Ambrosiusquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ambrosius heeft mij een note gegeven voor te vaak koekoek zeggen. Nu weet ik hoe marco zich voelt als God hem zijn zegen geeft.
Misschien kunnen jullie eens samen experimenteren?quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat voor mij hetzelfde lot is beschoren.
De ervaring van een Kattuks Kroketje gun ik liever iemand anders.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie eens samen experimenteren?
Dankjewelquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
De ervaring van een Kattuks Kroketje gun ik liever iemand anders.
Ik denk dat Marco al genoeg heeft geëxperimenteerd in het kindercore.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie eens samen experimenteren?
Nounounou.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat Marco al genoeg heeft geëxperimenteerd in het kindercore.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat Marco al genoeg heeft geëxperimenteerd in het kindercore.
Dit filmpje zou best ingekort kunnen worden door alle irrelevante meningen van nobodys eruit te halen.. zodat eigenlijk alleen Mart overblijft.quote:Op dinsdag 15 april 2014 00:10 schreef Mani89 het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben, DeMart bij Pownews.
Martquote:Op dinsdag 15 april 2014 00:10 schreef Mani89 het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben, DeMart bij Pownews.
Inderdaad:quote:
quote:Rob van Gerner
Kitesurfer raakte gisteren vermist, maar werd gevonden na een lange zoektocht
Bert Smeets
Slachtoffer van seksueel misbruik over oud-bisschop Gijsen
Jan Vlug
Advocaat, windt zich op over de uitspraak van de Klachtencommissie Seksueel Misbruik
Jeanine Hennis-Plasschaert
Minister van Defensie pleit voor een sterke krijgsmacht
Boris van der Ham
Schreef een boek over z’n ervaringen als acteur én politicus: ’De koning kun je niet spelen’
Ik maar denken dat acteren en politiek één en hetzelfde is.quote:
Broekje dan maar gewoon uit.quote:
Geen idee volgensmij zit er een born again kraker.quote:
Javier Guzman zit er. Nee dus.quote:
Echt geen flauw idee.quote:
Moet jij zeggen met die UI.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die Hennis heeft een beetje een clownshoofd, vind ik.
Nee, jijquote:Op dinsdag 15 april 2014 23:17 schreef OProg het volgende:
Jeroen wil vanavond ook gewoon de invasie bij Jeanine beginnen.
Zou jij daar dan wel een probleem mee hebben?quote:
Zeggen ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zit niet in mijn ruk filmpjes als je dat vraagt...quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Zou jij daar dan wel een probleem mee hebben?
OMFG nu zie ik het pas...quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze lijkt wel wat op het zusje van Claudia.
Wij hadden net een goede dialoog daarvoor...quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet een transcript maken, pure slaven arbeid.
Ambro zou deze post corrigeren.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh sorry hoor ik ga alweer weg, en dan ga jij verder met je dialoog.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wij hadden net een goede dialoog daarvoor...
Harakiri ...oh wacht..quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
En als je wapen dan vies is, wordt je afgeranseld, gok ik zomaar.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
En als je wapen dan vies is, wordt je afgeranseld, gok ik zomaar.
quote:
Dat vraag ik mij al weken af.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:32 schreef marcodej het volgende:
Zijn er geen onderwerpen om te bespreken ofzo? Een kiter en een willekeurige politieke geschiedenisles.
Kan ik ergens mee helpen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rusland-Oekraïne fittie is al genoeg behandeld deze week.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:32 schreef marcodej het volgende:
Zijn er geen onderwerpen om te bespreken ofzo? Een kiter en een willekeurige politieke geschiedenisles.
Ik hoop dat dit ironie is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:36 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat Gerda Verburg uit de politiek is.
Echt waar?quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:37 schreef marcodej het volgende:
Ik ben Gerda een keer tegengekomen op de skipiste. Ze is lesbisch.
Je probeerde haar te hosselen?quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:37 schreef marcodej het volgende:
Ik ben Gerda een keer tegengekomen op de skipiste. Ze is lesbisch.
Jij vindt dit item niet zo geslaagd volgensmij?quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:38 schreef marcodej het volgende:
Nou, wat een nieuws. Iemand valt flauw en politici reageren als mensen. Toe maar.
Dat was ze al openlijk.quote:
Ja. Eens, maar hij en Pechtold gaan niet meer samen helaas.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies, jammer dat hij weg is uit de Tweede Kamer.
Klopt. Het CDA heeft een hoge dichtheid holebi's in de top.quote:Op dinsdag 15 april 2014 23:38 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat was ze al openlijk.
Je verwacht het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |