abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139042009
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:38 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ik wil de ontknoping ook weer niet spectaculair mooi noemen ofzo. Maar het keek in ieder geval lekker weg tot het einde.
Nou ja, het zal dus in ieder geval stukken beter zijn dan die van maandag :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  zaterdag 19 april 2014 @ 13:50:57 #127
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_139042047
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:49 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Nou ja, het zal dus in ieder geval stukken beter zijn dan die van maandag :P
Dat zeker.
Nu heb ik het beeld niet 10 keer op stop gezet, om eventjes wat anders te gaan doen. :)
  zaterdag 19 april 2014 @ 13:53:01 #128
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139042100
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:41 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ja Carmel, stond op het punt om Sonny het huis uit te gooien. Lekker fel inderdaad. :)
Wel de moeite waard om dat even te gaan kijken denk ik ja.
Mooi, daar hoopte ik al op. Die scène ga ik zeker even zoeken. :)

quote:
Sonny en Sam betrapten SI Marlow, toen die Ste een uitbrander gaf.
Hij 'bezweek' uiteindelijk wel snel tijdens het verhoor. :)
Dat vind ik dan weer heel zwak, om dat zo op te lossen. Een chef die maandenlang zo corrupt is geweest als wat - wat niemand doorhad - en nu ineens bezwijkt. :') Beetje hetzelfde als met Theresa, dat sloeg ook nergens op. Maar goed, wat me dan weer wel interessant lijkt is hoe hij vermoord kan worden volgende week als hij gearresteerd is... Althans, het lijkt me dat hij gearresteerd is of niet?
  zaterdag 19 april 2014 @ 13:56:45 #129
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_139042174
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:53 schreef luftersel het volgende:

[..]

Mooi, daar hoopte ik al op. Die scène ga ik zeker even zoeken. :)

[..]

Dat vind ik dan weer heel zwak, om dat zo op te lossen. Een chef die maandenlang zo corrupt is geweest als wat - wat niemand doorhad - en nu ineens bezwijkt. :') Beetje hetzelfde als met Theresa, dat sloeg ook nergens op. Maar goed, wat me dan weer wel interessant lijkt is hoe hij vermoord kan worden volgende week als hij gearresteerd is... Althans, het lijkt me dat hij gearresteerd is of niet?
Oké dan! ^O^

En ja, zijn geweten begon hem ineens parten te spelen blijkbaar. Beetje onlogisch inderdaad.
Misschien wordt hij tijdens de aanslag op Fraser, wel door de politie gebruikt om Fraser in de val te laten lopen. Maar 'per ongeluk' geraakt wordt door een kogel van de moordenaar, die het 'alleen' op Fraser voorzien had..
  zaterdag 19 april 2014 @ 14:02:17 #130
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139042286
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:56 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Oké dan! ^O^

En ja, zijn geweten begon hem ineens parten te spelen blijkbaar. Beetje onlogisch inderdaad.
Misschien wordt hij tijdens de aanslag op Fraser, wel door de politie gebruikt om Fraser in de val te laten lopen. Maar 'per ongeluk' geraakt wordt door een kogel van de moordenaar, die het 'alleen' op Fraser voorzien had..
Begint wel op Midsomer Murders te lijken zo. _O-

"Ik probeerde Fraser om te brengen na alles wat hij mij en mijn familie had aangedaan. Maar die chef zag het, dus ik heb hem toen ook maar doodgeschoten. Daarna heb ik de ene gedumpt in het water en de andere heb ik bij Fraser thuis gedropt. Zo leek het alsof Fraser de dader was. Tja, je moet toch wat?"
pi_139042363
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:02 schreef luftersel het volgende:

[..]

"Ik probeerde Fraser om te brengen na alles wat hij mij en mijn familie had aangedaan. Maar die chef zag het, dus ik heb hem toen ook maar doodgeschoten. Daarna heb ik de ene gedumpt in het water en de andere heb ik bij Fraser thuis gedropt. Zo leek het alsof Fraser de dader was. Tja, je moet toch wat?"
:D _O-

En ik zie het zomaar gebeuren dat dát ook de verklaring zal zijn :')
  zaterdag 19 april 2014 @ 14:13:48 #132
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139042470
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:07 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

:D _O-

En ik zie het zomaar gebeuren dat dát ook de verklaring zal zijn :')
Dan ga ik echt zo hard lachen. _O-
pi_139042518
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:13 schreef luftersel het volgende:

[..]

Dan ga ik echt zo hard lachen. _O-
Ik ben overigens wel benieuwd wie de moordenaar is. Tegan staat nog steeds op mijn verdachtenlijstje, maar Sinead zie ik er ook voor aan. Volgens mij komt ze er heel snel achter dat Ste niets met het ongeluk te maken had, maar dat Fraser dat was. Maar het zou zomaar kunnen dat ze dat al eerder wist...
  zaterdag 19 april 2014 @ 14:25:01 #134
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_139042641
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:02 schreef luftersel het volgende:

[..]

_O-

Ik had overigens geen idee, waar het lijk van die Marlow gevonden gaat worden. :)
Ze worden ook niet tegelijktijdig vermoord? of wel?
  zaterdag 19 april 2014 @ 14:25:06 #135
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139042642
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:17 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik ben overigens wel benieuwd wie de moordenaar is. Tegan staat nog steeds op mijn verdachtenlijstje, maar Sinead zie ik er ook voor aan. Volgens mij komt ze er heel snel achter dat Ste niets met het ongeluk te maken had, maar dat Fraser dat was. Maar het zou zomaar kunnen dat ze dat al eerder wist...
Dat is dan ook mijn gedachte op het moment. Sinead wordt overal zó erg buiten gehouden, zelfs in de trailer is ze geen verdachte. En in de spoilers komt ze ineens ook totaal niet meer voor. Carmel is nu ook ineens te duidelijk en Sonny daarmee ook. Sinead zal wel buiten beeld ontdekken dat het Fraser was, dus 'niemand' zal dat aan zien komen. Hoe ze dat echter op gaan lossen als het uitkomt, blijft mij een raadsel.
  zaterdag 19 april 2014 @ 14:25:45 #136
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139042651
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:25 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

_O-

Ik had overigens geen idee, waar het lijk van die Marlow gevonden gaat worden. :)
Ze worden ook niet tegelijktijdig vermoord? of wel?
Volgens de trailer wel bijna. Althans, ze worden op dezelfde dag gevonden volgens mij.
pi_139042790
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:25 schreef luftersel het volgende:

[..]

Dat is dan ook mijn gedachte op het moment. Sinead wordt overal zó erg buiten gehouden, zelfs in de trailer is ze geen verdachte. En in de spoilers komt ze ineens ook totaal niet meer voor. Carmel is nu ook ineens te duidelijk en Sonny daarmee ook. Sinead zal wel buiten beeld ontdekken dat het Fraser was, dus 'niemand' zal dat aan zien komen.
Dat dus.
Ik vind het wel jammer dat Tegan het waarschijnlijk niet is, haar ben ik nu al meer dan zat :{

quote:
Hoe ze dat echter op gaan lossen als het uitkomt, blijft mij een raadsel.
Je bedoelt als ze er on-screen achter komt (en dus stiekem al weet), of als ze bekent dat ze Fraser vermoord heeft?
In dat laatste geval zal er wel een flashback komen waarin Sinead van een afstandje hoort wat Fraser bespreekt, al dan niet samen met die Marlow. In de aflevering van dinsdag was er een scène waarin Marlow Fraser vertelde dat het gelukt was Ste te laten opdraaien voor het ongeluk etc. Het zou zomaar kunnen dat Sinead daar was en het gesprek opgevangen heeft, maar dat wij (de kijkers) haar niet zagen.
  zaterdag 19 april 2014 @ 14:35:27 #138
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139042875
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:31 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Je bedoelt als ze er on-screen achter komt (en dus stiekem al weet), of als ze bekent dat ze Fraser vermoord heeft?
In dat laatste geval zal er wel een flashback komen waarin Sinead van een afstandje hoort wat Fraser bespreekt, al dan niet samen met die Marlow. In de aflevering van dinsdag was er een scène waarin Marlow Fraser vertelde dat het gelukt was Ste te laten opdraaien voor het ongeluk etc. Het zou zomaar kunnen dat Sinead daar was en het gesprek opgevangen heeft, maar dat wij (de kijkers) haar niet zagen.
Oh, ik bedoelde eigenlijk meer dat, als het uitkomt dat het Sinead was, hoe het dan verder moet met haar. :D Een exit lijkt me niet geheel onwaarschijnlijk, want veel banden heeft ze niet meer na de verhaallijn omtrent Katy. En Sinead heeft nou eenmaal geen politieagent als moeder die moordenaars vrij rond laat lopen *kuch* Sam *kuch*. :')
  zaterdag 19 april 2014 @ 14:40:02 #139
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139042987
Ben op zoek naar nieuwe spoiler pictures voor in de titlecards, want ze raken een beetje op. Vind ik ineens deze foto. Wat een meesterlijk plaatje. _O_

Die ga ik zeker proberen te verwerken in een titlecard. ^O^
pi_139049795
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 14:35 schreef luftersel het volgende:

[..]

Oh, ik bedoelde eigenlijk meer dat, als het uitkomt dat het Sinead was, hoe het dan verder moet met haar. :D Een exit lijkt me niet geheel onwaarschijnlijk, want veel banden heeft ze niet meer na de verhaallijn omtrent Katy.
Een exit lijkt mij ook wel meest waarschijnlijk; het contract van Stephanie Davis loopt af in september en ze zit al bijna vier jaar in de serie. Als ze slim is vertrekt ze voordat ze alleen nog bekend staat als Sinead. En daarbij is de rek er bij het personage ook wel uit, zoals ik al aangaf.

quote:
En Sinead heeft nou eenmaal geen politieagent als moeder die moordenaars vrij rond laat lopen *kuch* Sam *kuch*. :')
Cindy/Lindsey/Mercedes zijn toch niet gerelateerd aan Sam, of heb ik iets gemist?
  zaterdag 19 april 2014 @ 20:49:27 #141
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139052265
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 19:41 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Een exit lijkt mij ook wel meest waarschijnlijk; het contract van Stephanie Davis loopt af in september en ze zit al bijna vier jaar in de serie. Als ze slim is vertrekt ze voordat ze alleen nog bekend staat als Sinead. En daarbij is de rek er bij het personage ook wel uit, zoals ik al aangaf.
Zou zonde zijn om zo'n interessant karakter en zo'n goede actrice te verliezen, maar dat is inderdaad waar. Ik gun haar van harte om haar horizon te verbreden. Want bij Hollyoaks krijg je nou niet bijster veel erkenning...

quote:
[..]

Cindy/Lindsey/Mercedes zijn toch niet gerelateerd aan Sam, of heb ik iets gemist?
Nee, klopt. Ik vraag mezelf nu ook af waarom ik dat opschreef. _O- Maar ik bedoelde eigenlijk dat als bijvoorbeeld Tegan of Danny de moord zouden plegen, zij ermee weg zouden komen door hun relatie met Sam. Maar Sinead heeft helemaal niks met Sam. Dat bedoelde ik eigenlijk. Dat met Cindy etc. snapte ik overigens ook niet. Dat sloeg ook helemaal nergens op, aangezien Sam niks met hen heeft. Nou ja, naast medelijden dan blijkbaar. :P
pi_139054478
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 20:49 schreef luftersel het volgende:

[..]

Zou zonde zijn om zo'n interessant karakter en zo'n goede actrice te verliezen, maar dat is inderdaad waar. Ik gun haar van harte om haar horizon te verbreden. Want bij Hollyoaks krijg je nou niet bijster veel erkenning...
Behalve als je Charlie Clapham heet, want dan krijg je 99% van de screentime :') :r

quote:
[..]

Nee, klopt. Ik vraag mezelf nu ook af waarom ik dat opschreef. _O- Maar ik bedoelde eigenlijk dat als bijvoorbeeld Tegan of Danny de moord zouden plegen, zij ermee weg zouden komen door hun relatie met Sam. Maar Sinead heeft helemaal niks met Sam. Dat bedoelde ik eigenlijk. Dat met Cindy etc. snapte ik overigens ook niet. Dat sloeg ook helemaal nergens op, aangezien Sam niks met hen heeft. Nou ja, naast medelijden dan blijkbaar. :P
Ah, oké :D Ik zat echt zo te lezen van: wat bedoelt ze nou :?

Dat van Cindy/Lindsey/Mercedes vond ik vreemd, maar in het geval van Cindy vond ik het wel mooi. Maar Mercedes mag wat mij betreft wegrotten in een smerige cel. Ik vind de "gangsters" niet geweldig, maar in vergelijk met dat mormel zie ik die nog veel liever.
pi_139068203
quote:
Hollyoaks: spiked drink causes trouble for Patrick

Hollyoaks villain Finn O'Connor sparks trouble for a number of characters when he spikes Robbie Roscoe's drink with GHB.

Finn (Keith Rice) pulls the stunt as he is jealous when he sees Robbie growing closer to Phoebe McQueen.

The trouble kicks off when Robbie (Charlie Wernham) and Phoebe (Mandip Gill) are asked to do a presentation at a regional headteacher's dinner that Patrick Blake is attending at The Hutch.

After putting his plan into action, Finn waits for the drugs to take effect on Robbie - but his drink has actually been picked up by Patrick (Jeremy Sheffield) instead.

The effects of the drugs take a toll on Patrick when he gets on stage to address his peers - and when Tony Hutchinson puts on some music to ease the tension, Patrick goes a step further by twerking in front of his guests!

Patrick has had his drink spiked accidentally

Everyone is confused by Patrick's behaviour.

Patrick shocks everyone with his antics

Finn films Patrick's meltdown

Tony tries to restrain Patrick

Phoebe and Robbie can't believe what's happening.

In the aftermath of Patrick's embarrassing behaviour, it's soon revealed that his drink was spiked and the hunt begins to find the culprit.

Phoebe knows that Finn was to blame for what happened, but when he realises that she knows the truth, he leaves her petrified by threatening her to keep quiet.

Nancy Osborne eventually starts to suspect that Robbie spiked Patrick's drink and Phoebe fails to stand up for him as she is so wary of Finn.

Robbie is disappointed in Phoebe for her lack of loyalty, but when she tries to make it up to him by helping him out at the garage, the teens share a kiss.

Meanwhile, twisted Patrick jumps to his own conclusions when he accuses his fiancée Maxine Minniver of being the mystery troublemaker who spiked the drink…

Hollyoaks airs these scenes on Tuesday, April 29 at 6.30pm on Channel 4.
Hollyoaks wordt met de dag lachwekkender hè? :')
En ik voel nu al een enorm medelijden voor Maxine :'(
  zondag 20 april 2014 @ 13:20:22 #144
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139070400
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 11:54 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Hollyoaks wordt met de dag lachwekkender hè? :')
En ik voel nu al een enorm medelijden voor Maxine :'(
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Ik kan niet wachten om dit te zien! :D Het hele verhaal eromheen klinkt zoals gewoonlijk weer ongelofelijk amateuristisch, maar goed, dat zijn we gewend. Er kloppen zoveel dingen niet hier...

- Robbie heeft nog steeds zijn mond niet opengetrokken en heeft er zo te zien geen moeite mee dat John-Paul wegrot in de gevangenis
- Finn krijgt blijkbaar alweer een nieuwe verhaallijn nu John-Paul niet in beeld is :?
- Sowieso lijkt de ó zo grote verhaallijn van John-Paul en Finn over het algemeen vergeten te worden
- Waarom zijn Robbie en Phoebe uitgenodigd om een presentatie te houden op een schoolhoofd bijeenkomst??? Ik weet zeker dat er wel wat meer geschikte leerlingen rondlopen...
- Is Diane tegenwoordig geen leraar meer? Ik heb haar al jaren niet meer gezien daar...
- Waarom zou Maxine GHB in Patrick's drankje hebben gestopt? Wanneer zou ze dat moeten doen, ze is daar toch niet? Waarom verdenkt hij zijn leerlingen niet, die bekend staan om zulk soort stunts?
- Hoe komt Finn überhaupt aan GHB wanneer hij daar zin in heeft? Tovert hij dat zomaar even uit zijn broekzak?
- Waarom zou Phoebe haar mond houden over Finn? Waarom zou je bang zijn voor dat? :?
- Sowieso is dit al de zoveelste die haar/zijn mond houdt over iets wat belachelijk is om geheim te houden, vast en zeker om het eigen hachje te redden
- De Maxine-verhaallijn begint nu officiëel zijn eerste tekenen van neergang te vertonen. Een gevoelig onderwerp als dit combineren met dit gedoe is ongelofelijk onsubtiel, zeker omdat dat twerken van Patrick alleen maar gedaan is om de jongere kijkers te vermaken. Daarbij is het constant hetzelfde en zit er totaal geen vooruitgang meer in.

Ik kan nog wel even doorgaan, maar dan wordt dit echt te lang. :') :') :')
pi_139072329
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 13:20 schreef luftersel het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Ik kan niet wachten om dit te zien! :D Het hele verhaal eromheen klinkt zoals gewoonlijk weer ongelofelijk amateuristisch, maar goed, dat zijn we gewend. Er kloppen zoveel dingen niet hier...

- Robbie heeft nog steeds zijn mond niet opengetrokken en heeft er zo te zien geen moeite mee dat John-Paul wegrot in de gevangenis
- Finn krijgt blijkbaar alweer een nieuwe verhaallijn nu John-Paul niet in beeld is :?
- Sowieso lijkt de ó zo grote verhaallijn van John-Paul en Finn over het algemeen vergeten te worden
- Waarom zijn Robbie en Phoebe uitgenodigd om een presentatie te houden op een schoolhoofd bijeenkomst??? Ik weet zeker dat er wel wat meer geschikte leerlingen rondlopen...
- Is Diane tegenwoordig geen leraar meer? Ik heb haar al jaren niet meer gezien daar...
- Waarom zou Maxine GHB in Patrick's drankje hebben gestopt? Wanneer zou ze dat moeten doen, ze is daar toch niet? Waarom verdenkt hij zijn leerlingen niet, die bekend staan om zulk soort stunts?
- Hoe komt Finn überhaupt aan GHB wanneer hij daar zin in heeft? Tovert hij dat zomaar even uit zijn broekzak?
- Waarom zou Phoebe haar mond houden over Finn? Waarom zou je bang zijn voor dat? :?
- Sowieso is dit al de zoveelste die haar/zijn mond houdt over iets wat belachelijk is om geheim te houden, vast en zeker om het eigen hachje te redden
- De Maxine-verhaallijn begint nu officiëel zijn eerste tekenen van neergang te vertonen. Een gevoelig onderwerp als dit combineren met dit gedoe is ongelofelijk onsubtiel, zeker omdat dat twerken van Patrick alleen maar gedaan is om de jongere kijkers te vermaken. Daarbij is het constant hetzelfde en zit er totaal geen vooruitgang meer in.

Ik kan nog wel even doorgaan, maar dan wordt dit echt te lang. :') :') :')
Zozo, 10 kritiekpunten :D
En ik ben het met alle tien punten meer dan eens :Y
  zondag 20 april 2014 @ 15:07:56 #146
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139073202
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 14:32 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Zozo, 10 kritiekpunten :D
En ik ben het met alle tien punten meer dan eens :Y
Toch best erg eigenlijk hè. :')
pi_139073257
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 15:07 schreef luftersel het volgende:

[..]

Toch best erg eigenlijk hè. :')
En het gaat dan om, wat zal het zijn, hooguit drie scènes? Het is inderdaad best erg ja :')
En Maxine mag de klappen weer opvangen :'(
  zondag 20 april 2014 @ 15:48:42 #148
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139074234
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 15:10 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

En het gaat dan om, wat zal het zijn, hooguit drie scènes? Het is inderdaad best erg ja :')
En Maxine mag de klappen weer opvangen :'(
Ik voel nu inderdaad het medelijden met Maxine alweer opkomen. Maar het neemt wel af naarmate de verhaallijn vordert. Er is nu gewoon geen logische verklaring meer waarom ze terug bij hem zou zijn en dat irriteert me: als er nu iets gebeurt is het gedeeltelijk haar eigen schuld. Daarbij vind ik het acteerwerk van Nikki in de verhaallijn ook een beetje stagneren, 't is constant hetzelfde (die bange, moeie, onschuldige blik). Ze doet het geel goed hoor, daar hoor je mij niet over klagen en ze is met recht genomineerd voor Beste Actrice, maar de variatie in hoe Maxine zich gedraagt (wat de laatste weken eindelijk weer zichtbaar was), is volgens mij alweer voorbij en dat is doodzonde.
pi_139075409
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 15:48 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik voel nu inderdaad het medelijden met Maxine alweer opkomen. Maar het neemt wel af naarmate de verhaallijn vordert. Er is nu gewoon geen logische verklaring meer waarom ze terug bij hem zou zijn en dat irriteert me: als er nu iets gebeurt is het gedeeltelijk haar eigen schuld. Daarbij vind ik het acteerwerk van Nikki in de verhaallijn ook een beetje stagneren, 't is constant hetzelfde (die bange, moeie, onschuldige blik). Ze doet het geel goed hoor, daar hoor je mij niet over klagen en ze is met recht genomineerd voor Beste Actrice, maar de variatie in hoe Maxine zich gedraagt (wat de laatste weken eindelijk weer zichtbaar was), is volgens mij alweer voorbij en dat is doodzonde.
In principe kan Nikki daar weinig aan veranderen: zij doet ook maar wat er in de scripts staat. Het is dus voornamelijk aan de schrijvers om er weer eens meer variatie in aan te brengen. De kleine verschillen in de laatste weken waren echt geweldig, en het is inderdaad jammer dat het nu weer terug bij af is.

Desondanks verdient Nikki inderdaad die nominatie en heb ik dan ook op haar gestemd in die categorie :) Bijna op alles van de longlist heb ik in het voordeel van Hollyoaks gestemd (ja, ook in de categorie Beste Soap, want de kans dat ze die winnen zal toch klein zijn), behalve in de categorie Sexiest Female: dat was één groot McQueen-feest en die vind ik allen stuk voor stuk nou niet bepaald sexy.
  zondag 20 april 2014 @ 16:37:02 #150
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_139075699
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 16:27 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Desondanks verdient Nikki inderdaad die nominatie en heb ik dan ook op haar gestemd in die categorie :) Bijna op alles van de longlist heb ik in het voordeel van Hollyoaks gestemd (ja, ook in de categorie Beste Soap, want de kans dat ze die winnen zal toch klein zijn), behalve in de categorie Sexiest Female: dat was één groot McQueen-feest en die vind ik allen stuk voor stuk nou niet bepaald sexy.
Echt waar? Ik vond, op Jennifer Metcalfe na, Jorgie Porter en Gemma Merna toch persoonlijk wel knapper dan de rest van de genomineerden _O- (maar ja, ik ben misschien ook niet de juiste persoon om dat onderscheid te maken :D ). Ik zou niet weten op wie ik anders had moeten stemmen. In ieder geval niet op die poederdoos van een Michelle Keegan uit Corrie, die elk jaar al wint volgens mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')