Beetje branden bij het plassen daarna, hoort erbij.quote:Op maandag 14 april 2014 23:32 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dat oostblokaccent wel iets opwindends hebben
Moet jij gewoon asiel zoeken in hun landen!quote:Op maandag 14 april 2014 23:41 schreef DrDentz het volgende:
Dat wou ik ook allemaal worden maar die asielzoekers nemen al mijn banen over
Marokkanen zijn prima sporters en asielzoekers nette studenten.quote:Op maandag 14 april 2014 23:41 schreef DrDentz het volgende:
Dat wou ik ook allemaal worden maar die asielzoekers nemen al mijn banen over
Ja rennen kunnen ze welquote:Op maandag 14 april 2014 23:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Marokkanen zijn prima sporters en asielzoekers nette studenten.
Ik ga meteen op onderzoek uitquote:Op maandag 14 april 2014 23:45 schreef marcodej het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk, maar dat moet ballistisch onderzoek nog uitwijzen.
Ik verwacht zo een opmerking van Christ Klep.quote:Op maandag 14 april 2014 23:48 schreef DrDentz het volgende:
Zo'n demper wordt ook wel overschat, krijg je ook nog gehoorbeschadiging van
Die gaat zijn klep niet houden nee. Haha.quote:Op maandag 14 april 2014 23:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik verwacht zo een opmerking van Christ Klep.
Omdat de advocaten van de overvallers, Ficq en Plasman, nadrukkelijk de media aan het opzoeken zijn om het echtpaar in twijfel te trekken.quote:Op maandag 14 april 2014 23:47 schreef marcodej het volgende:
Waarom gebeurt dit in de media, en niet in de rechtzaal?
Waarschijnlijk ben je gewoon graag in het warme gezelschap van Mani en Johannes.quote:Op maandag 14 april 2014 23:52 schreef Postbus100 het volgende:
Ja, en P&W geven ze de ruimte
(ik snap niet waarom ik kijk).
Wil je op mijn vriendjeslijst?quote:Op maandag 14 april 2014 23:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je gewoon graag in het warme gezelschap van Mani en Johannes.
Wat ik overigens volledig kan begrijpen.
Je vriendjes kun je een kleurtje geven.quote:Op maandag 14 april 2014 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie staan er eigenlijk allemaal op deze lijst en wat heb je er aan?
Hoeveel vriendjes heb jij?quote:Op maandag 14 april 2014 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Je vriendjes kun je een kleurtje geven.
Ik ben toch niet roze of wel soms?quote:Op maandag 14 april 2014 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Je vriendjes kun je een kleurtje geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |