Gelukkig wel ja!! Alleen was ie de dag van te voren al behoorlijk aan het hoesten. Vannacht constant wakker en spugen door de slijm, arm mannetjequote:Op maandag 14 april 2014 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo vrolijk!
Is alles goed gegaan met je zoon trouwens?
pfiew! Het lijkt me wel een heel apart gezicht en gevpel. En ik kan er niet op wachten!!!! Zo nieuwsgierig!quote:Op maandag 14 april 2014 11:45 schreef Burdie het volgende:
Dat koppie tussen je benen is gelukkig maar even, DND
YW!quote:Op maandag 14 april 2014 13:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt voor het aanpassen van mijn datum in de OP, SQ!
Ik weet niet meer wie het vroeg in het vorige topic, of ik nu dan kan gaan genieten, maar oh man, full blown!.
quote:Op maandag 14 april 2014 13:59 schreef Sicilia het volgende:
Kloppend hartje gezien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En een dagje erbij waarschijnlijk!
Hoeraquote:Op maandag 14 april 2014 13:59 schreef Sicilia het volgende:
Kloppend hartje gezien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En een dagje erbij waarschijnlijk!
Ja heel erg! In elk geval als je niet van Woezel en Pip of andere figuurtjes houdt.quote:Op maandag 14 april 2014 07:35 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Vinden jullie het ook zo moeilijk om leuke boxkleden te vinden? Ik denk dat ik maar zelf ga proberen boxkleden te maken.
gaaf! Goede tip! Mijn man en ik zijn ook helemaal niet van de woesel en pip dingen, of die andere overdreven blije dingen. Dus zoeken wel zelf een leuk stofje uit.quote:Op maandag 14 april 2014 14:40 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Ja heel erg! In elk geval als je niet van Woezel en Pip of andere figuurtjes houdt.
Maar heb hier een leuke tutorial gevonden: http://creadientje.wordpr(...)speelkleed-tutorial/ . Je kunt het zo moeilijk maken als je zelf wil.
En hoera voor hartjes en voetjes!
gisteren op een rommelmarkt geweest en daar was alles woezel en pip. Of andere hele foute dingetjes.quote:Op maandag 14 april 2014 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik kijk even snel bij boxkleden bij elke willekeurige babyzooiwinkel maar ik zie er weinig woezel en pip achtige dingen eigenlijk. Of mis ik iets?
nee, met die beesten heb ik inderdaad ook niet zo veel. Van WTP heb ik zelfs een licht traumaquote:Op maandag 14 april 2014 14:48 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik kijk alleen online, SQ. En ik bedoel van die figuurtjes in het algemeen. Nijntje, Winnie de Pooh en zo wil ik ook liever niet. Dus dan maar zelf maken
Gefeliciteerd DaD!quote:Op maandag 14 april 2014 13:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt voor het aanpassen van mijn datum in de OP, SQ!
Ik weet niet meer wie het vroeg in het vorige topic, of ik nu dan kan gaan genieten, maar oh man, full blown!.
Wij hebben een hele collectie aan spenen gekregen. Vind ik ook een beetje een apart cadeau. Je weet überhaupt niet eens of het kind een speen krijgt en wat voor een dan fijn isquote:Op maandag 14 april 2014 14:53 schreef BlueEyes het volgende:
Sicilia jeeej! Fijn!
Ik heb al een heel arsenaal aan W&P beesten/rammelaars en dingen gekregen.
En laat ik nou net iets niet leuk vinden...![]()
Ik vrees de kraamperiode dat mensen nogmeer van die meuk aandragen.
Ik ben daar ook wel een beetje bang voor ja.quote:Op maandag 14 april 2014 14:53 schreef BlueEyes het volgende:
Sicilia jeeej! Fijn!
Ik heb al een heel arsenaal aan W&P beesten/rammelaars en dingen gekregen.
En laat ik nou net iets niet leuk vinden...![]()
Ik vrees de kraamperiode dat mensen nogmeer van die meuk aandragen.
Spenen?quote:Op maandag 14 april 2014 15:00 schreef Dot. het volgende:
[..]
Wij hebben een hele collectie aan spenen gekregen. Vind ik ook een beetje een apart cadeau. Je weet überhaupt niet eens of het kind een speen krijgt en wat voor een dan fijn is
Gelukkig hebben we bij de meesten wel duidelijk kunnen maken dat we niet houden van teksten op kleertjes, dus die hebben we ook vrij weinig gekregen. Op een I love papa en Mama's kanjer-setje na
voor alle goede echo's!
Het is nog te weinig om er iets van te proevenquote:Op maandag 14 april 2014 14:42 schreef Burdie het volgende:
Sicilia gefeliciteerd
[..]
En, al geproefd?
Wacht maar na een goeie warme douchequote:Op maandag 14 april 2014 15:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het is nog te weinig om er iets van te proevenBen wel benieuwd of dat spul te zuipen is
Dat verkoop je dan gewoon weer doorquote:Op maandag 14 april 2014 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben daar ook wel een beetje bang voor ja.Ik ken mensen in mijn nabije omgeving die zèlf disneyfiguren op kleding dragen, zullen die dan WTP op een shirtje ook hartstikke leuk vinden?
En het is zo'n moreel dilemma ook. Ik ben er echt heel allergisch voor, maar je moet ook dankbaar zijn met wat je krijgt. En dus mag je niet zeggen dat je bepaalde dingen liever nièt krijgt, maar ik weet dat de smaak van half Nederland heel anders is dan die van mij.
Dus pak je het aan en bedankt je vriendelijk, maar krijg je dan niet ontzettend veel spul dat je nooit gaat gebruiken?ik vind dat ook weer zo zonde
Dat doet me opeens denken aan een nijntje lamp die ik vorige week op tv gezien heb:quote:Op maandag 14 april 2014 15:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik hou echt van nijntje en woezel en pip voor de mini's!![]()
Ik heb ontdekt dat de disney boekenclub nog steeds bestaat, wij gaan uk dus lid maken na dr geboorte!
Die vind ik wèl baas. Nijntje trek ik nog redelijkquote:Op maandag 14 april 2014 15:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat doet me opeens denken aan een nijntje lamp die ik vorige week op tv gezien heb:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 april 2014 15:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat doet me opeens denken aan een nijntje lamp die ik vorige week op tv gezien heb:
[ afbeelding ]
Nee, maar wel spenen met een grote Winnie the Pooh eropquote:Op maandag 14 april 2014 15:05 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Spenen?
Zijn dat dan van die I love mama/papa spenen?
Vreemd inderdaad.
Ik kan nu wel heul dapper zeggen dat alles wat ik krijg en niet leuk vind dan om een ruilbonnetje ga vragen.
Maar als puntje bij paaltje komt lukt me dat straks vast niet.
Men probeert in beste eer en geweten iets voor je te kopen en de goedbedoeldheid ervan.
Vandaar dat ik een week geleden ook weer glimlachend een grote Woezel heb aangenomen en oh en ah heb gezegd
Edit; idd wat jij ook zegt Sq
Dikkie dik is ook een baas.quote:Op maandag 14 april 2014 15:11 schreef BlueEyes het volgende:
Het enige dat ik écht leuk vind is Dikkie Dik, dat is terug te vinden in de kinderkamer.
Maar ga daar geen hele set van verzorgingsspullen en accessoires voor kopen.
Ik heb een Bambi t-shirtquote:Op maandag 14 april 2014 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben daar ook wel een beetje bang voor ja.Ik ken mensen in mijn nabije omgeving die zèlf disneyfiguren op kleding dragen, zullen die dan WTP op een shirtje ook hartstikke leuk vinden?
En het is zo'n moreel dilemma ook. Ik ben er echt heel allergisch voor, maar je moet ook dankbaar zijn met wat je krijgt. En dus mag je niet zeggen dat je bepaalde dingen liever nièt krijgt, maar ik weet dat de smaak van half Nederland heel anders is dan die van mij.
Dus pak je het aan en bedankt je vriendelijk, maar krijg je dan niet ontzettend veel spul dat je nooit gaat gebruiken?ik vind dat ook weer zo zonde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen disneyprint shirts maar wel een spiderman slaapshirt
Ik heb vd week bij hema zulke toffe laarzen gezien maar vond t nog overdreven...S. 2014
J. 2016
Die hebben wij en hij is zooooo leukquote:Op maandag 14 april 2014 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga denk ik hiervoor tzt
[ afbeelding ]
kleurtjes
Mierzoet!quote:Op maandag 14 april 2014 15:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het is nog te weinig om er iets van te proevenBen wel benieuwd of dat spul te zuipen is
Haha, okquote:Op maandag 14 april 2014 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
Oh maar je bent echt niet de enige die WTP leuk vindt Kwak!
Misschien kunnen we een ruilactie opzetten! Mag jij mijn gekregen WTP zooi hebben, kies ik bij jou wat leuks uit
*valt in katzwijm* waar woon je, ben er toe in staat..quote:Op maandag 14 april 2014 15:23 schreef Skittles het volgende:
Die Winner Taco's liggen hier al bij de plaatselijke snackbarKom maar langs!
ik had er vast niet zo'n aversie tegen gehad als ik niet bij die babyzaak gewerkt had denk ikquote:Op maandag 14 april 2014 15:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Haha, ok![]()
Ik las WTP als een van mijn eerste eigen Engelse boekjes, goede herinneringen aan. De tekenfilms vind ik stom.
Ik wil een Superted pakje. en iets van bananen in pyjama's, maar dat is er vast niet...
daar zijn toch juist die rommelmarkten voor!quote:Op maandag 14 april 2014 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat was wel een ruime tien jaar geleden, dat moet ik er wel bij zeggen. Ik moet zeggen dat het aanbod er in die tijd ènorm op vooruit is gegaan.quote:Op maandag 14 april 2014 15:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Winnie the pooh zal een gevalletje love it or hate it zijn dus? Ik vind het echt vreselijk en ik hoor alleen maar om me heen dat dat ongeveer het lelijkst is wat je aan babyspul kunt krijgen. Maar 3 complete sets per dag verkopen? iets doen ze goed.
quote:Op maandag 14 april 2014 15:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
*valt in katzwijm* waar woon je, ben er toe in staat..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien ligt het er ook al bij de tankstations!
Da's toch kei lollig!quote:Op maandag 14 april 2014 15:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hoop ontzettend dat we de printjes en afbeeldingen buiten de deur kunnen houden.
quote:Op maandag 14 april 2014 15:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nijntjelamp:Ik kocht als eerste een paar regenlaarsjes toen ik wist dat ik een jongetje kreeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen disneyprint shirts maar wel een spiderman slaapshirt
Ik heb vd week bij hema zulke toffe laarzen gezien maar vond t nog overdreven...
Ze hebben ze geen van beide aangehad want te klein toen ze eenmaal liepen.
(Hier geshowed tijdens de zwangerschap van Oscar. Met dank aan bellelena)
quote:Op maandag 14 april 2014 15:31 schreef Skittles het volgende:
[..]Twee uur rijden is misschien wat overdrevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien ligt het er ook al bij de tankstations!maar thanks
Kwak
quote:Op maandag 14 april 2014 15:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik kocht als eerste een paar regenlaarsjes toen ik wist dat ik een jongetje kreeg.
[ afbeelding ]
Doen we deze er voor mijn vriend bij!quote:Op maandag 14 april 2014 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's toch kei lollig!
[ afbeelding ]
Doe je er voor jezelf nog een kekke buikband bij joh!
[ afbeelding ]
edit, deze is nòg beter
[ afbeelding ]
Ja of je hebt allemaal vrienden met goede smaak cq mensen die jouw smaak goed weten in te schattenquote:Op maandag 14 april 2014 15:38 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik kreeg trouwens niet héél veel kleding als kraamcadeau, denk misschien 8-10 kleertjes? Verder vooral speelgoed en nuttige dingetjes. Maar op één ding na (denk aan witte, Monstersincpluizige, meisjesachtige mantel in maat hartje zomer) ook niks gekregen wat echt lelijk was of met teksten enzo. Misschien goed ingeschat of mensen vinden dat riskant om te geven en kopen liever veilig hema of h&m ?
ik zie het mijn man nog best doen. Het kint verkeerd om in de romper stekenquote:Op maandag 14 april 2014 15:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Doen we deze er voor mijn vriend bij!
[ afbeelding ]
Spock, gefeliciteerd met jullie zoon!
Dit is echt liefdequote:Op maandag 14 april 2014 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's toch kei lollig!
[ afbeelding ]
Doe je er voor jezelf nog een kekke buikband bij joh!
[ afbeelding ]
edit, deze is nòg beter
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 april 2014 15:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Doen we deze er voor mijn vriend bij!
[ afbeelding ]
Spock, gefeliciteerd met jullie zoon!
quote:Op maandag 14 april 2014 15:35 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd Spockjuh!
[..]
Ik kocht als eerste een paar regenlaarsjes toen ik wist dat ik een jongetje kreeg.
[ afbeelding ]
Die kan ik niet vindenquote:Op maandag 14 april 2014 15:41 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dit is echt liefde. Maar je vergeet de PUSH-met-pijl-naar-beneden-buikband!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 april 2014 15:56 schreef rebel-angel het volgende:
taart van de de dreumesOh die is wel mooi gemaakt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind alleen die fondanttaarten wat minder leuk voor een eerste verjaardag, omdat ze er niet in kunnen happen en graaien zoals bij zo'n kleffe slagroomtaart
disclaimer
Dat trek ik dus serieus niet die 1jarigen die een complete taart (ookal is het een mini) mogen verwoestenquote:Op maandag 14 april 2014 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh die is wel mooi gemaakt!
Ik vind alleen die fondanttaarten wat minder leuk voor een eerste verjaardag, omdat ze er niet in kunnen happen en graaien zoals bij zo'n kleffe slagroomtaart
Gewoon twee taarten maken, zo'n taart waar mini met snothandjes in heeft lopen graaien, smaakt vast niet heel lekker.quote:Op maandag 14 april 2014 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon om een meptaartje vragen... Dan kan de kleine zich uitleven!quote:Op maandag 14 april 2014 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik was de oudste van de kinderen in de familie, ik kreeg altijd snottaart. (de volwassenen aten altijd wat anders uiteraardquote:Op maandag 14 april 2014 16:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gewoon twee taarten maken, zo'n taart waar mini met snothandjes in heeft lopen graaien, smaakt vast niet heel lekker.
Nee!quote:Op maandag 14 april 2014 16:00 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Dat trek ik dus serieus niet die 1jarigen die een complete taart (ookal is het een mini) mogen verwoesten![]()
Dat geklooi en geknoei gaat er hier heel ouderwets niet in
ik denk dat dat nog wel gaat veranderen over een tijdje. Als ik zo zie wat een vrachtladingen spullen de mensen-met-kleine-kinderen in mijn omgeving allemaal hun huis in geschoven krijgenquote:Op maandag 14 april 2014 16:06 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vind t zo ondankbaar overkomen om nu al te gaan zeggen wat ik allemaal niet wil hebbenIk vind t gewoon lief als ik iets krijg en ach als t niet mijn smaak is is dat jammer. Maar goed, misschien verandert dat gevoel nog wel als ik een buikband krijg.
Heb van een leerling al een niet zo mooi/mijn smaak pakje gekregen, maar vind het zo lief dat ze dat gekocht heeft (weinig geld daar thuis) dan ga ik er echt niet over lippen piepen hoor.
Slagroomsmeerboel: checkquote:Op maandag 14 april 2014 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
valt heel erg mee eigenlijk. Ik word alleen helemaal ziek bij de geur van kaneelpepermuntjesquote:
Ah, dan begreep ik het verkeerd. Ik dacht dat je het dikgedrukte juist niet snaptequote:Op maandag 14 april 2014 16:06 schreef BlueEyes het volgende:
Ja serieus![]()
Ik zie het niet en wil het ook niet zien.
Tuurlijk krijgt kind een stukje eigen taart op een bordje en mag het ermee knoeien om op te eten.
Maar een 'eigen' destroytaartje;
Iejoorquote:Op maandag 14 april 2014 15:20 schreef kwakz0r het volgende:
Zeg, Winnie the Pooh hatersik vind WTP wél heel leuk. En ik heb doorgaans geen heel slechte smaak hoor
Ik haat Woezel en Pip en dat gedoe met die stomme muis, en alle plaatjes van Jan Vis, dat wel.
Maar Winnieen Iejoor
![]()
Disney in t algemeen vind ik wel leuk, maar zou t nooit in een kamertje gebruiken.
Nijntje vind ik ook tof
Ik denk dat wij heel dankbaar zijn voor alles wat we krijgen, scheelt weer kopen, en wat echt te lelijk is doe ik wel ergens onder aan ofzo, of als ik denk dat hij/zij vies wordt
Verder ben ik vet hormonaal vandaag, heb net aan de tel. zitten janken tegen virendje om iets van werk (geen stress, iets met anders denken over iets dan de rest van mijn sectie), en mijn buik doet zeer/voelt raar (volgens mij gisteren voor t eerst mn banden gevoeld), mijn ribben doen pijn en ik ben al de hele dag misselijk. En toen at ik wortel en bedacht ik me later dat ik altijd misselijk word van wortel
En ik twijfel ineens of we t geslacht willen weten
Zo'n dag... ben nu uitgeklaagd hoor.
Bezint eer ge begint.....quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
* Stormqueen gooit ook een taart naar GM
lulzquote:Op maandag 14 april 2014 16:22 schreef Dot. het volgende:
Echt, fokwet hier. Komt er net bezoek met een W&P boxding
Slagroom gaat wonderlijk goed, van fruit krijg ik ook t zuur...quote:Op maandag 14 april 2014 16:23 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Bezint eer ge begint.....
Vanmiddag dacht ik ook dat ik zin had in een hele avocado. Nu zit ik lekker van mijn maagzuur te smikkelen.
Nee! Ooh nee zo'n moeder ga ik niet zijn die steriel alles zelf voeren gaat en alles in plastic verpakt, kind in kussens hult want stel je voor dat er iets gebeurdquote:Op maandag 14 april 2014 16:21 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ah, dan begreep ik het verkeerd. Ik dacht dat je het dikgedrukte juist niet snapte
quote:Op maandag 14 april 2014 16:22 schreef Dot. het volgende:
Echt he.quote:Op maandag 14 april 2014 16:23 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Bezint eer ge begint.....
Vanmiddag dacht ik ook dat ik zin had in een hele avocado. Nu zit ik lekker van mijn maagzuur te smikkelen.
Nee? Geen bubble-boy idee?quote:Op maandag 14 april 2014 16:25 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Nee! Ooh nee zo'n moeder ga ik niet zijn die steriel alles zelf voeren gaat en alles in plastic verpakt, kind in kussens hult want stel je voor dat er iets gebeurd
muwhahahaquote:Op maandag 14 april 2014 16:22 schreef Dot. het volgende:
Ik was 't niet van plan.quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 16:28 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ik was 't niet van plan.
Maar kan smetvreesvriend die zich nu al zorgen maakt over vallen en opstaan nog niet inschatten
Ik heb hem geprobeerd Rapley uit te leggen toen mijn nichtje hier logeerde.quote:Op maandag 14 april 2014 16:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Moet zeggen dat ik ook wel meer schoonmaakte voordat ik kinderen had. Nu boeit het me echt niet zo dat de vloer vol ligt met speelgoed, stukjes eten, etc. Ja, dat eten ruim ik wel af en toe op hoorMaar niet zo perfectionistisch als ik voorheen in gedachten had.
Goed voor de weerstand
Voor iemand met smetvrees is dat pure horror denk ikquote:Op maandag 14 april 2014 16:31 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ik heb hem geprobeerd Rapley uit te leggen toen mijn nichtje hier logeerde.
Die blik was te mooi om waar te zijn.
Maar hem kennende moet hij eerst dingen ervaren.
Doet me denken aan die verfschorten van vroeger in de kleuterklas...quote:
Haha neeej meer n puntje waar ik zelf overheen moet stappen, want mn dochter krijgt wel een zandbak..quote:Op maandag 14 april 2014 16:49 schreef Spees_Eend het volgende:
Haha, 'een puntje' ook. Zo van: dat moet ik er dan wel even uitonderhandelen met mijn dochter.
Goeie droogloopmat, goeie stofzuiger et voila. Zeg ik als nu nog ignorant moeder van een niet-buitenspelend kind
sshhhh mijn nieuwe bank ruikt nog naar fabriekquote:Op maandag 14 april 2014 16:56 schreef rebel-angel het volgende:
of dat je er zo eentje hebt die constant d'r snotneus aan de bank afveegt![]()
en oranje eten trekt ook overal in
quote:Op maandag 14 april 2014 16:56 schreef rebel-angel het volgende:
of dat je er zo eentje hebt die constant d'r snotneus aan de bank afveegt![]()
Straks lekker naar pastasaus en chocoladequote:Op maandag 14 april 2014 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sshhhh mijn nieuwe bank ruikt nog naar fabriek
nee, want er wordt niet gevroten op de bank. Haske simpelquote:Op maandag 14 april 2014 16:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Straks lekker naar pastasaus en chocolade
ja maar die broek gooi je in de wasmachine. De bank past nietquote:Op maandag 14 april 2014 17:01 schreef rebel-angel het volgende:
niet alleen de bank hoor, al sta je in de keuken op de een of andere manier heeft ze er een hekel aan als je in de keuken staat dan veegt ze hem aan je broekspijp af
komt ze zo langs lopen en sgnoooork zo op je broek.
ik trek m'n werkkleding tegenwoordig maar op m'n werk aan
Banaan. Onderschat alsjeblieft de kracht van banaan nietquote:Op maandag 14 april 2014 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
zand is zo opgestofzuigd. Ik maak me veel meer zorgen over chocoladeklauwen op m'n stoffen diezainer eetkamerstoelen
ik voeder 't wel in de tuinquote:Op maandag 14 april 2014 17:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Banaan. Onderschat alsjeblieft de kracht van banaan niet
De ontgroening van iedere nieuwe ouder.
Chocola is iets wat de mijne alleen onder begeleiding krijgt. Dat wordt me echt een te grote klieder zooi anders.quote:Op maandag 14 april 2014 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
zand is zo opgestofzuigd. Ik maak me veel meer zorgen over chocoladeklauwen op m'n stoffen diezainer eetkamerstoelen
Dat kan ik ook nog wel handelen denk ikquote:Op maandag 14 april 2014 17:05 schreef laziness het volgende:
[..]
Chocola is iets wat de mijne alleen onder begeleiding krijgt. Dat wordt me echt een te grote klieder zooi anders.
Voor de rest is alles eigenlijk wel overal af en uit gegaan tot nu toe![]()
Oke, voor die tekening op de muur was een nieuw likje verf nodig wel
jij hebt toch ook katten? Die hebben nog nooit natvoer gemaakt op je kleed?quote:Op maandag 14 april 2014 17:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben een prachtig spierwit vloerkleed. Nog wel.
Ja die hadden wij ook. Inmiddels vervangen voor een andere kleur want dat werd echt te vies. Combi katten, kind dat eten/drinken knoeit en met schoenen er overheen lopen.quote:Op maandag 14 april 2014 17:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben een prachtig spierwit vloerkleed. Nog wel.
Mijn kind zit in een kinderstoel en nu hij drie is zit hij wel eens aan de stoelen maar voor die tijd stonden ze onder de eettafel geschoven dus kon hij er niet zoveel mee en kwam er dus ook niet aan. Inmiddels is hij zo ver dat hij zelf eerst zijn handen schoon maakt na het eten etc dus het hoeft allemaal niet onder de vlekken te eindigen alleen omdat je een kind krijgt wat mij betreft.quote:Op maandag 14 april 2014 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben ook helemaal niet vies van vies, ik maak nooit schoon en ik heb drie katten dus ik veeg minstens drie keer per week een portie maaginhoud op. Om maar te zwijgen over de diarree op de kokosmat, maar dat mag ik niet opruimen nu (oooh wat erg)
Misschien moet ik m'n stoeltjes ook gewoon maar wat meer los gaan laten tzt
ja, dat lijkt me ook uitermate pijnlijkquote:Op maandag 14 april 2014 17:10 schreef BlueEyes het volgende:
Ik ga alleen heel hard huilen als kind in mn luxaflex van teveel euro klautert. Zo'n mooie kamerhoge en brede uit een stuk luxaflex (260 x350)
Thanks, jij bent goed voor mijn bloeddrukquote:Op maandag 14 april 2014 17:13 schreef laziness het volgende:
[..]
Mijn kind zit in een kinderstoel en nu hij drie is zit hij wel eens aan de stoelen maar voor die tijd stonden ze onder de eettafel geschoven dus kon hij er niet zoveel mee en kwam er dus ook niet aan. Inmiddels is hij zo ver dat hij zelf eerst zijn handen schoon maakt na het eten etc dus het hoeft allemaal niet onder de vlekken te eindigen alleen omdat je een kind krijgt wat mij betreft.
Wel zorgen dat er genoeg andere dingen zijn om aan op te trekken tzt
Nee man! Doen katten dat?quote:Op maandag 14 april 2014 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij hebt toch ook katten? Die hebben nog nooit natvoer gemaakt op je kleed?
Ja die is wel kansloos straks vrees ik. Of je moet er als een politieagent bovenop gaan zittenquote:Op maandag 14 april 2014 17:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee man! Doen katten dat?.
We hebben wel de regel dat er niet over het kleed gelopen mag worden..
Banaan ja... Vreselijk. Die vlekken krijg je nergens uitquote:Op maandag 14 april 2014 17:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Banaan. Onderschat alsjeblieft de kracht van banaan niet
De ontgroening van iedere nieuwe ouder.
door mensen of door katten?quote:Op maandag 14 april 2014 17:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
nee, ik kan veel kwaads zeggen over dat addergebroed, maar krabben doen ze al hun hele leven alleen aan de krabpaalquote:Op maandag 14 april 2014 17:15 schreef laziness het volgende:
Maar blijven je katten er ook weg dan SQ? Mijn kind laat de stoelen wel heel maar de katten hadden ze voor die tijd al geruïneerd
Dit klinkt zo prachtig ambitieusquote:Op maandag 14 april 2014 17:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Volgens mij gaan onze kinderen al onze geliefde spullen slopen, en zand tot in mn bed brengen maar heel eerlijk, ik kan niet wachten...spullen kan ik vervangen, opgroeien doet ze maar 1x
1. Voer je kind banaanquote:Op maandag 14 april 2014 17:17 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Banaan ja... Vreselijk. Die vlekken krijg je nergens uitom maar niet te spreken over de ademgeur die je liefste kindje er van krijgt
![]()
Ik heb ook niet de illusie dat dat kleed ook daadwerkelijk wit blijft.quote:Op maandag 14 april 2014 17:16 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja die is wel kansloos straks vrees ik. Of je moet er als een politieagent bovenop gaan zitten![]()
En kotsen jouw katten nooit? Hier echt overal en nergens
ze slapen er wel de hele dag op overigens. Ze mogen er niet op, maar toch hebben de stoelen altijd een grijs vachtjequote:Op maandag 14 april 2014 17:20 schreef laziness het volgende:
Oh nou met je opvoedskillz zit het wel goed dan SQ
quote:Op maandag 14 april 2014 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
door mensen of door katten?
En ja, nou ja, de mijnes wel. Eerst heel hard je harde brokken naar binnen schrokken (in de hal), dan een sloot water drinken, en dan midden in de woonkamer tot de conclusie komen dat je maag het niet aan kan om het vervolgens als natvoer weer aan je terug te geven
[..]
nee, ik kan veel kwaads zeggen over dat addergebroed, maar krabben doen ze al hun hele leven alleen aan de krabpaal
Maar waarom heb je dan een kleed?quote:Op maandag 14 april 2014 17:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
helemaal mee eens!quote:Op maandag 14 april 2014 17:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Volgens mij gaan onze kinderen al onze geliefde spullen slopen, en zand tot in mn bed brengen maar heel eerlijk, ik kan niet wachten...spullen kan ik vervangen, opgroeien doet ze maar 1x
Euh, omdat het leuk staat, eigenlijk.quote:Op maandag 14 april 2014 17:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Maar waarom heb je dan een kleed?Omdat t lekker zacht is voor je voeten toch?
Ja het is wel een beetje iets dat je vooral roept voordat je een kind hebt jaquote:Op maandag 14 april 2014 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit klinkt zo prachtig ambitieusen toch ben ik bang dat je echt niet staat te lachen als ze met een stuiver hun naam in je hoogglansmeubel kerven
Absoluut waarquote:Op maandag 14 april 2014 17:34 schreef BlueEyes het volgende:
Het voordeel van een kind is dat je die tzt nog kan leren waarom dingen niet wenselijk zijn.
Die katten leren na 12 jaar nogsteeds niet dat ik het niet waardeer dat ze overal op/in/over kotsen ipv het gewoon op een makkelijk wegveegbare plek te doen.
Of dat ze na een rondje om de bank alweer vergeten zijn dat ze wat fout hebben gedaan.
T scheelt ws heel erg dat wij geen dure meubels hebben...quote:Op maandag 14 april 2014 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit klinkt zo prachtig ambitieusen toch ben ik bang dat je echt niet staat te lachen als ze met een stuiver hun naam in je hoogglansmeubel kerven
ik heb geen kattenquote:Op maandag 14 april 2014 17:29 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind deze discussie persoonlijk kwetsend voor mensen die geen designmeubelen kunnen kopen. of kinderen kunnen krijgen. of wiens/wier katten niet kotsen. of een combinatie daarvan.
quote:Op maandag 14 april 2014 17:29 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind deze discussie persoonlijk kwetsend voor mensen die geen designmeubelen kunnen kopen. of kinderen kunnen krijgen. of wiens/wier katten niet kotsen. of een combinatie daarvan.
er is tegenwoordig inderdaad geen kut meer op tv op maandagavondquote:Op maandag 14 april 2014 21:13 schreef Fazzoletti het volgende:
mijn vriend is even gaan mountainbiken om z'n frustratie over de tuin te botvierenen er is niets leuks op tv dus zocht ik hier wat afleiding
alleen al de voorstukjes leveren me zoveel last op van plaatsvervangend schaamtegevoel dat ik daar echt niet naar kan kijkenquote:Op maandag 14 april 2014 21:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik lig from russia with love te kijken
maakt niks uit, je krijgt sowieso 16 weken + de dagen dat je eventueel overtijd loopt. Kun je dus niet beïnvloeden.quote:Op maandag 14 april 2014 21:22 schreef Amsel het volgende:
Zeg help eens even, mijn hersenen zijn te verweekt om nog te kunnen rekenen![]()
Wat is nou de voordeligste manier om je verlof op te nemen? Zo lang mogelijk doorwerken, of juist zo vroeg mogelijk verlof opnemen? Ervan uitgaande dat je na je bevalling nog zoveel mogelijk weken wilt thuisblijven dus. En hoe pakt het dan uit als je eerder of juist later dan de uitgerekende datum bevalt?
Dat kan ik dus allemaal best zelf googelen, maar al die letters die op m'n scherm verschijnen vormen in m'n hoofd geen logisch verhaal dat ik snap
nee dat kloptquote:Op maandag 14 april 2014 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik krijg het idee dat dit niet over de James Bondfilm gaat.
dat doe ik ook, nog even 3 weken erachteraan hoppaquote:Op maandag 14 april 2014 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat ik gewoon nog wat vakantie aan mijn verlof vast plak.
jawel, tegenwoordig krijg je die twee weken dus gewoon extraquote:Op maandag 14 april 2014 21:37 schreef Omentielvo het volgende:
Maar vier weken van tevoren heb je helaas niks aan als je twee weken na je ud bevalt.
Jawel want alles na je uitgerekende datum tot aan je bevalling is bonusquote:Op maandag 14 april 2014 21:37 schreef Omentielvo het volgende:
Maar vier weken van tevoren heb je helaas niks aan als je twee weken na je ud bevalt.
ik zou toch overwegen om nog een laatste keer met zijn tweetjes een week helemaal niks te doen hoor! Kan straks nooit meer op die manierquote:Op maandag 14 april 2014 21:41 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik heb nog geen verlofdag opgepakt dit jaar, dat gaat allemaal doorgeschoven worden naar achter mijn zwangerschapsverlof. Vriend doet hetzelfde
Je hebt je vergist want het is al een flink aantal jaren zoals wij het hier uitleggenquote:Op maandag 14 april 2014 21:42 schreef Omentielvo het volgende:
Oh. Dat is beter. Die van mij kwam netjes op de ud.
Maar in mijn tijd (al 14 maanden geleden) was het dus 36 weken, waarvan minimaal 10 weken bevallingsverlof. En had je alleen 'voordeel' als je 6 weken voor de ud stopte en dan twee weken te laat beviel.
Of ik heb me helemaal vergist, maar zo stond het dus in dat foldertje dat ik kreeg
Dat is waar, maar ik denk dat we het niet ruimer zullen nemen dan een lang weekend samen, gingen van tevoren ook alleen sporadisch eigenlijk weg samen, dus dan mis je het ook niet zo denk ikquote:Op maandag 14 april 2014 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou toch overwegen om nog een laatste keer met zijn tweetjes een week helemaal niks te doen hoor! Kan straks nooit meer op die manier
Nee je hebt nog steeds 10 weken na je bevalling. Elke dag dat je over tijd gaat heb je langer zwangerschapsverlof maar het verlengt niet je bevallingsverlof. Omdat jij verplicht met 34 weken met verlof moet kan je nooit meer dan 10 weken aan bevallingsverlof opbouwen.quote:Op maandag 14 april 2014 21:46 schreef Twinkle20 het volgende:
Amsel ik zou zeggen zo laat mogelijk met verlof. In totaal heb je 16 weken. Als je dan uiterlijk met 36 weken met verlof gaat heb je na je bevalling nog minimaal 12 weken.
In mijn geval moet ik door gedeeltelijke ziektewet al met 34 weken met verlof. Uitgaande van 40 weken zwangerschap heb ik erna nog 10 weekjes. Tenzij ik over tijd ga .. iedere dag die ik over tijd ga komt bij die 10 weekjes bevalverlof. Als ik het goed heb begrepen is dat het minimale waar je recht op hebt.
quote:Op maandag 14 april 2014 21:57 schreef Kyara het volgende:
De enige manier waarop je je bevallingsverlof kan verlengen is door te vroeg te bevallen. Maar dat gaat dan weer van je zwangerschapsverlof af.
Ik beviel voor mijn UD en had vanaf de geboorte 16 weken bevallingsverlof. Maar dus geen zwangerschapsverlof gehad want dat was nog niet ingegaan.
Maar dat raad ik niemand aan
Lolquote:Op maandag 14 april 2014 22:46 schreef Amsel het volgende:
Bedankt voor alle uitleg!
Mijn manager dacht in eerste instantie dat mijn verlof in totaal 6 weken zou duren en schrok dus een beetje dat het een klein kwartaal was
quote:Op maandag 14 april 2014 23:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
LolOnder welke steen heeft die gezeten
?
Mja ik geniet nu al een maand van mijn "verlof". Heb me nog geen seconde verveeld, maar merk wel een dipje als ik eens in de twee weken weer op kantoor kom voor een bespreking van een artikel waar ik nog aan werk (morgen mag ik weer). Dat is toch een moment dat ik met de neus op de feiten wordt gedrukt dat ik mijn werk en mijn collega's mis. Maar dat is natuurlijk heel anders dan wanneer je wel gewoon elke dag werkt, kan me voorstellen dat je dan uitkijkt naar je verlof.quote:Op maandag 14 april 2014 23:06 schreef Amsel het volgende:
[..]
Onze halve afdeling is inmiddels zwanger (het is besmettelijk!) dus inmiddels heeft 'ie het denk ik wel door.
Ik wil echt zo lang mogelijk blijven doorwerken, en tegelijkertijd heb ik eigenlijk nu al geen zin meer. Morgen maar eens kijken hoeveel vakantiedagen ik heb en of ik die dan misschien erachteraan wil plakken.
Heb ik 'm mooi tot de max gerekt, met m'n 18 weken en 1 dagquote:Op maandag 14 april 2014 22:54 schreef mignonne het volgende:
Als je 6 weken zwangerschapsverlof opneemt + 2 weken maximaal genieten van je zwangerschap + 10 weken babytijd = 18 weken.
"Plop"quote:Op dinsdag 15 april 2014 01:51 schreef Loj het volgende:
Mag ik hem nog ff een keer roepen:
Je zal maar 12 weken zwangerschapsverlof en 12 weken bevallingsverlof hebben
is er toch nog iets goed aan t onderwijs![]()
maar je hebt geen 12 weken zwangerschapsverlof, je hebt vakantie + zwangerschapsverlof. Dat voelt misschien wel hetzelfde, maar dat is het nietquote:Op dinsdag 15 april 2014 01:51 schreef Loj het volgende:
Mag ik hem nog ff een keer roepen:
Je zal maar 12 weken zwangerschapsverlof en 12 weken bevallingsverlof hebben
is er toch nog iets goed aan t onderwijs![]()
Nee hoor, ik ben ging vier weken van te voren met verlof (eigenlijk vijf, maar dat was daar zat een week vakantie bij), ben acht dagen te laat bevallen en moest 12 weken na mijn bevaldatum weer aan het werk.quote:Op maandag 14 april 2014 21:42 schreef Omentielvo het volgende:
Oh. Dat is beter. Die van mij kwam netjes op de ud.
Maar in mijn tijd (al 14 maanden geleden) was het dus 36 weken, waarvan minimaal 10 weken bevallingsverlof. En had je alleen 'voordeel' als je 6 weken voor de ud stopte en dan twee weken te laat beviel.
Of ik heb me helemaal vergist, maar zo stond het dus in dat foldertje dat ik kreeg
Ik heb daar heel veel over gegoogeld en heel veel zwangere hebben er last van, zelfs hele nachten wakker... Geen tips gevonden, schijnt een zw.kwaaltje te zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2014 07:39 schreef Dyre het volgende:
Ik houd me even uit de zwangerschapsverlofpraat... Ik heb die van mij geregeld en ik vind het wel prima zoBovendien is het veel te vroeg
Ik slaap echt belabberd de laatste tijd... Komt dat door de hormonen?
Ik droom echt 16 dingen per nacht en word constant wakker, echt niet fijn. Ik ben al zo moe, en dan ga ik om 9 uur naar bed, maar zo rust ik nog niet uit.
Mijn verlof start op 31 augustusquote:Op dinsdag 15 april 2014 06:58 schreef Adnap het volgende:
[..]
"Plop"
ff inbreken voor collega die zich afvraagt of je niet nog meer kunt krijgen. Wij komen op 6 weken voor je bevalt op ( de dag voor de zomervakantie) dan 6 weken vakantie waar je er 3 nog terugkrijgt van en dan nog 13 erna. (dus die drie erbij geteld
(en ja we zijn al op school : examens)
Duikt weer onder
Ik vind die wel leuk. Beter dan deze....quote:Op dinsdag 15 april 2014 08:33 schreef Brighteyes het volgende:
Over shirtjes met print gesproken, ik kwam net deze tegen op Facebook:
[ afbeelding ]
Die kan ik ook nog wel waarderen voor een echt nerd-koppel.
Hahaha je kunt het ook overdrijven uiteraard.quote:Op dinsdag 15 april 2014 09:11 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn nichtjes hadden naamshirtjes in alle maten tussen 50 en 104 ofzo. Mij lijkt dat je het na een paar weken toch wel kunt onthouden
Hier precies zoquote:Op dinsdag 15 april 2014 09:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hahaha je kunt het ook overdrijven uiteraard.
Wolf had als eerste setje kleding een naamshirtje aan,zo lief!
En hij kreeg destijds een shirtje met "Born in 2009" die ik bewaard heb. Die zou ik zelf denk ik niet gekocht hebben maar voor de bewaardoos wel weer leuk.
Ik type ook met 2 vingers, maar wel bijna blind en heul snel. kan gewoon niks met mijn andere vingersquote:Op dinsdag 15 april 2014 08:38 schreef Brighteyes het volgende:
Zo zou het nog leuker zijn idd ja.
En ja, sneltoetsen zijn niet bij iedereen ingeburgerd idd. Heel vreemd is dat. Maar zo ben ik ook nog steeds verbaasd over 1-2 vinger typers van onze generatie.
Dat zullen wrsch mensen zijn die nog nooit hele avonden op msn/irc/chat oid hebben doorgebracht gok ik.
pppffffrrtquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:15 schreef Tante_Soesa het volgende:
Fijn bericht Spees, dat je suikerpeilweer op orde was.
Wat gaat het mega hard he, ik heb al over 3 (3!) weken de SEO. Vandaag ben ik precies 17 weken.
Oh, en nog dank iedereen voor jullie leuke reacties op onze dame-met-de-lange-dunne-benen. Ze weegt pas 158 gram, onvoorstelbaar dat je dan al zoveel details kunt zien!
En die collega hebben we denk ik idd allemaalmijn manager zat eens ontzettend te vloeken en moeilijk te doen achter haar pc, toen ik na een minuut of 10 vroeg wat er was zei ze dat het hele scherm ineens vastliep en dat ze nergens op kon klikken. Ik ging even bij haar kijken en zag al binnen 10 sec dat ze in een screenshot probeerde te werken...
Dat laatste vond ik echt, bij mijn eerste zwangerschap. Dat 'kriebeltje' voelde ik al vroeg maar ik kreeg het pas bevestigd toen ik 4 weken later tijdens een echo het kindje zag bewegen en tegelijk dat 'kriebeltje' voelde (was toen al wel sterker dan eerst natuurlijk)quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb trouwens wel soms al het idee dat ik "iets" voel daarbinnen. Absoluut geen trappen ofzo, maar ik meen te voelen dat het niet compleet statisch is, dat er iets beweegt en leeft, heel dof en ver weg.
"Ze zeggen" dat je dat achteraf pas herkent als je het overduidelijk voelt bewegen, dus ik ben benieuwd of het klopt!
Nee, die had ik niet. Laatst was ik met Coco die hem mee had genomen (was toen 13weken) maar kon hem toen niet vinden, was nog wat vroeg ook denk ik. Ik had het wel leuk gevonden als het een keertje gelukt was, maar verder is dat niets voor mijquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:30 schreef BlueEyes het volgende:
En Spees fijn dat je suiker goed is entje luisteren is gewoon heerlijk. Had jij bij je vorige zwangerschap ook een angelsound of was het bij jou dat het niet lukte met vinden?
En dan na 2 happen ben je er klaar meequote:Op dinsdag 15 april 2014 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
zelfs hotelcake klinkt aantrekkelijk
Ik fiets in de pauze wel ff langs de hema ofzo
gek is dat hè? ik vraag me ook steeds af of ik nou iets voel bewegen of dat ik wil dat er iets beweegtquote:Op dinsdag 15 april 2014 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb trouwens wel soms al het idee dat ik "iets" voel daarbinnen. Absoluut geen trappen ofzo, maar ik meen te voelen dat het niet compleet statisch is, dat er iets beweegt en leeft, heel dof en ver weg.
"Ze zeggen" dat je dat achteraf pas herkent als je het overduidelijk voelt bewegen, dus ik ben benieuwd of het klopt!
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
Precies, ontkenning UIT
wat voor taart heb je, fazz?
(ik heb taartcraving)
Dat. Hmmmmm chocola. 1 hap. Bleurgh.quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:43 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
En dan na 2 happen ben je er klaar mee
Heb al paar keer (lees vaak) in de super gehad dat ik iets zag en dat moest en zou hebben want willik willik willik.
Thuisgekomen na een paar happen kon ik het doorschuiven naar vriend of kliko.
Dan doe ik niksquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
waarom heb je niks aan vrije ochtenden dan?
Naja, dan kun je wel je broodnodige rust pakken toch?quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Dan doe ik niksligt aan mij hoor, maar dat verzandt al snel in te lang uitslapen en me vervolgens vervelen tot ik ga werken...
Met een vrije middag kan ik nog eens bij mijn moeder langsgaan, of langer op school blijven om na te kijken ofzo, met een vrije ochtend doe ik dat gewoon minder snel (en op visite gaan heeft geen zin, is te ver rijden).
Edit: als ik vroeger naar school ga dan nodig om dan werk te doen, dan voelt de werkdag als super lang, als ik langer blijf hangen dan voelt het alsnog als een vrije middagDe vervallen uren zijn ook iets waar ik eerder dit jaar al extra voor gewerkt heb omze te compenseren, dus het is echt eerlijk verdiende vrije tijd.
Naja, het is maar een paar maanden.
0,4 %quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Even een stomme vraag. Als je tien weken zwanger bent en al twee goede echo's hebt gehad, hoe groot is dan nog de kans dat je de twaalf weken niet gaat halen, zeg maar?.
Onze spulletjes willen we tweedehands gaan kopen, maar dan is het wel fijn als we een beetje gericht kunnen zoeken!quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
Krijgertje, dat kan ze helemaal niks schelen zolang ze maar geld aan je kunnen verdienenwaar ga je naar kijken?
Wie ik? Nee joh! Een holterkastje is een kastje die de hartslag meet, omdat mn man last heeft van hartkloppingen willen ze een 24 uurs registratie doen, Ze vermoeden een onschuldige extra slag, maar omdat er hartproblemen in zijn fam zit, nemen ze geen risico.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:23 schreef BlueEyes het volgende:
Knal je me nu af als ik zeg dat ik niet weet waar je het over hebt zonder eerst te googlen?
De kruidvat babysokjes van Bambino schijnen het beste en minst uitgaande sokjes te zijnquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:24 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
Onze spulletjes willen we tweedehands gaan kopen, maar dan is het wel fijn als we een beetje gericht kunnen zoeken!dus even checken of we allebei een beetje hetzelfde willen, haha! En als ik dan met een stapeltje babysokjes thuiskom is 't mooi meegenomen!
Bedoelde Kwak, als ik een holter niet zou kennen dan mag ik uit het BIG-register geschrapt wordenquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wie ik? Nee joh! Een holterkastje is een kastje die de hartslag meet, omdat mn man last heeft van hartkloppingen willen ze een 24 uurs registratie doen, Ze vermoeden een onschuldige extra slag, maar omdat er hartproblemen in zijn fam zit, nemen ze geen risico.
quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:26 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
De kruidvat babysokjes van Bambino schijnen het beste en minst uitgaande sokjes te zijn
Wat is er gebeurd met de "hell yeah ik ga genieten modus" van gisteren?quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Even een stomme vraag. Als je tien weken zwanger bent en al twee goede echo's hebt gehad, hoe groot is dan nog de kans dat je de twaalf weken niet gaat halen, zeg maar?.
Oh dan zit ik wel goed met alle Noppies en Bambino sokken die ik steeds krijg.quote:Op dinsdag 15 april 2014 11:27 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]Helemaal mee eens! Of de sokjes van Noppies maar die zijn wel vrij duur.
Ooh ja jij hebt een medische achtergrond! Sorryquote:Op dinsdag 15 april 2014 11:27 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Bedoelde Kwak, als ik een holter niet zou kennen dan mag ik uit het BIG-register geschrapt worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |