quote:Op maandag 14 april 2014 16:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
pas op, we hebben hier met een kwajongen te maken
[ afbeelding ]
Wat?quote:
Komt wel, ergens over 5 jaar of zo. Rowling wil ook geld blijven verdienen.quote:Op maandag 14 april 2014 16:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
2 facties zijn er al
Classes kun je zo gek maken als je zelf wil. Je kunt gewoon zonder class beginnen en zelf bepalen waar jij je punten in steekt. Zou goed kunnen werken met spreuken als uitgangspunt.![]()
Maar gaat niet gebeuren, dan hadden ze die plannen wel uitgerold rond de laatste film(s). Offline RPG's is ze al niet goed af gegaan, laat staan een MMORPG.
Die vent is nu op mijn tv.quote:Op maandag 14 april 2014 16:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
pas op, we hebben hier met een kwajongen te maken
[ afbeelding ]
ik denk dat het gigantisch gaat floppen om eerlijk te zijnquote:Op maandag 14 april 2014 16:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Auror, Professor, Student (kan je mee beginnen), etc.
Als rassen tovenaars, vampieren, goblins, centaurs, etc. Valt heus wel wat te verzinnen.
Noem mij dan geen kwajongen wil je.quote:
Daar moet ik je gelijk in geven.quote:
kwajochie ben jequote:Op maandag 14 april 2014 16:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Noem mij dan geen kwajongen wil je.
[..]
Daar moet ik je gelijk in geven.Maar badass hoeft niet per definitie kwajongen te betekenen.
Bijna alle MMO's floppen keihard op het moment omdat het allemaal 13 in een dozijn is. Dat zal niets anders worden als ze een HP mmo maken helaasquote:Op maandag 14 april 2014 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik denk dat het gigantisch gaat floppen om eerlijk te zijn
Genoeg diehard fans hoor.quote:Op maandag 14 april 2014 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja hallo ik ben mod ik mag datquote:Op maandag 14 april 2014 16:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe maar zo :squote:Op maandag 14 april 2014 16:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat heeft dit nou te maken met een smiley voor of na de punt.
Je legt de lat nu wel heel hoogquote:Op maandag 14 april 2014 16:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meisje = vrouwelijk = dus niet mannelijk = goed genoeg.
Dus je wilt lever slechte kont genoemd worden? Lijkt me ook geen compliment, tenzij je echt geen mooie kont hebtquote:Op maandag 14 april 2014 16:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Daar moet ik je gelijk in geven.Maar badass hoeft niet per definitie kwajongen te betekenen.
Klopt, echter is die tool verdwenen tezamen met de user die het gemaakt heeftquote:Op maandag 14 april 2014 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaren terug was hier toch gewoon een functie voor?
volgens mij is zelfs pottermore een aardig succesquote:Op maandag 14 april 2014 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 april 2014 16:42 schreef Rezania het volgende:
Een HP RPG met een wereld zo groot als Skyrim dan. Kan prima denk ik.
Nee niet de letterlijke vertalingquote:Op maandag 14 april 2014 16:41 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dus je wilt lever slechte kont genoemd worden? Lijkt me ook geen compliment, tenzij je echt geen mooie kont hebt(en zelfs dan is het geen compliment hoogstens de waarheid
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |