Maar maar maarquote:Op maandag 14 april 2014 21:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Luxe site ook.
quote:Vanaf 23.00 uur een GRATIS mini-buffet. Ook worden er regelmatig lekkere hapjes geserveerd ! Kortom een heerlijk avondje uit !
Jaquote:
quote:Op maandag 14 april 2014 21:59 schreef Turbomuis het volgende:
De James Bond onder dit volk. Tuurlijk.
In Flodder zat een vrouw die Kees als naam had.quote:
Lekker met je frituurvingers de chickies betastenquote:
Het Archeon ofzoquote:Op maandag 14 april 2014 22:00 schreef Eerin het volgende:
Favoriet tijdperkHet lijkt wel mijn introkamp bij Geschiedenis.
En het minibuffet bestaat uit:quote:
Ja, maar die is niet echt zo genoemd bij haar geboortequote:Op maandag 14 april 2014 22:00 schreef OProg het volgende:
[..]
In Flodder zat een vrouw die Kees als naam had.
quote:Op maandag 14 april 2014 22:01 schreef Eerin het volgende:
Dit is echt geen prehistorie kleding trouwens, geweven kleding.
Ja dat kan niet he als maagdquote:Op maandag 14 april 2014 22:00 schreef CaptainCab het volgende:
Kijk ze lopen, alsof ze de voorouders van ons allemaal zijn
Dan was de ring nooit in Mordor aangekomen.quote:
Godver ja. Pffff.quote:
zoekwoorden voor google;quote:Op maandag 14 april 2014 22:00 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
En het minibuffet bestaat uit:
Stokbroodjes met paté óf brie!
quote:Op maandag 14 april 2014 22:03 schreef CaptainCab het volgende:
Het is wel wreed om eerst zijn ogen te fixen en dan zo'n date naar hem te sturen
Dat.quote:Op maandag 14 april 2014 22:03 schreef Revanches het volgende:
Hij ziet er echt een stuk beter uit zonder bril
Dat is niet aardigquote:Op maandag 14 april 2014 22:03 schreef SilentChaos het volgende:
Dat is geen date mandat is een gedrocht
Z'n piemel of zijn lichaamslengte?quote:Op maandag 14 april 2014 22:03 schreef MissJ het volgende:
als hij 20 cm langer was zou ik hem echt wel doen hoor
Hoe groot is hij dan?quote:Op maandag 14 april 2014 22:03 schreef MissJ het volgende:
Nou, wanneer kom je langs dan??quote:Op maandag 14 april 2014 22:03 schreef MissJ het volgende:
Tja de waarheid is soms niet zo aardigquote:
Ik ook welquote:Op maandag 14 april 2014 22:03 schreef MissJ het volgende:
ik wist dat deze vraag zou komenquote:Op maandag 14 april 2014 22:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Z'n piemel of zijn lichaamslengte?
Misschien is Rob wel het laatste puzzelstukje?quote:
Maar ze is geen gedrocht, een gedrocht is echt overdreven. De waarheid is dat ze haar haar heeft verpest, rare kleren aan heeft en een rare stijl heeft qua accessoires, en ze zegt rare dingen.quote:Op maandag 14 april 2014 22:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja de waarheid is soms niet zo aardig
rond de 1.70quote:
het missende puzzelstukje, wees eens romantischquote:Op maandag 14 april 2014 22:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Misschien is Rob wel het laatste puzzelstukje?
Ach, de puzzlestukjes vallen vanzelf op hun plaatsquote:Op maandag 14 april 2014 22:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Valt nog mee, langer dan ik dan. Ik vind het best een leuke vent.quote:
Doe ik ook hoor.quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 22:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 april 2014 22:06 schreef StarGazer het volgende:
Ze heeft volgens mij ook in the undateables gezeten
Erger, trust mequote:Op maandag 14 april 2014 22:06 schreef CaptainCab het volgende:
Iemand hier ooit zo'n droevige date gehad als Rob?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |