ik las Jameson (ipv Jaimyson) vond de naam al zo verklaarbaar op die manier.. tot ik nog eens las..quote:Op donderdag 1 mei 2014 15:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik had geloof ik wel al es verteld van de D.anyshayley bij mij in de buurt he?
Ik heb gisteren eens uitvoerig aan de moeder gevraagd hoe haar oudere en jongere broertje heten.
Oudste : J.aydison ( want zijn vader heet Jay ) en de jongste : J.aimyson ( drie keer raden waarom).
Zonder blikken of blozen, heerlijk. En ze zag me kijken, ze zei meteen uit dr eigen ja en die middelste heeft ook gewoon een eigen vader hoor, je ziet het toch, ze hebben alledrie een hele andere kleur!
Bij het meisje kon ze niet kiezen tussen Danysha of Hayley, dusssss
Femke of eigenlijk Famke vind ik nog steeds een erg leuke naamquote:Op donderdag 1 mei 2014 18:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
bij ons inderdaad jeroen en martijn, meisjes Miriam, sandra, Marieke, Marloes en femke!
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:03 schreef Dottey het volgende:
[..]
Femke of eigenlijk Famke vind ik nog steeds een erg leuke naam![]()
Alleen al omdat ik zo een heerlijk droomkind van 4,5 met kleine piekerige staartjes en duim in de mond en prachtig mooi blauw dromerige kijkers, in een oud dansklasje had![]()
manlief vind het een mwah.. wel aardige naam. Dus die gaat het niet halen.
De derde babydaddy heet Jaimy idd.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:01 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik las Jameson (ipv Jaimyson) vond de naam al zo verklaarbaar op die manier.. tot ik nog eens las..
Is Jaimyson dan van Jaimy? Heet zij zo? Of heet der derde kinderverwekker zo?
Mijn broer verzamelde Jeroenen... 3 van zijn beste vrienden op de basisschool heette Jeroen en op vakantie duikelde hij altijd wel een Jeroen op als vriendje...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:07 schreef Dottey het volgende:
Uit mijn basisschool klas leerde wij van bijna iedereen gelijk de achternaam.
6 Marken, 2 Sjoerds, 3 Jeroens, 2 Eriks, 2 Esthers, 2 Miriams, 2 Miranda's en dat is wat mij even te binnen schiet.
Overigens hadden we toen ook een Cas in onze klas en dat vonden wij allemaal erg apart. Ik kom die naam zelf niet zo vaak tegen. Op een zoontje na van iemand uit mijn geloofsgenootschap. Maar die spel je met een "speelse Z" Caz.
typischquote:Op zaterdag 3 mei 2014 20:47 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Mijn broer verzamelde Jeroenen... 3 van zijn beste vrienden op de basisschool heette Jeroen en op vakantie duikelde hij altijd wel een Jeroen op als vriendje...
iemand door een bushokje typhaine.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 10:44 schreef mapima het volgende:
[..]
spreek uit tie-venn
al vind ik tiffany ook niet heel erg charmant
Noralia ... Maak er dan Noralie van! Dat klinkt tenminste nog als een echte naamquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hihi Daaniesjeelie idd, liefst zo snel mogelijk, en afkorten is een no go.
Vriendinnetje van de kindjes heet Nora, die wordt dus altijd Noralia genoemd door die moeder van Daaniesjeelie, want anders vindt ze het te kort
ok al 'Optyphaine'quote:Op zaterdag 3 mei 2014 22:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
iemand door een bushokje typhaine.
Op klank vind ik het ook een lieve naam. Maar dan valt me weer in dat je het kind Vrouwtje noemt. En ik heb bezwaar tegen namen als Vrouwtje, Meisje, Mensje, Jongetje, Boy, Buddy.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:03 schreef Dottey het volgende:
[..]
Femke of eigenlijk Famke vind ik nog steeds een erg leuke naam![]()
Alleen al omdat ik zo een heerlijk droomkind van 4,5 met kleine piekerige staartjes en duim in de mond en prachtig mooi blauw dromerige kijkers, in een oud dansklasje had![]()
manlief vind het een mwah.. wel aardige naam. Dus die gaat het niet halen.
Jongetje als naamquote:Op zondag 4 mei 2014 16:03 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Op klank vind ik het ook een lieve naam. Maar dan valt me weer in dat je het kind Vrouwtje noemt. En ik heb bezwaar tegen namen als Vrouwtje, Meisje, Mensje, Jongetje, Boy, Buddy.
Ik heb er als rasechte F.roukje nooit last van gehad hoor, die betekenis... Wel dat ik steeds femke frouke of sjoukje genoemd werd. En dat mensen het vaak met au schrijvenquote:Op zondag 4 mei 2014 16:03 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Op klank vind ik het ook een lieve naam. Maar dan valt me weer in dat je het kind Vrouwtje noemt. En ik heb bezwaar tegen namen als Vrouwtje, Meisje, Mensje, Jongetje, Boy, Buddy.
Casquote:Op zaterdag 3 mei 2014 14:07 schreef Dottey het volgende:
Uit mijn basisschool klas leerde wij van bijna iedereen gelijk de achternaam.
6 Marken, 2 Sjoerds, 3 Jeroens, 2 Eriks, 2 Esthers, 2 Miriams, 2 Miranda's en dat is wat mij even te binnen schiet.
Overigens hadden we toen ook een Cas in onze klas en dat vonden wij allemaal erg apart. Ik kom die naam zelf niet zo vaak tegen. Op een zoontje na van iemand uit mijn geloofsgenootschap. Maar die spel je met een "speelse Z" Caz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |