Het wordt thaise pad krapow moo met korianderquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb juist gezegd dat ik mij nog niet helemaal thuis voel in de Italiaanse keuken en heb om tips gevraagd bij de plaatselijke experts in dit topic.
[..]
Dit mag, we hebben de Kip Tandoori immers ook gedoogd. Wel hoop ik dat je iets meer tijd aan opmaak besteedt dan Karina.
Het Thaise pad krapow moo met koriander a la Uccie topic moedig ik ook van harte aan hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het wordt thaise pad krapow moo met korianderben pas over een half uur thuis en anders mis ik weer DWDD.
Beschamend ik weet het, rust een vloek op....ik denk dat je recept zo lekker is dat de receptgoden bang zijn dat ik niets anders meer wil eten.
Een eigen recepten topic, dat vind ik wel een beetje eng.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het Thaise pad krapow moo met koriander a la Uccie topic moedig ik ook van harte aan hoor
Wij nasi adepten staan voor alles open, dit topic wil zich graag onderscheiden door haar toegankelijkheid.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een eigen recepten topic, dat vind ik wel een beetje eng.
En het is met rijst, dus ik kan het ook hier onder een spoiler verstoppenheel stiekem.
Jullie bedoelen neem ik aan dit gerecht? Benieuwd als je er een eigen versie van gaat proberen te maken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 17:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het Thaise pad krapow moo met koriander a la Uccie topic moedig ik ook van harte aan hoor
En wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:48 schreef Catch22- het volgende:
Al die blanda's die nasi willen maken...
Johannes, het is een vrouw waar je tegen praat. Die weten enkel en alleen hoe ze moeten schoonmaken, kinderen moeten baren en in de weg lopen. Laat je niet gek maken!quote:
Wel de zoveelste keer dat de rassenkaart wordt getrokken.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Johannes, het is een vrouw waar je tegen praat. Die weten enkel en alleen hoe ze moeten schoonmaken, kinderen moeten baren en in de weg lopen. Laat je niet gek maken!
Soms moet er gezegd worden waar het op staat. Excuus hiervoor.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel de zoveelste keer dat de rassenkaart wordt getrokken.
Het is gebakken rijst met groente en vlees of vis. Veel makkelijker wordt het niet.quote:
Nou nou nou, zo kan hij wel weer he.quote:Op dinsdag 15 april 2014 21:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Het is gebakken rijst met groente en vlees of vis. Veel makkelijker wordt het niet.
Maargoed, de meeste nederlanders om mij heen komen, hoe goed bedoeld ook, aanzetten met natte rijst.
Nee is met garnalen, ui, knoflook, eieren, wortel, erwten, verder hotsauce, soya sauce en peper uit de molen.quote:
Ah.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee is met garnalen, ui, knoflook, eieren, wortel, erwten, verder hotsauce, soya sauce en peper uit de molen.
Tsja leuk dit zo allemaal, maar ik had liever een volledig recept gezien. Het is mij nu volstrekt onduidelijk hoe dit alles in elkaar gezet moet worden.quote:Op woensdag 16 april 2014 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee is met garnalen, ui, knoflook, eieren, wortel, erwten, verder hotsauce, soya sauce en peper uit de molen.
OKquote:Op woensdag 16 april 2014 16:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja leuk dit zo allemaal, maar ik had liever een volledig recept gezien. Het is mij nu volstrekt onduidelijk hoe dit alles in elkaar gezet moet worden.
Ik zal er de volgende keer aan denken, die foto's tussendoor.quote:Op woensdag 16 april 2014 17:32 schreef kanovinnie het volgende:
Tsja, foto's zouden het afmaken, desalniettemin een 7/10 voor je gerecht! Zeker iets wat ik ga proberen.
We wachten met smart afquote:Op donderdag 17 april 2014 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een leuk nieuwtje:
Binnenkort ga ik ook nasi a la johannes maken. Deze creatie krijgt natuurlijk de touch van ondergetekende. Ik doe een poging om de geraamde kosten per persoon op 4,50 te brengen. Dat wordt echt fantastisch.
Ik krijg er nu al honger van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |