Hij gaat zo'n draak wargen, danny met zn vuurpiemel kapotnaaien en daarna met hodor op zn rug rollen als een baas in KLquote:Op maandag 14 april 2014 19:12 schreef ZodiaX het volgende:
Toch denk ik dat Bran uiteindelijk een hele grote rol gaat spelen.
quote:Op maandag 14 april 2014 19:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Hij gaat zo'n draak wargen, danny met zn vuurpiemel kapotnaaien en daarna met hodor op zn rug rollen als een baas in KL
Deze opmerking heb ik eerder gelezenquote:Op maandag 14 april 2014 19:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Hij gaat zo'n draak wargen, danny met zn vuurpiemel kapotnaaien en daarna met hodor op zn rug rollen als een baas in KL
Geweldig jaquote:Op maandag 14 april 2014 19:29 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Fantastische aflevering (y). Die versie in de credits van the Rains of Castamere, rillingen.
oh god, dit gezeik weer. Het is al meerdere malen opgemerkt dat het accentengels van Carice een van de redenen is dat ze de rol heeft gekregen en dat ze het juist moet aandikken van de makers om 'mysterieus' over te komen.quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 19:39 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
oh god, dit gezeik weer. Het is al meerdere malen opgemerkt dat het accentengels van Carice een van de redenen is dat ze de rol heeft gekregen en dat ze het juist moet aandikken van de makers om 'mysterieus' over te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
Als ik hier mod was zou ik alle "omg Carice d'r accentquote:
Miste wel dat hij zijn keel zat open te krabben maar zijn gezichtquote:Op maandag 14 april 2014 19:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zat net te juichen, wist dat het ging gebeuren en hoopte dat het nog even in de laatste 5 min gepropt zou worden![]()
Doei Joff, teringjong dat je er was![]()
Haal ze weg dan, dat mag je doen als dat goed lijktquote:Op maandag 14 april 2014 19:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als ik hier mod was zou ik alle "omg Carice d'r accent"-replies weghalen, het begint nogal sneu te worden.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Moderators hebben op alle forums modrechten. Elk forum heeft wel moderators die specifiek op dat forum gezet zijn, maar dat is uit praktisch oogpunt om zeker te zijn dat elk forum gedekt is en er moderators zijn met enige affiniteit met het onderwerp. Echter heeft elke andere moderator gewoon modrechten in alle forums en diens instructies dienen dan ook gewoon te worden opgevolgd.
Het moet 3x worden, als t aan Carice ligt. De eerste 2 van haar bloedzuigervoodoo-dingetjes zijn nu dood, nu nummer 3 nog. Al zie ik die niet zo snel op een bruiloft gebeurenquote:Op maandag 14 april 2014 20:15 schreef BeyondTheGreen het volgende:
George RR MartinAlsof de Red Wedding niet genoeg was
Hij doet het gewoon twee keer in één boek, geniaal.
De rest was ook super. Bran, Bolton, de serie blijft zichzelf constant overtreffen.
Jonsi als ik t goed hebquote:Op maandag 14 april 2014 19:29 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Fantastische aflevering (y). Die versie in de credits van the Rains of Castamere, rillingen.
Ja, wanneer gaat Balon trouwen?quote:Op maandag 14 april 2014 20:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het moet 3x worden, als t aan Carice ligt. De eerste 2 van haar bloedzuigervoodoo-dingetjes zijn nu dood, nu nummer 3 nog. Al zie ik die niet zo snel op een bruiloft gebeuren
Dat vroeg ik me ook al af. Arm kindquote:Op maandag 14 april 2014 20:19 schreef Reuzelbek het volgende:
Wie was die vrouw die aan het begin door Ramsay en die ander wordt achterna gezeten? De andere jaagster is erbij met die sexscene met Theon (voor dat hij gecastreerd wordt) is die vrouw die opgejaagd wordt de ander die er toen bij was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |