Watte ?quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 00:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
De Jumbo hier heeft het in ieder geval wel. Van Mascotte volgens mij.
Er zitten hier twee jumbo's in de stad, zal ze ff checken. Iemand idee of er erg veel verschil zit tussen Mascotte en Smoking Black?quote:Op maandag 14 april 2014 00:17 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Jumbo N'gein verkocht het niet maar Jumbo Houten weer wel.
beterquote:Op maandag 14 april 2014 00:20 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Heb er trouwens 1tje gevondenHele huis is nu een teringbende. maar kan eerst nog een jonko roken alvorens ik de emmer erbij ga pakken
waterpijpquote:
Geen idee, heb altijd Blue Smoking, heb wel het idee dat Mascotte iets sneller brandt.quote:Op maandag 14 april 2014 00:21 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
Er zitten hier twee jumbo's in de stad, zal ze ff checken. Iemand idee of er erg veel verschil zit tussen Mascotte en Smoking Black?
Jij begrijpt het gevoelquote:Op maandag 14 april 2014 00:21 schreef deadprez het volgende:
hele huis over hoop halen en dan helemaal gelukkig zijn als je een of ander helemaal verneukt, verkreukelt vloeitje vindt
Volgens mij zijn die van Mascotte sowieso een heel stuk breder, meer zoals Smoking Blue.quote:Op maandag 14 april 2014 00:21 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
Er zitten hier twee jumbo's in de stad, zal ze ff checken. Iemand idee of er erg veel verschil zit tussen Mascotte en Smoking Black?
Klopt.quote:Op maandag 14 april 2014 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die van Mascotte sowieso een heel stuk breder, meer zoals Smoking Blue.
Dat is niet zo'n groot probleem, ik draai binnenstebuiten en het overtollige papier scheur ik eraf.quote:Op maandag 14 april 2014 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die van Mascotte sowieso een heel stuk breder, meer zoals Smoking Blue.
Och, kende die benaming nog nietquote:
Dat kan ik niet fatsoenlijk.quote:Op maandag 14 april 2014 00:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n groot probleem, ik draai binnenstebuiten en het overtollige papier scheur ik eraf.
Ik blow al echt heel lang, maar binnenstebuiten draaien kan ik nog steeds nietquote:Op maandag 14 april 2014 00:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n groot probleem, ik draai binnenstebuiten en het overtollige papier scheur ik eraf.
Zal er eens op letten, is me niet echt opgevallen eigenlijk.quote:Op maandag 14 april 2014 00:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Al die Amerikaanse collegegasten in films enzo noemen het zo.
quote:
Het duurde bij mij ook best lang voordat ik het in de vingers had, vind het nu echter makkelijker dan gewoon draaien. Veel vloei rookt niet lekker, daar moet je zo min mogelijk van hebben.quote:Op maandag 14 april 2014 00:24 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik blow al echt heel lang, maar binnenstebuiten draaien kan ik nog steeds niet
Typisch wel.quote:Op maandag 14 april 2014 00:25 schreef Paardlants het volgende:
Trouwens wel grappig dat elke keer als het over wiet gaat dat dezelfde users reageren
allemaal vieze junkiesquote:Op maandag 14 april 2014 00:25 schreef Paardlants het volgende:
Trouwens wel grappig dat elke keer als het over wiet gaat dat dezelfde users reageren
insiquote:Op maandag 14 april 2014 00:24 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik blow al echt heel lang, maar binnenstebuiten draaien kan ik nog steeds niet
Het is inderdaad veel lekkerder. Ik ga het maar weer eens oefenen.quote:Op maandag 14 april 2014 00:27 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
Het duurde bij mij ook best lang voordat ik het in de vingers had, vind het nu echter makkelijker dan gewoon draaien. Veel vloei rookt niet lekker, daar moet je zo min mogelijk van hebben.
Niets mis met een joint op zijn tijd.quote:Op maandag 14 april 2014 00:25 schreef Paardlants het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens, maar ik draai daarom ook dikke joints, niet van die dunnen met overtollig vloeiquote:Op maandag 14 april 2014 00:27 schreef bondage het volgende:
Veel vloei rookt niet lekker, daar moet je zo min mogelijk van hebben.
Sowieso niks mis meequote:Op maandag 14 april 2014 00:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Niets mis met een joint op zijn tijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |