Is de kustlijn naar het Zuiden goed hersteld na de tsunami?quote:Op woensdag 16 april 2014 07:26 schreef J.B. het volgende:
Afgelopen week 2 keer de trein in Sri Lanka genomen, zou een goeie les voor figuren als dutchtrainmanserie22 zijn. Wat een chaos
Dat ding rijdt twee keer per dag, dat is appels met peren vergelijken man.quote:Op woensdag 16 april 2014 08:46 schreef greavy het volgende:
Faalhazen bij NS. Laat die Sprintert dan ff 2 minuten wachten.
Ik zat gister in een Eurocity Budapest Berlijn die 120 minuten op aansluiting gewacht had. Midden op de dag.
Doe mij maar een retourtje.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:54 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
"Dames en heren, van harte welkom in de stoptrein Wesel - Londen. Deze trein zal voor u stoppen op Friedrichsfeld(Niederrhein), Voerde(Niederrhein), Dinslaken, (... 5 minuten later ...) en London Victoria"
Klopt, net als de rest van zuidoost-Engeland. Bovenleiding vind je daar niet, m.u.v. High Speed 1.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Doe mij maar een retourtje.
Victoria is toch alleen maar stroomrail, geen bovenleiding?
van d's en t's heeft diegene geloof ik nog nooit gehoord.quote:Op woensdag 16 april 2014 01:59 schreef dennistd het volgende:
http://www.treinreiziger.(...)e_landen_lijn-146157
[..]
twitter:NS_online twitterde op woensdag 16-04-2014 om 10:17:35Stroomstoring: er kunnen helaas geen treinen rijden rond Leiden Centraal. Aan een oplossing wordt gewerkt http://t.co/Q0oCMGNaDW #Ledn reageer retweet
de EC van 2 uur later tm Praha (daar is aansluiting ri Dresden enz) had daardoor ook gelijk vertraging van +30quote:Op woensdag 16 april 2014 09:05 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat ding rijdt twee keer per dag, dat is appels met peren vergelijken man.
Dan snap ik niet waarom er gewacht is..quote:Op woensdag 16 april 2014 10:31 schreef greavy het volgende:
[..]
de EC van 2 uur later tm Praha (daar is aansluiting ri Dresden enz) had daardoor ook gelijk vertraging van +30
Dat gaat wel vaker mis bij treinreiziger.nl, helaas.quote:Op woensdag 16 april 2014 10:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
van d's en t's heeft diegene geloof ik nog nooit gehoord.
ik ook niet.. Door deze vertraging kreeg de aansluitende trein naar Dresden - Berlijn/Amsterdam(18:29 uit Praag) ook +38, want die moest ook wachten op overstappers enzo...quote:Op woensdag 16 april 2014 10:33 schreef b2py het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom er gewacht is..
quote:Op woensdag 16 april 2014 10:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
van d's en t's heeft diegene geloof ik nog nooit gehoord.
Dat zal me een flinke sleep rijtuigen worden.quote:"De trein bij NS wordt een half uur langer dan wij zouden willen"
Die spoorlijn is prima, ze zijn gedeelten ook aan het verdubbelen dus het antwoord is positief.quote:Op woensdag 16 april 2014 09:02 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Is de kustlijn naar het Zuiden goed hersteld na de tsunami?
Omdat zij alleen webservice zijn, en geen contact/overzicht hebben met rijdend personeelquote:Op woensdag 16 april 2014 14:07 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Waarom kan iemand van NS_Online niet gewoon aan de conducteur van een trein vragen om te gaan kijken of er ergens een ding van ¤300,- is blijven liggen in het bagagerek
omdat ze niet rechtstreeks contact met een HC hebben. Betekent niet dat je met wat mazzel jouw verloren object niet snel terug zou kunnen krijgenquote:Op woensdag 16 april 2014 14:07 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Waarom kan iemand van NS_Online niet gewoon aan de conducteur van een trein vragen om te gaan kijken of er ergens een ding van ¤300,- is blijven liggen in het bagagerek
Blijft toch wel jammer dat die binnenlandse tickets niet meer te boeken zijn (of heeft iemand nog een tip om die alsnog te kunnen boeken?quote:Op woensdag 16 april 2014 14:20 schreef Yreal het volgende:
Voor zoetermeer -> schiphol krijg ik nu als reisadvies -> gouda -> Rotterdam -> thalys
Omdat er geen prijskaartje aan hangtquote:Op woensdag 16 april 2014 14:07 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |