Is gebaseerd op je zoektermenquote:
Ik hoef niet 3 inch bovenop de 14cmquote:Op maandag 14 april 2014 20:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is gebaseerd op je zoektermen
Nope.quote:Op maandag 14 april 2014 20:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kun je mij eens vertellen wat je hier zo enerverend aan vindt?
rip in vrede grtdquote:
Echt he. Gelukkig worden wij miljonair met onze ondernemingen.quote:Op maandag 14 april 2014 20:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
De strijdbijl erbij neergooien is de oplossing ja?
Tering, jij gaat het ver schoppen
Dat zijn niet mijn woorden, maar afhaken als het ff tegen zit is een slechte instelling.quote:Op maandag 14 april 2014 20:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Echt he. Gelukkig worden wij miljonair met onze ondernemingen.
Sof heeft het al ver geschoptquote:Op maandag 14 april 2014 20:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
De strijdbijl erbij neergooien is de oplossing ja?
Tering, jij gaat het ver schoppen
Als jij je eens goed laat inlichten weet je ook wel dat ik niet alleen maar over mijn succesvolle webshop of Suits praat.quote:Op maandag 14 april 2014 20:41 schreef supersof het volgende:
welke strijdbijl? een online 'gevecht' met een autist die alleen kan praten over zijn 'mooie' webshopje of een serie wat niemand interesseert
Je schrijft vwo met kleine letters.quote:Op maandag 14 april 2014 20:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Eerst ging ze journalistiek doen, gestopt.
Daarna VWO, gaat stoppen.
Jup, vergeschopt al
Zoals ik al zei, steeds 7 stappen voor.quote:Op maandag 14 april 2014 20:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Je schrijft vwo met kleine letters.
Ik wed dat ik het verder ga schoppen in het leven dan jij
Ik hoef niet ingelicht te worden als ik zelf ook meelees hier.quote:Op maandag 14 april 2014 20:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als jij je eens goed laat inlichten weet je ook wel dat ik niet alleen maar over mijn succesvolle webshop of Suits praat.
Zeven schrijf je in letters.quote:Op maandag 14 april 2014 20:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, steeds 7 stappen voor.
Je leest mee? Nou dat blijkt jaquote:Op maandag 14 april 2014 20:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoef niet ingelicht te worden als ik zelf ook meelees hier.
Eh zemmel hou je bek over sofquote:Op maandag 14 april 2014 20:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Eerst ging ze journalistiek doen, gestopt.
Daarna VWO, gaat stoppen.
Jup, vergeschopt al
Je maakte gewoon een fout. Net zoals de vorige keer. Geef het toe. En anders zet je maar lekker je computertje uit en ga je slapen, het is al laat.quote:Op maandag 14 april 2014 20:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, steeds 7 stappen voor.
Je weet precies wat ik bedoel.quote:Op maandag 14 april 2014 20:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Zeven schrijf je in letters.
Welke zeven stappen bedoel je.
Wat een gezwam weer.
Nou blijkbaar niet, want jij beweert mij zeven stappen voor te zijn.quote:
Meneer die z'n 5cm kleine piemel op het forum zetquote:Op maandag 14 april 2014 20:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Je maakte gewoon een fout. Net zoals de vorige keer. Geef het toe. En anders zet je maar lekker je computertje uit en ga je slapen, het is al laat.
Als ik een reactie plaats weet ik van te voren al hoe jij daar op gaat reageren, zo voorspelbaar.quote:Op maandag 14 april 2014 20:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet, want jij beweert mij zeven stappen voor te zijn.
Dat mensen dit nog geloven ookquote:Op maandag 14 april 2014 20:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Meneer die z'n 5cm kleine piemel op het forum zet
Hij schaamt zich ervoorquote:Op maandag 14 april 2014 20:47 schreef richolio het volgende:
[..]
Vroeg ik ook al, maar dat joch negeert me heel de tijd
Ja, is zo makkelijk te zeggen achteraf.quote:Op maandag 14 april 2014 20:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als ik een reactie plaats weet ik van te voren al hoe jij daar op gaat reageren, zo voorspelbaar.
Feit is dat hij een piemelfoto had gepost.quote:Op maandag 14 april 2014 20:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat mensen dit nog geloven ook
oeh, ik ben geraakt. Je hebt me echt nu, je hebt gewonnen. Blijf maar lekker opquote:Op maandag 14 april 2014 20:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Meneer die z'n 5cm kleine piemel op het forum zet
Bijzonder hè?quote:Op maandag 14 april 2014 20:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Feit is dat hij een piemelfoto had gepost.
Ik zei het vanaf het begin al.quote:Op maandag 14 april 2014 20:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, is zo makkelijk te zeggen achteraf.
Ja, gewoon nog steeds hèquote:Op maandag 14 april 2014 20:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat mensen dit nog geloven ook
HA, ik had echt verwacht dat je zo ging reageren !!!!! ;SSS ;P!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |