Jup :pquote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:12 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Vertelde hij dat pas in seizoen 3 ja?
Dat hoop ik wel.quote:
Jammer he, ik weet nog dat er een keertje in december een ep was gelekt en ik helemaal wild werd, wilde bijna de middag vrij nemenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:51 schreef drGoeroe het volgende:
Eens met de meeste meningen hier, het is gewoon een platte comedy geworden die zeker niet op z'n hoogtepunt gaat stoppen. Eerste seizoenen keek je echt uit naar een volgende aflevering hoe het verder ging maar nu..
Dan ben je waarschijnlijk nog nooit echt tot op de bodem van je hart verliefd geweestquote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:46 schreef DenWauw het volgende:
Ik snap al 7 seizoenen niet wat er zo boeiend is aan Karen. Hij heeft alleen maar vrouwen ontmoet die ontegenzeggelijk veel beter bij Hank passen. Dat gaat me vooral vervelen.
Tot op de bodem en verder, maar alles wat geen aandacht krijgt...quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk nog nooit echt tot op de bodem van je hart verliefd geweest
Hij is verliefd op een veelvoudig vreemdgaande, hypocriete en egoistische, doch stuck-up, slet, die borderline labiel, oppervlakkig en saai is en zich voortbeweegt met onaantrekkelijk lange poten. Bovendien heeft ze 'm een achterlijke dochter gegeven waar eenieder z'n hond van af zou trappen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk nog nooit echt tot op de bodem van je hart verliefd geweest
Kan je nagaanquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:42 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hij is verliefd op een veelvoudig vreemdgaande, hypocriete en egoistische, doch stuck-up, slet, die borderline labiel, oppervlakkig en saai is en zich voortbeweegt met onaantrekkelijk lange poten. Bovendien heeft ze 'm een achterlijke dochter gegeven waar eenieder z'n hond van af zou trappen.
Die domme doos wist het dan nog wel goed te verwoorden: Hank, je bent verliefd op het idee van liefde/verliefd zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |