Aldus iemand wiens niveau nooit boven dat van een 12jarige is uitgekomen.quote:
Gaat lekkerquote:Op maandag 14 april 2014 19:45 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Aldus iemand wiens niveau nooit boven dat van een 12jarige is uitgekomen.
sarcasme?quote:
Altijd voor pc gaan.quote:Op maandag 14 april 2014 19:50 schreef Bulbasar het volgende:
[..]
sarcasme?
als ik bijvoorbeeld bij Nintendo kijk:
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/14
geen eens een mario kart topic??
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/13
alhoewel pc games wel redelijk actief is.....
Tweakers is vrij actief, denk ikquote:Op maandag 14 april 2014 19:48 schreef Bulbasar het volgende:
[..]
hier ga ik eens lurken, thanks![]()
weet je nog actieve Nederlandse community's?
Het gaat inderdaad allemaal erg snel.quote:Op maandag 14 april 2014 19:56 schreef Triptamine2 het volgende:
Ik kom zelf niet meer op gamefora omdat ik niet meer met de moderne games meega. Na het overlijden van mijn 360 heb ik geen nieuwe console meer gekocht. Ik hou het tegenwoordig liever bij NES/SNES/N64 of de Sega MD. Waarom dat me meer aanspreekt weet ik niet, maar ik speel liever Cannon Fodder dan GTA V.
quote:
Nou ja, niet eens qua snelheid. Die oude games liggen mijn speelstijl gewoon beter. Daarbij kan ik nu alle games voor de SNES kopen die ik vroeger niet van mijn ouders kreegquote:Op maandag 14 april 2014 19:57 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad allemaal erg snel.
All Stars + Super Mario World
quote:
quote:
Left 4 dead 2 is anders een niet al te oude game die ik iedereen nog kan aanradenquote:Op maandag 14 april 2014 19:59 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Nou ja, niet eens qua snelheid. Die oude games liggen mijn speelstijl gewoon beter. Daarbij kan ik nu alle games voor de SNES kopen die ik vroeger niet van mijn ouders kreeg
Die heb ik nog gehad op de 360 voor ie stierfquote:Op maandag 14 april 2014 20:33 schreef Bulbasar het volgende:
[..]
Left 4 dead 2 is anders een niet al te oude game die ik iedereen nog kan aanraden.. Op de pc helemaal! Gratis maps/ mods en lekker snel een online potje. Of hearthstone
MadVillainyquote:Op maandag 14 april 2014 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 april 2014 20:35 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Hardop moeten lachen om deze reactie.
quote:Op maandag 14 april 2014 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 april 2014 19:43 schreef Bulbasar het volgende:
Nu, is het echter maar droevig gesteld. In een Mario Kart topic van Xboxworld komt wellicht één reactie verspreid over twee dagen.
quote:Mario Kart topic
quote:Xboxworld
No shit?quote:Loopt kut
veel op Xboxworld hebben/ hadden ook een nintendo console en vroeger waren de nintendo topics ook actief.quote:
http://drupal.be/forum/forums-of-forum-of-foraquote:
ohja, oepsiequote:Op dinsdag 15 april 2014 00:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Fora's is dubbel meervoud
[ afbeelding ]
retardquote:Op dinsdag 15 april 2014 01:05 schreef Bulbasar het volgende:
[..]
ohja, oepsie, helaas ben ik geen mod dus ik kan niet m'n tt fixen
Kwaliteit is daar al lange tijd niet meer te vinden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
/v/ en /vg/ op 4chan zijn altijd wel erg druk. Maargoed, moet je wel goed zoeken wil je een thread over een bepaald spel tegenkomen.
Dat ligt natuurlijk maar net aan je definitie van kwaliteitquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kwaliteit is daar al lange tijd niet meer te vinden.
Krijg wel vaak te horen dat mijn verwachtingen voor video spelletjes en alles eromheen veel te hoog is.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:00 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk maar net aan je definitie van kwaliteit