moet er wel wat te doen zijnquote:Op maandag 14 april 2014 16:42 schreef Rezania het volgende:
Een HP RPG met een wereld zo groot als Skyrim dan. Kan prima denk ik.
maar of al die diehard fans het geld + de animo hebben om jaar in jaar uit dezelfde mmo te spelen en of de game zelf wel rendabel word op een langer termijnquote:
nee geen ideequote:
Wat stel je dan voorquote:Op maandag 14 april 2014 16:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee niet de letterlijke vertaling.
En dat is geen compliment nee![]()
quote:Op maandag 14 april 2014 16:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar of al die diehard fans het geld + de animo hebben om jaar in jaar uit dezelfde mmo te spelen en of de game zelf wel rendabel word op een langer termijn
want er moet van alles onderhouden worden
MMO wordt wel moeilijk ja. Maar aangezien er ook HP pretparken zijn. Blijkbaar geld genoeg voor de franchise.quote:Op maandag 14 april 2014 16:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar of al die diehard fans het geld + de animo hebben om jaar in jaar uit dezelfde mmo te spelen en of de game zelf wel rendabel word op een langer termijn
want er moet van alles onderhouden worden
er zijn meerdere scholen, om maar eens een klein beginnetje te makenquote:Op maandag 14 april 2014 16:44 schreef wietparkiet het volgende:
ja en dan heb je zwijnstein leuk en aardig en dan ben je supertovernaar en dan beetje boterbier drinken in dat dorpje ernaast ofzo?
Dat dit kan in Nederland.quote:Op maandag 14 april 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
2 boeken, 2 films. Tot zover mijn Harry Potter CV.
We hebben een stoere vrouw hier? Zo ietsquote:
Er moet dan wel een nieuw verhaal komen ja.quote:Op maandag 14 april 2014 16:44 schreef wietparkiet het volgende:
ja en dan heb je zwijnstein leuk en aardig en dan ben je supertovernaar en dan beetje boterbier drinken in dat dorpje ernaast ofzo?
dankjequote:Op maandag 14 april 2014 16:45 schreef Typisch het volgende:
Maar de Harry Potter wereld is denk ik inderdaad te klein voor een grootschalige MMO.
Nieuwe raids elke 2 maandenquote:Op maandag 14 april 2014 16:44 schreef wietparkiet het volgende:
Ja sorry. Ooit gaat het goed komen, echt.quote:Op maandag 14 april 2014 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland.
[..]
We hebben een stoere vrouw hier? Zo ietsWeet ik veel
noh de wii heeft echt kutinternetquote:Op maandag 14 april 2014 16:46 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nieuwe raids elke 2 maanden
maar deze MMO moet dan wel voor de WII
Iedereen als een mongol mat die controllers staan te bewegen( worden all die nerds ook niet zo dik)
Pas op, we hebben een rel chick hier!quote:Op maandag 14 april 2014 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland.
[..]
We hebben een stoere vrouw hier? Zo ietsWeet ik veel
Rowling kan altijd meer schrijven.quote:Op maandag 14 april 2014 16:45 schreef Typisch het volgende:
Maar de Harry Potter wereld is denk ik inderdaad te klein voor een grootschalige MMO.
quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 15:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
.
daarbij kan ze nu nog elke kant op die ze wil in termen van een eventueel nieuw boek/nieuw verhaal zonder dat er conflicten komen tussen eventuele spellen
Maar dan nog, HP op een Wii heeft potentie. Ook als single player game haha!quote:Op maandag 14 april 2014 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
noh de wii heeft echt kutinternet
cod was al een ramp online toentertijd
Wii-gebruikers kopen geen games.quote:Op maandag 14 april 2014 16:48 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Maar dan nog, HP op een Wii heeft potentie. Ook als single player game haha!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |