Het lijkt me heel erg leuk. Ik wil al sinds twee jaar graag komen, maar probleem is dat ik nu in Engeland studeer en in mei/juni examens heb. Het ligt aan mijn examens; als ze allemaal in juni of eind mei zijn, dan kom ik.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:35 schreef Greys het volgende:
Iemand hier toevallig nog zin om 6 mei op groot scherm in een gezellig kroegje aan de rand van Rotterdam te komen kijken? Gil dan even! Wees welkom
Hopelijk weer via de streamquote:Op woensdag 16 april 2014 22:32 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat we de repetitie zien en denken "WAT DE NEUK... wat nou nadenken over de staging, jullie staan gewoon weer statisch te mompelen met je ogen dicht en daar nog een hoed voor..."
DM me maar als je meer weet en je wilt komen!quote:Op donderdag 17 april 2014 01:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het lijkt me heel erg leuk. Ik wil al sinds twee jaar graag komen, maar probleem is dat ik nu in Engeland studeer en in mei/juni examens heb. Het ligt aan mijn examens; als ze allemaal in juni of eind mei zijn, dan kom ik.
quote:Op donderdag 17 april 2014 13:35 schreef aarontje112 het volgende:
We gaan gewoon naar de finale hoor jongens. We kunnen wel blijven zeuren maar dit is het liedje en hier moeten we het mee doen, dus ga er dan ook achter staan.
![]()
![]()
Ja, leuk dat steken van de loftrompet omdat het Nederlands is, maar als iets gewoon niet zo goed is, dan is het gewoon niet zo goed.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:35 schreef aarontje112 het volgende:
We gaan gewoon naar de finale hoor jongens. We kunnen wel blijven zeuren maar dit is het liedje en hier moeten we het mee doen, dus ga er dan ook achter staan.
![]()
![]()
Ik steek helemaal niet de loftrompet omdat het Nederlands is, ik steek de loftrompet omdat ik het een kwalitatieve inzending vind waar we oprecht trots op mogen zijn. Ik was ook niet tevreden met de Toppers, 3JS en Siemeke maar dat vond ik dan ook geen kwaliteit. Bovendien is een songfestivalliedje toch nooit helemaal goed, zelfs met Anouk vorig jaar waren er negatievelingen.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, leuk dat steken van de loftrompet omdat het Nederlands is, maar als iets gewoon niet zo goed is, dan is het gewoon niet zo goed.
Een drol wordt geen mooiere drol omdat je er een Nederlands vlaggetje in steekt.
Dit is het liedje, hier moeten we het mee doen, maar ik heb deze keer die magische knop niet die ik om kan zetten zodat ik ook HIER weer in ga gelovenquote:Op donderdag 17 april 2014 13:35 schreef aarontje112 het volgende:
![]()
![]()
Ditquote:Op donderdag 17 april 2014 13:35 schreef aarontje112 het volgende:
![]()
![]()
ok duidelijk, ik vind de laatste tijd musicals ook niet meer echt mijn ding, maar ik ben wel benieuwd naar The Jerseyboys. muziek is leuk..quote:Op donderdag 17 april 2014 00:51 schreef Greys het volgende:
Ik vind die musicaljongens sowieso niets voor een Eurovisie
Verder niets mis mee, met musicals, ik vind het enig zelfs, maar er is een reden dat musicaltypes er ook bij talentenjachten als The Voice enzo er al snel uit liggen. Het is te gemaakt voor 'gewone' live muziek. Vind ik..
Als het gaat om de kans op kwalificatie is Nederland op Betfair nu 10e. We zullen maar hopen dat ze exact gelijk hebbenquote:
Jep, vanavond wordt de gouden plaat uitgereikt tijdens Opium of zo.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:45 schreef ato het volgende:
hebben zij goud gekregen hoorde ik?
Ik merk wel dat zij steeds meer waardering voor hun nummer krijgen.
Is ook mijn favo aller tijdenquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:08 schreef Frankcofrank het volgende:
dat liedje van duitsland in 2006 is het mooiste liedje esf lied ooit gemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oef, het wordt weer nagelbijten dusquote:Op zaterdag 19 april 2014 18:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als het gaat om de kans op kwalificatie is Nederland op Betfair nu 10e. We zullen maar hopen dat ze exact gelijk hebben
Dat zijn de Ilse- en Waylonfans die dat hebben gedownload enzo ben ik bang, gewoon de Nederlanders. Daar hebben we op het Eurovisie zelf niets aanquote:Op zaterdag 19 april 2014 18:45 schreef ato het volgende:
hebben zij goud gekregen hoorde ik?
Ik merk wel dat zij steeds meer waardering voor hun nummer krijgen.
Dat is nu dus.quote:Zaterdag 19 april staat Opium geheel in het teken van het Eurovisie Songfestival! Met als speciale gasten The Common Linnets en Jan Smit. 22:35 uur op Nederland 2.
Hij zegt in elk geval wel dat hij het lied niet geschikt vindt.quote:
wij vinden Jan Smit ongeschiktquote:Op zaterdag 19 april 2014 22:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij zegt in elk geval wel dat hij het lied niet geschikt vindt.
Zit daar een beetje zelfgenoegzaam op die bank te verkondigen dat hij een lied met meer 'bombarie' zou brengen en dat hij de tekst van Ein bisschen Frieden geniaal vindt. Daar word ik nou droevig van.quote:Op zaterdag 19 april 2014 22:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij zegt in elk geval wel dat hij het lied niet geschikt vindt.
Dat kan tochquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:45 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Zit daar een beetje zelfgenoegzaam op die bank te verkondigen dat hij een lied met meer 'bombarie' zou brengen en dat hij de tekst van Ein bisschen Frieden geniaal vindt. Daar word ik nou droevig van.
Ja, alles kan. Mag hij ook vooral vinden.. Maar ik vind het triest dat hij überhaupt meent dat hij wel geschikt is terwijl 90% van zijn liedjes (meer bombarie of niet) absoluut niks zouden doen op een songfestival, tenzij we ineens 25 jaar teruggaan in de tijd of wanneer het ESF de komende jaren zou veranderen in een soort schlagerfestival.quote:
Jan Smit zou ook geschikt zijn, ALS HIJ HET GOEDE NUMMER HEEFTquote:Op zondag 20 april 2014 15:44 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Ja, alles kan. Mag hij ook vooral vinden.. Maar ik vind het triest dat hij überhaupt meent dat hij wel geschikt is terwijl 90% van zijn liedjes (meer bombarie of niet) absoluut niks zouden doen op een songfestival, tenzij we ineens 25 jaar teruggaan in de tijd of wanneer het ESF de komende jaren zou veranderen in een soort schlagerfestival.
Geloof het of niet, maar zelfs Frans komt wel aardig zijn waffel uitquote:
En als het 'flut'nummer de finale haalt en in de top 10 eindigt hebben we er zeker wél wat aan, opnieuw een mooi resultaat na Anouk!quote:Op zondag 20 april 2014 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Jan Smit zou ook geschikt zijn, ALS HIJ HET GOEDE NUMMER HEEFT
Als je lied uitstekend is, maakt het in feite niet zo héél veel uit wie het zingt... zolang diegene een beetje live toon kan houden (en dat kan zélfs Jan Smit).
De fout die Nederland soms/vaak maakt is denken dat het allemaal wel goed komt als je een enorm goede bekende populaire zanger neerzet. Zo zie je dit jaar, met Ilse en Waylon is niets mis als artiest, integendeel zelfs, maar zolang het nummer flut is heb je daar dus geen zak aan
Dat was ook niet helemaal goed verwoord, sorry.quote:Op zondag 20 april 2014 18:36 schreef grazz het volgende:
[..]
En als het 'flut'nummer de finale haalt en in de top 10 eindigt hebben we er zeker wél wat aan, opnieuw een mooi resultaat na Anouk!
Wel mee eens hoor en daar kan ik me ook wel aan storen. " Kies een goede artiest en alles komt goed of we halen de finale niet en dan is het opnieuw Oost-Europa bla bla. "quote:Op zondag 20 april 2014 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was ook niet helemaal goed verwoord, sorry.
Ik bedoel dat als Ilse en Waylon een flutnummer hebben, je er geen zak aan hebt dat het zulke goede artiesten zijn.
Het nummer van dit jaar is niet perse een flutnummer, want op zich vind ik het een fijn liedje, alleen denk ik dat ze (veel) beter hadden kunnen maken/kiezen voor het ESF.
Maar dat was op zich niet het punt van mijn post![]()
Jan Smit of een totaal onbekende zanger zou meer kans hebben met een killer song dan Ilse en Waylon de topartiesten met een eh... niet écht killer song.
Nederland denkt vaak dat ze er al zijn met een goede artiest.
Kies nou voortaan eerst eens het nummer en zoek er dan een zanger(es) bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |