Zie niks.quote:
Kun je even naar buiten gaan? Met deze wind....quote:Op maandag 14 april 2014 13:13 schreef Sinceria het volgende:
Jezus wat ben ik moe van die medicijnen zeg, pff. Niet moe van 'oh ik ben kapot maar ik kan nog wel een paar uur' maar echt rechtop in je stoel dubbelzien en in slaap vallen. Kutzooi.
Duwde 'invoeren' in plaats van 'preview'.quote:
De enige 'cunt' waar jij wel vol genoegen aan slobbert?quote:
Ja, goede tip, misschien maar even proberen zo... eerst even koud water in mijn gezicht en als dat allemaal niet helpt er maar even aan toegeven. Dank je wel!quote:Op maandag 14 april 2014 13:15 schreef -Miauw- het volgende:
Krijg trek van de TT
[..]
Kun je even naar buiten gaan? Met deze wind....
Ik wil hem met OCKquote:
Je eigen cockmokquote:
En dan echt met een stalen gezicht op je werk thee uit slurpenquote:
quote:Op maandag 14 april 2014 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan echt met een stalen gezicht op je werk thee uit slurpen
O dan ben je nog wel even screwed jaquote:Op maandag 14 april 2014 13:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, goede tip, misschien maar even proberen zo... eerst even koud water in mijn gezicht en als dat allemaal niet helpt er maar even aan toegeven. Dank je wel!
Neem ze normaal in de ochtend en slaap dan nog ff of in de avond en ga dan slapen. Maarja, ik heb ze laatst om 4 uur 's nachts pas kunnen innemen en dus moet ik het ritme weer langzaam rechttrekken.
Nja, het moet over een paar maanden wel over zijn als ik eenmaal gewend ben aan de bijwerkingen (anti-epileptica), maar dit is wel eventjes rot. Ik ga eens even proberen wakker te worden.quote:Op maandag 14 april 2014 13:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
O dan ben je nog wel even screwed jabeweging helpt wel en idd plenzen met water en frisse lucht.
"Hmm, might need a little cream"quote:
Ach, t blijft toch maar bij sterke verhalenquote:
"mijn thee staat nog te trekken"quote:Op maandag 14 april 2014 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, t blijft toch maar bij sterke verhalen
quote:
Die eerste moet zijn:quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
Ik dacht dat ik op fok zat en niet op 9gag
Want vrouw. En bi.quote:
Nou, vrouwen hebben hun goeie kanten, en bi heb ik ook geen problemen mee, maar ze moeten niet gaan denken... zie mijn plaatje stukje terugquote:
quote:Op maandag 14 april 2014 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, vrouwen hebben hun goeie kanten, en bi heb ik ook geen problemen mee, maar ze moeten niet gaan denken... zie mijn plaatje stukje terug.
Niet denken en niet pijpen. Wat kunnen ze wel?!quote:Op maandag 14 april 2014 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, vrouwen hebben hun goeie kanten, en bi heb ik ook geen problemen mee, maar ze moeten niet gaan denken... zie mijn plaatje stukje terug.
Lief zijn en mooi wezen.quote:Op maandag 14 april 2014 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet denken en niet pijpen. Wat kunnen ze wel?!
Nou, dat kunnen ze lang niet allemaal hoorquote:
Nou, ik ken er een paar.....quote:
Hoho, ik heb nooit beweerd dat ze niet kunnen pijpenquote:Op maandag 14 april 2014 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet denken en niet pijpen. Wat kunnen ze wel?!
quote:OH NOES. Vrouwen onzeker. Door dingen
kapermeezeikwijvon.jpgOnderzoek! Vrouwen worden onzeker. Hahahaha. Joe. Vrouwen ZIJN onzeker, want te veel emoosiegevoelens die niet in toom gehouden worden door enige ratio maar wel maatgevend zijn voor hun wereldbeeld. Daaruit volgt onvermijdelijk teleurstelling en de vage notie 'het zal wel aan mij liggen' (dat klopt dan weer wél) en door naar de volgende miskleun. Weer vanuit je gevoel verder leven, weer botsen met de realiteit, weer een deukje erbij in het zelfvertrouwen. Vrouwen gaan mentaal feitelijk achteruit inparkerend door het leven, ze pakken het steeds onzekerder aan met steeds meer deuken tot gevolg. Enfin, ze worden weer eens ergens onzeker van. Zucht ende duh-huh. Ze worden van alles onzeker. Mooie vrouwen. Lelijke vrouwen. Fotomodellen. Kale poes. Harige poes. Rokjesdag. Leuke mannen. Nare mannen. Reclames. Roze meisjesspeelgoed. Muntthee lauw. Sletvrees. Te dik. Te dun. Bikiniseizoen. Glossy blaadjes. Opzij. Werk-zorg-combi. Financieel afhankelijk zijn. Kostwinnaar zijn. Single. Ploetermoeder. Ongesteld. Overgang. Schoonheidsideaal. Heleen Mees. Te weinig me-time. Glazen plafond. Loonkloof. Botox. Cupmaat. Rolmodelstress. Vader-issues. Gender (m/v/anders). Vaderdag. Moederdag. WAT! NU! WEER, labielo's? De soosjul mediaas. Ach maar natuurlijk, we hadden het kunnen weten. Andervrouws selfies = instant minderwaardigheidscomplex. Een negatief selfiebeeld dus. Man man man. Facebook, laat het maar aan vrouwen over om daar Zelfbeeldboek van te maken, qua altijd alles op zichzelf betrekken.
Ik wel.quote:Op maandag 14 april 2014 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoho, ik heb nooit beweerd dat ze niet kunnen pijpen.
Wat is dit?quote:
Stukje van Geenstijl nav een of ander wetenschappelijk onderzoekquote:
Het lijkt op niet te lezen KLB gewauwelquote:
Altijd fijn als dingen passen!quote:Op maandag 14 april 2014 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik vond het het nog wel even passen op dit moment.
Godver, wat een schrijfselsquote:Op maandag 14 april 2014 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stukje van Geenstijl nav een of ander wetenschappelijk onderzoek.
Niet vergeten mooi en lief te zijn heh!quote:Op maandag 14 april 2014 14:35 schreef -Miauw- het volgende:
* -Miauw- Leunt achterover praat rustig door mannen...
Nee, het is een stuk gewauwel, maar de essentie is wel grappigquote:
Irritant iddquote:Op maandag 14 april 2014 14:53 schreef Ang3l het volgende:
http://vivas.us/13-photos(...)make-your-brain-cry/
AAAARGH!
quote:Op maandag 14 april 2014 14:53 schreef Ang3l het volgende:
http://vivas.us/13-photos(...)make-your-brain-cry/
AAAARGH!
Een beetje?quote:Op maandag 14 april 2014 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik kom wel een beetje vrouwonvriendelijk over op fok
Ik vind vrouwen best leuk!
Soms, maar zelden in het gezelschap van mannen.quote:Op maandag 14 april 2014 15:09 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Een beetje?
We zijn soms ook best leuk hoor!
Eensquote:Op maandag 14 april 2014 15:10 schreef AirwiN het volgende:
Soms, maar zelden in het gezelschap van mannen.
Nou, volgens mij zijn vrouwen onderling ook niet echt poesliefquote:Op maandag 14 april 2014 15:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, het zijn eigenlijk echte mensenhaters.quote:Op maandag 14 april 2014 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, volgens mij zijn vrouwen onderling ook niet echt poeslief.
Die vierde, herkenbaar.quote:
Behalve hun eigen kinderen dan, die haten ze niet, dan slaat het weer helemaal door de andere kant opquote:Op maandag 14 april 2014 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, het zijn eigenlijk echte mensenhaters.
Ik heb vrijwel alleen maar mannelijke vrienden.quote:Op maandag 14 april 2014 15:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kinderen zijn geen mensenquote:Op maandag 14 april 2014 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Behalve hun eigen kinderen dan, die haten ze niet, dan slaat het weer helemaal door de andere kant op.
Als jij niet aardig doet, zou ik gewoon niet aardig terug doen.quote:Op maandag 14 april 2014 15:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel alleen maar mannelijke vrienden.
Goed puntquote:
Zeikenquote:Op maandag 14 april 2014 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed punt.
Ach, we lopen elkaar hier toch altijd af te zeiken, en toch blijven we terugkomen.
Idd.quote:
Je word zoetsappig en zwak.quote:Op maandag 14 april 2014 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd.
Ik vind iedereen hier nog steeds leuk/lief/grappig, op 1 na maar die zie ik al een paar dagen niet meer.
/aardige posts.
En niet 1 piemel. Niet 1 zeg ik je!quote:Op maandag 14 april 2014 15:28 schreef Belsezar het volgende:
Wat een hoop plaatjes in het topic vandaag
Kumbajaa, motherfuckerquote:Op maandag 14 april 2014 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd.
Ik vind iedereen hier nog steeds leuk/lief/grappig, op 1 na maar die zie ik al een paar dagen niet meer.
/aardige posts.
Yes sir mr Ang3l sir!quote:Op maandag 14 april 2014 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je word zoetsappig en zwak.
Man up, bitch!
Stop. Ik word geil.quote:
Prima toch!quote:
Ik was er net nog hoor.quote:Op maandag 14 april 2014 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd.
/aardige posts.
Ik gok Seikcidquote:
Ik doe meestal aardig. Of ik probeer het in ieder geval!quote:Op maandag 14 april 2014 15:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij niet aardig doet, zou ik gewoon niet aardig terug doen.
ik zeik zelden iemand afquote:Op maandag 14 april 2014 15:23 schreef HeatWave het volgende:
Goed punt.
Ach, we lopen elkaar hier toch altijd af te zeiken, en toch blijven we terugkomen.
Sucky sucky 0 dollah?quote:
Je bent wel geirriteerd somsquote:
Betalen voor seks is not donequote:
Ik zou jou zo hard doen als je niet op mannen viel en ik niet verloofd was.quote:
Het zijn zware tijdenquote:
Dat is hier eerder omgekeerd.quote:Op maandag 14 april 2014 15:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Prima toch!
Om ook even mee te doen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |