Watte ?quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 00:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
De Jumbo hier heeft het in ieder geval wel. Van Mascotte volgens mij.
Er zitten hier twee jumbo's in de stad, zal ze ff checken. Iemand idee of er erg veel verschil zit tussen Mascotte en Smoking Black?quote:Op maandag 14 april 2014 00:17 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Jumbo N'gein verkocht het niet maar Jumbo Houten weer wel.
beterquote:Op maandag 14 april 2014 00:20 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Heb er trouwens 1tje gevondenHele huis is nu een teringbende. maar kan eerst nog een jonko roken alvorens ik de emmer erbij ga pakken
waterpijpquote:
Geen idee, heb altijd Blue Smoking, heb wel het idee dat Mascotte iets sneller brandt.quote:Op maandag 14 april 2014 00:21 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
Er zitten hier twee jumbo's in de stad, zal ze ff checken. Iemand idee of er erg veel verschil zit tussen Mascotte en Smoking Black?
Jij begrijpt het gevoelquote:Op maandag 14 april 2014 00:21 schreef deadprez het volgende:
hele huis over hoop halen en dan helemaal gelukkig zijn als je een of ander helemaal verneukt, verkreukelt vloeitje vindt
Volgens mij zijn die van Mascotte sowieso een heel stuk breder, meer zoals Smoking Blue.quote:Op maandag 14 april 2014 00:21 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
Er zitten hier twee jumbo's in de stad, zal ze ff checken. Iemand idee of er erg veel verschil zit tussen Mascotte en Smoking Black?
Klopt.quote:Op maandag 14 april 2014 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die van Mascotte sowieso een heel stuk breder, meer zoals Smoking Blue.
Dat is niet zo'n groot probleem, ik draai binnenstebuiten en het overtollige papier scheur ik eraf.quote:Op maandag 14 april 2014 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die van Mascotte sowieso een heel stuk breder, meer zoals Smoking Blue.
Och, kende die benaming nog nietquote:
Dat kan ik niet fatsoenlijk.quote:Op maandag 14 april 2014 00:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n groot probleem, ik draai binnenstebuiten en het overtollige papier scheur ik eraf.
Ik blow al echt heel lang, maar binnenstebuiten draaien kan ik nog steeds nietquote:Op maandag 14 april 2014 00:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat is niet zo'n groot probleem, ik draai binnenstebuiten en het overtollige papier scheur ik eraf.
Zal er eens op letten, is me niet echt opgevallen eigenlijk.quote:Op maandag 14 april 2014 00:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Al die Amerikaanse collegegasten in films enzo noemen het zo.
quote:
Het duurde bij mij ook best lang voordat ik het in de vingers had, vind het nu echter makkelijker dan gewoon draaien. Veel vloei rookt niet lekker, daar moet je zo min mogelijk van hebben.quote:Op maandag 14 april 2014 00:24 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik blow al echt heel lang, maar binnenstebuiten draaien kan ik nog steeds niet
Typisch wel.quote:Op maandag 14 april 2014 00:25 schreef Paardlants het volgende:
Trouwens wel grappig dat elke keer als het over wiet gaat dat dezelfde users reageren
allemaal vieze junkiesquote:Op maandag 14 april 2014 00:25 schreef Paardlants het volgende:
Trouwens wel grappig dat elke keer als het over wiet gaat dat dezelfde users reageren
insiquote:Op maandag 14 april 2014 00:24 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik blow al echt heel lang, maar binnenstebuiten draaien kan ik nog steeds niet
Het is inderdaad veel lekkerder. Ik ga het maar weer eens oefenen.quote:Op maandag 14 april 2014 00:27 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
Het duurde bij mij ook best lang voordat ik het in de vingers had, vind het nu echter makkelijker dan gewoon draaien. Veel vloei rookt niet lekker, daar moet je zo min mogelijk van hebben.
Niets mis met een joint op zijn tijd.quote:Op maandag 14 april 2014 00:25 schreef Paardlants het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens, maar ik draai daarom ook dikke joints, niet van die dunnen met overtollig vloeiquote:Op maandag 14 april 2014 00:27 schreef bondage het volgende:
Veel vloei rookt niet lekker, daar moet je zo min mogelijk van hebben.
Sowieso niks mis meequote:Op maandag 14 april 2014 00:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Niets mis met een joint op zijn tijd.
Het valt me trouwens op dat als je Amerikanen joints ziet roken ze dat altijd met normale, witte vloei doen. Ik vind dat ranzig, heb het wel eens voor nood gedaan maar vond het niet prettig. Ook heb ik het gevoel dat een joint heftiger is als je het in rijstevloei rookt, zal wel iets met de verbranding te maken kunnen hebben.quote:Op maandag 14 april 2014 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is inderdaad veel lekkerder. Ik ga het maar weer eens oefenen.
Ik heb het opgegeven.quote:Op maandag 14 april 2014 00:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is inderdaad veel lekkerder. Ik ga het maar weer eens oefenen.
Dan is de verhouding idd anders is maakt het minder uitquote:Op maandag 14 april 2014 00:28 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, maar ik draai daarom ook dikke joints, niet van die dunnen met overtollig vloei
Ja brandt sowieso sneller op. Gebruik het alleen als ik geen lange vloei meer heb om een L mee te draaien.quote:Op maandag 14 april 2014 00:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Het valt me trouwens op dat als je Amerikanen joints ziet roken ze dat altijd met normale, witte vloei doen. Ik vind dat ranzig, heb het wel eens voor nood gedaan maar vond het niet prettig. Ook heb ik het gevoel dat een joint heftiger is als je het in rijstevloei rookt, zal wel iets met de verbranding te maken kunnen hebben.
Ja dat zie je idd altijd in films en series ja. Witte vloei brandt sneller dus je krijgt gewoon minder binnen aangezien je minder snel rookt dan een normale peuk dus je verbrand ook meer wat je niet binnenkrijgt.quote:Op maandag 14 april 2014 00:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Het valt me trouwens op dat als je Amerikanen joints ziet roken ze dat altijd met normale, witte vloei doen. Ik vind dat ranzig, heb het wel eens voor nood gedaan maar vond het niet prettig. Ook heb ik het gevoel dat een joint heftiger is als je het in rijstevloei rookt, zal wel iets met de verbranding te maken kunnen hebben.
Je bent sneller door je wiet heenquote:Op maandag 14 april 2014 00:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan is de verhouding idd anders is maakt het minder uit
Voor noodsituaties kan je dat doen, maar heb eigenlijk zelden normale vloe in huis.quote:Op maandag 14 april 2014 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja brandt sowieso sneller op. Gebruik het alleen als ik geen lange vloei meer heb om een L mee te draaien.
De normale vloei heb ik voornamelijk voor als de peuken op zijn.quote:Op maandag 14 april 2014 00:34 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Voor noodsituaties kan je dat doen, maar heb eigenlijk zelden normale vloe in huis.
Heb ook wel altijd een noodpakje shag, maar dan rook ik dat altijd met een lange vloeitjequote:Op maandag 14 april 2014 00:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
De normale vloei heb ik voornamelijk voor als de peuken op zijn.
Dan moet je wel dat 5 dingetje wegflikkeren en niet laks zijnquote:Op maandag 14 april 2014 00:35 schreef bondage het volgende:
en dat terwijl een een waarschuwing komt als je er nog 5 hebt.
Ik vergeet het soms omdat ik alleen in het weekend blow. Als ik het de zaterdag opmerk ben ik het de eerstvolgende maandag alweer vergeten totdat ik ineens bij de laatste ben en geen vloei meer heb als ik dan nog één erna wil roken.quote:Op maandag 14 april 2014 00:36 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dan moet je wel dat 5 dingetje wegflikkeren en niet laks zijn
Zonder peuken zit ik trouwens ook maar zelden.
Ik blow wel dagelijks, maar herken het preciesquote:Op maandag 14 april 2014 00:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik vergeet het soms omdat ik alleen in het weekend blow. Als ik het de zaterdag opmerk ben ik het de eerstvolgende maandag alweer vergeten totdat ik ineens bij de laatste ben en geen vloei meer heb als ik dan nog één erna wil roken.
Bij de shop hier (we hebben er maar één) krijg je geen vloei als je voor 25 euro koopt. En als je het erbij besteld dan mag je vrolijk 26 euro betalen.quote:Op maandag 14 april 2014 00:41 schreef Paardlants het volgende:
Ik koop normaal ook altijd voor 25 euro wiet dan krijg ik er een pakje vloei bij, heb de laatste 3 keren voor 15 euro gehaald, dan wil je het ook nog wel eens vergeten om vloei erbij te bestellen.
Ja die shops hebben ze ook in Utrecht, maar vind het wel service altijd als je er een pakje vloei bij krijg bij aankoop van 25 euro... hier kan je overigens kiezen of je een voorgedraaide wilt of vloei... bij andere shops kan ik ook rustig 1 euro betalen voor een pakje vloei.quote:Op maandag 14 april 2014 00:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Bij de shop hier (we hebben er maar één) krijg je geen vloei als je voor 25 euro koopt. En als je het erbij besteld dan mag je vrolijk 26 euro betalen.
Ik zou het filter ook verwijderen en eventueel vervangen voor een tip. Zo'n filter houd waarschijnlijk een hoop THC tegen.quote:Op maandag 14 april 2014 00:53 schreef datismijnmening het volgende:
Je kunt trouwens ook gewoon een sigaret uithollen en daarna weer volstampen met wiet
Tsjah... dit is ook niet een shop waar je relaxt binnen kan zitten, alleen 2 verkooppunten achter glas en een rij van een paar minuten altijd.quote:Op maandag 14 april 2014 00:52 schreef datismijnmening het volgende:
Niet vaste klant zijn en complimentary lange vloei krijgen
Beetje duur in aanschaf alleen: http://www.dutch-headshop.com/nl/headshop-vaporizer-c-4_17.htmlquote:
Welke box dan?quote:Op maandag 14 april 2014 01:15 schreef Bangahunter het volgende:
ja je moet die kleintjes hebben voor gebruik thuis tenzij je echt veel geld hebt en zo een volcano wil halen. Moet wel zeggen ben nog nooit zo hard gegaan als op een volcano, maar gewoon voor de lekker thuis is zo een box prima.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |