Crapwood, Gascoyne en MacLeod, lezen jullie mee?quote:Op woensdag 23 april 2014 22:01 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn: een normaal stel dat Hollyoaks binnen komt wandelen. Dat is nog maar amper voorgekomen.
Crapwood, Gascoyne en MacLeod, lezen jullie even niet mee?quote:Maar volgens mij behoren ze toch echt tot een andere soap. En te zien aan wat er staat, vind ik dat niet zo erg. Nóg een huwelijk dat rampzalig afloopt kan ik niet meer aan.
Nee inderdaad!quote:Op woensdag 23 april 2014 19:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit can nog steeds ny![]()
![]()
Ja, ik denk dat luftersel wel gelijk zal krijgen. Maar laten we nog maar even hopen dat het mee gaat vallen.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Love The Lomaxes![]()
Love Leela![]()
EN WAAG HET NIET DAT TE VERPESTEN, CRAPWOOD!!!
[..]
Nee, oké, maar tot een paar jaar terug was het percentage vrouwelijk schoon toch iets hoger
Ja hoor.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:23 schreef luftersel het volgende:
OKE WAT
Hollyoaks: Jorgie Porter returns!
Als dit echt gebeurt hè, heb ik al het vertrouwen in Hollyoaks verloren. Als er nog een sprankeltje over was dan...![]()
Edit: het is net bevestigd door Hollyoaks zelf.![]()
Tuurlijk kon je erop rekenen dat ze terug zou komen. Maar niet na een paar maanden al.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:37 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja hoor.![]()
Blijkbaar stond voor haar de deur altijd open voor een terugkeer.
Gelukkig wel een 'shocking' return.
Nee precies!quote:Op donderdag 24 april 2014 12:29 schreef luftersel het volgende:
[..]
Tuurlijk kon je erop rekenen dat ze terug zou komen. Maar niet na een paar maanden al.Dat kan toch niemand goedpraten, hoe ze niet veroordeeld wordt voor moord...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze willen echt dat we stoppen met kijken hè?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:23 schreef luftersel het volgende:
OKE WAT
Hollyoaks: Jorgie Porter returns!
Als dit echt gebeurt hè, heb ik al het vertrouwen in Hollyoaks verloren. Als er nog een sprankeltje over was dan...![]()
Edit: het is net bevestigd door Hollyoaks zelf.![]()
"Niet helemaal"? Zeg maar gerust helemaal niet!quote:Op donderdag 24 april 2014 15:38 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nee precies!
Het was dan ook haar eigen keuze om destijds de serie te verlaten.
Afijn. PeterKelder wou meer mooie vrouwen in de serie! Dus ze luisteren nog wel eens!
Ook al is ze zijn type dan niet helemaal!
Inderdaad, alsof het ze erom te doen is om ons over te laten stappen op een andere soap. Iets wat ze in mijn geval al aardig aan het lukken is, want ik kijk nu af en toe ook EastEnders. Maar dat gaat me dan weer net iets te sloom.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze willen echt dat we stoppen met kijken hè?
Een andere Engelse soap zal het sowieso niet worden voor mij, want die blijf ik echt middeleeuws vindenquote:Op donderdag 24 april 2014 19:11 schreef luftersel het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof het ze erom te doen is om ons over te laten stappen op een andere soap. Iets wat ze in mijn geval al aardig aan het lukken is, want ik kijk nu af en toe ook EastEnders. Maar dat gaat me dan weer net iets te sloom.
Is nu toevallig wel te zien wat ze nou in godsnaam naar het scherm gooit?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:24 schreef PeterKelder het volgende:
Het "nieuwe" shot van Grace is trouwens echt verschrikkelijk slecht. En wat mogelijk nog erger is; het verpest zelfs het shot van Maxine
Het is nog steeds zo onduidelijk als bij de vorige versie... Maar dat spul is wel de overgang naar het shot van Maxine, en dat is me toch een partij lelijk op die manier...quote:Op donderdag 24 april 2014 20:33 schreef luftersel het volgende:
[..]
Is nu toevallig wel te zien wat ze nou in godsnaam naar het scherm gooit?![]()
Ik gok op restjes overgebleven botox.
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is nog steeds zo onduidelijk als bij de vorige versie... Maar dat spul is wel de overgang naar het shot van Maxine, en dat is me toch een partij lelijk op die manier...
Botox? Ik gok eerder op het zoutzuur waar zij met d'r bakkes in is geflikkerd
Ehh, dat gezicht van de geschokte Theresa ziet er naar mijn mening nog veel te vrolijk uit.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:10 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kon het niet laten
Dat eerste nieuwtje was voor mij ook schokkend, en dat het schokkend was was eigenlijk ook wel heel erg schokkend (snap je me nog?quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:19 schreef PeterKelder het volgende:
Twee grote, belangrijke en daadwerkelijk schokkende nieuwtjes, waarvan ik echt verbijsterd en verrast was toen ik ze vanochtend voorbij zag komen:
Hollyoaks actor Joe Tracini announces Dennis Savage exit
Dit had ik eerlijk gezegd niet verwacht, gezien Joe Tracini een tijdje terug nog aangaf dat hij het nog steeds naar zijn zin had en nu juist de meeste screentime kreeg die hij ooit heeft gehad. En ik vind het ontzettend jammer. Het is misschien niet de beste acteur (de huilscènes bij Leanne's dood waren dramatisch slecht), maar wel een goeie komediant met een fijn gevoel voor timing![]()
Hollyoaks confirms new transgender storyline
En hier was ik zowel verbijsterd als verrast overIk hou de identiteit van het karakter geheim (alhoewel luftersel het wel zal weten denk ik), maar het is echt een big, surprising twist. En daardoor vind ik het eigenlijk jammer dat ze het naar buiten hebben gebracht...
quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:35 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ehh, dat gezicht van de geschokte Theresa ziet er naar mijn mening nog veel te vrolijk uit.More like:
[ afbeelding ]
"A real hard kick in the balls..."
Al geldt dat niet voor mij natuurlijk, maar je snapt me wel![]()
Hier ben ik echt totaal niet enthousiast over. Krijgen Finn en Robbie gewoon een andere verhaallijn terwijl John-Paul in de gevangenis zit? En Phoebe die natuurlijk pas over een paar maanden weet wat er aan de hand is. Sorry, maar ik zie haar liever niet dan dit. Wat las ik, ze is bang voor Finn? O ja, want alles wat in het voordeel van Finn kan werken moet maar gedaan worden met andere karakters. Kom op zeg, Phoebe was nog niet bang voor Trevor, Deena en Graham. Zelfs niet voor Maddie. Dus wat is dit voor onzin.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:09 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks Mandip Gill interview: 'Finn's threats shock Phoebe'
Zo, Phoebe krijgt weer eens een verhaallijn
En zo te merken worden zij en George ook betrokken in de transgender-verhaallijn. Nu alleen Esther nog een mooie verhaallijn en dan ben ik weer een tevreden mens
Ik snap je nogquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:41 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat eerste nieuwtje was voor mij ook schokkend, en dat het schokkend was was eigenlijk ook wel heel erg schokkend (snap je me nog?). Dat komt bijna nooit voor.
![]()
Nou...quote:Dat tweede had ik, vreemd genoeg, aan zien komen.Ik weet niet hoe en waarom, maar het leek me dat ze zo'n richting op gingen met haar. Niet dat ik hier blij mee ben, integendeel.
Ze heeft niet eens het kleinste beetje weg van een man, dus heel geloofwaardig is het niet - ook al weet ik dat er iets als plastische chirurgie en al die zooi bestaat, maar je blijft het altijd zien.
Nou, Dennis is verliefd op Blessing, dus dat wordt nog een dingetje; het is toch vreemd als blijkt dat een jongeman/jongedame op wie je een oogje hebt oorspronkelijk van hetzelfde geslacht is/was. Daarnaast heeft Blessing een oogje op Dodger (tenminste, laatst wel), dus dat kan ook nog wel wat worden qua verhaallijntje.quote:Daarbij zie ik niet in wat deze verhaallijn voor zin heeft: hij/zij is nu al volledig "getransformeerd", dus dit is meer een soort van coming-out verhaallijn naar haar ouders toe, of zo? Veel kun je er verder niet mee, want een echte verhaallijn kun je er niet van maken. En wat het precies voor doel heeft, snap ik ook niet. Maar dat zullen we zien.
Ja dusquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:45 schreef luftersel het volgende:
[..]
Hier ben ik echt totaal niet enthousiast over. Krijgen Finn en Robbie gewoon een andere verhaallijn terwijl John-Paul in de gevangenis zit?
Dat is een ouderwetse exciting mindblowing shock twist ontsproten uit het brein van deze drol.quote:En Phoebe die natuurlijk pas over een paar maanden weet wat er aan de hand is. Sorry, maar ik zie haar liever niet dan dit. Wat las ik, ze is bang voor Finn? O ja, want alles wat in het voordeel van Finn kan werken moet maar gedaan worden met andere karakters. Kom op zeg, Phoebe was nog niet bang voor Trevor, Deena en Graham. Zelfs niet voor Maddie. Dus wat is dit voor onzin.
Dat is inderdaad leuk ja. George zal wel een rol spelen in de acceptatiefase denk ikquote:George's betrokkenheid in Blessing's verhaal vind ik dan weer wel leuk. Leuke en onverwachte combinatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |