Kras Lakschade...quote:Op maandag 14 april 2014 21:45 schreef Etcetera het volgende:
als jij kras lakschade bent dan is je laatste tweet uit 2012
quote:
quote:
Maak er wat moois van en daarna op naar je nieuwe job...quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen![]()
laatste werkdag vandaag na 12 jaar. Vreemd
heb hier een tijdje geleden al aangekondigd dat ik per 1 mei bij een nieuwe werkgever ga beginnenquote:
gemistquote:Op dinsdag 15 april 2014 07:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heb hier een tijdje geleden al aangekondigd dat ik per 1 mei bij een nieuwe werkgever ga beginnen
Succes en vooral veel plezierquote:Op dinsdag 15 april 2014 07:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2014 12:15 schreef TradeMarkie het volgende:
vanochtend voelde ik me toch een stuk beter, dus rond een uur of 9 toch maar besloten te gaan werken
inderdaad, maar ik verbijt de pijn wel een paar keerquote:Op dinsdag 15 april 2014 14:06 schreef B.ertha het volgende:
Met alleen naar rechts gaan kom je ook wel thuis
Twee weken vrij? Lekker! Ga je nog iets doen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen![]()
Zou TomTom daar ook een optie voor hebben?quote:Op dinsdag 15 april 2014 14:06 schreef B.ertha het volgende:
Met alleen naar rechts gaan kom je ook wel thuis
2 weken Dublinquote:Op dinsdag 15 april 2014 15:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Twee weken vrij? Lekker! Ga je nog iets doen?
ruilen tegen 3 dode haasjes?quote:Op dinsdag 15 april 2014 15:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mijn kat wordt traag, dooie muis onder een stoel.Ik kan er echt niet mee zitten als er af en toe een muis door het huis racet, hoort bij een oud huis, maar ik heb wel graag dat ze ergens sterven waar ik er geen last heb ... On the bright side, ik heb een heel erg schoon stuk vloer.
quote:
UPS schijnt het te doen. Alles bij elkaar rijden ze meer kilometers, maar zijn eerder klaar met hun routequote:Op dinsdag 15 april 2014 15:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zou TomTom daar ook een optie voor hebben?
ik geloof er geen hol van.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:23 schreef lubje25 het volgende:
Je zal het maar hebben:
Man loopt per ongeluk marathon van Rotterdam
http://www.metronieuws.nl(...)rZndo!k7KFVDbhlYcoQ/
Grote kans idd, maar vond het wel grappig.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik geloof er geen hol van.
Zal wel een weddenschap hebben dat hij het nieuws zou halen als hij de marathon zou lopen
quote:
Meh, de kat mag wel even langskomenquote:
hij gaat nu niet meer telkens uit?quote:Op dinsdag 15 april 2014 22:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag heb ik zelf het knipperlicht van mijn auto gerepareerd
schikt 2 weken in juli?quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Meh, de kat mag wel even langskomen, het loopt hier een beetje de muizengaten uit geloof ik.
quote:
Beter: hij gaat soms weer aanquote:Op dinsdag 15 april 2014 22:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hij gaat nu niet meer telkens uit?
Hallo.quote:
Goeiemorgen.quote:
Hm, zuurquote:Op woensdag 16 april 2014 08:32 schreef Puala het volgende:
Ja maar sorry, zo'n snelheid met dat weer is ook echt onverantwoord.
Maar ik mag over snelheid niets zeggen. Ik zal binnenkort wel wat ontvangen. Ik dacht dat ik 130 mocht, maar het was 120 en er stond een flitser
Absoluutquote:Op woensdag 16 april 2014 08:32 schreef Puala het volgende:
quote:Maar ik mag over snelheid niets zeggen. Ik zal binnenkort wel wat ontvangen. Ik dacht dat ik 130 mocht, maar het was 120 en er stond een flitser
goed bezigquote:Op woensdag 16 april 2014 09:08 schreef B.ertha het volgende:
Vanavond gaan we onze Chinareis boekenVerlof is net aangevraagd.
Tevens heb ik vannacht heerlijk geslapen (8,5 uur!) en stond er nauwelijks file vanmorgen
dat denk ik wel.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is kraanleertjes vervangen makkelijk?
Het lijkt me ook geen lastig klusje.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Van die 10 km-boetes zuigenquote:Op woensdag 16 april 2014 08:32 schreef Puala het volgende:
Maar ik mag over snelheid niets zeggen. Ik zal binnenkort wel wat ontvangen. Ik dacht dat ik 130 mocht, maar het was 120 en er stond een flitser
Thanksquote:Op woensdag 16 april 2014 11:38 schreef LadyBlack het volgende:
Hullo
Jojo, wat lees ik nou! Nieuwe baan? Eentje waarbij je minder vaak uit je koffer leeft? Gefeliciteerd iig
Is toch echt beter dan 5x 20 km te hard hebben geredenquote:Op woensdag 16 april 2014 11:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Van die 10 km-boetes zuigenVriend had er begin dit jaar gewoon vijf in twee maanden tijd.
Die zaten er ook bij, twee van de een, drie van de ander.quote:Op woensdag 16 april 2014 11:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is toch echt beter dan 5x 20 km te hard hebben gereden
Ja gaat goedquote:Op woensdag 16 april 2014 11:54 schreef LadyBlack het volgende:
Etc, hoe is het daar? Ik heb af en toe wat meegelezen maar mijn geheugen is niet zo denderend de laatste tijdHeb je nou een contract?
Ja hoorquote:Op woensdag 16 april 2014 11:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nicequote:Op woensdag 16 april 2014 11:00 schreef iamredleader het volgende:
Zo, knelfitting met afsluitkraan en aftapkraan in kruipruimte vervangen. Nu weer werkende wateraansluiting in de voortuin
5quote:Op woensdag 16 april 2014 11:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Van die 10 km-boetes zuigenVriend had er begin dit jaar gewoon vijf in twee maanden tijd.
Zwangerschapsdementiequote:Op woensdag 16 april 2014 11:54 schreef LadyBlack het volgende:
Etc, hoe is het daar? Ik heb af en toe wat meegelezen maar mijn geheugen is niet zo denderend de laatste tijdHeb je nou een contract?
quote:
Ja, maar nu kon ik m'n bed uit om die kat te verjagenquote:Op woensdag 16 april 2014 15:24 schreef Puala het volgende:
Dat is beter dan dat ze met de andere kat op de vuistpoot gaan in jouw huis hoorDat heb ik bij mijn oma gezien en dat levert een flinke ravage op
Meestal werkt een keer hard roepen ook hoorquote:Op woensdag 16 april 2014 15:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, maar nu kon ik m'n bed uit om die kat te verjagen
ik moest toch eerst vaststellen wie er de woning binnengedrongen wasquote:Op woensdag 16 april 2014 15:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Meestal werkt een keer hard roepen ook hoor
Mooiquote:Op woensdag 16 april 2014 15:54 schreef LadyBlack het volgende:
Fotospam!
Richting de woonkamer:
[ link | afbeelding ]
Zelfde plek, maar dan richting de keuken:
[ link | afbeelding ]
En we hebben een tuin![]()
[ link | afbeelding ]
Nice!quote:Op woensdag 16 april 2014 15:54 schreef LadyBlack het volgende:
Fotospam!
Richting de woonkamer:
[ link | afbeelding ]
Zelfde plek, maar dan richting de keuken:
[ link | afbeelding ]
En we hebben een tuin![]()
[ link | afbeelding ]
Ja alleen is ook maar zo alleen, dat vond ik zieligquote:Op woensdag 16 april 2014 16:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mooi
En je hebt er even een peuter bij gebakken voor de gezelligheid?
quote:Op woensdag 16 april 2014 17:01 schreef iamredleader het volgende:
Jay voor vakantie![]()
Barbeque is aangeslingerd, vandaag eerste sessie van het jaar hier thuis. Dat er nog vele mogen volgen, inc de traditionele IARLAKQ(SC)&ABOBBQ
Nu nog een datum prikkenquote:
5/6 juli, 2/3 augustus en 30/31 augustus.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nu nog een datum prikken![]()
Eerste en laatste kans: zijn er specifieke weekenden in juli of augustus die jullie goed zouden uitkomen voor de AKQ(SC)BBQ?
Zozo, flinke voorkeurenquote:Op woensdag 16 april 2014 17:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
5/6 juli, 2/3 augustus en 30/31 augustus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |