Gelukkig wel ja!! Alleen was ie de dag van te voren al behoorlijk aan het hoesten. Vannacht constant wakker en spugen door de slijm, arm mannetjequote:Op maandag 14 april 2014 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo vrolijk!
Is alles goed gegaan met je zoon trouwens?
pfiew! Het lijkt me wel een heel apart gezicht en gevpel. En ik kan er niet op wachten!!!! Zo nieuwsgierig!quote:Op maandag 14 april 2014 11:45 schreef Burdie het volgende:
Dat koppie tussen je benen is gelukkig maar even, DND
YW!quote:Op maandag 14 april 2014 13:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt voor het aanpassen van mijn datum in de OP, SQ!
Ik weet niet meer wie het vroeg in het vorige topic, of ik nu dan kan gaan genieten, maar oh man, full blown!.
quote:Op maandag 14 april 2014 13:59 schreef Sicilia het volgende:
Kloppend hartje gezien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En een dagje erbij waarschijnlijk!
Hoeraquote:Op maandag 14 april 2014 13:59 schreef Sicilia het volgende:
Kloppend hartje gezien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En een dagje erbij waarschijnlijk!
Ja heel erg! In elk geval als je niet van Woezel en Pip of andere figuurtjes houdt.quote:Op maandag 14 april 2014 07:35 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Vinden jullie het ook zo moeilijk om leuke boxkleden te vinden? Ik denk dat ik maar zelf ga proberen boxkleden te maken.
gaaf! Goede tip! Mijn man en ik zijn ook helemaal niet van de woesel en pip dingen, of die andere overdreven blije dingen. Dus zoeken wel zelf een leuk stofje uit.quote:Op maandag 14 april 2014 14:40 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Ja heel erg! In elk geval als je niet van Woezel en Pip of andere figuurtjes houdt.
Maar heb hier een leuke tutorial gevonden: http://creadientje.wordpr(...)speelkleed-tutorial/ . Je kunt het zo moeilijk maken als je zelf wil.
En hoera voor hartjes en voetjes!
gisteren op een rommelmarkt geweest en daar was alles woezel en pip. Of andere hele foute dingetjes.quote:Op maandag 14 april 2014 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik kijk even snel bij boxkleden bij elke willekeurige babyzooiwinkel maar ik zie er weinig woezel en pip achtige dingen eigenlijk. Of mis ik iets?
nee, met die beesten heb ik inderdaad ook niet zo veel. Van WTP heb ik zelfs een licht traumaquote:Op maandag 14 april 2014 14:48 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik kijk alleen online, SQ. En ik bedoel van die figuurtjes in het algemeen. Nijntje, Winnie de Pooh en zo wil ik ook liever niet. Dus dan maar zelf maken
Gefeliciteerd DaD!quote:Op maandag 14 april 2014 13:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt voor het aanpassen van mijn datum in de OP, SQ!
Ik weet niet meer wie het vroeg in het vorige topic, of ik nu dan kan gaan genieten, maar oh man, full blown!.
Wij hebben een hele collectie aan spenen gekregen. Vind ik ook een beetje een apart cadeau. Je weet überhaupt niet eens of het kind een speen krijgt en wat voor een dan fijn isquote:Op maandag 14 april 2014 14:53 schreef BlueEyes het volgende:
Sicilia jeeej! Fijn!
Ik heb al een heel arsenaal aan W&P beesten/rammelaars en dingen gekregen.
En laat ik nou net iets niet leuk vinden...![]()
Ik vrees de kraamperiode dat mensen nogmeer van die meuk aandragen.
Ik ben daar ook wel een beetje bang voor ja.quote:Op maandag 14 april 2014 14:53 schreef BlueEyes het volgende:
Sicilia jeeej! Fijn!
Ik heb al een heel arsenaal aan W&P beesten/rammelaars en dingen gekregen.
En laat ik nou net iets niet leuk vinden...![]()
Ik vrees de kraamperiode dat mensen nogmeer van die meuk aandragen.
Spenen?quote:Op maandag 14 april 2014 15:00 schreef Dot. het volgende:
[..]
Wij hebben een hele collectie aan spenen gekregen. Vind ik ook een beetje een apart cadeau. Je weet überhaupt niet eens of het kind een speen krijgt en wat voor een dan fijn is
Gelukkig hebben we bij de meesten wel duidelijk kunnen maken dat we niet houden van teksten op kleertjes, dus die hebben we ook vrij weinig gekregen. Op een I love papa en Mama's kanjer-setje na
voor alle goede echo's!
Het is nog te weinig om er iets van te proevenquote:Op maandag 14 april 2014 14:42 schreef Burdie het volgende:
Sicilia gefeliciteerd
[..]
En, al geproefd?
Wacht maar na een goeie warme douchequote:Op maandag 14 april 2014 15:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het is nog te weinig om er iets van te proevenBen wel benieuwd of dat spul te zuipen is
Dat verkoop je dan gewoon weer doorquote:Op maandag 14 april 2014 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben daar ook wel een beetje bang voor ja.Ik ken mensen in mijn nabije omgeving die zèlf disneyfiguren op kleding dragen, zullen die dan WTP op een shirtje ook hartstikke leuk vinden?
En het is zo'n moreel dilemma ook. Ik ben er echt heel allergisch voor, maar je moet ook dankbaar zijn met wat je krijgt. En dus mag je niet zeggen dat je bepaalde dingen liever nièt krijgt, maar ik weet dat de smaak van half Nederland heel anders is dan die van mij.
Dus pak je het aan en bedankt je vriendelijk, maar krijg je dan niet ontzettend veel spul dat je nooit gaat gebruiken?ik vind dat ook weer zo zonde
Dat doet me opeens denken aan een nijntje lamp die ik vorige week op tv gezien heb:quote:Op maandag 14 april 2014 15:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik hou echt van nijntje en woezel en pip voor de mini's!![]()
Ik heb ontdekt dat de disney boekenclub nog steeds bestaat, wij gaan uk dus lid maken na dr geboorte!
Die vind ik wèl baas. Nijntje trek ik nog redelijkquote:Op maandag 14 april 2014 15:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat doet me opeens denken aan een nijntje lamp die ik vorige week op tv gezien heb:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 april 2014 15:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat doet me opeens denken aan een nijntje lamp die ik vorige week op tv gezien heb:
[ afbeelding ]
Nee, maar wel spenen met een grote Winnie the Pooh eropquote:Op maandag 14 april 2014 15:05 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Spenen?
Zijn dat dan van die I love mama/papa spenen?
Vreemd inderdaad.
Ik kan nu wel heul dapper zeggen dat alles wat ik krijg en niet leuk vind dan om een ruilbonnetje ga vragen.
Maar als puntje bij paaltje komt lukt me dat straks vast niet.
Men probeert in beste eer en geweten iets voor je te kopen en de goedbedoeldheid ervan.
Vandaar dat ik een week geleden ook weer glimlachend een grote Woezel heb aangenomen en oh en ah heb gezegd
Edit; idd wat jij ook zegt Sq
Dikkie dik is ook een baas.quote:Op maandag 14 april 2014 15:11 schreef BlueEyes het volgende:
Het enige dat ik écht leuk vind is Dikkie Dik, dat is terug te vinden in de kinderkamer.
Maar ga daar geen hele set van verzorgingsspullen en accessoires voor kopen.
Ik heb een Bambi t-shirtquote:Op maandag 14 april 2014 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben daar ook wel een beetje bang voor ja.Ik ken mensen in mijn nabije omgeving die zèlf disneyfiguren op kleding dragen, zullen die dan WTP op een shirtje ook hartstikke leuk vinden?
En het is zo'n moreel dilemma ook. Ik ben er echt heel allergisch voor, maar je moet ook dankbaar zijn met wat je krijgt. En dus mag je niet zeggen dat je bepaalde dingen liever nièt krijgt, maar ik weet dat de smaak van half Nederland heel anders is dan die van mij.
Dus pak je het aan en bedankt je vriendelijk, maar krijg je dan niet ontzettend veel spul dat je nooit gaat gebruiken?ik vind dat ook weer zo zonde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen disneyprint shirts maar wel een spiderman slaapshirt
Ik heb vd week bij hema zulke toffe laarzen gezien maar vond t nog overdreven...S. 2014
J. 2016
Die hebben wij en hij is zooooo leukquote:Op maandag 14 april 2014 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga denk ik hiervoor tzt
[ afbeelding ]
kleurtjes
Mierzoet!quote:Op maandag 14 april 2014 15:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het is nog te weinig om er iets van te proevenBen wel benieuwd of dat spul te zuipen is
Haha, okquote:Op maandag 14 april 2014 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
Oh maar je bent echt niet de enige die WTP leuk vindt Kwak!
Misschien kunnen we een ruilactie opzetten! Mag jij mijn gekregen WTP zooi hebben, kies ik bij jou wat leuks uit
*valt in katzwijm* waar woon je, ben er toe in staat..quote:Op maandag 14 april 2014 15:23 schreef Skittles het volgende:
Die Winner Taco's liggen hier al bij de plaatselijke snackbarKom maar langs!
ik had er vast niet zo'n aversie tegen gehad als ik niet bij die babyzaak gewerkt had denk ikquote:Op maandag 14 april 2014 15:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Haha, ok![]()
Ik las WTP als een van mijn eerste eigen Engelse boekjes, goede herinneringen aan. De tekenfilms vind ik stom.
Ik wil een Superted pakje. en iets van bananen in pyjama's, maar dat is er vast niet...
daar zijn toch juist die rommelmarkten voor!quote:Op maandag 14 april 2014 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat was wel een ruime tien jaar geleden, dat moet ik er wel bij zeggen. Ik moet zeggen dat het aanbod er in die tijd ènorm op vooruit is gegaan.quote:Op maandag 14 april 2014 15:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Winnie the pooh zal een gevalletje love it or hate it zijn dus? Ik vind het echt vreselijk en ik hoor alleen maar om me heen dat dat ongeveer het lelijkst is wat je aan babyspul kunt krijgen. Maar 3 complete sets per dag verkopen? iets doen ze goed.
quote:Op maandag 14 april 2014 15:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
*valt in katzwijm* waar woon je, ben er toe in staat..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien ligt het er ook al bij de tankstations!
Da's toch kei lollig!quote:Op maandag 14 april 2014 15:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik hoop ontzettend dat we de printjes en afbeeldingen buiten de deur kunnen houden.
quote:Op maandag 14 april 2014 15:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nijntjelamp:Ik kocht als eerste een paar regenlaarsjes toen ik wist dat ik een jongetje kreeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen disneyprint shirts maar wel een spiderman slaapshirt
Ik heb vd week bij hema zulke toffe laarzen gezien maar vond t nog overdreven...
Ze hebben ze geen van beide aangehad want te klein toen ze eenmaal liepen.
(Hier geshowed tijdens de zwangerschap van Oscar. Met dank aan bellelena)
quote:Op maandag 14 april 2014 15:31 schreef Skittles het volgende:
[..]Twee uur rijden is misschien wat overdrevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien ligt het er ook al bij de tankstations!maar thanks
Kwak
quote:Op maandag 14 april 2014 15:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik kocht als eerste een paar regenlaarsjes toen ik wist dat ik een jongetje kreeg.
[ afbeelding ]
Doen we deze er voor mijn vriend bij!quote:Op maandag 14 april 2014 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's toch kei lollig!
[ afbeelding ]
Doe je er voor jezelf nog een kekke buikband bij joh!
[ afbeelding ]
edit, deze is nòg beter
[ afbeelding ]
Ja of je hebt allemaal vrienden met goede smaak cq mensen die jouw smaak goed weten in te schattenquote:Op maandag 14 april 2014 15:38 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik kreeg trouwens niet héél veel kleding als kraamcadeau, denk misschien 8-10 kleertjes? Verder vooral speelgoed en nuttige dingetjes. Maar op één ding na (denk aan witte, Monstersincpluizige, meisjesachtige mantel in maat hartje zomer) ook niks gekregen wat echt lelijk was of met teksten enzo. Misschien goed ingeschat of mensen vinden dat riskant om te geven en kopen liever veilig hema of h&m ?
ik zie het mijn man nog best doen. Het kint verkeerd om in de romper stekenquote:Op maandag 14 april 2014 15:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Doen we deze er voor mijn vriend bij!
[ afbeelding ]
Spock, gefeliciteerd met jullie zoon!
Dit is echt liefdequote:Op maandag 14 april 2014 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's toch kei lollig!
[ afbeelding ]
Doe je er voor jezelf nog een kekke buikband bij joh!
[ afbeelding ]
edit, deze is nòg beter
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 april 2014 15:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Doen we deze er voor mijn vriend bij!
[ afbeelding ]
Spock, gefeliciteerd met jullie zoon!
quote:Op maandag 14 april 2014 15:35 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd Spockjuh!
[..]
Ik kocht als eerste een paar regenlaarsjes toen ik wist dat ik een jongetje kreeg.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |