Beetje een respectabel formaat?quote:Op maandag 14 april 2014 20:48 schreef richolio het volgende:
[..]
oeh, ik ben geraakt. Je hebt me echt nu, je hebt gewonnen. Blijf maar lekker op
Geloof het of niet, jij gaat komend schooljaar weer van opleiding switchen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:49 schreef supersof het volgende:
[..]
HA, ik had echt verwacht dat je zo ging reageren !!!!! ;SSS ;P!!!
Ach ventje, als jij dat gelooft, dan moet je dat vooral doenquote:Op maandag 14 april 2014 20:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Geloof het of niet, jij gaat komend schooljaar weer van opleiding switchen.
Naja, dat is natuurlijk zo relatief hè..quote:
neeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 14 april 2014 20:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ach ventje, als jij dat gelooft, dan moet je dat vooral doen
Ik ben alleen niet meer op fok denk ik komend jaar, dus je zult het nooit weten.
Dat zei je vorig jaar ook al meid. Je komt terug, hoe dan ook.quote:Op maandag 14 april 2014 20:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ach ventje, als jij dat gelooft, dan moet je dat vooral doen
Ik ben alleen niet meer op fok denk ik komend jaar, dus je zult het nooit weten.
Ja en ik ken er ook een paar die Premium willen maar niet doen omdat best duurquote:
Akkoord, zal eens kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja en ik ken er ook een paar die Premium willen maar niet doen omdat best duur
Aw, gaat het goed met je handeltje?quote:Op maandag 14 april 2014 20:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Akkoord, zal eens kijken wat ik voor je kan doen.
Maar hoe doe je dit dan?quote:Op maandag 14 april 2014 20:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Akkoord, zal eens kijken wat ik voor je kan doen.
Zijn moeder doet dat.quote:
Ja.quote:Op maandag 14 april 2014 20:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Aw, gaat het goed met je handeltje?
Kosten die dingen niks ofzo?quote:Op maandag 14 april 2014 20:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb ik een netwerk van leveranciers voor.
Draai pas enkele weken, mensen plaatsen niet vaak een beoordeling. Je dacht toch niet dat ik maar 2 kaartjes verkocht had?quote:Op maandag 14 april 2014 21:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja, al twee beoordelingen zeg. Jeetje.
Nee, dat dacht ik niet. Waarom zou je denken dat ik dat dacht? Denk je dat ik dom ben ofzo?quote:Op maandag 14 april 2014 21:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Draai pas enkele weken, mensen plaatsen niet vaak een beoordeling. Je dacht toch niet dat ik maar 2 kaartjes verkocht had?
Waarom kom je dan met die beoordelingen aanzetten.quote:Op maandag 14 april 2014 21:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik niet. Waarom zou je denken dat ik dat dacht? Denk je dat ik dom ben ofzo?
Hm okequote:Op maandag 14 april 2014 21:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Alles kost geld, gelet op de manier hoe en waar ik ze inkoop kan ik marges pakken.
Met een beetje compassie in het leven gaat ze het een stuk verder schoppen dan jij met je gebakken luchtquote:Op maandag 14 april 2014 20:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Eerst ging ze journalistiek doen, gestopt.
Daarna VWO, gaat stoppen.
Jup, vergeschopt al
Jaquote:Op maandag 14 april 2014 21:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik niet. Waarom zou je denken dat ik dat dacht? Denk je dat ik dom ben ofzo?
Ik baseer mij op de feiten, jij blijkbaar niet.quote:Op maandag 14 april 2014 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met een beetje compassie in het leven gaat ze het een stuk verder schoppen dan jij met je gebakken lucht
Je stelt zelf dat je handel goed gaat en die beoordelingen lijken mij een redelijke indicatie om aan te tonen dat je klanten tevreden zijn en je winkeltje goed loopt, vind je niet?quote:Op maandag 14 april 2014 21:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom kom je dan met die beoordelingen aanzetten.
Grapje JanCees, liefdequote:
Ja, lmi is een bitch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |