Jaaaa, of een hele ham.quote:Op maandag 14 april 2014 20:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook wel eens een enorme lamsbout in de oven gemaakt met iemand, duurt ff, heb je ook iets.
http://www.touchtheearthranch.com/tirestart.htmquote:Op maandag 14 april 2014 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ik hou er niet zo van nee. En ken weinig mannen die het drinken.quote:Op maandag 14 april 2014 20:18 schreef Barbusse het volgende:
MissB is een plebejer die niet van goede wijn houdt
Als je zo oud bent als missb nu is. Uitgaande van haar foto's een jaar of 41 dus.quote:Op maandag 14 april 2014 20:18 schreef -Miauw- het volgende:
Op welke leeftijd is iemand een oud lijk?
FOK! kookmeeting, wij koken wel, de rest betaalt het voer en de drankquote:Op maandag 14 april 2014 20:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaaaa, of een hele ham.
Wij moeten eens samen gaan koken
[..]
Now you're just being meanquote:Op maandag 14 april 2014 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je zo oud bent als missb nu is. Uitgaande van haar foto's een jaar of 41 dus.
quote:
Ik drink het niet bij het stappen nee, maar bij het eten is het echt heel erg lekker, zeker als je bijv een 7 gangen diner doet met wijnmenu.quote:Op maandag 14 april 2014 20:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hou er niet zo van nee. En ken weinig mannen die het drinken.
If onlyquote:
Ik ken er eentje, daar moest ik dan altijd speciaal rode wijn voor halen terwijl de rest allemaal bier dronk.quote:Op maandag 14 april 2014 20:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hou er niet zo van nee. En ken weinig mannen die het drinken.
Ik weet wie het zegtquote:
Da's wel een beetje een wijf dan.quote:Op maandag 14 april 2014 20:20 schreef Sinceria het volgende:
Ik ken er eentje, daar moest ik dan altijd speciaal rode wijn voor halen terwijl de rest allemaal bier dronk.
Vind ik een goede deal!quote:Op maandag 14 april 2014 20:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FOK! kookmeeting, wij koken wel, de rest betaalt het voer en de drank.
Ik heb je toch ook gewoon gezoend?quote:
Ik hou meer ban echte mannenquote:Op maandag 14 april 2014 20:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ken er eentje, daar moest ik dan altijd speciaal rode wijn voor halen terwijl de rest allemaal bier dronk.
Jullie kennende moet ik mijn poker bankroll aanzienlijk vergroten om dat waar te maken.quote:Op maandag 14 april 2014 20:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt aan de kosten, maar daar ben ik ook wel voor in.quote:Op maandag 14 april 2014 20:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het nog jaquote:Op maandag 14 april 2014 20:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb je toch ook gewoon gezoend?.
Zou het mooiste zijn als we een keuken in (bijv) het vondelpark zouden hebbenquote:
Ik ook.quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 20:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik drink het niet bij het stappen nee, maar bij het eten is het echt heel erg lekker, zeker als je bijv een 7 gangen diner doet met wijnmenu.
Hoeft echt niet duur te zijn met genoeg mensen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ligt aan de kosten, maar daar ben ik ook wel voor in.
Dat zeg ik, echte mannenquote:Op maandag 14 april 2014 20:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jullie kennende moet ik mijn poker bankroll aanzienlijk vergroten om dat waar te maken.![]()
En MissB, je kent te weinig mannen die geciviliseerd zijn
Die wou zich anders profileren ofzo?quote:Op maandag 14 april 2014 20:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik betaal liever wat meer, dan dat er een grote groep mensen is.quote:Op maandag 14 april 2014 20:22 schreef HeatWave het volgende:
Hoeft echt niet duur te zijn met genoeg mensen.
Well, that's a new one for the both of you!quote:
Hoe wou je dat in godsnaam regelen?quote:Op maandag 14 april 2014 20:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou het mooiste zijn als we een keuken in (bijv) het vondelpark zouden hebben.
Moet je wel genoeg mensen bij elkaar krijgen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoeft echt niet duur te zijn met genoeg mensen.
quote:Op maandag 14 april 2014 20:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ligt aan de kosten, maar daar ben ik ook wel voor in.
Dat zou ideaal zijnquote:Op maandag 14 april 2014 20:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou het mooiste zijn als we een keuken in (bijv) het vondelpark zouden hebben.
Dat ik het nog weet achteraf?quote:Op maandag 14 april 2014 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Well, that's a new one for the both of you!
Nee, hij lustte serieus geen bier, vond rode wijn veel lekkerder. Nou scheelde het wel dat het hem geen bal kon schelen wat voor wijn, uit een pak was ook goed.quote:Op maandag 14 april 2014 20:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die wou zich anders profileren ofzo?![]()
Ik ken een kerel in Portugal, die is wijnkenner van beroep, wat een watje is dat zeg. Het is dat hij getrouwd is emt een goede vriendin
Jij zegt, echte mannen. Ik hoor: neanderthalers. En nu heb ik een deja vu en wil ik single malt whisky.quote:
Ja, wist ook niet!quote:Op maandag 14 april 2014 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Well, that's a new one for the both of you!
Opzich kan het met een BBQ, maar dan wordt het weer niet heel culinair, al kan je bijv wel al dingen voorbereiden thuis.quote:Op maandag 14 april 2014 20:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Dat zou ideaal zijnZonnetje erbij, gezellige mensen, lekker eten en drinken
Jaaaa, van die ruige, met baard enzoquote:Op maandag 14 april 2014 20:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij zegt, echte mannen. Ik hoor: neanderthalers. En nu heb ik een deja vu en wil ik single malt whisky.
quote:
Ik vind alles bestquote:Op maandag 14 april 2014 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik betaal liever wat meer, dan dat er een grote groep mensen is.
Surprise!quote:
Dat gaat dus gewoon nergens overquote:Op maandag 14 april 2014 20:24 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, hij lustte serieus geen bier, vond rode wijn veel lekkerder. Nou scheelde het wel dat het hem geen bal kon schelen wat voor wijn, uit een pak was ook goed.
Dan zitten we in verschillende roddelcircuits. Dit wist ik dan weer wel.quote:
quote:
Enkel door HW.quote:
Ik heb een baard, prinsesjequote:Op maandag 14 april 2014 20:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jaaaa, van die ruige, met baard enzo
Dan wil ik jouw roddels weten, dan wil ik de mijne wel delen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zitten we in verschillende roddelcircuits. Dit wist ik dan weer wel.
quote:Op maandag 14 april 2014 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een baard, prinsesjeRuige mannen, die bestaan al 350 jaar niet meer
Ja, nja, bier lustte hij echt niet. Dan was het water en vroeg naar huis.quote:
Niet door mij hoorquote:Op maandag 14 april 2014 20:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]![]()
Er is was afgeneukt hier onderling.
Hé, hoezo?quote:Op maandag 14 april 2014 20:27 schreef missbehavin het volgende:
Ik gooi altijd sinas door de rode wijn
* Belsezar pakt fles Auchentoshanquote:Op maandag 14 april 2014 20:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij zegt, echte mannen. Ik hoor: neanderthalers. En nu heb ik een deja vu en wil ik single malt whisky.
Dat is waar, is prima te doen op een BBQ mits goed voorbereidquote:Op maandag 14 april 2014 20:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich kan het met een BBQ, maar dan wordt het weer niet heel culinair, al kan je bijv wel al dingen voorbereiden thuis.
quote:Op maandag 14 april 2014 20:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jaaaa, van die ruige, met baard enzo
De enige manier waarop ik het te zuipen vindquote:
Ook al tijden niet meer hoorquote:
Ik draag mijn discretie hoog in het vaandel.quote:Op maandag 14 april 2014 20:27 schreef Sinceria het volgende:
Dan wil ik jouw roddels weten, dan wil ik de mijne wel delen.
Klinkt opzich wel als een goed idee, ik houd ook niet van wijn.quote:Op maandag 14 april 2014 20:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De enige manier waarop ik het te zuipen vind
Jammerquote:Op maandag 14 april 2014 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik draag mijn discretie hoog in het vaandel.
Vrijdagavond 11 april is al even geleden ja.quote:
* Barbusse wilt ook!quote:Op maandag 14 april 2014 20:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
* Belsezar pakt fles Auchentoshan
[..]
Dat is waar, is prima te doen op een BBQ mits goed voorbereid
[..]
[ afbeelding ]
Dan drink je toch gewoon bier? Wijn is geen verplichtingquote:Op maandag 14 april 2014 20:29 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Klinkt opzich wel als een goed idee, ik houd ook niet van wijn.
vooral handig bij stappen en de wodka cola's wat te duur beginnen te wordenquote:Op maandag 14 april 2014 20:29 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Klinkt opzich wel als een goed idee, ik houd ook niet van wijn.
Met wat drank op ben ik prima bespeelbaar hoor. Zorg dus maar dat je in de buurt zit tijdens de Beefmeet.quote:
Ho wacht, wat heb ik zelf blijkbaar gemist?quote:Op maandag 14 april 2014 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrijdagavond 11 april is al even geleden ja.
Nuhuh! Bier is vies, allen second hand lekkerquote:Op maandag 14 april 2014 20:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan drink je toch gewoon bier? Wijn is geen verplichting.
Er is nog 2/3 van de fles over, dus genoeg om te delenquote:Op maandag 14 april 2014 20:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse wilt ook!
En, MissB, loop je al te soppen van dat plaatje?
Je weet toch!quote:Op maandag 14 april 2014 20:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse wilt ook!
En, MissB, loop je al te soppen van dat plaatje?
Ik heb het inderdaad ook nooit in huis, maar ach, wie weet komt het een keer voor.quote:Op maandag 14 april 2014 20:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan drink je toch gewoon bier? Wijn is geen verplichting.
Jij vindt dat, Sin houdt wel gewoon van bierquote:Op maandag 14 april 2014 20:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh! Bier is vies, allen second hand lekker
Dacht dat je niet zo komen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met wat drank op ben ik prima bespeelbaar hoor. Zorg dus maar dat je in de buurt zit tijdens de Beefmeet.
quote:Op maandag 14 april 2014 20:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er is nog 2/3 van de fles over, dus genoeg om te delen
Nou ja, in Australie zit de Lindemans gewoon in pakken, en die is toch best goed te hachelenquote:Op maandag 14 april 2014 20:31 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en wijn uit pak is alleen maar geschikt om mee te koken of als saladedressing. Niet om te drinken.
Ja, bier.quote:Op maandag 14 april 2014 20:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij vindt dat, Sin houdt wel gewoon van bier.
Mits select gezelschap. anders niet.quote:
Lust je wel Dronken Kippen?quote:Op maandag 14 april 2014 20:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh! Bier is vies, allen second hand lekker
Kieskeurig ben je!quote:
Dunno, ik hou van kip en drinken, dus klinkt goedquote:Op maandag 14 april 2014 20:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lust je wel Dronken Kippen?
Is zuid-afrikaans en erg lekker
Een beetje, maar dat is niet doorslaggevend in dit geval.quote:
Ik wilde een meet organiseren waarbij we met zijn allen vlees zouden eten. Tot nu toe is het alleen Belsezar en ik.quote:
Ik ben een snob geloof ik.....quote:Op maandag 14 april 2014 20:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, in Australie zit de Lindemans gewoon in pakken, en die is toch best goed te hachelen.
Wat dan wel?quote:Op maandag 14 april 2014 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje, maar dat is niet doorslaggevend in dit geval.
Ja he, ik speel al jaren met het plan. Dit jaar ben ik vrienden geworden emt de bandenboer en kan ongelimiteerd banden voor nop bij hem krijgenquote:Op maandag 14 april 2014 20:33 schreef Barbusse het volgende:
Dat bandenplan klinkt trouwens best goed, Belz.
Vraag Sinceria maarquote:
Voordeel van het mixen met sinas, smaakt zelfs een cheap ass fles goedquote:Op maandag 14 april 2014 20:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben een snob geloof ik.....![]()
[ afbeelding ]
*plopquote:Op maandag 14 april 2014 20:34 schreef HeatWave het volgende:
Ja, nou wil ik drank.
Had een fles rood meegenomen voor een collega, die kan ze ook woensdag wel krijgen.
Ja ok, er is altijd beter, maar Lindemans is een redeljk bekend wijnmerk hier, kost een euro of 8 bij de AH en is prima te drinken.quote:Op maandag 14 april 2014 20:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfs dat nietquote:Op maandag 14 april 2014 20:31 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en wijn uit pak is alleen maar geschikt om mee te koken of als saladedressing. Niet om te drinken.
Dronken kippen zijn een delicatesse van de Zuid-Afrikaanse braai. De kip wordt lekker gekruid en daarna op een (halfvol) bierblikje geschoven. Vervolgens worden de kippen gegaard in een gesloten barbecue. De smaak wordt heerlijk door de bierstoom die helemaal door de kippen heen trekt.quote:Op maandag 14 april 2014 20:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dunno, ik hou van kip en drinken, dus klinkt goed
En dan is HW de patser?quote:Op maandag 14 april 2014 20:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Neuh, nog niet, wellicht later een glas of 2, trek ik hem nu open gaat ie leegquote:
Vooruit, gooi maar op de bbqquote:Op maandag 14 april 2014 20:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dronken kippen zijn een delicatesse van de Zuid-Afrikaanse braai. De kip wordt lekker gekruid en daarna op een (halfvol) bierblikje geschoven. Vervolgens worden de kippen gegaard in een gesloten barbecue. De smaak wordt heerlijk door de bierstoom die helemaal door de kippen heen trekt.
Benodigheden:
- 1 hele kip (1.8 - 2 kg)
- 1 blikje bier
- 2 of 3 kloven knoflook, kleingesneden
- Veel rozemarijn, zowel kleingesneden als hele takjes
- 2 theelepels olijfolie
- 1 theelepel gedroogde tijm
- 1/2 theelepel rode peper flakes
- 1 theelepel paprikapoeder
- 1/2 theelepel zest van een citroen
- Sap van 1 citroen
- Zout en peper
Bereiding:
Zet als eerste de braai aan. Doe de knoflook, gesneden rozemarijn, olijfolie, tijm, rode peper flakes, paprikapoeder, citroen zest en sap in een schaal. Verwijder de ingewanden uit de kip en masseer met je handen het kruidenmengsel in de kip, van binnen en buiten. Bestrooi met zout en peper. Vul dan de binnenkant van de kip met de takjes rozemarijn. Open het blikje bier en schenk de helft ervan ergens anders in (om op te drinken bijvoorbeeld). Plaats het blik op de braai en zet de kip er bovenop. Laat het een uur tot 1,5 uur koken, totdat de kip goudbruin is.
Laat de kip 5 à 10 minuten rusten voordat je 'm aansnijdt. Genieten maar!
[..]
En dan is HW de patser?
Als je dat met een wijn als hierboven doet laat ik je de fles opeten!quote:Op maandag 14 april 2014 20:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voordeel van het mixen met sinas, smaakt zelfs een cheap ass fles goed
Ja maar, ja maarquote:Op maandag 14 april 2014 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je dat met een wijn als hierboven doet laat ik je de fles opeten!
Das idd gewoon zonde, daar heb je idd cheapass meuk voor, je koopt ook geen 18 jaar oude whisky voor door de cola, dan koop je Red label.quote:
Ja ms moet ik gewoon hele dure wijn drinken om het te lustenquote:Op maandag 14 april 2014 20:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das idd gewoon zonde, daar heb je idd cheapass meuk voor, je koopt ook geen 18 jaar oude whisky voor door de cola, dan koop je Red label.
Ik ken Lindemans, niks mis mee hoor.quote:Op maandag 14 april 2014 20:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, er is altijd beter, maar Lindemans is een redeljk bekend wijnmerk hier, kost een euro of 8 bij de AH en is prima te drinken.
Nee, dat denk ik nietquote:Op maandag 14 april 2014 20:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ms moet ik gewoon hele dure wijn drinken om het te lusten
Ja, maar dat koop je ook weer niet om ff een avond te zuipenquote:Op maandag 14 april 2014 20:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken Lindemans, niks mis mee hoor.Maar een Saint Emilion is toch wel een klein stukje oraal orgasme.
Niks ja maar. Hup! Krak crunch en munch en kauwen maar culturele trutbarbaar!quote:
Dat.quote:Op maandag 14 april 2014 20:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das idd gewoon zonde, daar heb je idd cheapass meuk voor, je koopt ook geen 18 jaar oude whisky voor door de cola, dan koop je Red label.
Ik hou meer van rode wijn uit Portugal, een goede Dãoquote:Op maandag 14 april 2014 20:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken Lindemans, niks mis mee hoor.Maar een Saint Emilion is toch wel een klein stukje oraal orgasme.
En dus pleur ik die ook door de sinas en krijg ik een boze barb achter me aanquote:Op maandag 14 april 2014 20:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik nieter zit verschil tussen een fles van 3 euro en een van 15, maar lust je die van 15 niet, dan lust je wijn van 200 euro de fles ook niet
.
Elitaire blaasbalgquote:Op maandag 14 april 2014 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niks ja maar. Hup! Krak crunch en munch en kauwen maar culturele trutbarbaar!
Ach hij zit toch op een eiland, je hebt zat tijd om te vluchtenquote:Op maandag 14 april 2014 20:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dus pleur ik die ook door de sinas en krijg ik een boze barb achter me aan
Dat heb ik gedaan toen ik in scheiding lag, smaakte primaquote:Op maandag 14 april 2014 20:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat koop je ook weer niet om ff een avond te zuipen.
Zo rol ik. Alleen het beste is goed genoeg voor mij.quote:
Dan mag het ook gewoon, ik heb nog wel eens een Dom perignon opgezopen in mijn eentje na een break upquote:Op maandag 14 april 2014 20:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan toen ik in scheiding lag, smaakte prima![]()
quote:Op maandag 14 april 2014 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo rol ik. Alleen het beste is goed genoeg voor mij.
Nou dat etentje in het vondelpark gaat prijzig wordenquote:Op maandag 14 april 2014 20:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan mag het ook gewoon, ik heb nog wel eens een Dom perignon opgezopen in mijn eentje na een break up.
Die ken ikquote:Op maandag 14 april 2014 20:44 schreef HeatWave het volgende:
http://www.marquesdemontanana.com/#!mdm_seleccin_especial/c19yk
Deze heb ik nu, prima wijn, redelijke prijs.
Ach, als iedereen zijn eigen drank meeneemt kan het wel meevallenquote:Op maandag 14 april 2014 20:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Nou dat etentje in het vondelpark gaat prijzig worden
Hear hear, stelletje homo'squote:
Ja, niets mis mee, en kost 6,99 de fles, dat is goed te doen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die ken ikPrima wijntje dat, zeker met rood vlees of droge pittige worst.
Precies, het is nu gewoon tijd voor een baco met Bacardi Black.quote:
Nee, mixdrankjes zijn lekker mannelijkquote:Op maandag 14 april 2014 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, het is nu gewoon tijd voor een baco met Bacardi Black.
quote:Op maandag 14 april 2014 20:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan mag het ook gewoon, ik heb nog wel eens een Dom perignon opgezopen in mijn eentje na een break up.
/care. Ik weet dat missb meer borsthaar heeft dan ik. Boeien!quote:Op maandag 14 april 2014 20:48 schreef HeatWave het volgende:
Nee, mixdrankjes zijn lekker mannelijk.
Ik kom niet, dus dat scheelt.quote:Op maandag 14 april 2014 20:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Nou dat etentje in het vondelpark gaat prijzig worden
Heeeee wtf?quote:Op maandag 14 april 2014 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
/care. Ik weet dat missb meer borsthaar heeft dan ik. Boeien!
Ach, ik had hem nog liggen, bier was op en ik wou meer, dus dan de champagne maarquote:Op maandag 14 april 2014 20:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik lag in scheiding, voelde me kut en zulks. Zag ik opeens de voorraad wijn liggen diewe tijdens wijnreizen door Frankrijk, Italie en Duitsland hadden gekocht. "hmmmm, deze zou eigenlijk nog wat jaartjes moeten liggen......How about fuck that and drink all?"
Moest jij niet geen in zelfgestookte vodka gemarineerde handgranaat gaan daten of zo?quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 20:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moest jij niet geen in zelfgestookte vodka gemarineerde handgranaat gaan daten of zo?
Bwehehehequote:Op maandag 14 april 2014 20:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik had hem nog liggen, bier was op en ik wou meer, dus dan de champagne maar.
Fles van 130 euro, ik had er wel een beeeeeeeeeetje spijt van de dag erna.
Ach, all is fair in love and war, and breakupsquote:Op maandag 14 april 2014 20:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bwehehehe
Ik niet, ik had alle flessen bewaard en pontificaal op de eettafel neergezet toen ik de woning verliet om ergens anders te gaan wonen
* Belsezar trekt nog een biertje openquote:
De deal was toch dat wij niks zouden lappen?quote:Op maandag 14 april 2014 20:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, als iedereen zijn eigen drank meeneemt kan het wel meevallen.
I wish!quote:Op maandag 14 april 2014 20:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
* Belsezar trekt nog een biertje open
Ook eentje?
Ja ok, maar goed, we moeten ook een beetje schappelijk zijn, maar ik vind de hele avond aan het bier ook gewoon prima hoor.quote:Op maandag 14 april 2014 20:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
* Belsezar trekt nog een biertje open
Ook eentje?
[..]
De deal was toch dat wij niks zouden lappen?
Want? Je hebt toch een koelkast?quote:
Maar geen bier en bovendien is het doordeweeks. Meestal geen bier hier dan.quote:
Bij de humor van VI hoort een biertje, er staan er nog 4 dus kom maar langsquote:
Dat is waar, we houden het wel op bier en vleesquote:Op maandag 14 april 2014 20:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar goed, we moeten ook een beetje schappelijk zijn, maar ik vind de hele avond aan het bier ook gewoon prima hoor.
Ik heb altijd wel wat in huis, en maak er ook niet zoveel gebruik van doordeweeks, maar als ik een biertje wil neem ik er 1, komop ff zeg.quote:Op maandag 14 april 2014 20:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Maar geen bier en bovendien is het doordeweeks. Meestal geen bier hier dan.
Hier ook VIquote:Op maandag 14 april 2014 20:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bij de humor van VI hoort een biertje, er staan er nog 4 dus kom maar langs
[..]
Dat is waar, we houden het wel op bier en vlees
Kom maar brengen!quote:Op maandag 14 april 2014 20:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bij de humor van VI hoort een biertje, er staan er nog 4 dus kom maar langs
Wij hebben de afspraak gemaakt dat alcohol voor in het weekend is, uitzonderingen daargelaten en soms drink ik ook weleens door de week zonder reden, maar dat is niet de standaard.quote:Op maandag 14 april 2014 20:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel wat in huis, en maak er ook niet zoveel gebruik van doordeweeks, maar als ik een biertje wil neem ik er 1, komop ff zeg.
Hier is dat geen officiële afspraak, al houden we dat in principe wel aan. Op een gegeven moment gaat er wel heel veel alcohol doorheen as je niet oplet.quote:Op maandag 14 april 2014 21:00 schreef Sinceria het volgende:
Wij hebben de afspraak gemaakt dat alcohol voor in het weekend is, uitzonderingen daargelaten en soms drink ik ook weleens door de week zonder reden, maar dat is niet de standaard.
Dat is uiteraard je goed recht.quote:Op maandag 14 april 2014 21:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wij hebben de afspraak gemaakt dat alcohol voor in het weekend is, uitzonderingen daargelaten en soms drink ik ook weleens door de week zonder reden, maar dat is niet de standaard.
Ja, zo is het hier ook een beetje. Ongemerkt elke avond bier drinken gaat wel aantikken op een gegeven moment. Al heb ik wel trek in een biertje nu door al die bierpraat.quote:Op maandag 14 april 2014 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier is dat geen officiële afspraak, al houden we dat in principe wel aan. Op een gegeven moment gaat er wel heel veel alcohol doorheen as je niet oplet.
Het is ook eerder uitzondering dan regel hoor, maar gewoon omdat ik ook wel weet dat ik morgen moet werken etc, maar het is geen wetquote:Op maandag 14 april 2014 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier is dat geen officiële afspraak, al houden we dat in principe wel aan. Op een gegeven moment gaat er wel heel veel alcohol doorheen as je niet oplet.
En sportiviteit is voor sport. Breakups vallen daar niet onderquote:Op maandag 14 april 2014 20:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, all is fair in love and war, and breakups.
Broeder!quote:
Maar dan mis ik VIquote:
Dat, plus morgen vrij tot 11 uurquote:Op maandag 14 april 2014 21:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is uiteraard je goed recht.
Ik doe niet aan dat soort zelfopgelegde dingen, als ik bier wil drink ik bier, nu dus ff een glas rode wijn.
Nou ja, ik hoef niet elke ochtend vroeg op (al ben ik het meestal wel) dus dan is de verleiding ook wat groter.quote:Op maandag 14 april 2014 21:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is ook eerder uitzondering dan regel hoor, maar gewoon omdat ik ook wel weet dat ik morgen moet werken etc, maar het is geen wet.
Oh, en ik kan heel slecht tegen dingen die zogenaamd niet mogen, dan ga ik met mijn hakken in het zandquote:Op maandag 14 april 2014 21:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Broeder!
[..]
Maar dan mis ik VI
[..]
Dat, plus morgen vrij tot 11 uur
Jij ook al?quote:Op maandag 14 april 2014 21:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, en ik kan heel slecht tegen dingen die zogenaamd niet mogen, dan ga ik met mijn hakken in het zand.
Ja, volgens die regel is vrijwel iedereen die ik ken alcoholist....quote:Op maandag 14 april 2014 21:07 schreef HeatWave het volgende:
Ach, wat is teveel. volgens de gezondheidsraad is 8 eenheden per week al alcoholisme, komop ff met me zeg....
Het is geen unieke eigenschap, ik weet hetquote:
Het is geen letterlijk verbod hier hoor.quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 21:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is geen unieke eigenschap, ik weet het.
Ja, het is echt onzin. Een normale week is zeg 1 keer uit eten met een paar biertjes, dan een avond gemiddeld de kroeg in, en dan zou je in totaal maar 8 biertjes mogen drinken?quote:Op maandag 14 april 2014 21:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, volgens die regel is vrijwel iedereen die ik ken alcoholist....
Mij vertellen dat het niet mag ga ik het juist doenquote:Op maandag 14 april 2014 21:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, en ik kan heel slecht tegen dingen die zogenaamd niet mogen, dan ga ik met mijn hakken in het zand.
quote:Op maandag 14 april 2014 21:07 schreef HeatWave het volgende:
Ach, wat is teveel. volgens de gezondheidsraad is 8 eenheden per week al alcoholisme, komop ff met me zeg....
Ja volgens die regel moeten we allemaal naar de AA. Terwijl als je kijkt naar hoeveel in romeinse tijden e.d. gezopen werd, de mensheid overleeft het welquote:Op maandag 14 april 2014 21:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, volgens die regel is vrijwel iedereen die ik ken alcoholist....
En zo niet, dan nietquote:Op maandag 14 april 2014 21:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mij vertellen dat het niet mag ga ik het juist doen
[..]
[..]
Ja volgens die regel moeten we allemaal naar de AA. Terwijl als je kijkt naar hoeveel in romeinse tijden e.d. gezopen werd, de mensheid overleeft het wel
quote:Op maandag 14 april 2014 21:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het is echt onzin. Een normale week is zeg 1 keer uit eten met een paar biertjes, dan een avond gemiddeld de kroeg in, en dan zou je in totaal maar 8 biertjes mogen drinken?
in de goot wil ik niet, dood zal me dan worst zijn, ik ben dan namelijk doodquote:Op maandag 14 april 2014 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]Ja, want dan ga je echt dood in de goot en zo, jeweettoch?
En dood ga je toch. In dat geval hoop ik dat tijdens mijn crematie ik meer ruik naar coq-a-vin dan naar een brandend lijk. Needless to say, ik wil knoflook en rozemarijn in mijn kist dan.quote:Op maandag 14 april 2014 21:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
in de goot wil ik niet, dood zal me dan worst zijn, ik ben dan namelijk dood.
Uiteraard, natuurlijk probeer ik echt wel gewoon waar mogelijk gezond te doen, maar om alles nou te laten en morgen onder een tram te komen, lijkt me zonde.quote:Op maandag 14 april 2014 21:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dood ga je toch. In dat geval hoop ik dat tijdens mijn crematie ik meer ruik naar coq-a-vin dan naar een brandend lijk. Needless to say, ik wil knoflook en rozemarijn in mijn kist dan.
Het komt vaak genoeg voor dat ik op woensdag of donderdag al met vrienden in de kroeg sta. Ook als ik de dag erna moet werken. En dan toch drinken tot de kroeg sluit.quote:Op maandag 14 april 2014 21:03 schreef HeatWave het volgende:
Het is ook eerder uitzondering dan regel hoor, maar gewoon omdat ik ook wel weet dat ik morgen moet werken etc, maar het is geen wet.
quote:Op maandag 14 april 2014 21:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Millions have been disappointed in the expectancies of what life would bring before you, so why should you?quote:Op maandag 14 april 2014 21:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, natuurlijk probeer ik echt wel gewoon waar mogelijk gezond te doen, maar om alles nou te laten en morgen onder een tram te komen, lijkt me zonde.
Het is maar een leven hoor.
Dat doe ik dan weer erg weinig, soms slaat de eindemaandsborrel door tot in de kroeg, maar dat is sporadisch.quote:Op maandag 14 april 2014 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het komt vaak genoeg voor dat ik op woensdag of donderdag al met vrienden in de kroeg sta. Ook als ik de dag erna moet werken. En dan toch drinken tot de kroeg sluit.
Jij vuige alcoholist!quote:Op maandag 14 april 2014 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het komt vaak genoeg voor dat ik op woensdag of donderdag al met vrienden in de kroeg sta. Ook als ik de dag erna moet werken. En dan toch drinken tot de kroeg sluit.
Tot het tegendeel bewezen is ben ik onsterfelijkquote:Op maandag 14 april 2014 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Millions have been disappointed in the expectancies of what life would bring before you, so why should you?
Ik ben een stille drinker.quote:
Precies, wel genieten hoor en er alles uithalen wat je kan.quote:Op maandag 14 april 2014 21:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En zo niet, dan niet.
Waarom leef je anders?.
Dat, mijn vader was 69 toen hij stierf maar als ik zie hoe zijn leven was, prima gedaan. Genoten van het leven, lekker eten, drinken, plezier maken bij elke kans die hij had. Zoals het hoortquote:Op maandag 14 april 2014 21:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, natuurlijk probeer ik echt wel gewoon waar mogelijk gezond te doen, maar om alles nou te laten en morgen onder een tram te komen, lijkt me zonde.
Het is maar een leven hoor.
Ik ben zelden stil, dus ook niet als ik drinkquote:
Dat telt ook mee natuurlijk. Ik ben opgevoed dat een drankje altijd kan, zolang het niet teveel wordt. Ik heb er dus ook geen problemen mee als ik een glas wijn bestel tijdens lunch. Maar echt straalbezopen worden als ik uitga, dat gebeurt dus echt zelden. Know your limits. Daar ben ik mee opgevoed.quote:Op maandag 14 april 2014 21:19 schreef Sinceria het volgende:
Het ligt ook aan je opvoeding, ik ben van huis uit gewend dat iedere avond een biertje en een neutje doodnormaal is. Mijn vriend is echter topsporter en leraar in de martial arts geweest. Die drinkt echt alleen bij speciale gelegenheden, heeft gewoon een heel andere jeugd gehad dan ik (met mijn kroeghangen en kraakcafé's enzo)
Nou ik bestrijd die theorie, mijn ouders zijn geheelonthoudersquote:Op maandag 14 april 2014 21:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat telt ook mee natuurlijk. Ik ben opgevoed dat een drankje altijd kan, zolang het niet teveel wordt. Ik heb er dus ook geen problemen mee als ik een glas wijn bestel tijdens lunch. Maar echt straalbezopen worden als ik uitga, dat gebeurt dus echt zelden. Know your limits. Daar ben ik mee opgevoed.
I know, je reputatie volume is je vooruitgesneld.quote:Op maandag 14 april 2014 21:21 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben zelden stil, dus ook niet als ik drink
Jij weet niks, met je borsthaarleugensquote:Op maandag 14 april 2014 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I know, je reputatie volume is je vooruitgesneld.
En dat is toch een goed leven?quote:Op maandag 14 april 2014 21:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Precies, wel genieten hoor en er alles uithalen wat je kan.
[..]
Dat, mijn vader was 69 toen hij stierf maar als ik zie hoe zijn leven was, prima gedaan. Genoten van het leven, lekker eten, drinken, plezier maken bij elke kans die hij had. Zoals het hoort
En het zegt helemaal niets, de fitste sporters vallen met 28 dood neer, en mijn opa die een pak shag per dag rookte en een fles jenever zoop werd 89.quote:Op maandag 14 april 2014 21:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Precies, wel genieten hoor en er alles uithalen wat je kan.
[..]
Dat, mijn vader was 69 toen hij stierf maar als ik zie hoe zijn leven was, prima gedaan. Genoten van het leven, lekker eten, drinken, plezier maken bij elke kans die hij had. Zoals het hoort
Je onderschat het roddelcircuit.quote:Op maandag 14 april 2014 21:23 schreef missbehavin het volgende:
Jij weet niks, met je borsthaarleugens
Ja, maar jij drinkt dan ook alleen omdat je op "echte" mannen valt.quote:Op maandag 14 april 2014 21:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik bestrijd die theorie, mijn ouders zijn geheelonthouders
Ik las iets andersquote:Op maandag 14 april 2014 21:22 schreef Belsezar het volgende:
En zoals mijn signature al zegt:
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Alles en dan ook echt alles komt uit op FOK!, zelf aan meegedaan, zelf ook aan gestoordquote:
"Heatwave. Fok!moderator." *doodse stilte valtquote:Op maandag 14 april 2014 21:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het zegt helemaal niets, de fitste sporters vallen met 28 dood neer, en mijn opa die een pak shag per dag rookte en een fles jenever zoop werd 89.
Natuurlijk helpt gezond leven best, maar een deel ligt ook gewoon aan hoe je lichaam in elkaar steekt. Ik wil ook gewoon best oud worden hoor, maar als ik bij wijze van spreken vanavond door neer pleur heb ik iig wat meegemaakt.
Ik ontken allesquote:
Precies.quote:Op maandag 14 april 2014 21:25 schreef HeatWave het volgende:
Alles en dan ook echt alles komt uit op FOK!, zelf aan meegedaan, zelf ook aan gestoord.
Dan lijken die watjes nog wat bedoel je?quote:Op maandag 14 april 2014 21:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar jij drinkt dan ook alleen omdat je op "echte" mannen valt.
Te laat. Het staat nu op the interwebzz. Dus het is zo.quote:
Dat had ik al begrepen vanuit het roddelcircuit. Dat bewijst maar eens hoe geloofwaardig dat circuit is. Anything else?quote:
Dat is pas een wild leven man, je weet de helft nietquote:Op maandag 14 april 2014 21:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Heatwave. Fok!moderator." *doodse stilte valt
In mijn ogen zekerquote:
Inderdaad, liever op je sterbed spijt hebben van dingen, dan spijt hebben dat je geen reet hebt gedaan.quote:Op maandag 14 april 2014 21:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het zegt helemaal niets, de fitste sporters vallen met 28 dood neer, en mijn opa die een pak shag per dag rookte en een fles jenever zoop werd 89.
Natuurlijk helpt gezond leven best, maar een deel ligt ook gewoon aan hoe je lichaam in elkaar steekt. Ik wil ook gewoon best oud worden hoor, maar als ik bij wijze van spreken vanavond door neer pleur heb ik iig wat meegemaakt.
Wat las jij dan?quote:
Als je dubbel ziet van de drank zie je in ieder geval niet meer het verschil tussen je eigen tetters en die kippenborstjes van de "echte" manquote:Op maandag 14 april 2014 21:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan lijken die watjes nog wat bedoel je?
Nee laat maar, ik vind het zelf ook vervelend worden maar ik las het echt verkeerdquote:Op maandag 14 april 2014 21:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In mijn ogen zekerDe wereld gezien met zijn werk en dan wat ik al zei er nog bij. Veel beter word het leven niet
[..]
Inderdaad, liever op je sterbed spijt hebben van dingen, dan spijt hebben dat je geen reet hebt gedaan.
[..]
Wat las jij dan?
quote:Op maandag 14 april 2014 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat had ik al begrepen vanuit het roddelcircuit. Dat bewijst maar eens hoe geloofwaardig dat circuit is. Anything else?
I would settle for thatquote:Op maandag 14 april 2014 21:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In mijn ogen zekerDe wereld gezien met zijn werk en dan wat ik al zei er nog bij. Veel beter word het leven niet
Ik snap er weinig van, maar ok, het zal welquote:Op maandag 14 april 2014 21:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee laat maar, ik vind het zelf ook vervelend worden maar ik las het echt verkeerd.
Sorry Cue_.
Verlicht ons.quote:Op maandag 14 april 2014 21:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is pas een wild leven man, je weet de helft niet.
I second thatquote:
Nee, het moderatorgebeuren is weinig spannend hoorquote:
Met blote tieten. Wel die van Carice van Houten, dus geen mens op de wereld die haar tieten nog niet gezien heeft. Maar toch...quote:
Zat andere series met tieten die wel de actie die ze beloven nakomen (Banshee bijv)quote:Op maandag 14 april 2014 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met blote tieten. Wel die van Carice van Houten, dus geen mens op de wereld die haar tieten nog niet gezien heeft. Maar toch...
Lucy Lawlessquote:Op maandag 14 april 2014 21:39 schreef Belsezar het volgende:
Straks de laatste afleveringen van BSG kijken, ze zijn nu net op aarde geweest
Trouwens Lucy Lawless ziet er goed uit in die serie
BSG!quote:Op maandag 14 april 2014 21:39 schreef Belsezar het volgende:
Straks de laatste afleveringen van BSG kijken, ze zijn nu net op aarde geweest
Goed hoofd, jammer van die neptieten.quote:
Dus nu gaat het leuk worden? Ze hebben nu net vrede gesloten met de tin cansquote:Op maandag 14 april 2014 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
BSG!
Was erg leuk ja. Zeker naar het einde wordt het weer spannend!
Ze is echt compleet getransformeerd.quote:
Ik zeg niks.quote:Op maandag 14 april 2014 21:44 schreef Belsezar het volgende:
Dus nu gaat het leuk worden? Ze hebben nu net vrede gesloten met de tin cans
Vind ik niet erg, ik heb 2 keer iets gehad met een vrouw met fake boobs en niks te klagen.quote:Op maandag 14 april 2014 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed hoofd, jammer van die neptieten.
Dat spreekt boekdelen!quote:
Ik twee verschillende ervaringen mee, en het kon mij niet bekoren.quote:Op maandag 14 april 2014 21:45 schreef Belsezar het volgende:
Vind ik niet erg, ik heb 2 keer iets gehad met een vrouw met fake boobs en niks te klagen.
quote:
Daar moest ik wel aan wennenquote:
Ieder zijn meugquote:Op maandag 14 april 2014 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twee verschillende ervaringen mee, en het kon mij niet bekoren.
Waarom, als ik vragen mag?quote:Op maandag 14 april 2014 21:48 schreef Sinceria het volgende:
Als iemand mij gratis fake boobs zou aanbieden bij een goede chirurg zeg ik geen nee.
Nergens voor nodig.quote:Op maandag 14 april 2014 21:48 schreef Sinceria het volgende:
Als iemand mij gratis fake boobs zou aanbieden bij een goede chirurg zeg ik geen nee.
Ik zou ze best een maatje groter willen dan mijn cup B.quote:
Duidelijk.quote:Op maandag 14 april 2014 21:52 schreef Sinceria het volgende:
Ik zou ze best een maatje groter willen dan mijn cup B.
quote:Op maandag 14 april 2014 21:48 schreef Sinceria het volgende:
quote:Op maandag 14 april 2014 21:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zou ze best een maatje groter willen dan mijn cup B.
Niks mis met fake boobsquote:
Ik ga er ook zeker geen punt van makenquote:
Dat hoef je mij niet te vertellenquote:
Als je ze maar gescheiden bij het afval doet als ze stuk zijnquote:
quote:Op maandag 14 april 2014 21:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga er ook zeker geen punt van maken.
Ookquote:Op maandag 14 april 2014 21:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen
Ik keek laatst een film en daar werd een vrouw in een stripclub van de zijkant door d'r fake boobs geschoten en liep alles eruit. Ik lag in een deukquote:Op maandag 14 april 2014 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je ze maar gescheiden bij het afval doet als ze stuk zijn
quote:Op maandag 14 april 2014 21:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ook
[..]
Ik keek laatst een film en daar werd een vrouw in een stripclub van de zijkant door d'r fake boobs geschoten en liep alles eruit. Ik lag in een deuk
Ik kan helaas de titel niet herinnerenquote:
Marcelquote:Op maandag 14 april 2014 22:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kan helaas de titel niet herinneren
GVD, die lui bij dat programma van ik heb het nog nooit gedaan
Er is een wereld voor me open gegaanquote:Op maandag 14 april 2014 22:02 schreef HeatWave het volgende:
Ach, beter een meisje dat blij met zichzelf is dan een die zich (hoe onnodig/onterecht) onzeker voelt door dr tieten lijkt me.
Staat je goed hoorquote:Op maandag 14 april 2014 22:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er is een wereld voor me open gegaanEentje vol bikini's
Ik vind het niet persé nodig, maar als ik ze cadeau zou krijgen zeg ik geen nee.quote:
Heb jij ze?quote:
Dat inderdaad! Vrouwen waarvan je hun buikje/borsten niet mag zien of aanrakenquote:Op maandag 14 april 2014 22:02 schreef HeatWave het volgende:
Ach, beter een meisje dat blij met zichzelf is dan een die zich (hoe onnodig/onterecht) onzeker voelt door dr tieten lijkt me.
Is dat die role playing vent?quote:
Je naam kwam ff voorbij bij Derksen on the road, je echte danquote:Op maandag 14 april 2014 22:05 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik vind het niet persé nodig, maar als ik ze cadeau zou krijgen zeg ik geen nee.
[..]
Heb jij ze?
Haha ja, die zijn het ergstquote:Op maandag 14 april 2014 22:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat inderdaad! Vrouwen waarvan je hun buikje/borsten niet mag zien of aanraken
[..]
Is dat die role playing vent?
Ik vind die paardenliefhebber echt
Naja ik durf ze iig aan te doen.quote:
En uitquote:Op maandag 14 april 2014 22:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naja ik durf ze iig aan te doen.
quote:
Dat waren toch acteurs?quote:Op maandag 14 april 2014 22:02 schreef Belsezar het volgende:
GVD, die lui bij dat programma van ik heb het nog nooit gedaan
Als het heel warm isquote:
Die Marc, duur pak, hypnose, hotelkamer en dan een huurauto van 18,50quote:Op maandag 14 april 2014 22:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha ja, die zijn het ergst
En die ene gozer, die zo tenenkrommend zat te vissen bij die vriendin van m en zo hard gefriendzoned werd
Neee echt?quote:
MissB ontvoeren naar Rio HW?quote:
Dat kan gewoon niet...quote:
ZOiets las ik eens ergens. Ik heb het zelf nog nooit gezien (kan de titel van het vervolgprogramma worden), ik ben een beetje televisiemoequote:
Er is een fok topic over en daar schijnt hij ook te komen, maar goed, geloof dat niet echtquote:Op maandag 14 april 2014 22:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die Marc, duur pak, hypnose, hotelkamer en dan een huurauto van 18,50Ja zuipen dansen en neuken
Sure dude, sure
![]()
2 keer zo'n vrouw meegemaakt, ik kan het ook niet begrijpen
Wat, echt? Ik vind het altijd zo bizar mijn naam te horen!quote:Op maandag 14 april 2014 22:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je naam kwam ff voorbij bij Derksen on the road, je echte dan.
Nou ja, zonder mans te doen, ik doelde meer dat je dus niet je shirt aan wil houden zeg maar, ik heb ooit 1 meisje gehad dat zich zo schaamde, ik snapte er echt niets van.quote:
Nou ja, je stond in een CD bakquote:Op maandag 14 april 2014 22:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat, echt? Ik vind het altijd zo bizar mijn naam te horen!
Mag ik je vragen van welke cupmaat naar welke maat je gegaan bent?quote:
Ik heb de tv vaak op de achtergrond aanstaan ook, anders zit ik zo in de stilte alleenquote:Op maandag 14 april 2014 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
ZOiets las ik eens ergens. Ik heb het zelf nog nooit gezien (kan de titel van het vervolgprogramma worden), ik ben een beetje televisiemoe
Ik wil ook mee.quote:
Same here, ding staat altijd aan als ik thuis ben, of ik nou FOK!, game of whatever, altijd de TV aan. Ik ben gek op muziek, maar om de een of andere reden zet ik dat bijna nooit op.quote:Op maandag 14 april 2014 22:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb de tv vaak op de achtergrond aanstaan ook, anders zit ik zo in de stilte alleen
Nou ja, zo was ik ook hoor. Ging nooit zwemmen met zoonlief bv...quote:Op maandag 14 april 2014 22:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, zonder mans te doen, ik doelde meer dat je dus niet je shirt aan wil houden zeg maar, ik heb ooit 1 meisje gehad dat zich zo schaamde, ik snapte er echt niets van.
Je mag me alles vragenquote:Op maandag 14 april 2014 22:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mag ik je vragen van welke cupmaat naar welke maat je gegaan bent?
quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 22:13 schreef HeatWave het volgende:
MissB en Sin samen, ik sla even over denk ik, dat overleef ik niet qua gebitch denk ik.
OK, nouja, ik ben geen vrouw, maar ik ken 1 meisje van de lagere school die had echt letterlijk niets, maar dan ook echt niets. Maar een B cup is toch best prima bijv?quote:Op maandag 14 april 2014 22:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, zo was ik ook hoor. Ging nooit zwemmen met zoonlief bv...
Daar hebben ze Spotify voor uitgevondenquote:Op maandag 14 april 2014 22:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb de tv vaak op de achtergrond aanstaan ook, anders zit ik zo in de stilte alleen
quote:
Echt?!?!?! Waar?quote:Op maandag 14 april 2014 22:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er is een fok topic over en daar schijnt hij ook te komen, maar goed, geloof dat niet echt
Dat snap ik dus ook nietquote:Op maandag 14 april 2014 22:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, zonder mans te doen, ik doelde meer dat je dus niet je shirt aan wil houden zeg maar, ik heb ooit 1 meisje gehad dat zich zo schaamde, ik snapte er echt niets van.
Viel me toch opquote:
Oh dat is netjesquote:Op maandag 14 april 2014 22:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je mag me alles vragen
Van een hele kleine A naar een ruime B / kleine C
Dat vindt je vriendje niet ok vanwege favelasquote:
Trust me, we will do just finequote:Op maandag 14 april 2014 22:13 schreef HeatWave het volgende:
MissB en Sin samen, ik sla even over denk ik, dat overleef ik niet qua gebitch denk ik.
quote:
Tja, ik was echt heel plat, is zelfs vergoed door de verzekering.. Het is nu ook een bescheiden geveltjequote:Op maandag 14 april 2014 22:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, nouja, ik ben geen vrouw, maar ik ken 1 meisje van de lagere school die had echt letterlijk niets, maar dan ook echt niets. Maar een B cup is toch best prima bijv?
Ja maar soms heb ik geen zin in muziekquote:Op maandag 14 april 2014 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar hebben ze Spotify voor uitgevonden
Ja, die marc, die is iets met .. Wizard geloof ikquote:Op maandag 14 april 2014 22:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Echt?!?!?! Waar?
[..]
Dat snap ik dus ook niet
Thanks, ik vind hem zelf ook leuk (arrogant, ik weet het) omdat hij zo weinig voorkomt hier.quote:Op maandag 14 april 2014 22:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Viel me toch op.
Verder heb je een naam die je nauwelijks hoort, ik zou er trots op zijn, ik vind hem erg leuk.
Ja ik ben nu gewoon wat in verhouding, snap je. Wilde ook absoluut niet te grootquote:Op maandag 14 april 2014 22:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh dat is netjesIk zou zelf naar een C willen.
Dat is natuurlijk niet arrogant in dit gevalquote:Op maandag 14 april 2014 22:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Thanks, ik vind hem zelf ook leuk (arrogant, ik weet het) omdat hij zo weinig voorkomt hier.
quote:
quote:
Oh ja, jij doet iets met games toch?quote:Op maandag 14 april 2014 22:17 schreef Pheno het volgende:
Maar nu maar eens slapen, morgen een nachtrelease, dus dat wordt weer overwerken. En de dag erop het halve land door in de ochtend al, het gaat vast een leuke week worden
Die haal ik wel over als MissB meegaat.quote:Op maandag 14 april 2014 22:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat vindt je vriendje niet ok vanwege favelas
Serieus, ik sport me de tyfus (vanavond ook weer een uur spinning), maar er gaat geen greintje vet vanaf, ook daar nietquote:
Haal je die van mij dan meteen ook over?quote:Op maandag 14 april 2014 22:18 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Die haal ik wel over als MissB meegaat.
Ik ga zoekenquote:Op maandag 14 april 2014 22:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, die marc, die is iets met .. Wizard geloof ik
Mijn naam wordt tussen de 0 en 5 keer per jaar voor een baby gebruikt, veel zeldzamer word het nietquote:Op maandag 14 april 2014 22:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Thanks, ik vind hem zelf ook leuk (arrogant, ik weet het) omdat hij zo weinig voorkomt hier.
Dat is een hobby op FOK! 's avonds, overdag ben ik een ICT'er.quote:Op maandag 14 april 2014 22:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, jij doet iets met games toch?
Same here, ik hoef geen formaat pornomodel. Maar gewoon, dat ik ook eens een leuk laag uitgesneden truitje aankan.quote:Op maandag 14 april 2014 22:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ben nu gewoon wat in verhouding, snap je. Wilde ook absoluut niet te groot
Ja, hier komt er ook alleen bij mijn reet en pens wat bij als ik aankomquote:Op maandag 14 april 2014 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Serieus, ik sport me de tyfus (vanavond ook weer een uur spinning), maar er gaat geen greintje vet vanaf, ook daar niet
quote:Op maandag 14 april 2014 22:18 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Die haal ik wel over als MissB meegaat.
Daar schieten HW en ik niks mee opquote:Op maandag 14 april 2014 22:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haal je die van mij dan meteen ook over?
Ik ben net met mijn derde onderkin begonnenquote:Op maandag 14 april 2014 22:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, hier komt er ook alleen bij mijn reet en pens wat bij als ik aankom
Oke.quote:Op maandag 14 april 2014 22:20 schreef HeatWave het volgende:
En nou is het wel weer genoeg gelul over jullie tieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |