SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dale__Cooper op 13-04-2014 23:39:40 ]![]()
De Jong miljoen of 7 en Siggy ook wel 5 a 7, maar goed wat moet Ajax met het geld? Misschien dat ze wat aan de concurrentie kunnen geven zodat het niveau wat omhoog gaat in de competitie.![]()
Niet geven. Haal dan tenminste nog een speler voor dat geld.quote:Op zondag 13 april 2014 23:35 schreef CaasS het volgende:
De Jong miljoen of 7 en Siggy ook wel 5 a 7, maar goed wat moet Ajax met het geld? Misschien dat ze wat aan de concurrentie kunnen geven zodat het niveau wat omhoog gaat in de competitie.Oh.![]()
Depay wil CL spelenquote:Op zondag 13 april 2014 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet geven. Haal dan tenminste nog een speler voor dat geld.![]()
![]()
Sigthorsson krijgt wel heel veel haat. Enorme kutvoetballer natuurlijk, maar is wel ontzettend belangrijk geweest dit seizoen. Een beetje respect is wel op zijn plaats. Dat laatste geld ook voor Siem. Toch drie jaar een grote bijdrage geleverd aan drie kampioenschappen en een echte Ajacied.![]()
Gaat dus niet gebeuren plus zit jeugd in de weg, vraag me alleen af wat ze met die berg geld gaan doen die ook alleen maar groter wordt nu de begroting grotendeels op orde is gebracht.quote:Op zondag 13 april 2014 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet geven. Haal dan tenminste nog een speler voor dat geld.![]()
Het zijn gewoon twee spelers die niet bij Ajax passen. Klaar. Ik gun ze allebei het beste hoor, maar niet bij Ajax.quote:Op zondag 13 april 2014 23:40 schreef Kopsterk het volgende:
Sigthorsson krijgt wel heel veel haat. Enorme kutvoetballer natuurlijk, maar is wel ontzettend belangrijk geweest dit seizoen. Een beetje respect is wel op zijn plaats. Dat laatste geld ook voor Siem. Toch drie jaar een grote bijdrage geleverd aan drie kampioenschappen en een echte Ajacied.Oh.![]()
Volgens mij valt dat wel mee met die berg geld. Volgens mij gaan ze dat gewoon gebruiken als appeltje voor de dorst of als ze echt een groot talent kunnen halen.quote:Op zondag 13 april 2014 23:47 schreef CaasS het volgende:
[..]
Gaat dus niet gebeuren plus zit jeugd in de weg, vraag me alleen af wat ze met die berg geld gaan doen die ook alleen maar groter wordt nu de begroting grotendeels op orde is gebracht.Oh.![]()
Natuurlijk, Ajax gaat echt niet zomaar een semi-potentiële speler halen zoals Suljemaniquote:Op zondag 13 april 2014 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee met die berg geld. Volgens mij gaan ze dat gewoon gebruiken als appeltje voor de dorst of als ze echt een groot talent kunnen halen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
69 miljoen bij de halfjaarcijfers 2013, in 2011 was dat 15,6 miljoen.quote:Op zondag 13 april 2014 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee met die berg geld. Volgens mij gaan ze dat gewoon gebruiken als appeltje voor de dorst of als ze echt een groot talent kunnen halen.![]()
Hopelijk geven ze nooit meer zo'n idioot bedrag uit. En zeker niet aan iemand die 5 wedstrijden leuk speelde.quote:Op zondag 13 april 2014 23:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Natuurlijk, Ajax gaat echt niet zomaar een semi-potentiële speler halen zoals SuljemaniDaar kan nog wel flink wat geld bij. Tijd voor een verkoop van iemand voor 40 miljoenquote:Op zondag 13 april 2014 23:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
69 miljoen bij de halfjaarcijfers 2013, in 2011 was dat 15,6 miljoen.
Oh.![]()
Ik durf te zeggen dat zeker Siggi dit jaar een hele belangrijke bijdrage aan de titel heeft gehad met zijn goalsquote:Op zondag 13 april 2014 23:40 schreef Kopsterk het volgende:
Sigthorsson krijgt wel heel veel haat. Enorme kutvoetballer natuurlijk, maar is wel ontzettend belangrijk geweest dit seizoen. Een beetje respect is wel op zijn plaats. Dat laatste geld ook voor Siem. Toch drie jaar een grote bijdrage geleverd aan drie kampioenschappen en een echte Ajacied.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Met zijn missers en totaal mislukte acties ook.quote:Op maandag 14 april 2014 07:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik durf te zeggen dat zeker Siggi dit jaar een hele belangrijke bijdrage aan de titel heeft gehad met zijn goals![]()
Serero speelde niet geweldig, maar had eindelijk eens rendementquote:Op maandag 14 april 2014 07:56 schreef Heeinz het volgende:
Die 2-1 was wel lekker zeg
Serero was ook weer echt goed
Oh.![]()
Haha al die frustratie posts ook richting mij omdat ze geen kampioen zijn..
Met die mongool ajacieden die zoals altijd weer onrust veroorzaken. Normaal feestje vieren kunnen ze daar niet
Ik ben fan van Juventus geworden niet in een succesperiode hoor. Anders was ik met het omkoopschandaal allang weer Juventus fan af geweest. Dus je theorie gaat niet op.quote:Op zondag 13 april 2014 21:10 schreef
Smoofie het volgende:
Hij is geen successupporter, dus heeft hij maar een kleine club uit Italië genomen als zijn club, namelijk Juventus.Haha als je beter oplet op wat ik werkelijk zeg dan weet je heel goed dat ik geen Feyenoorder ben.quote:Op zondag 13 april 2014 21:08 schreef Scorpie het volgende:
Frustratie over wederom geen kampioenschap in rotturrrrrrdam zit hoog.
De hele eredivisie boeit me heel erg weinig. Laat ze maar lekker kampioen worden, nietszeggende competitie![]()
![]()
Hahaha jij moet meekijken met je zusje naar een nietszeggende competitie. Gebrek aan ruggengraat enzo.quote:Op maandag 14 april 2014 08:06 schreef bianconeri het volgende:
Met die mongool ajacieden die zoals altijd weer onrust veroorzaken. Normaal feestje vieren kunnen ze daar niet
[..]
Ik ben fan van Juventus geworden niet in een succesperiode hoor. Anders was ik met het omkoopschandaal allang weer Juventus fan af geweest. Dus je theorie gaat niet op.
[..]
Haha als je beter oplet op wat ik werkelijk zeg dan weet je heel goed dat ik geen Feyenoorder ben.
De hele eredivisie boeit me heel erg weinig. Laat ze maar lekker kampioen worden, nietszeggende competitieOh.![]()
Bianconeri heeft haat aan Ajax maar blijft zijn frustraties uitspuiten hier, wat gaat er mis jong0ns![]()
Gebrek aan aandacht van zijn zusje.quote:Op maandag 14 april 2014 08:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Bianconeri heeft haat aan Ajax maar blijft zijn frustraties uitspuiten hier, wat gaat er mis jong0nsOh.![]()
Blijf posten aubquote:Op maandag 14 april 2014 08:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik ben fan van Juventus geworden niet in een succesperiode hoor. Anders was ik met het omkoopschandaal allang weer Juventus fan af geweest. Dus je theorie gaat niet op.
[..]
Haha als je beter oplet op wat ik werkelijk zeg dan weet je heel goed dat ik geen Feyenoorder ben.
De hele eredivisie boeit me heel erg weinig. Laat ze maar lekker kampioen worden, nietszeggende competitie![]()
Hoop echt dat ze zijn contract gaan verlengen. Ben al een fan van hem sinds zijn debuut in een oefenwedstrijdquote:Thulani Serero is een basisspeler bij Ajax en was zondag een van de betere spelers op het veld bij de wedstrijd tegen ADO Den Haag. Toch heeft de middenvelder nog geen aanbieding ontvangen voor een nieuw contract: Serero ligt nog maar voor een jaar vast bij Ajax, dat ondanks de goede prestaties van de Zuid-Afrikaan lijkt te twijfelen over een verlenging van de samenwerking.
Serero scoorde zondag nog tegen ADO, maar zijn rendement ligt over het algemeen toch niet erg hoog. "Hij behoort tot het type speler dat de bal het liefst over de doellijn dribbelt", stelt directeur voetbalzaken Marc Overmars in De Stentor. "Die 'mindset' moet eraf. Van sommige spelers denk je: ze moeten niet stranden in schoonheid. Dat moet je voor zijn. We zullen zien of hij dat doet."
Overmars kijkt terug naar zijn eigen loopbaan en stelt dat het woord 'rendement' in zijn hoofd zat verankerd. "Ik moest werken aan mijn linkerbeen, de afronding en acties, mijn latere handelsmerk. Voor Serero is dat echt een volgende fase. Dat moet zijn volgende stap zijn", stelt Overmars. De 24-jarige Serero speelde tot dusver 43 competitiewedstrijden in Ajax 1.![]()
![]()
LitmanenAFCA is het hier niet mee eens.quote:Op maandag 14 april 2014 08:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoop echt dat ze zijn contract gaan verlengen. Ben al een fan van hem sinds zijn debuut in een oefenwedstrijdOh.![]()
Zijn wegdraaien altijdquote:Op maandag 14 april 2014 08:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
LitmanenAFCA is het hier niet mee eens.![]()
Van Serero dan hé, niet van Litje![]()
![]()
Ben het wat meer met Overmars eensquote:Op maandag 14 april 2014 08:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoop echt dat ze zijn contract gaan verlengen. Ben al een fan van hem sinds zijn debuut in een oefenwedstrijd![]()
Ik geef hem ook wel gelijk hoor, maar ik weet niet zeker of hij nog wel echt veel beter kan worden. Een beter schot zou al heel wat zijn.quote:![]()
Helemaal eens. Die jongen heeft het top gedaan.quote:Op zondag 13 april 2014 23:40 schreef Kopsterk het volgende:
Sigthorsson krijgt wel heel veel haat. Enorme kutvoetballer natuurlijk, maar is wel ontzettend belangrijk geweest dit seizoen. Een beetje respect is wel op zijn plaats. Dat laatste geld ook voor Siem. Toch drie jaar een grote bijdrage geleverd aan drie kampioenschappen en een echte Ajacied.Deathlift or Die.![]()
Hear hear.quote:Op zondag 13 april 2014 23:40 schreef Kopsterk het volgende:
Sigthorsson krijgt wel heel veel haat. Enorme kutvoetballer natuurlijk, maar is wel ontzettend belangrijk geweest dit seizoen. Een beetje respect is wel op zijn plaats. Dat laatste geld ook voor Siem. Toch drie jaar een grote bijdrage geleverd aan drie kampioenschappen en een echte Ajacied.![]()
Serero kan zeker beter, maar het zou toch belachelijk zijn als figuren als Poulsen en Duarte wel mogen blijven en Serero moet vertrekken.![]()
Over gisteren: had een kaart op 407. Maar via lift op Zuid 1 belandt, jammer dat ik daar zo laat op het seizoen achterkom.
Verder net een ticket zwo aja gehaald. Zit vak T1 waar is dat?Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Hmm had ik beter één van andere letters kunnen kiezen.quote:Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Die zijn er niet meerquote:Op maandag 14 april 2014 10:11 schreef Planga het volgende:
[..]
Hmm had ik beter één van andere letters kunnen kiezen.Alleen trein nog.
![]()
Serero mogen ze wat mij betreft laten gaan. Dat soort uitgehongerde dwergen zullen nooit indruk kunnen maken en het team dragen, ondanks dat het baltechnisch dan weer wel goed zit met hem.quote:Op maandag 14 april 2014 09:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Serero kan zeker beter, maar het zou toch belachelijk zijn als figuren als Poulsen en Duarte wel mogen blijven en Serero moet vertrekken.![]()
Eigenlijk best een prima overwinning gister. Buitenom die twee lelijke tegengoals weinig op aan te merken. Jammer dat PSV het heeft laten lopen, had een mooi feestje kunnen zijn.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Ik had het meeste moeite met dat ze zo enorm goed begonnen en dat daar geen goals vielen. Ik had nergens het idee dat het mis zou gaan, maar zo'n fase verdient minstens 2 goalsquote:Op maandag 14 april 2014 10:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Eigenlijk best een prima overwinning gister. Buitenom die twee lelijke tegengoals weinig op aan te merken. Jammer dat PSV het heeft laten lopen, had een mooi feestje kunnen zijn..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
De uitslag vertekent het spelbeeld een beetje, geen moment in de problemen geweest, 5-1 had beter geklopt.quote:Op maandag 14 april 2014 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had het meeste moeite met dat ze zo enorm goed begonnen en dat daar geen goals vielen. Ik had nergens het idee dat het mis zou gaan, maar zo'n fase verdient minstens 2 goals.
![]()
ja, dat bedoel ik, ze begonnen gewoon echt zoals ik het altijd zou willen zien, en dan verdienen ze meer.quote:Op maandag 14 april 2014 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
De uitslag vertekent het spelbeeld een beetje, geen moment in de problemen geweest, 5-1 had beter geklopt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
In tegenstelling tot sommige andere wedstrijden heb ik heerlijk relaxed gekeken, je weet gewoon dat het goed gaat komenquote:Op maandag 14 april 2014 10:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat bedoel ik, ze begonnen gewoon echt zoals ik het altijd zou willen zien, en dan verdienen ze meer.![]()
Ze hebben gewoon een gebrek aan scorend vermogen.quote:Op maandag 14 april 2014 10:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat bedoel ik, ze begonnen gewoon echt zoals ik het altijd zou willen zien, en dan verdienen ze meer.Oh.![]()
Toch vond ik de 3-2 naar, gelukkig hadden ze niet nog 5 min ofzo....quote:Op maandag 14 april 2014 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
In tegenstelling tot sommige andere wedstrijden heb ik heerlijk relaxed gekeken, je weet gewoon dat het goed gaat komenA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
ze hadden beiden niet mogen vallen, wel een hoog rendement van ADO, geloof dat ze 3 doelpogingen haddenquote:Op maandag 14 april 2014 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch vond ik de 3-2 naar, gelukkig hadden ze niet nog 5 min ofzo....![]()
ja, daarom, maar je weet het wel, wordt het 3-2 met 5-10 min te spelen wordt het bloed aan de paal en kan het zomaar alsnog misgaanquote:Op maandag 14 april 2014 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze hadden beiden niet mogen vallen, wel een hoog rendement van ADO, geloof dat ze 3 doelpogingen hadden.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Om 10:00 uur heb ik echt nog B-vakken gezien.quote:Op maandag 14 april 2014 10:14 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Die zijn er niet meerAlleen trein nog.
Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Serero speelde zijn beste westrijd in het Ajax shirt. Prachtige assist en goede goal op een mooie pass van Poulsen.
Serero gaf ook op een moment een crosspass op Ligeon, niet gedacht dat hij dat kon.
Op het laatste was hij moe maar ik verbaasde mij hoe goed hij speelde gisteren.
Beetje constanter worden. Hij oogt wat flegmatiek maar is technisch gewoon in orde.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Hij was erg goed maar zijn beste wedstrijd vond ik het nietquote:Op maandag 14 april 2014 11:24 schreef inslagenreuring het volgende:
Serero speelde zijn beste westrijd in het Ajax shirt. Prachtige assist en goede goal op een mooie pass van Poulsen.
Serero gaf ook op een moment een crosspass op Ligeon, niet gedacht dat hij dat kon.
Op het laatste was hij moe maar ik verbaasde mij hoe goed hij speelde gisteren.
Beetje constanter worden. Hij oogt wat flegmatiek maar is technisch gewoon in orde.![]()
![]()
Ik om 9:30 al niet meer (Life card).. Heb om kwart over 10 2 kaartjes besteld met Trein 2 combi.quote:Op maandag 14 april 2014 11:16 schreef Planga het volgende:
[..]
Om 10:00 uur heb ik echt nog B-vakken gezien.de dag die je wist dat zou komen is nog niet hier.![]()
Oke cool. Fijne match alvast.quote:Op maandag 14 april 2014 11:47 schreef Haikantje het volgende:
[..]
Ik om 9:30 al niet meer (Life card).. Heb om kwart over 10 2 kaartjes besteld met Trein 2 combi.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Nog 3 treinen in de verkoop dus, de rest is uitverkocht. Kunnen 750 man in een trein, dus zijn nu ongeveer 10.000 kaarten verkocht voor de bekerfinale.Gourmetten of steengrillen?![]()
Hij was echt Motm. Nog niet eerder meegemaakt, wel dat hij goed meedeed.quote:Op maandag 14 april 2014 11:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij was erg goed maar zijn beste wedstrijd vond ik het niet
Qua effectiviteit en rendement was dit één van zijn beste wedstrijden imo. Of je moet zo nog een beter voorbeeld voorhanden hebben? :pCharlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Dat is nog boven verwachting eigenlijk.quote:Op maandag 14 april 2014 12:41 schreef Silenus het volgende:
Nog 3 treinen in de verkoop dus, de rest is uitverkocht. Kunnen 750 man in een trein, dus zijn nu ongeveer 10.000 kaarten verkocht voor de bekerfinale.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Effectiviteit en rendement absoluut ja. Zijn beste wedstrijd was natuurlijk Barcelona, maar toen steeg iedereen kilometers boven zichzelf uitquote:Op maandag 14 april 2014 13:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij was echt Motm. Nog niet eerder meegemaakt, wel dat hij goed meedeed.
Qua effectiviteit en rendement was dit één van zijn beste wedstrijden imo. Of je moet zo nog een beter voorbeeld voorhanden hebben? :p![]()
![]()
Barcelona was heerlijk. Vooral het middenveld was exceptioneel samen met Boilesen jammer dat hij uitviel toen.quote:Op maandag 14 april 2014 13:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Effectiviteit en rendement absoluut ja. Zijn beste wedstrijd was natuurlijk Barcelona, maar toen steeg iedereen kilometers boven zichzelf uit
Ik vind trouwens dat we niet mogen klagen over hoe het middenveld de erfenis van Eriksen heeft opgepakt. Staat echter als een paal boven water dat er in de breedte wat bij moet want hoog niveau houd je met dit middenveld geen seizoen lang vast.
Mag van mij wel een CVM talentje bijkomen, een halfspeler die kan afwisselen met Klaassen, een buitenspeler (geef geen neuq welke kant),een spits (liefst al wat ouder 27-32 jaar met veel ervaring en de nodige goalgarantie) en een 2e keeper als Vermeer vertrekt natuurlijk.Charlie: How's it going in there?
Nouja, we hebben Bazoer (evt Lobotka?), Andersen zou kunnen afwisselen met Klaassen (aangezien die te goed is voor JL), we hebben bijv. El-Ghazi nog, en Bojan, Zivkovic, Hoesen en De Jong (als er geen club voor hem komt) hebben we voor de spits. Van der Hart kan je wel gebruiken als tweede keeper lijkt me.quote:Op maandag 14 april 2014 14:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Barcelona was heerlijk. Vooral het middenveld was exceptioneel samen met Boilesen jammer dat hij uitviel toen.
Ik vind trouwens dat we niet mogen klagen over hoe het middenveld de erfenis van Eriksen heeft opgepakt. Staat echter als een paal boven water dat er in de breedte wat bij moet want hoog niveau houd je met dit middenveld geen seizoen lang vast.
Mag van mij wel een CVM talentje bijkomen, een halfspeler die kan afwisselen met Klaassen, een buitenspeler (geef geen neuq welke kant),een spits (liefst al wat ouder 27-32 jaar met veel ervaring en de nodige goalgarantie) en een 2e keeper als Vermeer vertrekt natuurlijk.![]()
Er is iets veranderd bij Serero, ik kan het niet precies uitleggen, maar hij loopt anders, beweegt anders. Hij oogt veel zekerder.
Die goal was ook gewoon echt heel erg goed, aannemen en baf....A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Vinden jullie eigenlijk dat dit jaar als team opbouw jaar gezien kan worden? Ter vergelijking met de vorige drie jaren waar je iets opbouwde en vervolgens alle goede spelers weggingen.
Als je kijkt naar de spelers en naar de posts hier zou het antwoord eigenlijk nee moeten zijn. Dit jaar zullen er waarschijnlijk geen bepalende spelers weggaan maar dat is dan ook meer omdat er gewoon geen echte uitblinkers meer zijn. In hoeverre zou je dan van een opbouw jaar kunnen spreken wanneer vrijwel geen een speler echt goed genoeg is voor het voetbal wat je in 4-5 jaar wilt spelen?
Misschien is dit -het- tussenjaar waar het team op een dieptepunt zit qua niveau en het nu langzaam opbouwt met de instroom vanuit de jeugd?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Klopt.ik vond hem gisteren ook de beste man van het veld.quote:Op maandag 14 april 2014 14:49 schreef HeatWave het volgende:
Er is iets veranderd bij Serero, ik kan het niet precies uitleggen, maar hij loopt anders, beweegt anders. Hij oogt veel zekerder.
Die goal was ook gewoon echt heel erg goed, aannemen en baf....
Ik heb mij trouwens gisteren zitten ergeren aan onze nummer 9 die IJslander.
Elke keer als hij de bal heeft gaat hij ermee lopen. Alsof hij de aangever is die de ruimte moet maken.
Wanneer leert hij nou eens dat zijn plek gewoon in de 16 meter is als bonkige spits en geen middenvelder alla Litmanen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2014 16:34:01 ]![]()
Sigthórsson ijskoude afmakerquote:Op maandag 14 april 2014 16:33 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Klopt.ik vond hem gisteren ook de beste man van het veld.
Elke keer als hij de bal heeft gaat hij ermee lopen. Alsof hij de aangever is die de ruimte moet maken.
Wanneer leert hij nou eens dat zijn plek gewoon in de 16 meter is als bonkige spits en geen middenvelder alla Litmanen.![]()
![]()
Sja, Siggy probeert de opdrachten van Frank uit te voeren, maar hij kan gewoon niet goed genoeg voetballen daarvoor.quote:Op maandag 14 april 2014 16:33 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Klopt.ik vond hem gisteren ook de beste man van het veld.
Wanneer leert hij nou eens dat zijn plek gewoon in de 16 meter is als bonkige spits en geen middenvelder alla Litmanen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Het was wel schattig dat hij een voorzet probeerde te geven op Bojan en Sereroquote:Op maandag 14 april 2014 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, Siggy probeert de opdrachten van Frank uit te voeren, maar hij kan gewoon niet goed genoeg voetballen daarvoor.![]()
Poulsen was motm voor mij.quote:Op maandag 14 april 2014 13:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij was echt Motm. Nog niet eerder meegemaakt, wel dat hij goed meedeed.
Qua effectiviteit en rendement was dit één van zijn beste wedstrijden imo. Of je moet zo nog een beter voorbeeld voorhanden hebben? :p![]()
![]()
quote:Heracles Almelo mist in de komende eredivisiewedstrijd tegen Ajax zeker vier basisspelers. Aanvaller en topschutter Bryan Linssen, verdediger Bart Schenkeveld en de middenvelders Thomas Bruns en Ben Rienstra zijn allen voor een wedstrijd geschorst.![]()
Heracles heeft de hoop op een resultaat ook allang opgegeven volgens mij.Heb het idee dat werkelijk elke supporter daar zn seizoenkaart te koop aanbiedt, als je op marktplaats kijkt kom je om in de aanbiedingen.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Met een faaltrainer als Jan de Jonge zakt de moed je waarschijnlijk snel in de schoenen.quote:Op maandag 14 april 2014 17:55 schreef Silenus het volgende:
Heracles heeft de hoop op een resultaat ook allang opgegeven volgens mij.Heb het idee dat werkelijk elke supporter daar zn seizoenkaart te koop aanbiedt, als je op marktplaats kijkt kom je om in de aanbiedingen.
Hafcfan kan hier ons vast meer over vertellen.![]()
Veltman is toch geschorst door 2x geel in de halve finale?quote:Stefano Denswil speelde de afgelopen vier wedstrijden op de plek van de geblesseerde Niklas Moisander. De Finse reserveaanvoerder lijkt echter weer fit genoeg om tijdens de bekerfinale in de basis te starten. Denswil weet dat het lastig is om Moisander uit het elftal te houden. ,,Ik reken er niet op dat ik zondag speel, maar ik hoop dat ik toch in actie kom”, vertelde Denswil na afloop van het duel met ADO. De landstitel is ongetwijfeld de belangrijkste nationale prijs voor de Ajacieden, maar het winnen van de beker zou wel een mijlpaal zijn. Denswil: ,,We hebben stiekem wel te horen gekregen dat de beker nog ontbreekt op de palmares van onze trainer.”
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)etig-naar-finale.htm![]()
Ja, lijkt mij wel.quote:Op maandag 14 april 2014 17:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Veltman is toch geschorst door 2x geel in de halve finale?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ja, mag hopen dat Denswil dat niet weet. Van der Hoorn opstellen zou echt belachelijk zijn.quote:Op maandag 14 april 2014 17:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Veltman is toch geschorst door 2x geel in de halve finale?![]()
We moesten ook flink oppassen voor ADO las ik voor de wedstrijd. Met poep in de broek naar Amsterdam, bleek allemaal nergens voor nodigquote:![]()
Ik ken drie van de zeven.. Jordi, licht jij mij even in?twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 14-04-2014 om 19:25:51#Ajax hofleverancier voorlopige EK-selectie Oranje O-17: Van de Beek, Nouri, Walian, Bergsma, Van Zweeden, Savastano, Van Bladeren reageer retweet
![]()
![]()
Van Zweeden komt uit Nederland, dat je het even weet.quote:Op maandag 14 april 2014 19:33 schreef Heeinz het volgende:
Ik ken drie van de zeven.. Jordi, licht jij mij even in?twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 14-04-2014 om 19:25:51#Ajax hofleverancier voorlopige EK-selectie Oranje O-17: Van de Beek, Nouri, Walian, Bergsma, Van Zweeden, Savastano, Van Bladeren reageer retweet
![]()
Die trainer van onder 17 en zijn assistent zijn een ziekte voor het NL voetbalquote:Op maandag 14 april 2014 19:33 schreef Heeinz het volgende:
RED ONS HENNIEGOD![]()
Van Polen dan?quote:Op maandag 14 april 2014 19:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Van Zweeden komt uit Nederland, dat je het even weet.
Niet dat die bij Ajax speelt maar het komt goed uit bij je grap![]()
Ja want ADO had al 8 keer gewonnen!quote:Op maandag 14 april 2014 19:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We moesten ook flink oppassen voor ADO las ik voor de wedstrijd. Met poep in de broek naar Amsterdam, bleek allemaal nergens voor nodig![]()
Oh, laat Mike maar spelen, Mike of Denswil eigen doelpunt maakt niet zoveel uit.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Volgens mijn bron binnen FOK! ook.quote:Op maandag 14 april 2014 19:36 schreef Smoofie het volgende:
Volgens mijn bron binnen Ajax komt er een héle goede lichting aan.![]()
wel kut man om nu PSV fan te zijn ... al zoveel jaar geen kampioen en wordt het alleen maar slechter. Jullie worden een beetje het nieuwe Feyenoord. Voor je het weet ben je 15 jaar geen kampioen.quote:![]()
Moet ik je weer vernederen.?quote:Op maandag 14 april 2014 19:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Amuseer ons eens met je voetbalkennis en interessante uitspraken![]()
Bergsma is een centrale verdediger, van Zweeden rechtsback, Savastano linksback en van Bladeren keeper.quote:Op maandag 14 april 2014 19:33 schreef Heeinz het volgende:
Er kunnen maar 18 mee. Bergsma valt sowieso af, Walian ook denk ik.
Dekker, klassieke linksbuiten, komt door oa blessures helemaal niet in de plannen voor van Stekelenburg. Goeie speler met geweldige voorzet.![]()
Mwah, Ajax was ook zo in die periode dat PSV, AZ en FCT kampioen werden. Al deed Ajax wel wat beter mee dan PSV nu.quote:Op maandag 14 april 2014 19:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
wel kut man om nu PSV fan te zijn ... al zoveel jaar geen kampioen en wordt het alleen maar slechter. Jullie worden een beetje het nieuwe Feyenoord. Voor je het weet ben je 15 jaar geen kampioen.AFCA
Wat vind jij van Menig? Me uncle zegt dat hij echt heel veel potentie heeft.quote:Op maandag 14 april 2014 19:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bergsma is een centrale verdediger, van Zweeden rechtsback, Savastano linksback en van Bladeren keeper.
Er kunnen maar 18 mee. Bergsma valt sowieso af, Walian ook denk ik.
Dekker, klassieke linksbuiten, komt door oa blessures helemaal niet in de plannen voor van Stekelenburg. Goeie speler met geweldige voorzet.AFCA
Op 3 punten titel misgelopen, op één doelpunt en op één punt o.a. Laatste jaar dat we geen kampioen waren hadden we geweldig puntenaantal.quote:Op maandag 14 april 2014 19:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, Ajax was ook zo in die periode dat PSV, AZ en FCT kampioen werden. Al deed Ajax wel wat beter mee dan PSV nu.
Alleen jaar onder Blind en van Basten waren echt kut.Oh.![]()
Ik vind het niet zo heel veel. Net zoals ik Acolatse ook niet heel super vind. Als er al een aanvaller doorbreekt uit die lichting dan is het El Ghazi.quote:Op maandag 14 april 2014 19:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat vind jij van Menig? Me uncle zegt dat hij echt heel veel potentie heeft.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op maandag 14 april 2014 19:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
wel kut man om nu PSV fan te zijn ... al zoveel jaar geen kampioen en wordt het alleen maar slechter. Jullie worden een beetje het nieuwe Feyenoord. Voor je het weet ben je 15 jaar geen kampioen.![]()
![]()
Maar Ajax heeft altijd nog een redelijke jeugd gehad om op terug te vallen. PSV heeft dat niet en heeft ook nog eens behoorlijk wat kapitaal verspeeld.quote:Op maandag 14 april 2014 19:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, Ajax was ook zo in die periode dat PSV, AZ en FCT kampioen werden. Al deed Ajax wel wat beter mee dan PSV nu.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: