SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
17-05 Worstelen met Emil
30 april live in de loods met de 3 J'S
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Dennis: http://www.utopiatv.nl/participant/detail/60/dennis
Derek: http://www.utopiatv.nl/participant/detail/61/derek
Mike: http://www.utopiatv.nl/participant/detail/62/mike
Poll: Wie moet de nieuwe bewoner worden?
• Dennis
• Derek
• Mike
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van april:
DI 15-4 Nominatie
WO 16-4 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 20-4 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 21-4 Exit 1 genomineerde.023.
[ Bericht 12% gewijzigd door HiDiHo op 14-04-2014 19:52:57 ]Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Misschien een domme vraag, maar naar welke poll kijk jij dan? Op de site staat een poll die al gesloten is volgens mij.quote:Op maandag 14 april 2014 19:07 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zal de poll vanavond even in de gaten houden en dan kies ik wel
een leuk bericht????? Ik vind dit helemaal geen leuk berichtquote:Op maandag 14 april 2014 19:08 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Hij kan aardig schaken. Maar Ruud is echt wel heel dom.
En een leuk bericht uit de Telegraaf:
[ afbeelding ]
Had ergens opgeschreven, wanneer zij ongesteld was (omdat het bij haar zo vaak gebeurde) maar ik ben het briefje kwijt haha.quote:Op maandag 14 april 2014 19:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
Billy mot weer tampons , hoe vaak is die ongesteld ??
Dat verhaal hebben een hoop mensen op de Utopia-site ook gemist.quote:Op maandag 14 april 2014 19:09 schreef Injetta het volgende:
Heb je dan niet gezien hoe enorm Ruud op zijn pik getrapt was toen hij eerst op zijn kop kreeg van Emil over die faalactie met die kachel en vervolgens meteen daarna zijn deel ging opeisen van de kas voor een goed doel?
Toen kreeg hij van Emil, Gio, Lot en nog wat meeknikkers te wind van voren omdat hij net zowat de loods in de hens had gestoken en geen cent heeft verdiend voor de pot. Toen was hij zooooo op zijn pik getrapt dat hij liep te janken bij de koeien.
Dat lijkt me toch in ieder geval een mogelijke reden van zijn 'wraakactie'. Hij wist donderdsgoed dat hij met die trekker Emil en Gio het hardst zou treffen. Alleen die lafbek dacht er een mooie draai aan te geven met dat goede doel verhaal.
Notitieboekje was vol.quote:Op maandag 14 april 2014 19:16 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Had ergens opgeschreven, wanneer zij ongesteld was (omdat het bij haar zo vaak gebeurde) maar ik ben het briefje kwijt haha.
Nee, natuurlijk is het niet leuk.quote:Op maandag 14 april 2014 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
een leuk bericht????? Ik vind dit helemaal geen leuk bericht
Daar komt ook nog eens bij dat Ruud telkens weer als hoofdreden aangaf vooral tegen Robin/PB shoot te zijn omdat het zonder overleg met de andere inwoners geregeld was, pot verwijt de ketel much?quote:Op maandag 14 april 2014 19:16 schreef svann het volgende:
[..]
Dat verhaal hebben een hoop mensen op de Utopia-site ook gemist.
De meesten vonden het maar overdreven dat Emil boos op Ruud was, vandaar dat Ruud in die polls een sprong omhoog maakte -denk ik.
Als je af en toe een uurtje kijkt en geen Fok hebt mis je toch wel een hoop.
Ja net als Harold en Lindy, die willen ook terug.quote:Op maandag 14 april 2014 19:17 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk is het niet leuk.
Op de facebook en twitter van Peter zie ik dat hij nog steeds spijt heeft van zijn vertrek uit Utopia.
Hij is echt dom. Ik heb een tijdje gedacht dat hij de dorpsidioot speelde en slim en berekenend was, maar ik vrees dat die jongen dus echt zo dom is.quote:Op maandag 14 april 2014 19:15 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Ruud dom. Zijn verweer gisteren was niet best, kon niet uit zijn woorden komen en jankte bijna. Hij was ook tegenstrijdig, zei een paar keer dat het niet om het goede doel ging.
top streamsquote:Op maandag 14 april 2014 19:16 schreef dolcefarniente het volgende:
Stream 1 en 2 Riencoline.
Stream 3 en 4 zaag.
Hij had het niet goed ingestudeerd. Er waren drie opties:quote:Op maandag 14 april 2014 19:15 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Ruud dom. Zijn verweer gisteren was niet best, kon niet uit zijn woorden komen en jankte bijna. Hij was ook tegenstrijdig, zei een paar keer dat het niet om het goede doel ging.
Misschien wilde Peter daarom wel weggestemd worden? Hij voelde dat dit wel eens boven zijn hoofd kon hangen en wilde voorkomen dat ie uit Utopia werd gesleurd door de politie?quote:Op maandag 14 april 2014 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
een leuk bericht????? Ik vind dit helemaal geen leuk bericht
Even een bericht voor jullie van Mootie aka Smootzigquote:Op maandag 14 april 2014 19:04 schreef Smootzig het volgende:
Met m'n moeder in de Witte Bergen om ze een lesje te leren
Zitten ze hier helemaal niet. Helemaal klaar mee, met jullie allemaal, teringlijers. Jullie in de cos draaien Utopia de nek om. Fuck jullie
quote:Op maandag 14 april 2014 19:16 schreef dolcefarniente het volgende:
Stream 1 en 2 Riencoline.
Stream 3 en 4 zaag. dom praten met een een Surinaams accent
Denk dat dat niet was gebeurdquote:Op maandag 14 april 2014 19:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Misschien wilde Peter daarom wel weggestemd worden? Hij voelde dat dit wel eens boven zijn hoofd kon hangen en wilde voorkomen dat ie uit Utopia werd gesleurd door de politie?![]()
Ja, dat zal het zijn. Dat mens is zo vaak ongesteld.quote:
Ja leuk jaquote:Op maandag 14 april 2014 19:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Even een bericht voor jullie van Mootie aka Smootzig
ja vast nee hoor zat echt over gineke in dat die ervoor kwam te staanquote:Op maandag 14 april 2014 19:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Misschien wilde Peter daarom wel weggestemd worden? Hij voelde dat dit wel eens boven zijn hoofd kon hangen en wilde voorkomen dat ie uit Utopia werd gesleurd door de politie?![]()
Euhm?quote:Op maandag 14 april 2014 19:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Al met al is Ruud een kleinzielig rancuneus mannetje. Wraak nemen op Emil (en Gio) tewijl Emil dacht dat het was uitgepraat. Maar, zei Billy later, "Emil had er wel over gesproken met Ruud, maar geen SORRY gezegd." Hoe zielig is dat????quote:Op maandag 14 april 2014 19:09 schreef Injetta het volgende:
[..]
Heb je dan niet gezien hoe enorm Ruud op zijn pik getrapt was toen hij eerst op zijn kop kreeg van Emil over die faalactie met die kachel en vervolgens meteen daarna zijn deel ging opeisen van de kas voor een goed doel?
Toen kreeg hij van Emil, Gio, Lot en nog wat meeknikkers te wind van voren omdat hij net zowat de loods in de hens had gestoken en geen cent heeft verdiend voor de pot. Toen was hij zooooo op zijn pik getrapt dat hij liep te janken bij de koeien.
Dat lijkt me toch in ieder geval een mogelijke reden van zijn 'wraakactie'. Hij wist donderdsgoed dat hij met die trekker Emil en Gio het hardst zou treffen. Alleen die lafbek dacht er een mooie draai aan te geven met dat goede doel verhaal.
Wie is dat?quote:Op maandag 14 april 2014 19:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Huh Mootiequote:Op maandag 14 april 2014 19:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Peter mee deed in de hoop een hele vette pot binnen te halen en lekker een jaar op de centen van de ander te leven. Waarschijnlijk zag hij snel in, dat hem dit niet ging lukken.quote:Op maandag 14 april 2014 19:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Een stomme kloon, meer nietquote:
Ook aan ruud?quote:Op maandag 14 april 2014 19:24 schreef Ebinas het volgende:
Ah worsteltraining, dat vind ik wel leuk om naar te kijken.
Op zich merkwaardig want die sport zelf vind ik 3x niets.
Dan zou je dit gesprek krijgen:quote:Op maandag 14 april 2014 19:22 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Al met al is Ruud een kleinzielig rancuneus mannetje. Wraak nemen op Emil (en Gio) tewijl Emil dacht dat het was uitgepraat. Maar, zei Billy later, "Emil had er wel over gesproken met Ruud, maar geen SORRY gezegd." Hoe zielig is dat????
Precies.quote:Op maandag 14 april 2014 19:19 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Hij had het niet goed ingestudeerd. Er waren drie opties:
- wraak jegens Emil vanwege het heaterconflict
- vriendschap is belangrijker dan geld
- goede doelen steunen
En hij haalde ze voortdurend door elkaar. De sukkel. Gisteren kon je heel duidelijk zien dat Ruud niet dom speelt ... hij is het gewoon.
Hij zat toch al in de schulden?quote:Op maandag 14 april 2014 19:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 april 2014 19:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog niet gestemd, maar het gaat Ruud worden![]()
[ afbeelding ]
Tja, ik kan me gewoon dus niet voorstellen dat iemand ECHT zo dom is dat hij iets doet zonder interne logica. En het feit dat Billy heel makkelijk mee ging in zijn plannetjes, kwam ook niet waarachtig over... mij lijkt het of beiden geinstrueerd zijn dit zo te spelen. Schrikbarend is dan wel om te zien hoe kneuterig de regie dit onderbouwd heeft...quote:Op maandag 14 april 2014 19:18 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hij is echt dom. Ik heb een tijdje gedacht dat hij de dorpsidioot speelde en slim en berekenend was, maar ik vrees dat die jongen dus echt zo dom is.
Hij zat zichzelf de hele tijd tegen te spreken.
- het is niet persoonlijk - Nadat julllie (Emil en gio) zo tegen me tekeer gingen...
- het gaat om het goede doel - het gaat niet om het goede doel
- het gaat om de groep niet om mij
- het gaat om mij of de trekker
- etc. etc. Het was een aaneenschakeling van nonargumenten en gedraai en gekeer.
Het is ook totaal ongeloofwaardig dat hij echt zo tegen geld is en voor goede doelen, omdat dit nu plotseling is opgekomen nadat hij in die poll et Isa zo laag eruit kwam. Daarvoor heeft hij woord goed doel nog nooit een keer in zijn mond gehad...
Emil zou Ruud ook trainen voor in de ring..quote:
Ik vergat te zeggen dat het A4 formaat was...quote:Op maandag 14 april 2014 19:20 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Dat mens is zo vaak ongesteld.En als een boekje vol is gooi ik het weg.
Ik denk dat je het antwoord krijgt als je de tv uitzendingen volgtquote:Op maandag 14 april 2014 19:25 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Tja, ik kan me gewoon dus niet voorstellen dat iemand ECHT zo dom is dat hij iets doet zonder interne logica. En het feit dat Billy heel makkelijk mee ging in zijn plannetjes, kwam ook niet waarachtig over... mij lijkt het of beiden geinstrueerd zijn dit zo te spelen. Schrikbaren de is dan wel om te zien hoe kneuterig de regie dit onderbouwd heeft...
Natuurlijk, over de Tafelberg aan de andere kant van de A1quote:Op maandag 14 april 2014 19:22 schreef isax het volgende:
zullen ze hun eigen tour de france organiseren?
Nee, Emil had SORRY tegen Ruud moeten zeggen omdat Emil had gezegd dat Ruud niets verdient voor de groep. Emil had moeten zeggen: "Sorry dat ik je een nietsnut heb genoemd Ruud, dat meende ik niet. Ik was nog een beetje sjaggie over de heater en heb mij laten meeslepen. Maar dat is onterecht Ruud, want je doet juist heel veel voor de groep. Sorry, Ruud, sorry."quote:Op maandag 14 april 2014 19:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zou je dit gesprek krijgen:
Emil:"Sorry dat jij bijna de loods in de fik hebt gezet, Ruud."
Ruud:"A joh, geeft niks. Had jou ook kunnen overkomen."
Kom maar op..... een mooi moment om een trekkeractie terugbetalenquote:Op maandag 14 april 2014 19:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Emil zou Ruud ook trainen voor in de ring..
quote:Op maandag 14 april 2014 19:26 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ik vergat te zeggen dat het A4 formaat was...
Bij trainingen moet je mensen dingen leren en niet half dood maken. Emil heeft dat hoog in het vaandel..quote:Op maandag 14 april 2014 19:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kom maar op..... een mooi moment om een trekkeractie terugbetalen
quote:Op maandag 14 april 2014 19:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat je het antwoord krijgt als je de tv uitzendingen volgt
7 jaar Jiu-jitsu gedaan, ik snap wat hij doetquote:
meen je dit nou?quote:Op maandag 14 april 2014 19:27 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Nee, Emil had SORRY tegen Ruud moeten zeggen omdat Emil had gezegd dat Ruud niets verdient voor de groep. Emil had moeten zeggen: "Sorry dat ik je een nietsnut heb genoemd Ruud, dat meende ik niet. Ik was nog een beetje sjaggie over de heater en heb mij laten meeslepen. Maar dat is onterecht Ruud, want je doet juist heel veel voor de groep. Sorry, Ruud, sorry."
Zonder Ruud is er in Utopia niets meer te beleven, zei Ruud vanmiddag. Ruud is dus inderdaad heel belangrijk, volgens Ruud.quote:Op maandag 14 april 2014 19:27 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Nee, Emil had SORRY tegen Ruud moeten zeggen omdat Emil had gezegd dat Ruud niets verdient voor de groep. Emil had moeten zeggen: "Sorry dat ik je een nietsnut heb genoemd Ruud, dat meende ik niet. Ik was nog een beetje sjaggie over de heater en heb mij laten meeslepen. Maar dat is onterecht Ruud, want je doet juist heel veel voor de groep. Sorry, Ruud, sorry."
Maar hij leert de andere ook stiekeme trucjesquote:Op maandag 14 april 2014 19:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Bij trainingen moet je mensen dingen leren en niet half dood maken. Emil heeft dat hoog in het vaandel..
Echt wel sportief jij.quote:Op maandag 14 april 2014 19:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
7 jaar Jiu-jitsu gedaan, ik snap wat hij doet
Oudste zus heb ik trucjes geleerd... toen ze dat tegen me begon te gebruiken ben ik daar mee gestoptquote:Op maandag 14 april 2014 19:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar hij leert de andere ook stiekeme trucjes
Heb ook het idee dat niet eens weet wat Cliniclowns zijn, dat heeft ie echt van achter te horen gekregen. Hij wil ook geld binnenbrengen met een stand voor een doel, snapt dus niet dat dat geld voor het Goede Doel is en niet voor hem.quote:Op maandag 14 april 2014 19:18 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hij is echt dom. Ik heb een tijdje gedacht dat hij de dorpsidioot speelde en slim en berekenend was, maar ik vrees dat die jongen dus echt zo dom is.
Hij zat zichzelf de hele tijd tegen te spreken.
- het is niet persoonlijk - Nadat julllie (Emil en gio) zo tegen me tekeer gingen...
- het gaat om het goede doel - het gaat niet om het goede doel
- het gaat om de groep niet om mij
- het gaat om mij of de trekker
- etc. etc. Het was een aaneenschakeling van nonargumenten en gedraai en gekeer.
Het is ook totaal ongeloofwaardig dat hij echt zo tegen geld is en voor goede doelen, omdat dit nu plotseling is opgekomen nadat hij in die poll et Isa zo laag eruit kwam. Daarvoor heeft hij woord goed doel nog nooit een keer in zijn mond gehad...
Andrea en Billy hebben voor veel meer ophef gezorgd, dus ook zonder Ruud zullen wij ons behoorlijk druk blijven maken. Tenslotte zitten de 2 dames er nog steeds in. M.a.w. Nog genoeg ergernis in het verschiet.quote:Op maandag 14 april 2014 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zonder Ruud is er in Utopia niets meer te beleven, zei Ruud vanmiddag. Ruud is dus inderdaad heel belangrijk, volgens Ruud.
Kijk al weken niet meerquote:Op maandag 14 april 2014 19:27 schreef HiDiHo het volgende:
UTO / De uitzending van maandag 14 april
over 3 minuten
Zal hem niet missen, de dingen die hij doet doet die s'nachts en dan lig ik lekker in bedquote:Op maandag 14 april 2014 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zonder Ruud is er in Utopia niets meer te beleven, zei Ruud vanmiddag. Ruud is dus inderdaad heel belangrijk, volgens Ruud.
aike kan goed meppen.quote:Op maandag 14 april 2014 19:38 schreef Burner82 het volgende:
De natuurkundige principes van vechtsporten aan Aike uitleggen... Daar gaan gewonden vallen
ruud krijgt geen post, geen familie, hij krijgt alleen maar info van de febo, die zeggen hem wat voor de febo belangrijk is!quote:Op maandag 14 april 2014 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar is ook best lompquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |