abonnement Unibet Coolblue
pi_139768037
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 22:32 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Bij degradatie twijfel ik tussen Ajax en Vitesse maar Amsterdam is me waarschijnlijk toch te ver rijden elke keer.
Vitesse. :') Wat heb je gesnoven?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_139770915
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 02:00 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Vitesse. :') Wat heb je gesnoven?
Nieuwschierig is een voetballiefhebber, geen supporter.
pi_139770954
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 10:56 schreef larry91 het volgende:

[..]

Nieuwschierig is een voetballiefhebber, geen supporter.
Dan nog is het een raadsel. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  Redactie Sport zaterdag 10 mei 2014 @ 10:59:33 #204
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139770964
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 10:56 schreef larry91 het volgende:

[..]

Nieuwschierig is een voetballiefhebber, geen supporter.
Dan zou ik toch niet voor ajax kiezen.. Die spelen zelden leuk voetbal
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_139771015
Maar goed, als NEC morgen snel de 1-0 maakt, kan het wel eens een grote uitslag worden. Als Sparta lang stand houdt met haar bus, zie ik NEC niet zo snel ontsnappen.
pi_139771055
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, als NEC morgen snel de 1-0 maakt, kan het wel eens een grote uitslag worden. Als Sparta lang stand houdt met haar bus, zie ik NEC niet zo snel ontsnappen.
Ja, kan alle kanten op. NEC zal sowieso minimaal twee keer moeten scoren. Ligt er binnen een kwartier eentje in, dan kan het zomaar 5-0 worden.

Hopelijk wordt het in elk geval spannend.
pi_139771449
Jupiler League of niet.... ik ben er volgend jaar eindelijk weer bij.
Had dit seizoen (door omstandigheden) geen ssc kunnen nemen. Ondanks het slechte seizoen deed het me wel pijn om er niet bij te zijn.

Degradatiestrijd hoort gewoon bij een club als NEC. In een goed jaar strijden ze voor het linkerrijtje en met wat geluk voor Europees voetbal en in een slecht jaar strijden ze tegen degradatie. In mijn ogen is dit ook de charme van een club als NEC. Natuurlijk is het frustrerend als het verkeerd uitpakt en we degraderen, maar het is wel die spanning waarvoor ik fan ben geworden.

Mochten we degraderen, kunnen we ons opmaken op een seizoen waarin we bovenin gaan strijden. Veel doelpunten en overwinningen, waardoor je weer eens op een andere manier in het stadion zit. Ik heb me er op dit moment bij neergelegd dat het alle kanten op kan, waardoor ik met beiden situaties kan leven. Maar toch hoop ik dat we komende zondag 'gewoon' met de juiste cijfers winnen.
Website: Sneaker-forum.nl
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 10 mei 2014 @ 12:22:55 #208
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_139772787
Fan zijn van N.E.C. is heel eenvoudig; hoop houden als N.E.C.-fan is hetgeen dat zwaar is. Maar onze club heeft er vaak veel slechter voor gestaan. We hebben 20 goede jaren gehad; daarvoor was het echter vaak ook stukken minder. We hebben jarenlang geen eigen veld gehad; de invoering van het betaald voetbal betekende bijna het einde van de club; de jaren '80 en begin jaren '90 waren eigenlijk ook een drama. Zolang als we nu in de Eredivisie spelen hebben we nog nooit meegemaakt. Ik geloof dat we ook volgend jaar weer in de Eredivisie spelen, maar als dat niet zo is kunnen we weer eens een jaar juichen.

Iets heel anders, overigens... Misschien begrijp ik het ogenschijnlijke gebrek aan motivatie wel voor een deel. Heel wat nieuwe spelers dit seizoen en het eerste wat ze van het publiek meekrijgen is dat een deel stelselmatig probeert een speler kapot te maken (Bovenberg). Hoewel hij alles fout deed wat hij fout kon doen, was het gedrag van bepaalde fans nou niet bepaald motiverend. Dat vervolgens (hoe begrijpelijk ook) Pastoor ontslagen wordt, maakt het ook niet beter. Vooral niet omdat de spelers het goed konden vinden met Pastoor. Daarna zijn er nog wat incidenten geweest van zowel groepjes fans (meerdere keren opwachten, vuurwerk gebeuren, Goffertzicht) als in het bestuur (ontslag Aalbers, nieuwe technisch directeur en algemeen directeur, de facto macht van investeerders, wegdoen van psychologische ondersteuning e.d.). De resultaten zijn ook nog eens bagger; er komen steeds weer wat spelers erbij; er zijn veel nationaliteiten, hetgeen het maken van een teamgevoel lastiger maakt, maar niet onmogelijk; er wordt een trainer aangesteld, voornamelijk om de fans te paaien met een clubman, maar helaas niet in staat zijnde om een echt team te creëren. Dat er een hele grote groep fans wel goed steunt, zich wel gedraagt, etc., dat neemt voor de motivatie helaas maar soms de overhand, zoals bijv. tegen Ajax en nog een aantal wedstrijden. Dat er echter ook heel wat pech is geweest dit seizoen, demotiveert echter weer. Dat Van Ingen op commercieel gebied zijn taken misschien wel beter uitvoert dan al zijn voorgangers, daar hebben de spelers niks aan. Gebrek aan motivatie begrijp ik dus tot op zekere hoogte. Het komt namelijk door een klein groepje fans met een zo'n grote mond dat de goede fans worden overstemd en bestuurlijk wanbeleid. Dat er vervolgens te weinig inzet is, komt volgens mij meer doordat er te weinig motivatie is. Dus het is zaak om volgend jaar niet in al deze valkuilen te stappen. Maar misschien is het hierboven geschrevene wel onzin...
  zaterdag 10 mei 2014 @ 13:32:04 #209
403884 newguy3000
nieuwer dan 2000
pi_139774680
gewoon winnen van sparta want anders zit je volgend jaar met de, vermoedelijk zeer stevige, concurrentie van roda
kijk maar
pi_139775691
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 12:22 schreef Gijscoman het volgende:
Iets heel anders, overigens... Misschien begrijp ik het ogenschijnlijke gebrek aan motivatie wel voor een deel. .................................................. Dat er vervolgens te weinig inzet is, komt volgens mij meer doordat er te weinig motivatie is. Dus het is zaak om volgend jaar niet in al deze valkuilen te stappen. Maar misschien is het hierboven geschrevene wel onzin...
Ik verwijt de speler niet dat er geen motivatie is. Die is er in mijn ogen wel (op een enkele speler na). Er zijn genoeg spelers die dit seizoen wedstrijd na wedstrijd het snot achter de ogen hebben gerend. Neem een Van Eijden, Conboy, Rieks, Higdon, Hemlein, Leiwa, Ali en misschien nog wel meer. In mijn ogen is het ook geen onkunde van de meeste spelers. Er staat gewoon geen team! De trainer en technische staf zijn er niet in geslaagd om een team te creëren die samenwerkt en voor elkaar door het vuur gaat. De spelers voelen elkaar niet aan en zijn daardoor op zichzelf aangesteld. Je kunt van spelers bij NEC niet verwachten, dat ze individueel een compleet team gaan voorttrekken. Ik val in de herhaling als ik zeg dat dit te wijten is aan de trainer. Een trainer moet spelers aan elkaar koppelen en samen laten werken. Hierin is zowel Pastoor als Jansen niet geslaagd. En hoe groot de clubhart van Jansen ook is, hij is niet geschikt als hoofdtrainer. Ik ben van mening dat dit met hetzelfde team niet gebeurt was onder leiding van Mario Been. Die had hier wel een team van kunnen maken.

Achterin zijn er teveel wisselingen geweest, waardoor keeper en verdediging niet op elkaar ingespeeld raakte. Deels te verwijten aan blessures en schorsingen.

Vermijl, van Eijden, Haitz, Leiwa

Is zeker een een prima achterhoede, dat Eredivisie waardig is.
Echter bleef men aanmodderen met Palsson, Cmovs, Conboy, Breuer, Gravenberch en Nielsen. Geen vastigheid, waardoor communicatie onmogelijk is.

Een Higdon is een prima aanwinst voor de Eredivisie en NEC. Echter is het Jansen niet gelukt om de juiste samenstelling rondom deze speler samen te stellen. Het is een wonder dat Higdon er dit seizoen 14 heeft gescoord. Zonder deze topper waren we rechtstreeks gedegradeerd. Echter had de trainer nooit alle wedstrijden moeten starten met Higdon. In een wedstrijd tegen een ploeg die het spel maakt (Ajax, PSV, Twente etc), speelde Jansen op de counter. Higdon en counteren gaan niet samen, waardoor je met tien man speelt.

Achja.. instelling, motivatie, onkunde, gebrek aan communicatie, trainer, blessures..... Feit blijft dat we morgen moeten winnen (en de nul houden).
Website: Sneaker-forum.nl
pi_139775739
De bookies geven ons 72% kans om te winnen, maar goed... een krappe overwinning is niet genoeg.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 10 mei 2014 @ 14:31:51 #212
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_139776450
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 14:04 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Ik verwijt de speler niet dat er geen motivatie is. Die is er in mijn ogen wel (op een enkele speler na). Er zijn genoeg spelers die dit seizoen wedstrijd na wedstrijd het snot achter de ogen hebben gerend. Neem een Van Eijden, Conboy, Rieks, Higdon, Hemlein, Leiwa, Ali en misschien nog wel meer. In mijn ogen is het ook geen onkunde van de meeste spelers. Er staat gewoon geen team! De trainer en technische staf zijn er niet in geslaagd om een team te creëren die samenwerkt en voor elkaar door het vuur gaat. De spelers voelen elkaar niet aan en zijn daardoor op zichzelf aangesteld. Je kunt van spelers bij NEC niet verwachten, dat ze individueel een compleet team gaan voorttrekken. Ik val in de herhaling als ik zeg dat dit te wijten is aan de trainer. Een trainer moet spelers aan elkaar koppelen en samen laten werken. Hierin is zowel Pastoor als Jansen niet geslaagd. En hoe groot de clubhart van Jansen ook is, hij is niet geschikt als hoofdtrainer. Ik ben van mening dat dit met hetzelfde team niet gebeurt was onder leiding van Mario Been. Die had hier wel een team van kunnen maken.

Achterin zijn er teveel wisselingen geweest, waardoor keeper en verdediging niet op elkaar ingespeeld raakte. Deels te verwijten aan blessures en schorsingen.

Vermijl, van Eijden, Haitz, Leiwa

Is zeker een een prima achterhoede, dat Eredivisie waardig is.
Echter bleef men aanmodderen met Palsson, Cmovs, Conboy, Breuer, Gravenberch en Nielsen. Geen vastigheid, waardoor communicatie onmogelijk is.

Een Higdon is een prima aanwinst voor de Eredivisie en NEC. Echter is het Jansen niet gelukt om de juiste samenstelling rondom deze speler samen te stellen. Het is een wonder dat Higdon er dit seizoen 14 heeft gescoord. Zonder deze topper waren we rechtstreeks gedegradeerd. Echter had de trainer nooit alle wedstrijden moeten starten met Higdon. In een wedstrijd tegen een ploeg die het spel maakt (Ajax, PSV, Twente etc), speelde Jansen op de counter. Higdon en counteren gaan niet samen, waardoor je met tien man speelt.

Achja.. instelling, motivatie, onkunde, gebrek aan communicatie, trainer, blessures..... Feit blijft dat we morgen moeten winnen (en de nul houden).
Je hebt helemaal gelijk. Ik sloeg misschien wat door, al geloof ik wel dat sommige spelers wel gedemotiveerd zijn, waarbij ik onder motivatie en inzet absoluut niet hetzelfde plaats. Ondanks demotivatie van sommigen strijden alle spelers wel, maar doordat ze eigenlijk niet weten wat de ander doet, gaan er veel dingen mis. Doordat er in de verdediging elke week weer andere spelers spelen, raakt er niemand op elkaar ingespeeld. Daardoor staan er meestal 4 prima verdedigers (want ook Breuer en Cmovs zijn prima verdedigers), die echter niet weten wat de medeverdedigers doen. Daardoor krijg je dat spelers ervan uitgaan dat de ander iets wel oplost met als gevolg dat beide niets doen.
Soms krijg ik 't gevoel dat de spelers elkaar nauwelijks kennen. Ja, natuurlijk zijn er een aantal die samen drinken (Hemlein, Higdon, etc.), maar zou een Leiwakabessy nu eigenlijk iets weten van Stefanik? En zouden Alireza en Rieks wel eens samen eten o.i.d.? Ik vrees van niet... Zoiets gebeurt alleen als de spelers zich een team voelen en daar zijn zowel Janssen als Pastoor niet in geslaagd. Janssen lijkt mij een prima assistent, maar voor de taak van hoofdtrainer is hij vrees ik niet geschikt. Een terugkeer van Been lijkt onwaarschijnlijk, maar desondanks maken de blijkbaar goede verhouding tussen Been en Boekhoorn, het feit dat Been nu clubloos is en de populariteit van Been in Nijmegen zijn terugkeer niet geheel onmogelijk.
pi_139776594
Enige speler waar ik echt geen motivatie zie is bij Koolwijk. Een zeer begaafde speler, die het gehele seizoen met de handrem erop heeft gespeeld. De oorzaak hiervan is mij niet duidelijk.
Website: Sneaker-forum.nl
  zondag 11 mei 2014 @ 01:49:37 #214
291228 RemcoW23
VI / TDJ
pi_139814854
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 14:06 schreef -J-D- het volgende:
De bookies geven ons 72% kans om te winnen, maar goed... een krappe overwinning is niet genoeg.
Idd, maar ze gaan er ook vanuit dat beide teams scoren, dus dan moet NEC er sowieso al 3 zien te maken. Wat geven ze voor het totaalplaatje? (winst tweede ronde). Dat kon ik zo snel niet vinden.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_139814980
Dit wordt 'n makkie voor NEC!
Ik verwacht 'n simpele 3-0 overwinning.
KOOP NU EEN HUIS, ANDERS BEN JE TE LAAT!!!
pi_139815183
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 01:52 schreef FrankElst het volgende:
Dit wordt 'n makkie voor NEC!
Ik verwacht 'n simpele 3-0 overwinning.
Zou wel moeten ja.
pi_139815575
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 14:06 schreef -J-D- het volgende:
De bookies geven ons 72% kans om te winnen
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 01:52 schreef FrankElst het volgende:
Dit wordt 'n makkie voor NEC!
Ehh ...

quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 14:53 schreef hafcfan het volgende:
Die plee ofs zijn een eitje. Zeker Sparta.
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 11:24 schreef hafcfan het volgende:
Sparta kan er niets van
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 18:47 schreef -J-D- het volgende:
NEC ruimschoots favoriet bij bookmakers.
_O- Hoe sommige mensen nog zo kunnen posten snap ik echt niet. Iets met een ezel en een steen.
pi_139815980
Vandaag een normaal veld. En het geluk van die Rotterdammers raakt ook op.
KOOP NU EEN HUIS, ANDERS BEN JE TE LAAT!!!
  zondag 11 mei 2014 @ 02:43:31 #219
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_139816562
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 02:23 schreef FrankElst het volgende:
Vandaag een normaal veld. En het geluk van die Rotterdammers raakt ook op.
We hebben dit jaar 2 wedstrijden gewonnen

[ Bericht 8% gewijzigd door Bayswater op 11-05-2014 02:54:13 ]
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zondag 11 mei 2014 @ 02:45:37 #220
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_139816620
Succes.

[ Bericht 73% gewijzigd door Bayswater op 11-05-2014 02:53:20 ]
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  zondag 11 mei 2014 @ 02:54:49 #221
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_139816837
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 02:45 schreef Bayswater het volgende:
Succes. Malle eppie
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_139818592
quote:
10s.gif Op zondag 11 mei 2014 02:11 schreef Tchock het volgende:

[..]


[..]

Ehh ...

[..]


[..]


[..]

_O- Hoe sommige mensen nog zo kunnen posten snap ik echt niet. Iets met een ezel en een steen.
Mijn twee berichten zijn feiten. Niet mijn mening.
Het is niet moeilijk om feiten te posten.
Rare reactie, kerel.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_139819071
quote:
12s.gif Op zondag 11 mei 2014 01:49 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Idd, maar ze gaan er ook vanuit dat beide teams scoren, dus dan moet NEC er sowieso al 3 zien te maken. Wat geven ze voor het totaalplaatje? (winst tweede ronde). Dat kon ik zo snel niet vinden.
NEC met twee goals verschil winst staat op 1,91 dus ruim 50%.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 11 mei 2014 @ 09:21:43 #224
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_139819135
quote:
10s.gif Op zondag 11 mei 2014 02:11 schreef Tchock het volgende:

[..]

[..]

Ehh ...

[..]

[..]

[..]

_O- Hoe sommige mensen nog zo kunnen posten snap ik echt niet. Iets met een ezel en een steen.
Op een bespeelbaar veld heb je meer voordeel van voetballende kwaliteiten. Ik denk dat het gewoon 3-0 wordt ;)
  zondag 11 mei 2014 @ 09:22:24 #225
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_139819141
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 02:43 schreef Bayswater het volgende:

[..]

We hebben dit jaar 2 wedstrijden gewonnen
Sparta in de Juup niet (veel) meer :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')