O ja, Teuntje.quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou...
Bij dit meisje zag ik het dus écht niet toen ik dit interview voor het eerst keek
En ik vind het nog steeds wat onwerkelijk
Dat met Dennis kan inderdaad wel wat worden, maar ik betwijfel het.quote:[..]
Nou, Dennis is verliefd op Blessing, dus dat wordt nog een dingetje; het is toch vreemd als blijkt dat een jongeman/jongedame op wie je een oogje hebt oorspronkelijk van hetzelfde geslacht is/was. Daarnaast heeft Blessing een oogje op Dodger (tenminste, laatst wel), dus dat kan ook nog wel wat worden qua verhaallijntje.
En voor de rest zal het vooral om de acceptatie gaan, niet alleen van Blessing's ouders, maar ook van alle andere mensen in Hollyoaks. Het is alleen niet te hopen dat Finn erbij betrokken raakt
Klopt, meestal kun je 't aan de handen zien, want die zijn niet zodanig te veranderen dat een mannenhand in een vrouwenhand verandert bijvoorbeeld. En volgens mij is de adamsappel ook een kenmerk; die is bij een man veel beter te zien dan bij een vrouw. Alhoewel ze dat wel kunnen maskeren.quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:01 schreef luftersel het volgende:
[..]
O ja, Teuntje.Daar had ik het inderdaad ook niet bij gezien in eerste instantie. En die heeft nog niet eens chirurgie ondergaan.
Maar normaal zie jet het wel volgens mij.
Misschien niet, maar ik denk dat het wel wat kan worden. Voor Dennis is het ook een WTF-moment, en ik kan mij zo voorstellen dat-ie dan in de war zal raken, want hij is dus in feite verliefd op een man, alhoewel Blessing dus al een tijdje geen man meer is. Maar dat kan dus wel een aardig lijntje worden, want in Dennis' geval gaat het dus om de acceptatie dat Blessing vroeger als man door het leven ging, maar óók om de acceptatie dat hij verliefd is op de wie Blessing is, en niet op wat ze is of ooit is geweest.quote:[..]
Dat met Dennis kan inderdaad wel wat worden, maar ik betwijfel het.Met Dennis hebben ze nog nooit echt iets gedaan, dus ik ben bang dat het niet heel veel wordt. En Dennis is denk ik ook niet iemand die daar veel problemen mee heeft.
Block storylining is de grootste vijand van deze seriequote:Dat met Dodger was volgens mij opvulling, want we hebben er niks meer over gehoord daarna. En daarbij heeft Dodger al wat komen met Maxine.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Klopt, meestal kun je 't aan de handen zien, want die zijn niet zodanig te veranderen dat een mannenhand in een vrouwenhand verandert bijvoorbeeld. En volgens mij is de adamsappel ook een kenmerk; die is bij een man veel beter te zien dan bij een vrouw. Alhoewel ze dat wel kunnen maskeren.
Dit was Vinger aan de Pols, tot de volgende keer
Hmm, als dat de hele verhaallijn is, nee dank je.quote:[..]
Misschien niet, maar ik denk dat het wel wat kan worden. Voor Dennis is het ook een WTF-moment, en ik kan mij zo voorstellen dat-ie dan in de war zal raken, want hij is dus in feite verliefd op een man, alhoewel Blessing dus al een tijdje geen man meer is. Maar dat kan dus wel een aardig lijntje worden, want in Dennis' geval gaat het dus om de acceptatie dat Blessing vroeger als man door het leven ging, maar óók om de acceptatie dat hij verliefd is op de wie Blessing is, en niet op wat ze is of ooit is geweest.
En het zou mij niets verbazen als deze verhaallijn ook uiteindelijk zal leiden tot de exit van Dennis: hij en Blessing komen uiteindelijk bij elkaar, maar hij kan het op een bepaalde manier toch niet accepteren en besluit de relatie te verbreken.
Inderdaad. Net als die aflevering toen met Leela, Tegan en Dodger. Nooit naar terug verwezen, nooit iets van betekenis gehad...quote:[..]
Block storylining is de grootste vijand van deze serie
Maar of het nog terug zal komen vraag ik mij ook af. Maar ja, Dodger heeft ook zijn screentime nodig hè![]()
Daarom hebben ze nu de kans om het beter te doenquote:Op zaterdag 26 april 2014 21:40 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Hmm, als dat de hele verhaallijn is, nee dank je.Dat gezeur zagen we drie jaar geleden al met Jason en Bart. En dat werd niet goed ontvangen.
Hm, nu je het zegt... Moet toch eens verandering in komen danquote:[..]
Inderdaad. Net als die aflevering toen met Leela, Tegan en Dodger. Nooit naar terug verwezen, nooit iets van betekenis gehad...![]()
Nu ik erover nadenk heeft Dodger eigenlijk amper eigen verhaallijnen gehad. Vorig jaar zelfs geen een, alles draaide om Will of Sienna wat hij deed. En dat terwijl hij zo populair is...
quote:Hollyoaks: Anxious moments for kidnapped Ste
New Hollyoaks pictures show the moment that Grace Black ruthlessly targets Ste Hay, suspicious that he may be Fraser's killer.
Grace (Tamara Wall) is currently a woman on a mission as she is determined to find out who is to blame for the death of her father.
Early next month, a big week for Grace sees her left with food for thought after she pays a visit to her on-off boyfriend Trevor Royle, who is in prison after being blamed for the crime.
Wondering whether Trevor may be innocent after all, Grace later turns her malicious attentions to Ste (Kieron Richardson) and offers him some cocaine to loosen his tongue.
Once Ste is in a drugged-up state, Grace takes him to Trevor's flat and ties him to the bed, warning that he'll have to tell her the truth about Fraser if he ever wants to see the light of day again. How will Ste react to her ultimatum?
Hollyoaks airs these scenes on Thursday, May 8 and Friday, May 9 at 6.30pm on Channel 4.
Vooral het "I'm back!" en de belofte dat de serie weer zou gaan worden als in de "old days" op die bijeenkomst doet mij denken dat Crapwood misschien wel ongeveer hetzelfde heeft gedaan in 2012 toen-ie terugkeerde bij Hollyoaksquote:Phil Redmond resumed total control of Brookside to take the programme through its 20th anniversary, and he pledged to return the ailing programme back to its former glory. At a meeting in which everyone from cast and crew were invited, Redmond announced "I'm back!" and that Brookside was going to be just like the "old days".
Was dat toevallig ook de producer onder wie Brookside uiteindelijk is gestopt? Dat zou helemaal grappig zijn, want alles wat Kirkwood momenteel doet met de serie doet mensen die Brookside keken aan het laatste stadium van Brookside denken voordat die serie van de buis verdween. Jammer alleen dat de kijkcijfers niet dalen nu...quote:Op zondag 27 april 2014 15:34 schreef PeterKelder het volgende:
Ik lees trouwens een interessant stukje op de Wiki-pagina van Brookside:
[..]
Vooral het "I'm back!" en de belofte dat de serie weer zou gaan worden als in de "old days" op die bijeenkomst doet mij denken dat Crapwood misschien wel ongeveer hetzelfde heeft gedaan in 2012 toen-ie terugkeerde bij HollyoaksIk zie 'm er in ieder geval wel voor aan
Phil Redmond was de bedenker én producer van Brookside. De serie kwam inderdaad onder zijn leiding tot een einde, nadat-ie dus eerst had beloofd dat de serie min of meer back to basics zou gaanquote:Op zondag 27 april 2014 19:03 schreef luftersel het volgende:
[..]
Was dat toevallig ook de producer onder wie Brookside uiteindelijk is gestopt? Dat zou helemaal grappig zijn, want alles wat Kirkwood momenteel doet met de serie doet mensen die Brookside keken aan het laatste stadium van Brookside denken voordat die serie van de buis verdween. Jammer alleen dat de kijkcijfers niet dalen nu...
Dat heeft dan wel heel veel gelijkenissen met Hollyoaks en Krakwood op dit moment.quote:Op zondag 27 april 2014 19:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Phil Redmond was de bedenker én producer van Brookside. De serie kwam inderdaad onder zijn leiding tot een einde, nadat-ie dus eerst had beloofd dat de serie min of meer back to basics zou gaan![]()
Nou, het verschil is dat Brookside toen al op het randje van de afgrond stond. Hollyoaks was tenminste nog stabiel en begon zelfs weer in populariteit te groeien tijdens de Smithwick-era. Daarnaast had Hollyoaks nog de Silas-verhaallijn die erg populair was en de aandacht wist te vangen. Brookside was eigenlijk al afgeschreven, Hollyoaks heeft nog altijd wat personages/verhaallijnen gehad die de serie overeind hielden.quote:Op zondag 27 april 2014 19:17 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat heeft dan wel heel veel gelijkenissen met Hollyoaks en Krakwood op dit moment.Kirkwood kwam met precies hetzelfde idee binnen, ging net als Redmond de fout in door alles op te blazen en heeft, net als Redmond, zijn belofte totaal niet waar weten te maken (tot nu toe). Waarom zakken de kijkcijfers dan toch niet...
Alles is verder hetzelfde als bij Brookside het geval was..
Ja, dan heb je het ook wel over veel betere periodes.quote:Op zondag 27 april 2014 19:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, het verschil is dat Brookside toen al op het randje van de afgrond stond. Hollyoaks was tenminste nog stabiel en begon zelfs weer in populariteit te groeien tijdens de Smithwick-era. Daarnaast had Hollyoaks nog de Silas-verhaallijn die erg populair was en de aandacht wist te vangen. Brookside was eigenlijk al afgeschreven, Hollyoaks heeft nog altijd wat personages/verhaallijnen gehad die de serie overeind hielden.
Echt hè.quote:Maar de gelijkenissen tussen de beloftes en uitkomsten van Redmond en Crapwood zijn inderdaad angstaanjagend
Het is leedvermaak. Ik kan er niet meer van makenquote:Op zondag 27 april 2014 19:33 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ja, dan heb je het ook wel over veel betere periodes.In 2011 en 2012 waren de kijkcijfers stabiel en in 2012 stegen die zelfs een beetje. Maar het lijkt wel of de kijkcijfers zelfs nog iets hoger zijn sinds Kirkwood het overnam en dat snap ik gewoon echt niet. Zouden de mensen die deze serie volgen (op ons na dan) echt zó... "dom" (ik weet even geen andere benaming) zijn dat ze álles aan de serie nog leuk vinden? Ik kan zo 1, 2, 3 zelfs niet eens bedenken wat ik allemaal wél leuk vind. Maar blijkbaar vindt de doelgroep (12-18 jarige tienermeisjes die alleen kijken voor knappe mannen of volwassenen die niet helemaal 100% lijken) Kirkwood's beleid helemaal geweldig. Ik snap er echt niks van.
Kirkwood wil net zo memorabel worden als Phil Redmond isquote:[..]
Echt hè.Alsof Kirkwood het gewoon de afgrond in wíl helpen.
Ik vind hem echt wanstaltig.quote:
Ik vond dit juist vreselijk klinken.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:16 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks planning 'feisty' new female characters
Dit klinkt trouwens wel goed
Misschien eens wat nieuwe studenten? Zou tof zijn. Zolang het maar niet de nichtjes van de Roscoes worden, want dat kan ik niet handelen. En niet alleen ik, heb ik zo het idee
Ik hoop nog steeds dat de O'Connors allemaal vertrekken, dus dat is al drie. Dan nog Sandy die weggaat, Dennis... En ik koester nog steeds de stille hoop dat Grace en Mercedes er ook uitgaan (zal wel niet), dus dat maakt weer wat ruimte vrij voor nieuw bloedquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:27 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik vond dit juist vreselijk klinken.Tenminste, ik hou van feisty characters zoals Sinead en soms Mercedes of Leela, maar ik wil echt niet nóg meer karakters. Binnenkort hebben we al die Rick (die ik nu al niet leuk vind) en Cameron, Theresa komt terug...
Ik ben wel benieuwd wat voor een ramp we dit jaar zullen krijgen... Een vliegtuigcrash?quote:Als die nieuwe karakters erbij komen zullen Esther, Phoebe, George en Trevor of zo wel vermoord worden in hun jaarlijkse rampenfestijn.
Áls er al een grote ramp krijgen hè. In 2011 was dat namelijk niet het geval, toevallig vorig jaar en het jaar daarvoor wel vanwege de omstandigheden (2013 was 18 jarig bestaan, 2012 moest Kirkwood alles even reorganiseren, om een soort van eufemisme te gebruiken danquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat voor een ramp we dit jaar zullen krijgen... Een vliegtuigcrash?
... Oh nee, wacht, dat is al eens in Emmerdale gedaanMaar die ramp is bedacht door Phil Redmond, eveneens de creator van Hollyoaks, dus dan mag dat wel
Het is Kirkwood die de leiding heeft hè, dus zal er wel een grote stunt sequence/ramp komen. Dat is standaard bij hem, zelfs in zijn vorige periode:quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:15 schreef luftersel het volgende:
[..]
Áls er al een grote ramp krijgen hè. In 2011 was dat namelijk niet het geval, toevallig vorig jaar en het jaar daarvoor wel vanwege de omstandigheden (2013 was 18 jarig bestaan, 2012 moest Kirkwood alles even reorganiseren, om een soort van eufemisme te gebruiken dan). Ik denk, met al die rampen die elke week al gebeuren, dat ze geen ramp meer overhouden voor in het najaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |