Jaaaa, of een hele ham.quote:Op maandag 14 april 2014 20:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook wel eens een enorme lamsbout in de oven gemaakt met iemand, duurt ff, heb je ook iets.
http://www.touchtheearthranch.com/tirestart.htmquote:Op maandag 14 april 2014 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ik hou er niet zo van nee. En ken weinig mannen die het drinken.quote:Op maandag 14 april 2014 20:18 schreef Barbusse het volgende:
MissB is een plebejer die niet van goede wijn houdt
Als je zo oud bent als missb nu is. Uitgaande van haar foto's een jaar of 41 dus.quote:Op maandag 14 april 2014 20:18 schreef -Miauw- het volgende:
Op welke leeftijd is iemand een oud lijk?
FOK! kookmeeting, wij koken wel, de rest betaalt het voer en de drankquote:Op maandag 14 april 2014 20:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaaaa, of een hele ham.
Wij moeten eens samen gaan koken
[..]
Now you're just being meanquote:Op maandag 14 april 2014 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je zo oud bent als missb nu is. Uitgaande van haar foto's een jaar of 41 dus.
quote:
Ik drink het niet bij het stappen nee, maar bij het eten is het echt heel erg lekker, zeker als je bijv een 7 gangen diner doet met wijnmenu.quote:Op maandag 14 april 2014 20:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hou er niet zo van nee. En ken weinig mannen die het drinken.
If onlyquote:
Ik ken er eentje, daar moest ik dan altijd speciaal rode wijn voor halen terwijl de rest allemaal bier dronk.quote:Op maandag 14 april 2014 20:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hou er niet zo van nee. En ken weinig mannen die het drinken.
Ik weet wie het zegtquote:
Da's wel een beetje een wijf dan.quote:Op maandag 14 april 2014 20:20 schreef Sinceria het volgende:
Ik ken er eentje, daar moest ik dan altijd speciaal rode wijn voor halen terwijl de rest allemaal bier dronk.
Vind ik een goede deal!quote:Op maandag 14 april 2014 20:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FOK! kookmeeting, wij koken wel, de rest betaalt het voer en de drank.
Ik heb je toch ook gewoon gezoend?quote:
Ik hou meer ban echte mannenquote:Op maandag 14 april 2014 20:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ken er eentje, daar moest ik dan altijd speciaal rode wijn voor halen terwijl de rest allemaal bier dronk.
Jullie kennende moet ik mijn poker bankroll aanzienlijk vergroten om dat waar te maken.quote:Op maandag 14 april 2014 20:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt aan de kosten, maar daar ben ik ook wel voor in.quote:Op maandag 14 april 2014 20:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het nog jaquote:Op maandag 14 april 2014 20:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb je toch ook gewoon gezoend?.
Zou het mooiste zijn als we een keuken in (bijv) het vondelpark zouden hebbenquote:
Ik ook.quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 20:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik drink het niet bij het stappen nee, maar bij het eten is het echt heel erg lekker, zeker als je bijv een 7 gangen diner doet met wijnmenu.
Hoeft echt niet duur te zijn met genoeg mensen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ligt aan de kosten, maar daar ben ik ook wel voor in.
Dat zeg ik, echte mannenquote:Op maandag 14 april 2014 20:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jullie kennende moet ik mijn poker bankroll aanzienlijk vergroten om dat waar te maken.![]()
En MissB, je kent te weinig mannen die geciviliseerd zijn
Die wou zich anders profileren ofzo?quote:Op maandag 14 april 2014 20:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik betaal liever wat meer, dan dat er een grote groep mensen is.quote:Op maandag 14 april 2014 20:22 schreef HeatWave het volgende:
Hoeft echt niet duur te zijn met genoeg mensen.
Well, that's a new one for the both of you!quote:
Hoe wou je dat in godsnaam regelen?quote:Op maandag 14 april 2014 20:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou het mooiste zijn als we een keuken in (bijv) het vondelpark zouden hebben.
Moet je wel genoeg mensen bij elkaar krijgen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoeft echt niet duur te zijn met genoeg mensen.
quote:Op maandag 14 april 2014 20:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ligt aan de kosten, maar daar ben ik ook wel voor in.
Dat zou ideaal zijnquote:Op maandag 14 april 2014 20:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou het mooiste zijn als we een keuken in (bijv) het vondelpark zouden hebben.
Dat ik het nog weet achteraf?quote:Op maandag 14 april 2014 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Well, that's a new one for the both of you!
Nee, hij lustte serieus geen bier, vond rode wijn veel lekkerder. Nou scheelde het wel dat het hem geen bal kon schelen wat voor wijn, uit een pak was ook goed.quote:Op maandag 14 april 2014 20:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die wou zich anders profileren ofzo?![]()
Ik ken een kerel in Portugal, die is wijnkenner van beroep, wat een watje is dat zeg. Het is dat hij getrouwd is emt een goede vriendin
Jij zegt, echte mannen. Ik hoor: neanderthalers. En nu heb ik een deja vu en wil ik single malt whisky.quote:
Ja, wist ook niet!quote:Op maandag 14 april 2014 20:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Well, that's a new one for the both of you!
Opzich kan het met een BBQ, maar dan wordt het weer niet heel culinair, al kan je bijv wel al dingen voorbereiden thuis.quote:Op maandag 14 april 2014 20:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Dat zou ideaal zijnZonnetje erbij, gezellige mensen, lekker eten en drinken
Jaaaa, van die ruige, met baard enzoquote:Op maandag 14 april 2014 20:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij zegt, echte mannen. Ik hoor: neanderthalers. En nu heb ik een deja vu en wil ik single malt whisky.
quote:
Ik vind alles bestquote:Op maandag 14 april 2014 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik betaal liever wat meer, dan dat er een grote groep mensen is.
Surprise!quote:
Dat gaat dus gewoon nergens overquote:Op maandag 14 april 2014 20:24 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, hij lustte serieus geen bier, vond rode wijn veel lekkerder. Nou scheelde het wel dat het hem geen bal kon schelen wat voor wijn, uit een pak was ook goed.
Dan zitten we in verschillende roddelcircuits. Dit wist ik dan weer wel.quote:
quote:
Enkel door HW.quote:
Ik heb een baard, prinsesjequote:Op maandag 14 april 2014 20:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jaaaa, van die ruige, met baard enzo
Dan wil ik jouw roddels weten, dan wil ik de mijne wel delen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zitten we in verschillende roddelcircuits. Dit wist ik dan weer wel.
quote:Op maandag 14 april 2014 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een baard, prinsesjeRuige mannen, die bestaan al 350 jaar niet meer
Ja, nja, bier lustte hij echt niet. Dan was het water en vroeg naar huis.quote:
Niet door mij hoorquote:Op maandag 14 april 2014 20:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]![]()
Er is was afgeneukt hier onderling.
Hé, hoezo?quote:Op maandag 14 april 2014 20:27 schreef missbehavin het volgende:
Ik gooi altijd sinas door de rode wijn
* Belsezar pakt fles Auchentoshanquote:Op maandag 14 april 2014 20:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij zegt, echte mannen. Ik hoor: neanderthalers. En nu heb ik een deja vu en wil ik single malt whisky.
Dat is waar, is prima te doen op een BBQ mits goed voorbereidquote:Op maandag 14 april 2014 20:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich kan het met een BBQ, maar dan wordt het weer niet heel culinair, al kan je bijv wel al dingen voorbereiden thuis.
quote:Op maandag 14 april 2014 20:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jaaaa, van die ruige, met baard enzo
De enige manier waarop ik het te zuipen vindquote:
Ook al tijden niet meer hoorquote:
Ik draag mijn discretie hoog in het vaandel.quote:Op maandag 14 april 2014 20:27 schreef Sinceria het volgende:
Dan wil ik jouw roddels weten, dan wil ik de mijne wel delen.
Klinkt opzich wel als een goed idee, ik houd ook niet van wijn.quote:Op maandag 14 april 2014 20:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De enige manier waarop ik het te zuipen vind
Jammerquote:Op maandag 14 april 2014 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik draag mijn discretie hoog in het vaandel.
Vrijdagavond 11 april is al even geleden ja.quote:
* Barbusse wilt ook!quote:Op maandag 14 april 2014 20:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
* Belsezar pakt fles Auchentoshan
[..]
Dat is waar, is prima te doen op een BBQ mits goed voorbereid
[..]
[ afbeelding ]
Dan drink je toch gewoon bier? Wijn is geen verplichtingquote:Op maandag 14 april 2014 20:29 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Klinkt opzich wel als een goed idee, ik houd ook niet van wijn.
vooral handig bij stappen en de wodka cola's wat te duur beginnen te wordenquote:Op maandag 14 april 2014 20:29 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Klinkt opzich wel als een goed idee, ik houd ook niet van wijn.
Met wat drank op ben ik prima bespeelbaar hoor. Zorg dus maar dat je in de buurt zit tijdens de Beefmeet.quote:
Ho wacht, wat heb ik zelf blijkbaar gemist?quote:Op maandag 14 april 2014 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrijdagavond 11 april is al even geleden ja.
Nuhuh! Bier is vies, allen second hand lekkerquote:Op maandag 14 april 2014 20:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan drink je toch gewoon bier? Wijn is geen verplichting.
Er is nog 2/3 van de fles over, dus genoeg om te delenquote:Op maandag 14 april 2014 20:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse wilt ook!
En, MissB, loop je al te soppen van dat plaatje?
Je weet toch!quote:Op maandag 14 april 2014 20:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse wilt ook!
En, MissB, loop je al te soppen van dat plaatje?
Ik heb het inderdaad ook nooit in huis, maar ach, wie weet komt het een keer voor.quote:Op maandag 14 april 2014 20:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan drink je toch gewoon bier? Wijn is geen verplichting.
Jij vindt dat, Sin houdt wel gewoon van bierquote:Op maandag 14 april 2014 20:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh! Bier is vies, allen second hand lekker
Dacht dat je niet zo komen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met wat drank op ben ik prima bespeelbaar hoor. Zorg dus maar dat je in de buurt zit tijdens de Beefmeet.
quote:Op maandag 14 april 2014 20:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er is nog 2/3 van de fles over, dus genoeg om te delen
Nou ja, in Australie zit de Lindemans gewoon in pakken, en die is toch best goed te hachelenquote:Op maandag 14 april 2014 20:31 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en wijn uit pak is alleen maar geschikt om mee te koken of als saladedressing. Niet om te drinken.
Ja, bier.quote:Op maandag 14 april 2014 20:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij vindt dat, Sin houdt wel gewoon van bier.
Mits select gezelschap. anders niet.quote:
Lust je wel Dronken Kippen?quote:Op maandag 14 april 2014 20:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh! Bier is vies, allen second hand lekker
Kieskeurig ben je!quote:
Dunno, ik hou van kip en drinken, dus klinkt goedquote:Op maandag 14 april 2014 20:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lust je wel Dronken Kippen?
Is zuid-afrikaans en erg lekker
Een beetje, maar dat is niet doorslaggevend in dit geval.quote:
Ik wilde een meet organiseren waarbij we met zijn allen vlees zouden eten. Tot nu toe is het alleen Belsezar en ik.quote:
Ik ben een snob geloof ik.....quote:Op maandag 14 april 2014 20:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, in Australie zit de Lindemans gewoon in pakken, en die is toch best goed te hachelen.
Wat dan wel?quote:Op maandag 14 april 2014 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje, maar dat is niet doorslaggevend in dit geval.
Ja he, ik speel al jaren met het plan. Dit jaar ben ik vrienden geworden emt de bandenboer en kan ongelimiteerd banden voor nop bij hem krijgenquote:Op maandag 14 april 2014 20:33 schreef Barbusse het volgende:
Dat bandenplan klinkt trouwens best goed, Belz.
Vraag Sinceria maarquote:
Voordeel van het mixen met sinas, smaakt zelfs een cheap ass fles goedquote:Op maandag 14 april 2014 20:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben een snob geloof ik.....![]()
[ afbeelding ]
*plopquote:Op maandag 14 april 2014 20:34 schreef HeatWave het volgende:
Ja, nou wil ik drank.
Had een fles rood meegenomen voor een collega, die kan ze ook woensdag wel krijgen.
Ja ok, er is altijd beter, maar Lindemans is een redeljk bekend wijnmerk hier, kost een euro of 8 bij de AH en is prima te drinken.quote:Op maandag 14 april 2014 20:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfs dat nietquote:Op maandag 14 april 2014 20:31 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en wijn uit pak is alleen maar geschikt om mee te koken of als saladedressing. Niet om te drinken.
Dronken kippen zijn een delicatesse van de Zuid-Afrikaanse braai. De kip wordt lekker gekruid en daarna op een (halfvol) bierblikje geschoven. Vervolgens worden de kippen gegaard in een gesloten barbecue. De smaak wordt heerlijk door de bierstoom die helemaal door de kippen heen trekt.quote:Op maandag 14 april 2014 20:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dunno, ik hou van kip en drinken, dus klinkt goed
En dan is HW de patser?quote:Op maandag 14 april 2014 20:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |