Mockingbird is sowieso Petyr. Dat wordt leukquote:Op donderdag 17 april 2014 11:11 schreef Sitethief het volgende:
Breaker of Chains
Er ontsnapt iemand?
Oathkeeper
Jaime stuurt Brienne op weg?
First of His Name
Tommen?
The Laws of Gods and Men
Arya?
Mockingbird
Theon?
Ohjah!quote:
Lisa zal nog wel blijven leven dit seizoen toch? Duurt nog ff voordat ze trouwen enzo geloof ik.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:23 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Mockingbird is sowieso Petyr. Dat wordt leuk
Weet het nog niet. Moet inderdaad nog aardig wat gebeuren in The Vale. Maar het zou zomaar kunnen, als onderdeel van de finale van dit seizoenquote:Op donderdag 17 april 2014 11:38 schreef THEALPHA het volgende:
[..]
Lisa zal nog wel blijven leven dit seizoen toch? Duurt nog ff voordat ze trouwen enzo geloof ik.
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:32 schreef Poemgirl het volgende:
Ik denk dat ze in de serie Tysha gaan vervangen door Shae met het "wherever whores go" gedoe.
Dit, zou de karaktervorming van Tyrion ook niet ten goede komen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:36 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ik hoop het nietShae hoort in de laatste scene met Tywin te zijn. Tysha is al enigszins geïntroduceerd in de serie dus dat kunnen ze best behouden lijkt mij.
Laws of Gods and Men is soberzo het duel van de Berg tegen Oberyn.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:11 schreef Sitethief het volgende:
Breaker of Chains
Er ontsnapt iemand?
Oathkeeper
Jaime stuurt Brienne op weg?
First of His Name
Tommen?
The Laws of Gods and Men
Arya?
Mockingbird
Theon?
Nope, aflevering 8 is The Mountain and the Viper. Ik denk dat het over Tyrions trial gaat.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Laws of Gods and Men is soberzo het duel van de Berg tegen Oberyn.
Titel is nog helemaal niet bekend toch?quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nope, aflevering 8 is The Mountain and the Viper.
jawelquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:01 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Titel is nog helemaal niet bekend toch?
Huh kon het daarnet nog nergens vindenquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Season_4
Voor dat laatste eindshot teken ikquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:57 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik hoop dat ze het seizoen beëindigen met Deadkat.
waren best nog wat hoofdstukken waarin z'n trip naar de wal beschreven eerd toch?quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:30 schreef lord_bono het volgende:
Ik ben ergens ook wel benieuwd of in de serie Stannis ook verrassend opduikt bij the wall om het leger van Mance Rayder te verslaan. In de boeken was het volgens mij uit het niets dat hij daar opdook. In de serie zal dat natuurlijk iets moeilijker zijn om te doen.
Kan ik me persoonlijk niet meer goed herinneren.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
waren best nog wat hoofdstukken waarin z'n trip naar de wal beschreven eerd toch?
Nope. Gast kwam uit het niets opeens bij die wildlings battle. Daarna volgden er pas wat Davos hoofdstukken.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
waren best nog wat hoofdstukken waarin z'n trip naar de wal beschreven eerd toch?
Ik kan me herinneren dat Davos tijdens het leren lezen een brief tegenkwam van the wall dat ze hulp nodig hadden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 23:01 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nope. Gast kwam uit het niets opeens bij die wildlings battle. Daarna volgden er pas wat Davos hoofdstukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |