Zie niks.quote:
Kun je even naar buiten gaan? Met deze wind....quote:Op maandag 14 april 2014 13:13 schreef Sinceria het volgende:
Jezus wat ben ik moe van die medicijnen zeg, pff. Niet moe van 'oh ik ben kapot maar ik kan nog wel een paar uur' maar echt rechtop in je stoel dubbelzien en in slaap vallen. Kutzooi.
Duwde 'invoeren' in plaats van 'preview'.quote:
De enige 'cunt' waar jij wel vol genoegen aan slobbert?quote:
Ja, goede tip, misschien maar even proberen zo... eerst even koud water in mijn gezicht en als dat allemaal niet helpt er maar even aan toegeven. Dank je wel!quote:Op maandag 14 april 2014 13:15 schreef -Miauw- het volgende:
Krijg trek van de TT
[..]
Kun je even naar buiten gaan? Met deze wind....
Ik wil hem met OCKquote:
Je eigen cockmokquote:
En dan echt met een stalen gezicht op je werk thee uit slurpenquote:
quote:Op maandag 14 april 2014 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan echt met een stalen gezicht op je werk thee uit slurpen
O dan ben je nog wel even screwed jaquote:Op maandag 14 april 2014 13:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, goede tip, misschien maar even proberen zo... eerst even koud water in mijn gezicht en als dat allemaal niet helpt er maar even aan toegeven. Dank je wel!
Neem ze normaal in de ochtend en slaap dan nog ff of in de avond en ga dan slapen. Maarja, ik heb ze laatst om 4 uur 's nachts pas kunnen innemen en dus moet ik het ritme weer langzaam rechttrekken.
Nja, het moet over een paar maanden wel over zijn als ik eenmaal gewend ben aan de bijwerkingen (anti-epileptica), maar dit is wel eventjes rot. Ik ga eens even proberen wakker te worden.quote:Op maandag 14 april 2014 13:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
O dan ben je nog wel even screwed jabeweging helpt wel en idd plenzen met water en frisse lucht.
"Hmm, might need a little cream"quote:
Ach, t blijft toch maar bij sterke verhalenquote:
"mijn thee staat nog te trekken"quote:Op maandag 14 april 2014 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, t blijft toch maar bij sterke verhalen
quote:
Die eerste moet zijn:quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
Ik dacht dat ik op fok zat en niet op 9gag
Want vrouw. En bi.quote:
Nou, vrouwen hebben hun goeie kanten, en bi heb ik ook geen problemen mee, maar ze moeten niet gaan denken... zie mijn plaatje stukje terugquote:
quote:Op maandag 14 april 2014 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, vrouwen hebben hun goeie kanten, en bi heb ik ook geen problemen mee, maar ze moeten niet gaan denken... zie mijn plaatje stukje terug.
Niet denken en niet pijpen. Wat kunnen ze wel?!quote:Op maandag 14 april 2014 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, vrouwen hebben hun goeie kanten, en bi heb ik ook geen problemen mee, maar ze moeten niet gaan denken... zie mijn plaatje stukje terug.
Lief zijn en mooi wezen.quote:Op maandag 14 april 2014 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet denken en niet pijpen. Wat kunnen ze wel?!
Nou, dat kunnen ze lang niet allemaal hoorquote:
Nou, ik ken er een paar.....quote:
Hoho, ik heb nooit beweerd dat ze niet kunnen pijpenquote:Op maandag 14 april 2014 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet denken en niet pijpen. Wat kunnen ze wel?!
quote:OH NOES. Vrouwen onzeker. Door dingen
kapermeezeikwijvon.jpgOnderzoek! Vrouwen worden onzeker. Hahahaha. Joe. Vrouwen ZIJN onzeker, want te veel emoosiegevoelens die niet in toom gehouden worden door enige ratio maar wel maatgevend zijn voor hun wereldbeeld. Daaruit volgt onvermijdelijk teleurstelling en de vage notie 'het zal wel aan mij liggen' (dat klopt dan weer wél) en door naar de volgende miskleun. Weer vanuit je gevoel verder leven, weer botsen met de realiteit, weer een deukje erbij in het zelfvertrouwen. Vrouwen gaan mentaal feitelijk achteruit inparkerend door het leven, ze pakken het steeds onzekerder aan met steeds meer deuken tot gevolg. Enfin, ze worden weer eens ergens onzeker van. Zucht ende duh-huh. Ze worden van alles onzeker. Mooie vrouwen. Lelijke vrouwen. Fotomodellen. Kale poes. Harige poes. Rokjesdag. Leuke mannen. Nare mannen. Reclames. Roze meisjesspeelgoed. Muntthee lauw. Sletvrees. Te dik. Te dun. Bikiniseizoen. Glossy blaadjes. Opzij. Werk-zorg-combi. Financieel afhankelijk zijn. Kostwinnaar zijn. Single. Ploetermoeder. Ongesteld. Overgang. Schoonheidsideaal. Heleen Mees. Te weinig me-time. Glazen plafond. Loonkloof. Botox. Cupmaat. Rolmodelstress. Vader-issues. Gender (m/v/anders). Vaderdag. Moederdag. WAT! NU! WEER, labielo's? De soosjul mediaas. Ach maar natuurlijk, we hadden het kunnen weten. Andervrouws selfies = instant minderwaardigheidscomplex. Een negatief selfiebeeld dus. Man man man. Facebook, laat het maar aan vrouwen over om daar Zelfbeeldboek van te maken, qua altijd alles op zichzelf betrekken.
Ik wel.quote:Op maandag 14 april 2014 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoho, ik heb nooit beweerd dat ze niet kunnen pijpen.
Wat is dit?quote:
Stukje van Geenstijl nav een of ander wetenschappelijk onderzoekquote:
Het lijkt op niet te lezen KLB gewauwelquote:
Altijd fijn als dingen passen!quote:Op maandag 14 april 2014 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik vond het het nog wel even passen op dit moment.
Godver, wat een schrijfselsquote:Op maandag 14 april 2014 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stukje van Geenstijl nav een of ander wetenschappelijk onderzoek.
Niet vergeten mooi en lief te zijn heh!quote:Op maandag 14 april 2014 14:35 schreef -Miauw- het volgende:
* -Miauw- Leunt achterover praat rustig door mannen...
Nee, het is een stuk gewauwel, maar de essentie is wel grappigquote:
Irritant iddquote:Op maandag 14 april 2014 14:53 schreef Ang3l het volgende:
http://vivas.us/13-photos(...)make-your-brain-cry/
AAAARGH!
quote:Op maandag 14 april 2014 14:53 schreef Ang3l het volgende:
http://vivas.us/13-photos(...)make-your-brain-cry/
AAAARGH!
Een beetje?quote:Op maandag 14 april 2014 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik kom wel een beetje vrouwonvriendelijk over op fok
Ik vind vrouwen best leuk!
Soms, maar zelden in het gezelschap van mannen.quote:Op maandag 14 april 2014 15:09 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Een beetje?
We zijn soms ook best leuk hoor!
Eensquote:Op maandag 14 april 2014 15:10 schreef AirwiN het volgende:
Soms, maar zelden in het gezelschap van mannen.
Nou, volgens mij zijn vrouwen onderling ook niet echt poesliefquote:Op maandag 14 april 2014 15:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, het zijn eigenlijk echte mensenhaters.quote:Op maandag 14 april 2014 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, volgens mij zijn vrouwen onderling ook niet echt poeslief.
Die vierde, herkenbaar.quote:
Behalve hun eigen kinderen dan, die haten ze niet, dan slaat het weer helemaal door de andere kant opquote:Op maandag 14 april 2014 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, het zijn eigenlijk echte mensenhaters.
Ik heb vrijwel alleen maar mannelijke vrienden.quote:Op maandag 14 april 2014 15:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kinderen zijn geen mensenquote:Op maandag 14 april 2014 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Behalve hun eigen kinderen dan, die haten ze niet, dan slaat het weer helemaal door de andere kant op.
Als jij niet aardig doet, zou ik gewoon niet aardig terug doen.quote:Op maandag 14 april 2014 15:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel alleen maar mannelijke vrienden.
Goed puntquote:
Zeikenquote:Op maandag 14 april 2014 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed punt.
Ach, we lopen elkaar hier toch altijd af te zeiken, en toch blijven we terugkomen.
Idd.quote:
Je word zoetsappig en zwak.quote:Op maandag 14 april 2014 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd.
Ik vind iedereen hier nog steeds leuk/lief/grappig, op 1 na maar die zie ik al een paar dagen niet meer.
/aardige posts.
En niet 1 piemel. Niet 1 zeg ik je!quote:Op maandag 14 april 2014 15:28 schreef Belsezar het volgende:
Wat een hoop plaatjes in het topic vandaag
Kumbajaa, motherfuckerquote:Op maandag 14 april 2014 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd.
Ik vind iedereen hier nog steeds leuk/lief/grappig, op 1 na maar die zie ik al een paar dagen niet meer.
/aardige posts.
Yes sir mr Ang3l sir!quote:Op maandag 14 april 2014 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je word zoetsappig en zwak.
Man up, bitch!
Stop. Ik word geil.quote:
Prima toch!quote:
Ik was er net nog hoor.quote:Op maandag 14 april 2014 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd.
/aardige posts.
Ik gok Seikcidquote:
Ik doe meestal aardig. Of ik probeer het in ieder geval!quote:Op maandag 14 april 2014 15:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij niet aardig doet, zou ik gewoon niet aardig terug doen.
ik zeik zelden iemand afquote:Op maandag 14 april 2014 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Goed punt.
Ach, we lopen elkaar hier toch altijd af te zeiken, en toch blijven we terugkomen.
Sucky sucky 0 dollah?quote:
Je bent wel geirriteerd somsquote:
Betalen voor seks is not donequote:
Ik zou jou zo hard doen als je niet op mannen viel en ik niet verloofd was.quote:
Het zijn zware tijdenquote:
Dat is hier eerder omgekeerd.quote:Op maandag 14 april 2014 15:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Prima toch!
Om ook even mee te doen:
[ afbeelding ]
Die 0 was dan ook geen typoquote:
Kiest ze de homo van t optic uit, in een zee van gewillige wanhopige mannen!quote:Op maandag 14 april 2014 15:35 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zou jou zo hard doen als je niet op mannen viel en ik niet verloofd was.
Zo, nou weer over?
Ik heb al een man, maar jou mag ik er vast wel bij. Ik maak hem gewoon een beetje bischierig met een Roofie ofzo.quote:Op maandag 14 april 2014 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kiest ze de homo van t optic uit, in een zee van gewillige wanhopige mannen!
Dat is mijn specialiteit. Maar dan zonder roofies.quote:Op maandag 14 april 2014 15:39 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb al een man, maar jou mag ik er vast wel bij. Ik maak hem gewoon een beetje bischierig met een Roofie ofzo.
Wat heb ik jou ooit misdaan?quote:Op maandag 14 april 2014 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd.
/aardige posts.
Van mij mag je het komen proberen.quote:Op maandag 14 april 2014 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is mijn specialiteit. Maar dan zonder roofies.
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen weg erectie.quote:Op maandag 14 april 2014 15:41 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Van mij mag je het komen proberen.Maar ik en mijn puni willen dan ook meedoen.
Dat was ook mijn bedoeling met mijn eerdere post.quote:Op maandag 14 april 2014 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen weg erectie.
quote:Op maandag 14 april 2014 15:41 schreef Ang3l het volgende:
Zucht.
Een van de magazijnmedewerkers in Best heeft een fout gemaakt. En nu moet ik hem mailen, maar ikw eet welke dat het is en die is godsgloeiend lekker. EN nu ben ik dankzij Heatwave zo geil en melig dat ik bijna wilde typen dat ik "Mijn Best ging doen".
Kan niet.
Wees dankbaar, nu kan je op je gemak mailenquote:Op maandag 14 april 2014 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen weg erectie.
Ik wilde je nog wel netjes gaan feliciteren als Ajax kampioen werd, sportief als ik ben.quote:
kan alsog gewoonquote:Op maandag 14 april 2014 15:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wilde je nog wel netjes gaan feliciteren als Ajax kampioen werd, sportief als ik ben.
Onze jonge vriend?quote:Op maandag 14 april 2014 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kan alsog gewoon. Maar ook jij was het dus niet
.
Is al genoemd idd inmiddelsquote:
Het kwaad is al geschiedquote:Op maandag 14 april 2014 15:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Wees dankbaar, nu kan je op je gemak mailen
keiharde gayseks dan maar?quote:
Had ik kunnen weten natuurlijk, alsof jij je door iets tegen laat houden.quote:
Pfoeh, dat scheelt me weer een depressieve episodequote:Op maandag 14 april 2014 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kan alsog gewoon. Maar ook jij was het dus niet
.
Ach joh, wen er lekker aan, fnoorders weten OOK niet beter meer inmiddelsquote:Op maandag 14 april 2014 15:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pfoeh, dat scheelt me weer een depressieve episode![]()
Nu alleen nog even het slechtste seizoen van PSV in meer dan 40 jaar relativeren en ik ben weer geestelijk gezond
Die eerste en die laatste.... dat soort vrouwen..quote:Op maandag 14 april 2014 15:49 schreef Barbusse het volgende:
http://vivas.us/29-most-ridiculous-photoshop-fails-ever/
Datquote:Op maandag 14 april 2014 15:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pfoeh, dat scheelt me weer een depressieve episode![]()
Nu alleen nog even het slechtste seizoen van PSV in meer dan 40 jaar relativeren en ik ben weer geestelijk gezond
Ik blijf me altijd beter voelen dan feyenoorders, zeker na de dubbele cijfers overwinning paar jaar terugquote:Op maandag 14 april 2014 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach joh, wen er lekker aan, fnoorders weten OOK niet beter meer inmiddels.
Het wende al aardig de afgelopen jaren maar dit jaar maken ze er een nog grotere zooi vanquote:Op maandag 14 april 2014 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach joh, wen er lekker aan, fnoorders weten OOK niet beter meer inmiddels.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ik zag het ook niet aankomen hoor, maar ja, er zijn er teveel die er gewoon met de pet naar gooien bij jullie.quote:Op maandag 14 april 2014 16:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het wende al aardig de afgelopen jaren maar dit jaar maken ze er een nog grotere zooi van. Meneer Marcel verkondigde de afgelopen dagen ook al weer dat er geen reden is om van de lijn af te wijken en dat er zeker niet de bezem door de selectie gehaald wordt. Nou, dat belooft wat voor volgend seizoen dan...
Alles en iedereen doet alles en iedereen!!!!!quote:
Dat het niet veel ging worden had ik wel verwacht maar de manier waarop is vooral ontluisterend. Wat er gisteren gebeurde kan gewoon echt niet door de beugel. Zit je dan, volop in de strijd voor een zo goed mogelijke eindklassering, thuis tegen Feyenoord, vol stadion, prachtig weer, lopen ze over het veld alsof ze liever op het terras hadden gezetenquote:Op maandag 14 april 2014 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zag het ook niet aankomen hoor, maar ja, er zijn er teveel die er gewoon met de pet naar gooien bij jullie.
O zo eentlje. Ja die vind ik wel leuk.quote:Op maandag 14 april 2014 16:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben wel de top-alternative-bottomfeeder-dom-slave-dinges.
Bij jullie. Alsof jullie ook echt meetrainen en coachen en zoquote:Op maandag 14 april 2014 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zag het ook niet aankomen hoor, maar ja, er zijn er teveel die er gewoon met de pet naar gooien bij jullie.
Als het nou allemaal romariotjes waren geweest had dat nog best mogelijk geweest.quote:Op maandag 14 april 2014 16:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat het niet veel ging worden had ik wel verwacht maar de manier waarop is vooral ontluisterend. Wat er gisteren gebeurde kan gewoon echt niet door de beugel. Zit je dan, volop in de strijd voor een zo goed mogelijke eindklassering, thuis tegen Feyenoord, vol stadion, prachtig weer, lopen ze over het veld alsof ze liever op het terras hadden gezeten
"De club is van de supporters!" en zo Ang3lquote:Op maandag 14 april 2014 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij jullie. Alsof jullie ook echt meetrainen en coachen en zo![]()
Adorable.
Die zou vijftig goals maken in de huidige eredivisiequote:Op maandag 14 april 2014 16:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als het nou allemaal romariotjes waren geweest had dat nog best mogelijk geweest.
Dream on! Hoeveel van dat geld strijk jij op?quote:Op maandag 14 april 2014 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"De club is van de supporters!" en zo Ang3l
Ja dat denk ik ook wel, als het niet meer isquote:Op maandag 14 april 2014 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die zou vijftig goals maken in de huidige eredivisie
Niks, en relatief goedkoop op de tribune een biertje drinken is er ook niet meer bij, dat is ook allemaal 'marktconform' gewordenquote:Op maandag 14 april 2014 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dream on! Hoeveel van dat geld strijk jij op?
Weg ermeeeee!quote:Op maandag 14 april 2014 16:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niks, en relatief goedkoop op de tribune een biertje drinken is er ook niet meer bij, dat is ook allemaal 'marktconform' geworden
Het is schrijnend ja, en daarom best vermakelijkquote:Op maandag 14 april 2014 16:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat het niet veel ging worden had ik wel verwacht maar de manier waarop is vooral ontluisterend. Wat er gisteren gebeurde kan gewoon echt niet door de beugel. Zit je dan, volop in de strijd voor een zo goed mogelijke eindklassering, thuis tegen Feyenoord, vol stadion, prachtig weer, lopen ze over het veld alsof ze liever op het terras hadden gezeten
Ik moet er nog even inkomen, voorheen was ik gewoon "vriendje"quote:Op maandag 14 april 2014 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O zo eentlje. Ja die vind ik wel leuk.
quote:Op maandag 14 april 2014 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moet er nog even inkomen, voorheen was ik gewoon "vriendje".
quote:
Ook nog nooit gezien, er is ook teveelquote:
'Pussy' is dan het enige goede antwoord.quote:Op maandag 14 april 2014 16:43 schreef HeatWave het volgende:
Ook nog nooit gezien, er is ook teveel.
Yo, fuck puppet, wat eten we?.
Weinig voedingswaarde, wel bevredigendquote:Op maandag 14 april 2014 16:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Pussy' is dan het enige goede antwoord.
Je valt er dus nog vanaf ook. Wat een wereldgerecht.quote:Op maandag 14 april 2014 16:51 schreef HeatWave het volgende:
Weinig voedingswaarde, wel bevredigend.
Weet ik nog niet schatje. Ik ga straks naar de supermarkt, dus wat je maar wil. Maar geen visquote:Op maandag 14 april 2014 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook nog nooit gezien, er is ook teveel.
Yo, fuck puppet, wat eten we?.
Heb ik weleens wat aflevering van gezien, is inderdaad leuk.quote:
Ja HW, of je worst lust.quote:Op maandag 14 april 2014 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik nog niet schatje. Ik ga straks naar de supermarkt, dus wat je maar wil. Maar geen vis
Vind je? Ik vind het altijd maar wat kunstmatig smaken.quote:Op maandag 14 april 2014 17:26 schreef Sinceria het volgende:
Die dingen zijn super, jammer dat ze zo duur zijn.
Valt toch wel mee? 2,70 bij de AH. En is genoeg voor voor 1 persoon, zelf een beetje peper en zout erbij doenquote:Op maandag 14 april 2014 17:26 schreef Sinceria het volgende:
Die dingen zijn super, jammer dat ze zo duur zijn.
Ik vind ze lekker, maar dan gaat er een teentje knoflook, rood pepertje, zout en een scheutje rode wijn bijquote:Op maandag 14 april 2014 17:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het altijd maar wat kunstmatig smaken.
Dat vind ik ook al duurquote:Op maandag 14 april 2014 17:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? 2,70 bij de AH. En is genoeg voor voor 1 persoon, zelf een beetje peper en zout erbij doen
Da's al bijna volledig zelf koken.quote:Op maandag 14 april 2014 17:29 schreef Belsezar het volgende:
Ik vind ze lekker, maar dan gaat er een teentje knoflook, rood pepertje, zout en een scheutje rode wijn bij
Als ik dat los ga kopen bij de AH ben ik duurder uit dan 2,70quote:Op maandag 14 april 2014 17:38 schreef AirwiN het volgende:
Ook daarom, altijd koken met verse ingrediënten. Rete-goedkoop, en veel lekkerder.
Lang leve de toko!quote:Op maandag 14 april 2014 17:41 schreef Belsezar het volgende:
Als ik dat los ga kopen bij de AH ben ik duurder uit dan 2,70
Je moet t ook noet bij de AH gaan kopen he..quote:Op maandag 14 april 2014 17:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ik dat los ga kopen bij de AH ben ik duurder uit dan 2,70
quote:
Ik ben lui. De AH is om de hoek en toko's en de markt zijn een kwartiertje rijdenquote:Op maandag 14 april 2014 17:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet t ook noet bij de AH gaan kopen he..
Zelfs al zou het 4x zo duur zijn zo ik nog voor vers gaan ipv zo'n zak...quote:Op maandag 14 april 2014 17:38 schreef AirwiN het volgende:
Ook daarom, altijd koken met verse ingrediënten. Rete-goedkoop, en veel lekkerder.
.......quote:Op maandag 14 april 2014 17:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Plakje rosbief gaat er vast wel in.
[ afbeelding ]
Idem. Mediterrane aardappeltjes uit de oven met zongedroogde tomaatjes en geitenkaas. Die kant en klaartjes worden steeds leukerquote:Op maandag 14 april 2014 17:18 schreef Belsezar het volgende:
Geen zin om te koken vandaag
[ afbeelding ]
2.70 EUR voor een volledige maaltijd is duur?quote:
crisis, welk merk is datquote:Op maandag 14 april 2014 18:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Idem. Mediterrane aardappeltjes uit de oven met zongedroogde tomaatjes en geitenkaas. Die kant en klaartjes worden steeds leuker
Gelukkig! Ik dacht dat ik de enige was die dat dacht!quote:Op maandag 14 april 2014 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2.70 EUR voor een volledige maaltijd is duur?
Oké, ik doe iets verkeerd.
Of jij.
Celavita. Mediterraanse ovenpartjes in schil, met pompoenpitjes, geitenkaas en zongedroogde tomaatjesquote:
Ik sla dat soort dingen meestal over omdat er drie kilo zout in zitquote:Op maandag 14 april 2014 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Celavita. Mediterraanse ovenpartjes in schil, met pompoenpitjes, geitenkaas en zongedroogde tomaatjes(denk ik, eerste keer)
Ik ben ook echt een cheapass en vind het duur. Het kan zoveel goedkoper, een avondmaaltijd.quote:Op maandag 14 april 2014 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of jij.
A. Als ik dat allemaal vers moet kopen kost me dat veel tijd (want gezoek)quote:Op maandag 14 april 2014 18:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig! Ik dacht dat ik de enige was die dat dacht!
gmtaquote:Op maandag 14 april 2014 18:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
A. Als ik dat allemaal vers moet kopen kost me dat veel tijd (want gezoek)
B. Als ik dat allemaal vers moet kopen kost me dat ook meer geld
C. Als ik dat allemaal vers moet kopen wordt het niet perse lekkerder
Conclusie snel getrokken
Nou, ik krijg echt niks fatsoenlijk zo gekookt voor < 2.70 eur hoor. Tenzij ik ene pan voor een week maak en dan deel door 7 qua geld jaquote:Op maandag 14 april 2014 18:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben ook echt een cheapass en vind het duur. Het kan zoveel goedkoper, een avondmaaltijd.
Precies mijn gedachtesquote:Op maandag 14 april 2014 18:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Conclusie snel getrokken
Ik kan gewoon niet koken.quote:Op maandag 14 april 2014 18:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik krijg echt niks fatsoenlijk zo gekookt voor < 2.70 eur hoor. Tenzij ik ene pan voor een week maak en dan deel door 7 qua geld ja
Eierbrood maak ik wel eens. Drie eieren en een paar boterhammen.quote:Op maandag 14 april 2014 18:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik krijg echt niks fatsoenlijk zo gekookt voor < 2.70 eur hoor. Tenzij ik ene pan voor een week maak en dan deel door 7 qua geld ja
Er is weinig wat ik niet kan koken maar op maandagen ben ik sowieso ALTIJD lui. Dus dan is het kant en klaar met zelf wat lekkere dingetjes erbij.quote:
Ik op zich wel, als ik me er toe zet. En ik kook ook wel voldoende vers hoor. Maar no way dat ik dan < 2.70 EUR uitkomquote:
Toen ik geen centen had was het roerei, rijst en gebakken gehakt, alles door elkaar en best lekkerquote:Op maandag 14 april 2014 18:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Eierbrood maak ik wel eens. Drie eieren en een paar boterhammen.
Of hotdogs uit een blikje op een broodje met wat uitjes erbij.
Toen ik écht heel arm was heb ik een jaar lang van elke dag 1 maaltijdloempia van 50 cent geleefd.
quote:Op maandag 14 april 2014 18:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Eierbrood maak ik wel eens. Drie eieren en een paar boterhammen.
Of hotdogs uit een blikje op een broodje met wat uitjes erbij.
Toen ik écht heel arm was heb ik een jaar lang van elke dag 1 maaltijdloempia van 50 cent geleefd.
Ik hoef niet meer te typen, je omschrijft het 100%quote:Op maandag 14 april 2014 18:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik op zich wel, als ik me er toe zet. En ik kook ook wel voldoende vers hoor. Maar no way dat ik dan < 2.70 EUR uitkomEn dat ligt vast aan waar ik shop en aan t feit dat ik van de one-stop-shopping ben EN aan t feit dat ik me ook niet druk hoef te maken om 2.70 EUR.
Mah brotha from anotha motha!quote:Op maandag 14 april 2014 18:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik hoef niet meer te typen, je omschrijft het 100%
My sister from another misterquote:
quote:
A) Albert heijn pick up pointquote:Op maandag 14 april 2014 18:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Conclusie snel getrokken
Met eieren en gehakt kun je een hoop inderdaad.quote:Op maandag 14 april 2014 18:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Toen ik geen centen had was het roerei, rijst en gebakken gehakt, alles door elkaar en best lekker
Of een ongesneden brood kopen en uithollen en vullen met gebakken gehakt
Armoede komt meer voor in Nederland dan je denktquote:
Het wordt vaak genoeg onderschat ja...quote:Op maandag 14 april 2014 19:18 schreef Sinceria het volgende:
Armoede komt meer voor in Nederland dan je denkt
Gevulde paprikas van de BBQquote:Op maandag 14 april 2014 19:18 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Met eieren en gehakt kun je een hoop inderdaad.
[..]
Armoede komt meer voor in Nederland dan je denkt
Portobello paddestoel vullen met gehakte tomaat en vis, roomzachte geitenkaas en verse kruiden erop, paddestoel insmeren met veul knoflookolie en dan op niet al te hoge temperatuur langzaam laten garen in de ovenquote:Op maandag 14 april 2014 19:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gevulde paprikas van de BBQTop van de paprika snijden, zaadjes enzo eruit, gebakken gehakt met allerlei lekkers erin, topje er weer op, inwikkelen in aluminiumfolie en in de hete kooltjes.
Komend weekend bij goed weer eens doen
Nja, ik moest ook op mijn 15/16e al in mijn eentje rondkomen. Dan verdien je gewoon te weinig om naast je vaste lasten nog fatsoenlijk eten te kopen.quote:Op maandag 14 april 2014 19:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het wordt vaak genoeg onderschat ja...
Dat klinkt echt heerlijk!quote:Op maandag 14 april 2014 19:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gevulde paprikas van de BBQTop van de paprika snijden, zaadjes enzo eruit, gebakken gehakt met allerlei lekkers erin, topje er weer op, inwikkelen in aluminiumfolie en in de hete kooltjes.
Komend weekend bij goed weer eens doen
En dat ook, ik heb al gegeten maar nu krijg ik weer honger.quote:Op maandag 14 april 2014 19:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Portobello paddestoel vullen met gehakte tomaat en vis, roomzachte geitenkaas en verse kruiden erop, paddestoel insmeren met veul knoflookolie en dan op niet al te hoge temperatuur langzaam laten garen in de oven
Zonder de kaas voor mij dan maar klinkt goedquote:Op maandag 14 april 2014 19:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Portobello paddestoel vullen met gehakte tomaat en vis, roomzachte geitenkaas en verse kruiden erop, paddestoel insmeren met veul knoflookolie en dan op niet al te hoge temperatuur langzaam laten garen in de oven
Goedkoop en relatief snel BBQ'enquote:
Das niet leuk....quote:Op maandag 14 april 2014 19:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nja, ik moest ook op mijn 15/16e al in mijn eentje rondkomen. Dan verdien je gewoon te weinig om naast je vaste lasten nog fatsoenlijk eten te kopen.
Wat is Aljotta?quote:Op maandag 14 april 2014 19:33 schreef Barbusse het volgende:
En mijn lief had Aljotta gemaaktEn een lading gesneden worst stond er klaar, en verse olijven, en salade met verse zalm
![]()
Nee, dat was een flink aantal jaar niet leuk nee, maar het was niet anders. Je leert wel goed met geld omgaan.quote:
Malteser lichte vissoep. Echt heerlijk, met geroosterde knoflook en ui en zoquote:Op maandag 14 april 2014 19:35 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat is Aljotta?
[..]
Nee, dat was een flink aantal jaar niet leuk nee, maar het was niet anders. Je leert wel goed met geld omgaan.
Klinkt goedquote:Op maandag 14 april 2014 19:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Malteser lichte vissoep. Echt heerlijk, met geroosterde knoflook en ui en zo
Je houdt niet van koken, maar van lekker eten. Dat zijn twee verschillende dingen.quote:Op maandag 14 april 2014 19:37 schreef HeatWave het volgende:
2,70?! Ik haal regelmatig een stuk gerijpte steak van 9 euro alleen al.
Ik hou echt wel van koken, maar ik vind het zo op avonden alleen echt de moeite niet waard, te veel tijd voor iets dat in 10 min weer op is.
Een goede steak is zijn geld meer dan waardquote:Op maandag 14 april 2014 19:37 schreef HeatWave het volgende:
2,70?! Ik haal regelmatig een stuk gerijpte steak van 9 euro alleen al.
Ik hou echt wel van koken, maar ik vind het zo op avonden alleen echt de moeite niet waard, te veel tijd voor iets dat in 10 min weer op is.
Echt heerlijk, ideaal licht en zomers voorgerechtquote:
Dat heb ik dus gisteren gedaan. Meer gedronken dan gegeten uiteindelijkquote:Op maandag 14 april 2014 19:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een goede steak is zijn geld meer dan waard
Koken vind ik ook leuk maar alleen voor mezelf heb ik zoiets van, meh... Tenzij het een gerecht is waar ik echt zin in heb, dan sta ik zo 3 uur in de keuken. Muziekje erbij, drankje
Nee, echt ik wil best een tijd in de keuken staan om het zelf goed te doen, maar niet na 8 uur werken, ben nu echt net thuis na wat overwerk, dan heb ik echt geen zin meer om nog een uur te kokenquote:Op maandag 14 april 2014 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je houdt niet van koken, maar van lekker eten. Dat zijn twee verschillende dingen.
Ja, nu is het beter.quote:Op maandag 14 april 2014 19:40 schreef Barbusse het volgende:
En ik ken het, Sin. Gelukkig niet voor een te lange periode. Goed om te horen dat het nu in ieder geval beter is.
Ja, en een steak is gewoon altijd lekker en zo klaarquote:Op maandag 14 april 2014 19:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een goede steak is zijn geld meer dan waard
Koken vind ik ook leuk maar alleen voor mezelf heb ik zoiets van, meh... Tenzij het een gerecht is waar ik echt zin in heb, dan sta ik zo 3 uur in de keuken. Muziekje erbij, drankje
Iets van zwart gat waar ik in viel na m'n studiequote:Op maandag 14 april 2014 19:43 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, nu is het beter.Hoe kwam jij in zo'n periode terecht als ik vragen mag?
Herkenbaarquote:Op maandag 14 april 2014 19:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gisteren gedaan. Meer gedronken dan gegeten uiteindelijk
Ah oké, heeft het lang geduurd? Ik ben gewoon vroeg uit huis gegaan en het minimumloon voor jongeren is niet voldoende om huur enzo van te betalen.quote:Op maandag 14 april 2014 19:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iets van zwart gat waar ik in viel na m'n studie
Nou ja, ik vind alles duur qua etenquote:Op maandag 14 april 2014 18:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of jij.
8 uur?quote:Op maandag 14 april 2014 19:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Herkenbaar
Er is slechts 1 gerecht dat ik nooit meer ga maken, een braziliaans toetje wat 8 uur duurt en je moet constant roeren
Ja daarom morgen steak en krieltjes en doperwtjes, zo klaar en zo lekker te makenquote:Op maandag 14 april 2014 19:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en een steak is gewoon altijd lekker en zo klaar.
Wat eet jij dan zoal?quote:Op maandag 14 april 2014 19:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind alles duur qua eten.
Nee, slechts een paar maanden gelukkig. Toen vond ik een baanquote:Op maandag 14 april 2014 19:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ah oké, heeft het lang geduurd? Ik ben gewoon vroeg uit huis gegaan en het minimumloon voor jongeren is niet voldoende om huur enzo van te betalen.
Oh ik ga dan zelfs zover dat ik dan gewoon een kant en klare salade ernaast eet. 4 min de steak bakken en klaarquote:Op maandag 14 april 2014 19:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja daarom morgen steak en krieltjes en doperwtjes, zo klaar en zo lekker te makenTeentje knoflook en rozemarijn bij de krieltjes en klaar
Ja het is van de zottequote:
Tulpenbollen.quote:
Dat doe ik als het echt warm is in de zomer! Maaltijdsalade en lekker stuk vlees of visquote:Op maandag 14 april 2014 19:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ik ga dan zelfs zover dat ik dan gewoon een kant en klare salade ernaast eet. 4 min de steak bakken en klaar.
Gelukkig niet al te lang, dat scheelt.quote:Op maandag 14 april 2014 19:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, slechts een paar maanden gelukkig. Toen vond ik een baanEn nee, op je 16e rondkomen terwijl je op jezelf woont is niet te doen....
Met brandneteltheequote:
Die matige grap maakte ik een keer in een tramhokje waar ook een oud vrouwtje zat. Die werd echt boos.quote:
Die heb ik nog gepeld vroeger.quote:
Ik ben nu ook niet rijk hoor. Maar ik heb ook niet zoveel nodigquote:Op maandag 14 april 2014 19:50 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Gelukkig niet al te lang, dat scheelt.Dan heb je het nu een heel stuk beter voor elkaar!
Ja, of gewoon de steak op zijn "Loetjes"bakken met jus en dan stokbrood erbijquote:Op maandag 14 april 2014 19:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat doe ik als het echt warm is in de zomer! Maaltijdsalade en lekker stuk vlees of vis
quote:Op maandag 14 april 2014 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die matige grap maakte ik een keer in een tramhokje waar ook een oud vrouwtje zat. Die werd echt boos.
Terecht natuurlijk.
Ehm ja, dat vind ik niet zo gek.quote:Op maandag 14 april 2014 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die matige grap maakte ik een keer in een tramhokje waar ook een oud vrouwtje zat. Die werd echt boos.
Terecht natuurlijk.
Ik ook niet.quote:Op maandag 14 april 2014 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben nu ook niet rijk hoor. Maar ik heb ook niet zoveel nodig
Ik ook niet. Ik was jong en onbezonnen.quote:
Ik ben ook echt niet rijk, ik verdien gewoon wat iemand met een gezin ook verdient, alleen woon ik goedkoop en ben ik alleenquote:Op maandag 14 april 2014 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben nu ook niet rijk hoor. Maar ik heb ook niet zoveel nodig
Thuisbezorgd is duur tegenwoordig!quote:Op maandag 14 april 2014 19:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, of gewoon de steak op zijn "Loetjes"bakken met jus en dan stokbrood erbij.
En uiteraard thuisbezorgd.nl en de horeca zijn mijn vrienden vaak.
Dan verdien je gewoon goed, patserquote:Op maandag 14 april 2014 19:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben ook echt niet rijk, ik verdien gewoon wat iemand met een gezin ook verdient, alleen woon ik goedkoop en ben ik alleen.
Elk nadeel hep ze voordeel.
Grappig, dus als je een gezin hebt, verdien je automatisch meer dan een single?quote:Op maandag 14 april 2014 19:52 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook echt niet rijk, ik verdien gewoon wat iemand met een gezin ook verdient, alleen woon ik goedkoop en ben ik alleen.
Elk nadeel hep ze voordeel.
Ja maar daarvoor moet je je haar kammenquote:Op maandag 14 april 2014 19:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Thuisbezorgd is duur tegenwoordig!Ik keek laatst eens voor een speciale gelegenheid, maar tering zeg. Voor dat geld kun je uit eten.
Ligt eraan waar natuurlijk, sushi is daar ook duur, maar gewoon shoarma of pizza valt best mee. Maar het is niet spotgoedkoop nee.quote:Op maandag 14 april 2014 19:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Thuisbezorgd is duur tegenwoordig!Ik keek laatst eens voor een speciale gelegenheid, maar tering zeg. Voor dat geld kun je uit eten.
Nergens voor nodig toch? <3quote:
Kam jij je haar niet iedere dag?quote:Op maandag 14 april 2014 19:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar daarvoor moet je je haar kammen
dat wil je ook niet elke dag
Neehee, ik verdien waar andere collega's een gezin van moeten/kunnen onderhouden, alleen ik mag het alleen opmaken en woon in een simpel appartement ipv een eengezinswoning etcquote:Op maandag 14 april 2014 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Grappig, dus als je een gezin hebt, verdien je automatisch meer dan een single?
Nou ja, ik keek laatst en zou voor 2 maaltijden toch iets van 35/40 euro klaar zijn. Dat is mij echt veel te duur. Dat was Indonesisch eten.quote:Op maandag 14 april 2014 19:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt eraan waar natuurlijk, sushi is daar ook duur, maar gewoon shoarma of pizza valt best mee. Maar het is niet spotgoedkoop nee.
Zet mij in een plaggenhutje in een warm land en ik ben happy hoor, bij wijze van spreken.quote:
ligt natuurlijk ook gewoon aan wat er in je buurt zit, ik kan voor 15 euro shoarma bestellen, of voor 60 euro sushiquote:Op maandag 14 april 2014 19:57 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou ja, ik keek laatst en zou voor 2 maaltijden toch iets van 35/40 euro klaar zijn. Dat is mij echt veel te duur. Dat was Indonesisch eten.
Jaaaaaaa! Lekker deppen met stokbroodquote:Op maandag 14 april 2014 19:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, of gewoon de steak op zijn "Loetjes"bakken met jus en dan stokbrood erbij.
En uiteraard thuisbezorgd.nl en de horeca zijn mijn vrienden vaak.
op zondag wel eens nietquote:
Ik ga ook wel eens bij de Ikea eten. Gewoon erheen alleen maar om te eten.quote:Op maandag 14 april 2014 19:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ligt natuurlijk ook gewoon aan wat er in je buurt zit, ik kan voor 15 euro shoarma bestellen, of voor 60 euro sushi
Alleen Taco Mundo komt hier niet, anders zou ik nog veel vaker bestellen...
Precies, makkelijk, snel en lekker. Groente eet ik elke dag op mijn werk voldoende, appeltje na de lunch, dus dat hoeft ook echt niet per se erbij elke avond.quote:Op maandag 14 april 2014 19:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaaaaaaa! Lekker deppen met stokbrood
De indo hier is een tafel voor 2 bestellen is 22 euro.quote:Op maandag 14 april 2014 19:57 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou ja, ik keek laatst en zou voor 2 maaltijden toch iets van 35/40 euro klaar zijn. Dat is mij echt veel te duur. Dat was Indonesisch eten.
Haha, ik dacht al. Ik kam het iedere dag wel meerdere keren geloof ik. In ieder geval in de ochtend en voor het slapen gaan en vaak ook nog voordat ik de deur uitga.quote:Op maandag 14 april 2014 20:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
op zondag wel eens niet
Of als ik wakker word en het zit briljant, dan ook nietMaar dat is misschien 2x per jaar
Jij en half nederland geloof ikquote:Op maandag 14 april 2014 20:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ga ook wel eens bij de Ikea eten. Gewoon erheen alleen maar om te eten.
Wow, groot verschil zeg!quote:Op maandag 14 april 2014 20:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De indo hier is een tafel voor 2 bestellen is 22 euro.
Dat is echt vaak!quote:Op maandag 14 april 2014 20:01 schreef rhubarbje het volgende:
Als wij niet in een arme periode zitten gaan we echt een keer of 4x per maand uit eten en dan soms ook nog thuisbezorgd
Maar het is dan ook heerlijkquote:
Wel erg leuk en lekker.quote:Op maandag 14 april 2014 20:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar het is dan ook heerlijk
Het is ook niet altijd mega sjiek of zo hoor. Ook gewoon vaak bij onze vaste kroeg/eetcafe. Dat we daar toch zijn of moeten zijn en dan maar meteen blijven eten. Of dat we naar een feestje gaan in een andere stad en dan meteen even gaan kijken of er nog een leuk restaurantje in de buurt zit of zo.
Dat valt erg mee voor uit eten gaan.quote:Op maandag 14 april 2014 20:03 schreef HeatWave het volgende:
Bij Bojo, indo, kan je in het restaurant voor minder dan 15 euro zelfs prima eten.
Goede instelling. Ik mag jou wel.quote:Op maandag 14 april 2014 19:57 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zet mij in een plaggenhutje in een warm land en ik ben happy hoor, bij wijze van spreken.
Ik heb een toko om de hoek waar je voor minder dan dat bedrag een complete maaltijd afhaalt. Erg verleidelijk altijd weer.quote:Op maandag 14 april 2014 20:03 schreef HeatWave het volgende:
Bij Bojo, indo, kan je in het restaurant voor minder dan 15 euro zelfs prima eten.
Dat deed ik toen ik op het HBO zat, helemaal volvreten van de hotdogs daarquote:Op maandag 14 april 2014 20:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ga ook wel eens bij de Ikea eten. Gewoon erheen alleen maar om te eten.
Probeer eens een mooie rosbiefquote:Op maandag 14 april 2014 20:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, makkelijk, snel en lekker. Groente eet ik elke dag op mijn werk voldoende, appeltje na de lunch, dus dat hoeft ook echt niet per se erbij elke avond.
Altijd leuk om te lezen!quote:
Ja, is ook erg lekker, maar dat moet toch veel langer dan een steakquote:Op maandag 14 april 2014 20:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat deed ik toen ik op het HBO zat, helemaal volvreten van de hotdogs daar
[..]
Probeer eens een mooie rosbiefDan wat brood erbij en je blijft maar plakjes snijden
Dat zeg ik, je bent gewoon een rijke patser.quote:Op maandag 14 april 2014 19:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neehee, ik verdien waar andere collega's een gezin van moeten/kunnen onderhouden, alleen ik mag het alleen opmaken en woon in een simpel appartement ipv een eengezinswoning etc.
Als ik niet thuis ben is het vaak een broodje doner, of bij een ander thuis iets bestellen of eens in een half jaar naar de Mac of burgerking.quote:Op maandag 14 april 2014 20:05 schreef HeatWave het volgende:
Het is de laatste tijd iets minder, maar er zijn tijden geweest dat ik geen avond thuis was en dus ook buiten de deur at, echt niet elke avond echt 'uit eten' hoor, soms ook gewoon Wok to walk oid.
Ik ben nog steeds van plan ooit in brazilie zon huis te bouwen van oude autobanden, ik kan de banden gratis krijgen het is alleen een pokkewerkquote:
Neuh, ik heb geen dikke auto, geen Rolex en geen gouden kettingenquote:Op maandag 14 april 2014 20:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je bent gewoon een rijke patser.
Ook soms best te doen, maar dan als het ff snel moet. niet als ik de keuze hebquote:
Dat is zeker waar, het kost wat tijd maar erg lekker, supermals en lekker rood vlees. Dan kan ik echt alleen maar vlees eten, heb ik niks anders nodigquote:Op maandag 14 april 2014 20:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, is ook erg lekker, maar dat moet toch veel langer dan een steak.
Dat komt nog wel. Met je midlifecrisis.quote:Op maandag 14 april 2014 20:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ik heb geen dikke auto, geen Rolex en geen gouden kettingen.
Ook wel eens een enorme lamsbout in de oven gemaakt met iemand, duurt ff, heb je ook ietsquote:Op maandag 14 april 2014 20:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, het kost wat tijd maar erg lekker, supermals en lekker rood vlees. Dan kan ik echt alleen maar vlees eten, heb ik niks anders nodig
Ik sluit niets uit iddquote:Op maandag 14 april 2014 20:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat komt nog wel. Met je midlifecrisis.
Precies, het daten met vrouwen die zijn dochter hadden kunnen zijn doet 'ie al wel.quote:Op maandag 14 april 2014 20:10 schreef Barbusse het volgende:
Dat komt nog wel. Met je midlifecrisis.
Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op maandag 14 april 2014 20:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van plan ooit in brazilie zon huis te bouwen van oude autobanden, ik kan de banden gratis krijgen het is alleen een pokkewerk
HA!quote:Op maandag 14 april 2014 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, het daten met vrouwen die zijn dochter hadden kunnen zijn doet 'ie al wel.
Owshitquote:Op maandag 14 april 2014 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, het daten met vrouwen die zijn dochter hadden kunnen zijn doet 'ie al wel.
Zie HW daar even een potje gecougared worden heuj.quote:Op maandag 14 april 2014 20:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HA!
Zaterdag staan zoenen met een vrouw die 4 jaar ouder is dan ik.
Dan ga je motorrijden enzo.quote:
Eén zwaluw maakt nog geen zomer, of zoiets.quote:Op maandag 14 april 2014 20:12 schreef HeatWave het volgende:
HA!
Zaterdag staan zoenen met een vrouw die 4 jaar ouder is dan ik.
Wijnquote:
Ach, ze is nu toch 4 weken naar Bali, kon wel ff.quote:Op maandag 14 april 2014 20:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zie HW daar even een potje gecougared worden heuj.
Het geniet ook niet de voorkeur hoorquote:Op maandag 14 april 2014 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén zwaluw maakt nog geen zomer, of zoiets.
En geeneens keiharde monkeyporn?quote:Op maandag 14 april 2014 20:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ze is nu toch 4 weken naar Bali, kon wel ff.
En ze was wel verdomde mooi, al zeg ik het zelf.
Wijfquote:
Nope, ze was al veels te lang blijven hangen, voor mij ja, en ze moest om 8 uur richting schiphol, het was tegen 4enquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |