Wat heeft dit nou te maken met een smiley voor of na de punt.quote:Op maandag 14 april 2014 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaren terug was hier toch gewoon een functie voor?
[..]
[..]
Zeg het ze Karina
Je kiest dan één van de vier afdelingenquote:Op maandag 14 april 2014 16:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een mmo nee toch![]()
welke classes heb je dan welken rassen?
2 facties zijn er alquote:Op maandag 14 april 2014 16:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een mmo nee toch![]()
Post verworpen. Harry Potter is tof.quote:Op maandag 14 april 2014 16:27 schreef Ro-ald het volgende:
Harry PotterAlleen de eerste twee films waren leuk
wutquote:Op maandag 14 april 2014 16:27 schreef FL_Freak het volgende:
wow typisch blauw, sinds wanneer is dit dan
zwijg jij infidelquote:Op maandag 14 april 2014 16:27 schreef Ro-ald het volgende:
Harry PotterAlleen de eerste twee films waren leuk
gewoon ergens op reddit een draadje over een quidditch rebootquote:Op maandag 14 april 2014 16:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
2 facties zijn er al
Classes kun je zo gek maken als je zelf wil. Je kunt gewoon zonder class beginnen en zelf bepalen waar jij je punten in steekt. Zou goed kunnen werken met spreuken als uitgangspunt.![]()
Maar gaat niet gebeuren, dan hadden ze die plannen wel uitgerold rond de laatste film(s). Offline RPG's is ze al niet goed af gegaan, laat staan een MMORPG.
MED / Welkom Typischquote:Op maandag 14 april 2014 16:27 schreef FL_Freak het volgende:
wow typisch blauw, sinds wanneer is dit dan
ik loop alleen vervelend te doen en overal met kanker te gooienquote:Op maandag 14 april 2014 16:29 schreef Typisch het volgende:
nu kan ik lezen hoe stout jullie zijn geweest
snertjongquote:Op maandag 14 april 2014 16:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
zwijg jij infidel
eerste note is voor jou
Ik ben braaf met mijn hoeveelheid notesquote:Op maandag 14 april 2014 16:29 schreef Typisch het volgende:
nu kan ik lezen hoe stout jullie zijn geweest
Typisch brengt daar wel verandering in.quote:Op maandag 14 april 2014 16:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben braaf met mijn hoeveelheid notes
Frostbite enginequote:Op maandag 14 april 2014 16:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon ergens op reddit een draadje over een quidditch reboot
lijkt me mits goeie engine enzovoorts genoeg animo voor
Gewoon verkapt uitschelden.quote:Op maandag 14 april 2014 16:29 schreef wietparkiet het volgende:
nu kan ik typisch niet meer uitschelden
Maar dan noem je het beestje gewoon bij z'n naamquote:Op maandag 14 april 2014 16:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon verkapt uitschelden.
Kakkerlak
Ecto
etc.
britse sletquote:Op maandag 14 april 2014 16:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kakkerlak
Ecto
etc.
Auror, Professor, Student (kan je mee beginnen), etc.quote:Op maandag 14 april 2014 16:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een mmo nee toch![]()
pas op, we hebben hier met een kwajongen te makenquote:Op maandag 14 april 2014 16:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kakkerlak
Ecto
etc.
Neuhquote:Op maandag 14 april 2014 16:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar dan noem je het beestje gewoon bij z'n naam
Bierbuikje waar ga je met Typisch naar toe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |