Hij had het niet goed ingestudeerd. Er waren drie opties:quote:Op maandag 14 april 2014 19:15 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Ruud dom. Zijn verweer gisteren was niet best, kon niet uit zijn woorden komen en jankte bijna. Hij was ook tegenstrijdig, zei een paar keer dat het niet om het goede doel ging.
Misschien wilde Peter daarom wel weggestemd worden? Hij voelde dat dit wel eens boven zijn hoofd kon hangen en wilde voorkomen dat ie uit Utopia werd gesleurd door de politie?quote:Op maandag 14 april 2014 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
een leuk bericht????? Ik vind dit helemaal geen leuk bericht
Even een bericht voor jullie van Mootie aka Smootzigquote:Op maandag 14 april 2014 19:04 schreef Smootzig het volgende:
Met m'n moeder in de Witte Bergen om ze een lesje te leren
Zitten ze hier helemaal niet. Helemaal klaar mee, met jullie allemaal, teringlijers. Jullie in de cos draaien Utopia de nek om. Fuck jullie
quote:Op maandag 14 april 2014 19:16 schreef dolcefarniente het volgende:
Stream 1 en 2 Riencoline.
Stream 3 en 4 zaag. dom praten met een een Surinaams accent
Denk dat dat niet was gebeurdquote:Op maandag 14 april 2014 19:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Misschien wilde Peter daarom wel weggestemd worden? Hij voelde dat dit wel eens boven zijn hoofd kon hangen en wilde voorkomen dat ie uit Utopia werd gesleurd door de politie?![]()
Ja, dat zal het zijn. Dat mens is zo vaak ongesteld.quote:
Ja leuk jaquote:Op maandag 14 april 2014 19:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Even een bericht voor jullie van Mootie aka Smootzig
ja vast nee hoor zat echt over gineke in dat die ervoor kwam te staanquote:Op maandag 14 april 2014 19:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Misschien wilde Peter daarom wel weggestemd worden? Hij voelde dat dit wel eens boven zijn hoofd kon hangen en wilde voorkomen dat ie uit Utopia werd gesleurd door de politie?![]()
Euhm?quote:Op maandag 14 april 2014 19:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Al met al is Ruud een kleinzielig rancuneus mannetje. Wraak nemen op Emil (en Gio) tewijl Emil dacht dat het was uitgepraat. Maar, zei Billy later, "Emil had er wel over gesproken met Ruud, maar geen SORRY gezegd." Hoe zielig is dat????quote:Op maandag 14 april 2014 19:09 schreef Injetta het volgende:
[..]
Heb je dan niet gezien hoe enorm Ruud op zijn pik getrapt was toen hij eerst op zijn kop kreeg van Emil over die faalactie met die kachel en vervolgens meteen daarna zijn deel ging opeisen van de kas voor een goed doel?
Toen kreeg hij van Emil, Gio, Lot en nog wat meeknikkers te wind van voren omdat hij net zowat de loods in de hens had gestoken en geen cent heeft verdiend voor de pot. Toen was hij zooooo op zijn pik getrapt dat hij liep te janken bij de koeien.
Dat lijkt me toch in ieder geval een mogelijke reden van zijn 'wraakactie'. Hij wist donderdsgoed dat hij met die trekker Emil en Gio het hardst zou treffen. Alleen die lafbek dacht er een mooie draai aan te geven met dat goede doel verhaal.
Wie is dat?quote:Op maandag 14 april 2014 19:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Huh Mootiequote:Op maandag 14 april 2014 19:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Peter mee deed in de hoop een hele vette pot binnen te halen en lekker een jaar op de centen van de ander te leven. Waarschijnlijk zag hij snel in, dat hem dit niet ging lukken.quote:Op maandag 14 april 2014 19:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Een stomme kloon, meer nietquote:
Ook aan ruud?quote:Op maandag 14 april 2014 19:24 schreef Ebinas het volgende:
Ah worsteltraining, dat vind ik wel leuk om naar te kijken.
Op zich merkwaardig want die sport zelf vind ik 3x niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |