abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 april 2014 @ 11:34:12 #51
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_138898994
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 april 2014 10:25 schreef JDude het volgende:

[..]

Nou nou, een heel uur? Valt me nog mee gezien het leger bussen dat al nodig is voor Tilburg-Den Bosch, en het feit dat het ochtendspits is en er dus ook nog bussen rijden voor Veolia, leerlingenvervoer etc.
Dit, al was het wel een tegenvaller dat op station Oisterwijk enkel werd omgeroepen dat de sprinter, die normaal naar Tilburg rijdt, terug zou gaan naar Eindhoven. Verder niets over de wisselstoring, dus het was voor mensen zonder smartphone gissen, waarom hun trein niet reed.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_138905805
En weer nachtwerkzaamheden bij delft
pi_138906543
Ik kan soms geen touw vastknopen aan de tarieven. Zaterdag moest ik even heen en weer van Amersfoort naar Utrecht om iets op te halen. De heenreis kostte 2,60 euro. Dat klopt, dat is het tarief met 40% korting. De terugreis kostte echter maar 2,00 euro. Hoe kan dat nou weer? Als ik kijk op de site van de NS kost een reis Utrecht - Amersfoort in geen enkel geval slechts 2 euro. :?
pi_138906580
Binnen 35 minuten weer ingecheckt en doorgereisd?
pi_138906806
Ja, althans: niet doorgereisd, maar teruggereisd. Alleen even iets opgepikt en direct weer terug de trein in. Ik ben zo'n 20 minuten in Utrecht geweest.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 15 april 2014 @ 15:12:07 #56
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_138907263
Dan wordt het gezien als overstap en vervalt het opstaptarief
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 15 april 2014 @ 15:14:00 #57
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_138907345
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 april 2014 14:57 schreef k_man het volgende:
Ja, althans: niet doorgereisd, maar teruggereisd. Alleen even iets opgepikt en direct weer terug de trein in. Ik ben zo'n 20 minuten in Utrecht geweest.
Bij uit- en weer inchecken binnen 35 minuten wordt het gezien als een overstap. Er wordt dan niet weer een instaptarief gerekend.
Dit zijn de tarieven van NS voor een enkele reis: http://www.ns.nl/binaries(...)-enkele-reiezen-2014

Amersfoort - Utrecht = 21 tariefeenheden. Met 40% korting is dat ¤2,60.

Door de 'overstap' werd bij het uitchecken in Amersfoort opnieuw een tarief berekend, maar nu voor Amersfoort - Utrecht - Amersfoort. Dat zijn 42 tariefeenheden. Volgens de tabel is dat ¤4,60. Die ¤4,60 wordt verminderd met de eerder betaalde ¤2,60, dus blijft er ¤2,00 over. Die is vervolgens in rekening gebracht.
pi_138907611
Aha. Duidelijk. Hartelijk dank. :)
  dinsdag 15 april 2014 @ 15:30:18 #59
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_138907967
Ik heb een OVChipkaart-vraag:

Ik kreeg de afgelopen jaren elk jaar een nieuwe NS-Business Card opgestuurd. In hoeverre zijn de oude kaarten her te gebruiken als OV-chipkaart door iemand anders, bijvoorbeeld voor reizen op saldo zonder korting?
pi_138908255
Het vingerverven bij delft heeft nog een buitendienststelling van 6 uur nodig na de eerdere buitendienststelling van 6 uur van afgelopen nacht.

Gelukkig morgen wederom richting Utrecht, en nu maar hopen dat ik niet net zoals vandaag een seinstoring aan m'n broek heb.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_138908343
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 15:30 schreef freako het volgende:
Ik heb een OVChipkaart-vraag:

Ik kreeg de afgelopen jaren elk jaar een nieuwe NS-Business Card opgestuurd. In hoeverre zijn de oude kaarten her te gebruiken als OV-chipkaart door iemand anders, bijvoorbeeld voor reizen op saldo zonder korting?
Reizen op saldo zonder automatisch opwaarderen werkt waarschijnlijk gewoon als je dit aan laat zetten.

Je zou voor de zekerheid bij een automaat kunnen kijken welke producten er op de kaart staan.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  dinsdag 15 april 2014 @ 15:43:27 #62
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_138908468
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 15:40 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Reizen op saldo zonder automatisch opwaarderen werkt waarschijnlijk gewoon als je dit aan laat zetten.

Je zou voor de zekerheid bij een automaat kunnen kijken welke producten er op de kaart staan.
OK. Mijn naam staat wel op die kaart, zou dat een probleem zijn?
  Redactie Sport dinsdag 15 april 2014 @ 15:45:46 #63
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_138908537
Ja, dan is het een persoonlijke kaart en dus niet door een ander te gebruiken
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  dinsdag 15 april 2014 @ 15:59:04 #64
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_138908996
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 15:45 schreef dennistd het volgende:
Ja, dan is het een persoonlijke kaart en dus niet door een ander te gebruiken
Ja, daar was ik al bang voor. Toch maar een investering doen in een anonieme kaart dan. :).
pi_138910114
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 april 2014 15:59 schreef freako het volgende:

[..]

Ja, daar was ik al bang voor. Toch maar een investering doen in een anonieme kaart dan. :).
Wat dacht je dan? Je paspoort staat ook je naam in maar is ook overdraagbaar? :')
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:40:54 #66
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_138910605
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:29 schreef b2py het volgende:

[..]

Wat dacht je dan? Je paspoort staat ook je naam in maar is ook overdraagbaar? :')
Omdat het niet om abonnementen gaat, maar om reizen op saldo tegen vol tarief, zag ik een mogelijkheid. :).
pi_138911832
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 16:29 schreef b2py het volgende:

[..]

Wat dacht je dan? Je paspoort staat ook je naam in maar is ook overdraagbaar? :')
Ja die vergelijking gaat mooi niet op :') Dan liep ik nu met twee paspoorten rond
pi_138912145
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 april 2014 17:16 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ja die vergelijking gaat mooi niet op :') Dan liep ik nu met twee paspoorten rond
Ik dacht, ik doe het even op zijn Flessiaans.
pi_138913997
Gister en vandaag het boek Dwarsligger gelezen. Bijzonder interessant kijkje in een log semi-staatsbedrijf in hervorming.
pi_138914346
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 08:40 schreef greavy het volgende:
Station Boxmeer krijgt weer een kiosk/Snackbar. Geen Stervex/NS Stations. http://www.gelderlander.n(...)uw-boxmeer-1.4315022
Geen Servex (of hoe dat tegenwoordig heet)? Hoe erg is Boxmeer?!? :o
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  dinsdag 15 april 2014 @ 18:43:57 #71
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_138914696
Inmiddels dus 2 volle dagen voor een fokking seinstorinkje. WAAROM?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 15 april 2014 @ 18:46:53 #72
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_138914810
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Inmiddels dus 2 volle dagen voor een fokking seinstorinkje. WAAROM?
Asbest.
pi_138914836
Dat weet 'ie ;) Ik ben wel benieuwd waarom ook. Doet de gemeente moeilijk of is het meer dan verwacht of is de asbestsaneerder een lijer, dat soort vragen.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_138914977
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 18:47 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Dat weet 'ie ;) Ik ben wel benieuwd waarom ook. Doet de gemeente moeilijk of is het meer dan verwacht of is de asbestsaneerder een lijer, dat soort vragen.
Of de buitendienststelling te kort om te saneren.
  dinsdag 15 april 2014 @ 19:03:29 #75
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_138915487
Waar komt dat asbestverhaal vandaan eigenijk? Hoe en waar asbest? En nog steeds inderdaad: Waarom moet dat dan zo lang duren? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_138915528
Je vraagt je dan toch af waar de storings zit, vind het moeilijk te geloven dat het halve viaduct open gehakt zou moeten worden om een kabeltje na te meten, dan kan je toch ook wel noodvoorziening boven langs het spoor maken lijkt me. Dat doen wij ook als we glasvezelschade hebben als er vergunningen nodig zijn om te boel te herstellen (bv bij een gestuurde boring).
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 15 april 2014 @ 19:05:07 #77
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_138915553
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar komt dat asbestverhaal vandaan eigenijk? Hoe en waar asbest? En nog steeds inderdaad: Waarom moet dat dan zo lang duren? :?
Driek riep het hier.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 18:51 schreef b2py het volgende:

[..]

Of de buitendienststelling te kort om te saneren.
Ik denk het, zeker in combinatie met het verhelpen van de storing dat het iets langer dan een normale buitendienststelling duurt. Het valt ProRail wel te prijzen dat ze het treinverkeer zoveel mogelijk doorgang laten vinden.
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 15 april 2014 @ 19:09:06 #78
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_138915728
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2014 19:05 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Driek riep het hier.
NS meldt het ook:

quote:
Rotterdam Centraal-Den Haag HS van 01.05 tot 06.00 uur

Message dinsdag 15 april 2014, 18:04 :
Reason: Herstelwerkzaamheden

Bij Delft is al twee dagen sprake van een seinstoring. Herstelwerk wordt bemoeilijkt door de aanwezigheid van asbest op de locatie van de storing. Voor het oplossen is 5 uur tijd nodig.
Gedurende die 5 uur kunnen er, mede vanwege het asbest, geen treinen rijden tussen Delft en Den Haag HS. Er is voor gekozen het herstel vannacht te laten plaatsvinden; van 01.05 tot 6.00 uur.
Als alle werkzaamheden voorspoedig verlopen rijden morgen na 6.00 uur alle treinen weer volgens de normale dienstregeling. Vandaag rijden er de hele dag minder IC's tussen Den Haag HS en Dordrecht.
Maak tussen 01.05 en 6.00 uur gebruik van de NS-bussen. We werken vanavond de reisplanner bij. Plan kort voor vertrek uw reis.
Dat asbest moet dus eerst gesaneerd worden (door een daartoe bevoegd bedrijf, want zo rollen we in dit land), dan moet de boel gerepareerd worden en er moet iets anders worden bedacht voor de functie die het asbest vervulde.

Omdat het ergens op of in het spoorviaduct is zal het waarschijnlijk niet mogelijk zijn om een veilige werkplek te creëren zonder het treinverkeer te hinderen.
  Redactie Sport dinsdag 15 april 2014 @ 19:11:57 #79
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_138915852
Ik zou dan toch liever een uurtje of misschien zelfs wel twee uur eerder beginnen, zodat je bij een eventuele uitloop niet meteen in de ochtendspits terecht komt...
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  dinsdag 15 april 2014 @ 19:22:14 #80
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_138916276
http://www.nu.nl/politiek(...)-alleenrecht-ns.html

quote:
Staatssecretaris Wilma Mansveld (Infrastructuur) is niet van plan om de positie van de NS op het hoofdrailnet tussentijds ter discussie te stellen.
Foto: ANP

Dat blijkt dinsdag tijdens het debat over haar spooragenda om de kwaliteit van het treinverkeer te verhogen.

In het regeerakkoord is afgesproken dat de NS tot 2025 het alleenrecht krijgt op het hoofdrailnet, de belangrijkste spoorverbindingen.

Diverse partijen, waaronder VVD, CDA en D66 willen dat deze concessie tussentijds ter discussie kan worden gesteld om ruimte te bieden aan andere marktpartijen.

Wel komt er een tussentijdse evaluatie om te bezien of de NS nog aan de verwachtingen voldoet.
Ja hehe 8)7 Lijkt me een beetje essentieel dat je dat PERMANENT doet. En niet een momentopname maken in 2019 en dan doen alsof je wat extra's doet :r
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_138916510
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 19:11 schreef dennistd het volgende:
Ik zou dan toch liever een uurtje of misschien zelfs wel twee uur eerder beginnen, zodat je bij een eventuele uitloop niet meteen in de ochtendspits terecht komt...
Lijkt me ook, reizigersaanbod is op de late avond toch al lager, dat kan je redelijk opvangen door de laatste treinen te verbussen, en voor nachtnet moet je toch al bussen laten rijden.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 15 april 2014 @ 19:44:25 #82
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_138917372
De provincie Groningen wil wel van de dieseltreinen af. Per jaar verbruiken de rode slurps ongeveer 8 miljoen liter diesel. Voor Leeuwarden - Groningen is elektrificatie in beeld. Dat kost ongeveer een miljoen euro per kilometer. Voor de andere trajecten wordt ingezet op bio-LNG.

Ze willen in de komende maanden alle mogelijkheden verkennen, zeker omdat de huidige concessie in 2020 afloopt en de plannen dan hun beslag krijgen of mogelijk zelfs nog eerder

bron: http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=132843
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 15 april 2014 @ 19:49:16 #83
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_138917647
Is die kabelbaan er al? En die studententram?

Groningen, de hoofdstad van Utopia :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 15 april 2014 @ 19:50:54 #84
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_138917731
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 april 2014 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Is die kabelbaan er al? En die studententram?

Groningen, de hoofdstad van Utopia :')
Die plannen zijn terecht afgeschoten. Deze ideeën komen bij de provincie vandaan en die is best goed bezig op vervoersgebied
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport dinsdag 15 april 2014 @ 19:58:36 #85
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_138918099
treinreiziger twitterde op dinsdag 15-04-2014 om 19:25:56 Mansveld gaat geld vrij maken voor elektrificatie Maaslijn. Hoeveel is nog onduidelijk. Straks meer daarover op http://t.co/E5kn8qHs0R. reageer retweet
Dat zal ook wel doorgaan dan lijkt me
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  dinsdag 15 april 2014 @ 20:02:06 #86
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_138918257
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 19:58 schreef dennistd het volgende:
treinreiziger twitterde op dinsdag 15-04-2014 om 19:25:56 Mansveld gaat geld vrij maken voor elektrificatie Maaslijn. Hoeveel is nog onduidelijk. Straks meer daarover op http://t.co/E5kn8qHs0R. reageer retweet
Dat zal ook wel doorgaan dan lijkt me
Ha, mooi!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 15 april 2014 @ 20:05:14 #87
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_138918431
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 19:58 schreef dennistd het volgende:
treinreiziger twitterde op dinsdag 15-04-2014 om 19:25:56 Mansveld gaat geld vrij maken voor elektrificatie Maaslijn. Hoeveel is nog onduidelijk. Straks meer daarover op http://t.co/E5kn8qHs0R. reageer retweet
Dat zal ook wel doorgaan dan lijkt me
en terecht. Met iets meer dubbelspoor kun je er ook nog sneltreinen tussendoor fietsen die na Roermond mooi door kunnen gaan naar Maastricht
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport dinsdag 15 april 2014 @ 20:05:25 #88
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_138918437
Nu nog hopen dat NS/Qbuzz de concessie wint en dan een IC Arnhem-Nijmegen-Venlo-Roermond-Sittard-Maastricht 1x per uur inleggen. Of nog mooier: in Nijmegen afkoppelen van de IC Zwolle-Roosendaal en in Roermond bijplaatsen aan de IC Alkmaar-Maastricht :Y
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 15 april 2014 @ 20:09:56 #89
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_138918620
Denk dat zoiets wel niet zal mogen, maar koppelen aan een stopper Arnhem - Nijmegen zou wel kunnen. Kun je die ook gelijk beter inpassen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 15 april 2014 @ 20:10:59 #90
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_138918671
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:05 schreef dennistd het volgende:
Nu nog hopen dat NS/Qbuzz de concessie wint en dan een IC Arnhem-Nijmegen-Venlo-Roermond-Sittard-Maastricht 1x per uur inleggen. Of nog mooier: in Nijmegen afkoppelen van de IC Zwolle-Roosendaal en in Roermond bijplaatsen aan de IC Alkmaar-Maastricht :Y
Nog mooier? :? Want? "Vleugelen is hip"? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport dinsdag 15 april 2014 @ 20:12:50 #91
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_138918776
Nee, maar daardoor zijn er wel meer rechtstreekse reismogelijkheden, en dat is natuurlijk mooier dan dat die er niet zijn
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Sport dinsdag 15 april 2014 @ 20:16:03 #92
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_138918924
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
Denk dat zoiets wel niet zal mogen, maar koppelen aan een stopper Arnhem - Nijmegen zou wel kunnen. Kun je die ook gelijk beter inpassen.
Die gaat straks volgens mij al vast aan Nijmegen-Wijchen. Vanaf december gaat daar namelijk een extra trein rijden in de serie 17600, en Nijmegen-Zutphen is 7600. Dat eerste nummer zal wel niet toevallig zo gekozen zijn.

Bij een tweede stopper Arnhem-Nijmegen zou het wel kunnen natuurlijk. En in de spits kun je eventueel wat IC's door laten rijden naar Heijendaal (zal Breng blij mee zijn _O- )
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  dinsdag 15 april 2014 @ 20:40:49 #93
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_138920053
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:12 schreef dennistd het volgende:
Nee, maar daardoor zijn er wel meer rechtstreekse reismogelijkheden, en dat is natuurlijk mooier dan dat die er niet zijn
ja, op papier is alles mooier dan in het echt ;) Want al heel snel ontstaat er een gedrocht van een "dienstregeling" door veelvuldige koppelingproblemen die dan weer een gevolg zijn van overmatige slijtage DOOR dat veelvuldige koppelen etc :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 15 april 2014 @ 20:41:47 #94
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_138920099
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 15 april 2014 @ 20:43:27 #95
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_138920153
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:16 schreef dennistd het volgende:

[..]

Die gaat straks volgens mij al vast aan Nijmegen-Wijchen. Vanaf december gaat daar namelijk een extra trein rijden in de serie 17600, en Nijmegen-Zutphen is 7600. Dat eerste nummer zal wel niet toevallig zo gekozen zijn.

Bij een tweede stopper Arnhem-Nijmegen zou het wel kunnen natuurlijk. En in de spits kun je eventueel wat IC's door laten rijden naar Heijendaal (zal Breng blij mee zijn _O- )
ik had het ook over de tweede stopper en de sneltrein tussen Nijmegen en Roermond moet uiteraard ook op Heyendaal stoppen om de piek op te kunnen vangen
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 15 april 2014 @ 20:45:09 #96
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_138920225
quote:
Via Venlo dan denk ik? Mogen ze dat enkelspoor tussen Geilenkirchen en Viersen wel eens gaan verdubbelen.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 15 april 2014 @ 20:46:20 #97
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_138920283
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2014 20:45 schreef James1988 het volgende:

[..]

Via Venlo dan denk ik? Mogen ze dat enkelspoor tussen Geilenkirchen en Viersen wel eens gaan verdubbelen.
Via Sittard en Heerlen lijkt me
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 15 april 2014 @ 20:48:52 #98
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_138920398
quote:
Ja, of Den Haag - Keulen, let the old times roll. En dan ook Den Haag - Brussel, waarmee Arriva van Den Haag dé internationale hub van de zuidelijke Randstad maakt!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_138920780
Zo, eerste deel van de interrail is geboekt, Heerhugowaard - München here we go! :D
  Redactie Sport dinsdag 15 april 2014 @ 20:58:28 #100
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_138920830
Hoe heb je het nu gedaan dan?
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')