quote:Op maandag 14 april 2014 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
PEC Zwolle zou zomaar eens kunnen winnen.
Ajacied422 is het hiermee eens.quote:Op maandag 14 april 2014 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
PEC Zwolle zou zomaar eens kunnen winnen.
Nee, voetballende ploeg dus 1-5 voor Ajax.quote:Op maandag 14 april 2014 08:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[Stijn] Ajax gaat eraf met 5-0 [/Stijn]
Dat is wel echt een van de meest trieste Feyenoord-dingen die ik heb gehoord. En dat zijn er nogal wat.quote:Op maandag 14 april 2014 08:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoop dat pec wint, aan de andere kant is het ook wel leuk om weer eens te mogen spelen voor de Willem van Hanegem-schaal.
Ja, want dat doet Ajax al 4 seizoenen lang, enorm veel scoren, vooral tegen "de kleintjes".quote:
Sorry hoor, maar dit vind ik een beetje arrogant.quote:Op maandag 14 april 2014 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want dat doet Ajax al 4 seizoenen lang, enorm veel scoren, vooral tegen "de kleintjes".
Ik denk 15-0 voor Ajax, minstens
Ik ben nog mild, Ajax scoort echt zo makkelijk, zo kinderlijk eenvoudig, kijk naar de monsterscores van de afgelopen 4 jaar man,quote:Op maandag 14 april 2014 09:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit vind ik een beetje arrogant.
Typisch weer.
Nou dan heb jij een ander Ajax gezien dan ik dit seizoen.quote:Op maandag 14 april 2014 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben nog mild, Ajax scoort echt zo makkelijk, zo kinderlijk eenvoudig, kijk naar de monsterscores van de afgelopen 4 jaar man,
Echt, als het geen dubbele cijfers wordt vind ik het geen eens waard om die beker mee te nemen.
Toch lastig he, sarcasme herkennen?quote:Op maandag 14 april 2014 09:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou dan heb jij een ander Ajax gezien dan ik dit seizoen.![]()
Haha je trapte er in.quote:Op maandag 14 april 2014 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch lastig he, sarcasme herkennen?.
Jij bent degene die het niet herkent.quote:Op maandag 14 april 2014 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch lastig he, sarcasme herkennen?.
Jij zult er wel verstand van hebbenquote:Op maandag 14 april 2014 09:30 schreef HeatWave het volgende:
Echt, als het geen dubbele cijfers wordt vind ik het geen eens waard om die beker mee te nemen.
Ik mag niet hopen dat pec wint?quote:Op maandag 14 april 2014 08:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel echt een van de meest trieste Feyenoord-dingen die ik heb gehoord. En dat zijn er nogal wat.
Nee hij heeft het erover dat je Johan Cruijf vervangt door een nobuddy zoals Willen van Hanegem, die moet bedelen (wat een clubicoon ben je danquote:Op maandag 14 april 2014 09:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik mag niet hopen dat pec wint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |