Nog niet, ik wacht wel tot 'ie op blu ray uit is. Ik ben niet zo'n bioscoopganger.quote:Op zondag 13 april 2014 20:58 schreef Sinceria het volgende:
Vond hem indrukwekkend, was een leuke film. Heb jij hem ook gezien?
quote:Op zondag 13 april 2014 21:34 schreef Sinceria het volgende:
Nou, ik ben South Park aan het binnenhalen hoor
Ah oké, wij hebben geen blu ray speler oid, we hebben nu nog een Pathé pas en gaan daarom redelijk vaak naar de bioscoop.quote:Op zondag 13 april 2014 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog niet, ik wacht wel tot 'ie op blu ray uit is. Ik ben niet zo'n bioscoopganger.
Ik weet alleen nog niet hoe ik hem moet openen enzo.quote:
Hier zijn geen fatsoenlijke bioscopen, alleen oude pishollen vol muizen. Als het goed is gaat er volgend jaar een fatsoenlijke bioscoop met 15 zalen open op een kilometer van mijn huis dus dan zal ik vast wel wat vaker gaan.quote:Op maandag 14 april 2014 07:21 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ah oké, wij hebben geen blu ray speler oid, we hebben nu nog een Pathé pas en gaan daarom redelijk vaak naar de bioscoop.
Jammer dat er nu nog niks zit. Weet je al wat voor bioscoop het wordt, is het ook een Pathé? Ik vind bioscoop gaan tegenwoordig wel leuk, terwijl ik er vroeger niet zoveel om gaf. Het is goedkoop maar toch wel echt leuk.quote:Op maandag 14 april 2014 07:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier zijn geen fatsoenlijke bioscopen, alleen oude pishollen vol muizen. Als het goed is gaat er volgend jaar een fatsoenlijke bioscoop met 15 zalen open op een kilometer van mijn huis dus dan zal ik vast wel wat vaker gaan.
Een Wolff. Prima, zijn de meeste hier ook al. Oa in Enschede is de mega-bios ook eentje van Wolff, ging ik altijd met veel plezier naar toe. Zat ook dichtbij, dan ga je sneller. Hier heeft de grootste bios nu 2 zaaltjes.quote:Op maandag 14 april 2014 08:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jammer dat er nu nog niks zit. Weet je al wat voor bioscoop het wordt, is het ook een Pathé? Ik vind bioscoop gaan tegenwoordig wel leuk, terwijl ik er vroeger niet zoveel om gaf. Het is goedkoop maar toch wel echt leuk.
Hebben ze daar ook abonnementen? Ik ken die keten niet. En als je dichtbij zit ga je sneller ja, hier zitten er twee erg dicht in de buurt.quote:Op maandag 14 april 2014 08:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Een Wolff. Prima, zijn de meeste hier ook al. Oa in Enschede is de mega-bios ook eentje van Wolff, ging ik altijd met veel plezier naar toe. Zat ook dichtbij, dan ga je sneller. Hier heeft de grootste bios nu 2 zaaltjes.
Volgens mij momenteel alleen bij hun vestiging in Groningen, hopelijk komt dat dan ook naar Utrecht. Alhoewel, of ik zoooo vaak zal gaan weet ik ook weer niet.quote:Op maandag 14 april 2014 08:07 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook abonnementen? Ik ken die keten niet. En als je dichtbij zit ga je sneller ja, hier zitten er twee erg dicht in de buurt.
Tja, wat is vaak? Wij gaan weleens door de week na het eten even.quote:Op maandag 14 april 2014 08:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij momenteel alleen bij hun vestiging in Groningen, hopelijk komt dat dan ook naar Utrecht. Alhoewel, of ik zoooo vaak zal gaan weet ik ook weer niet.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-opent-in-2015.dhtml
Oh balen!quote:Op maandag 14 april 2014 08:18 schreef Cue_ het volgende:
Ga je mooi op tijd naar je werk, kom je een half uur later aanvoor niets gehaast .
En bios. Ga er zelden heen. Komt ook omdat t altijd een pokkeeind fietsen was en is. Dus zelden zin om daar de dmoeite voor te nemen. Daarbij ben ik ook geen filmgek.
Geen idee, moet bij voorkeur ook wel iemand hebben die ook vaak gaat, alleen is het ook maar alleen.quote:Op maandag 14 april 2014 08:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Tja, wat is vaak? Wij gaan weleens door de week na het eten even.
Bijna vakantie!quote:
6 dagen!quote:
Ik zal een biertje of 20 extra voor je drinkenquote:
Lief.quote:Op maandag 14 april 2014 09:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal een biertje of 20 extra voor je drinken
Zo rol ik.quote:
Ik heb er ook echt nog nooit van gehoordquote:Op maandag 14 april 2014 08:07 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook abonnementen? Ik ken die keten niet.
Nee. Gewoonweg nee. Ik ben een erge Aronofsky-fan, maar dit was "NEE".quote:Op zondag 13 april 2014 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog niet, ik wacht wel tot 'ie op blu ray uit is. Ik ben niet zo'n bioscoopganger.
Ja, dat scheelt natuurlijk enorm inderdaadquote:Op maandag 14 april 2014 08:28 schreef Cue_ het volgende:
Dat scheelt natuurlijk wel sinceria. (slecht verbinding, quotenenzo)
Welke ken jij dan? Kom je wel uit Q zijn buurt ook?quote:Op maandag 14 april 2014 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er ook echt nog nooit van gehoord
Noah? Wassie niet goed?quote:Op maandag 14 april 2014 09:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Gewoonweg nee. Ik ben een erge Aronofsky-fan, maar dit was "NEE".
Je bent opeens vrij vandaag?quote:Op maandag 14 april 2014 09:38 schreef Cue_ het volgende:
Kom er net achter dat natuurlijk vrij en maandag het bedrijf dicht zit
Ik vond hem wel vermakelijk, zolang je hem niet te serieus neemt. Visueel vond ik hem goed in ieder geval.quote:
Ze hebben iets van 9 bioscopen momenteel waarvan 3 in Utrecht.quote:Op maandag 14 april 2014 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er ook echt nog nooit van gehoord
Ah, ik snap. Nou ja, ook fijn.quote:
Is ook niks wat in mijn buurt zitquote:Op maandag 14 april 2014 09:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze hebben iets van 9 bioscopen momenteel waarvan 3 in Utrecht.![]()
Enschede Wolff CineStar
Enschede Wolff Cineast, Centrum
Groningen Wolff Groningen
Huizen Wolff Huizen
Nieuwegein Wolff Nieuwegein
Rotterdam Wolff Cinerama
Utrecht Wolff City
Utrecht Wolff Camera
Utrecht Wolff Catharijne
Nee. Ik vond van niet. Erg jammer.quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Ik vond van niet. Erg jammer.
Af en toe herkende ik vlaagjes The Fountain, maar het geheel wordt, zoals de aarde, verzwolgen door een zondvloed van sfx en "actie"-bombast. Alsof ik naar een esoterische LOTR zat te kijken. Jammer.
Ik zal niet zeggen "absolute bagger", maar een Aronofsky-topper vind ik het zeer zeker niet.
In Enschede woonde ik een tijdje dicht bij Cinestar, flinke bios met 10 zalen, altijd wel iets leuks te zien.quote:
Eindhovenquote:Op maandag 14 april 2014 09:43 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Welke ken jij dan? Kom je wel uit Q zijn buurt ook?
Het is een Aronofksy-film, die hoor je serieus te nemenquote:Op maandag 14 april 2014 09:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik vond hem wel vermakelijk, zolang je hem niet te serieus neemt. Visueel vond ik hem goed in ieder geval.
Ah, vandaarquote:Op maandag 14 april 2014 09:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze hebben iets van 9 bioscopen momenteel waarvan 3 in Utrecht.![]()
Enschede Wolff CineStar
Enschede Wolff Cineast, Centrum
Groningen Wolff Groningen
Huizen Wolff Huizen
Nieuwegein Wolff Nieuwegein
Rotterdam Wolff Cinerama
Utrecht Wolff City
Utrecht Wolff Camera
Utrecht Wolff Catharijne
Pathé is het nieuwe Minerva ja.quote:Op maandag 14 april 2014 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eindhoven
Pathe, JT... uuuuh. Miverva? Of is dat uit de pre-historie? Volgens mij is dat nu JT.
En Requiem for a Dream, en The Wrestler.quote:Op maandag 14 april 2014 09:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]Jammer. Hij leek mij wel goed eigenlijk. The Fountain en Black Swan waren geweldig juist.
Nou deze dus niet.quote:Op maandag 14 april 2014 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een Aronofksy-film, die hoor je serieus te nemenPotdosie!
Stom!quote:
En de nieuwe in Utrecht wordt (net) groter dan Pathé ArenA, wat nu de grootste van het land is.quote:
Het lag ook aan het onderwerp denk ik, Requiem for a Dream en The Fountain (schitterende film inderdaad) waren aparte onderwerpen. Ik vond dit onderwerp vrij standaard.quote:Op maandag 14 april 2014 09:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Requiem for a Dream, en The Wrestler.
Maar deze past niet in t rijtje, terwijl ie soms toch wel links heeft met mijn favoriete film The Fountain.
Wij gaat vaak naar Pathé Arena, omdat die een Imax en 3D zaal heeft.quote:Op maandag 14 april 2014 09:50 schreef Q. het volgende:
[..]
En de nieuwe in Utrecht wordt (net) groter dan Pathé ArenA, wat nu de grootste van het land is.
Ja, same here. Is echt lang geleden dat ik die gezien heb.quote:Op maandag 14 april 2014 09:51 schreef Q. het volgende:
Requiem for a Dream.
Moet hem echt weer eens gaan kijken.
Het vernietigen van de wereld door God omdat de mens niet met zijn vrijheid en kennis om kan gaan?quote:Op maandag 14 april 2014 09:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het lag ook aan het onderwerp denk ik, Requiem for a Dream en The Fountain (schitterende film inderdaad) waren aparte onderwerpen. Ik vond dit onderwerp vrij standaard.
Ja, maar dat komt omdat het nog een controversieel onderwerp is in Hollywood denk ik.quote:Op maandag 14 april 2014 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het vernietigen van de wereld door God omdat de mens niet met zijn vrijheid en kennis om kan gaan?Het had iets heel moois kunnen worden als ie niet voor Hollywood-bombast had gekozen.
Hij heeft ook bergen shit over zich heengekregen, maar wilde niets veranderen.quote:Op maandag 14 april 2014 09:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt omdat het nog een controversieel onderwerp is in Hollywood denk ik.
Ja komt er een nieuwe? Tof.quote:Op maandag 14 april 2014 09:50 schreef Q. het volgende:
[..]
En de nieuwe in Utrecht wordt (net) groter dan Pathé ArenA, wat nu de grootste van het land is.
Hebben wij in ons boerendorpje ookquote:Op maandag 14 april 2014 09:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wij gaat vaak naar Pathé Arena, omdat die een Imax en 3D zaal heeft.
Oh dat wist ik niet.quote:Op maandag 14 april 2014 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft ook bergen shit over zich heengekregen, maar wilde niets veranderen.
Ook opgevallen hoe hij het Bijbelse scheppingsverhaal verteld, maar de versie van de evolutietheorie laat zien?
Lange mensen zijn zwaar irritant ja, ik ben maar 1.65 dus als ik echt pech heb kan ik de ondertiteling niet lezen. Pathé Den Haag Spuimarkt bevalt mij qua IMAX zaal het best.quote:Op maandag 14 april 2014 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hebben wij in ons boerendorpje ook
Alleen vind ik t jammer dat de IMAX zaal een verbouwde oude zaal is en geen nieuwe zaal. Nu hangt t scherm tot op de grond en met lange mensen voor je is dat stom.
Er zijn 3 verschillende versies voorgelegd in een screening aan gelovigen, en alle 3 kregen kritiek. En hij heeft uiteindeljk tegen de studio gezegd: Mijn versie of niet.quote:
Het is een Bijbelverhaal, dat kun je sowieso niet serieus nemen.quote:Op maandag 14 april 2014 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een Aronofksy-film, die hoor je serieus te nemenPotdosie!
Mey 1.65 moet je niet zeurenquote:Op maandag 14 april 2014 09:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Lange mensen zijn zwaar irritant ja, ik ben maar 1.65 dus als ik echt pech heb kan ik de ondertiteling niet lezen. Pathé Den Haag Spuimarkt bevalt mij qua IMAX zaal het best.
Idd, het is net zo waargebeurd als Up en Transformersquote:Op maandag 14 april 2014 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is een Bijbelverhaal, dat kun je sowieso niet serieus nemen.
De boodschap wel.quote:Op maandag 14 april 2014 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is een Bijbelverhaal, dat kun je sowieso niet serieus nemen.
Geweldig!quote:Op maandag 14 april 2014 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn 3 verschillende versies voorgelegd in een screening aan gelovigen, en alle 3 kregen kritiek. En hij heeft uiteindeljk tegen de studio gezegd: Mijn versie of niet.Dat kan ik dan wel weer waarderen.
Die man heeft geen geluk met zijn gelovige/zweverige/new age films. The Fountain was ook al zo'n productiedrama.
Want alleen waargebeurde verhalen kun je serieus nemen?quote:Op maandag 14 april 2014 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, het is net zo waargebeurd als Up en Transformers.
‘You shall not lie with a male as one lies with a female; it is an abomination." (NASB)quote:
Nou, hoe lang ben jij dan? En ik doe altijd mijn schoenen uit en ga in de kleermakerszit zitten, dat helptquote:Op maandag 14 april 2014 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mey 1.65 moet je niet zeurenJe woont in Nederland, neem maar een stoelverhogend kussentje mee, dwerg!
Je snapt niet wat ik bedoel, of doet bewust irritantquote:Op maandag 14 april 2014 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
‘You shall not lie with a male as one lies with a female; it is an abomination." (NASB)
"If there is a man who lies with a male as those who lie with a woman, both of them have committed a detestable act; they shall surely be put to death. Their bloodguiltiness is upon them." (NASB)
"If a man lies with a male as with a woman, both of them have committed an abomination; they shall surely be put to death; their blood is upon them." (ESV)
Eh nee:quote:Op maandag 14 april 2014 10:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Geweldig!
En tja, het is een heel nieuw genre eigenlijk hé. Moeten ze nog aan wennen.
Idd, wat die mensen toen hebben uitgespookt zouden hebben stelt NIETS voor met de misdaden, wangedragingen van pak em beet, de laatste 500 jaar.quote:Op maandag 14 april 2014 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Be good of er zal een onmogelijke hoeveelheid water uit het niets verschijnen?
1.83mquote:Op maandag 14 april 2014 10:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou, hoe lang ben jij dan? En ik doe altijd mijn schoenen uit en ga in de kleermakerszit zitten, dat helpt
Volgens mij hebben we beiden zoiets van: ''Maar jullie snappen het niet!''quote:Op maandag 14 april 2014 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want alleen waargebeurde verhalen kun je serieus nemen?
De overstroming kan niet eens, tenzij je een enorme komeet ijs toevoegt aan de watervoorraad op aarde.quote:Op maandag 14 april 2014 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, wat die mensen toen hebben uitgespookt zouden hebben stelt NIETS voor met de misdaden, wangedragingen van pak em beet, de laatste 500 jaar.
Waar is die overstroming dan he?.
Dat is niet waar ik op doelde. Ik bedoel op zijn manier van films maken.quote:Op maandag 14 april 2014 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh nee:
Samson and Delilah" was the biggest moneymaking movie of 1949 and is considered the picture that sparked the biblical-epic film craze of the 1950s.[3] It was followed by two of 1951’s biggest box-office hits, “Quo Vadis” and “David and Bathsheba”. Charlton Heston starred in Cecil B. DeMille's "The Ten Commandments" and "Ben-Hur".
Bijbelse film is iets heel anders dan esoterisch zweverig.quote:Op maandag 14 april 2014 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh nee:
Samson and Delilah" was the biggest moneymaking movie of 1949 and is considered the picture that sparked the biblical-epic film craze of the 1950s.[3] It was followed by two of 1951’s biggest box-office hits, “Quo Vadis” and “David and Bathsheba”. Charlton Heston starred in Cecil B. DeMille's "The Ten Commandments" and "Ben-Hur".
Ze snappen t wel. Ze doen gewoon irritant. Leer mij deze mannen kennenquote:Op maandag 14 april 2014 10:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we beiden zoiets van: ''Maar jullie snappen het niet!''
Die zitten niet fijn krijg je een houten reet vanquote:Op maandag 14 april 2014 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mey 1.65 moet je niet zeurenJe woont in Nederland, neem maar een stoelverhogend kussentje mee, dwerg!
Ook, dat, maar stel we gaan even uit van een wraak van God op de mensheid. Die paar kleine zondes van toen waardoor hij deze overstroming veroorzaakt stelden helemaal niets voor vergeleken met Hitler, atoombommen, massamoorden over de hele wereld etc etc.quote:Op maandag 14 april 2014 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De overstroming kan niet eens, tenzij je een enorme komeet ijs toevoegt aan de watervoorraad op aarde.
Oké, ik snap mannen in zijn algemeenheid niet, dus ik neem het zo van je aan.quote:Op maandag 14 april 2014 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze snappen t wel. Ze doen gewoon irritant. Leer mij deze mannen kennen
Nee, ik snap niet hoe je een Bijbels verhaal serieus kunt nemen, ook niet de boodschap erachter als die boodschap in de vorm van een onmogelijke hoeveelheid water komt.quote:Op maandag 14 april 2014 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze snappen t wel. Ze doen gewoon irritant. Leer mij deze mannen kennen
God is sowieso opgehouden met aantoonbaar ingrijpen na ~30 AD.quote:Op maandag 14 april 2014 10:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook, dat, maar stel we gaan even uit van een wraak van God op de mensheid. Die paar kleine zondes van toen waardoor hij deze overstroming veroorzaakt stelden helemaal niets voor vergeleken met Hitler, atoombommen, massamoorden over de hele wereld etc etc.
Waar blijft de wraak van God dan?
Ze gaan er tevens vanuit dat als iemand een Bijbelse film verfilmd zelf ook gelovig is of zo en het allemaal letterlijk voor waarheid aanneemt, aangezien hier nu het waarheidsgehalte van de Bijbel en God wordt aangehaald. Iets wat TOTAAL niet bij de film pastquote:Op maandag 14 april 2014 10:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oké, ik snap mannen in zijn algemeenheid niet, dus ik neem het zo van je aan.
Ja, want je kunt bv de boodschap achter Life of Pi ook niet serieus nemen, want tijgers praten niet!quote:Op maandag 14 april 2014 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ik snap niet hoe je een Bijbels verhaal serieus kunt nemen, ook niet de boodschap erachter als die boodschap in de vorm van een onmogelijke hoeveelheid water komt.
Ja echt hé! Alsof die film echt draait om alleen dat Bijbelse verhaal.quote:Op maandag 14 april 2014 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze gaan er tevens vanuit dat als iemand een Bijbelse film verfilmd zelf ook gelovig is of zo en het allemaal letterlijk voor waarheid aanneemt, aangezien hier nu het waarheidsgehalte van de Bijbel en God wordt aangehaald. Iets wat TOTAAL niet bij de film pastMaar goed. Laat ze maar even ratelen.
Die heb ik gemist in IMAX en 3D, ik wil hem nog steeds graag zien, maar eigenlijk alleen met alle special effects erbij.quote:Op maandag 14 april 2014 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, want je kunt bv de boodschap achter Life of Pi ook niet serieus nemen, want tijgers praten niet!
En als je denkt dat de boodschap in de vorm van water komt, dan moet je echt ff terug naar school om termen als boodschap en middel, motief, thema en dat soort dingen uit elkaar te halen. Maar goed. 'Nough said about thisquote:Op maandag 14 april 2014 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ik snap niet hoe je een Bijbels verhaal serieus kunt nemen, ook niet de boodschap erachter als die boodschap in de vorm van een onmogelijke hoeveelheid water komt.
De 3D was er idd erg mooi in. Maar qua verhaal hoeft dat naturlijk niet. En boodschap.quote:Op maandag 14 april 2014 10:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Die heb ik gemist in IMAX en 3D, ik wil hem nog steeds graag zien, maar eigenlijk alleen met alle special effects erbij.
jawel, maar de Bijbel heeft zijn recht een beetje verspeeld door de halve wereld te verkloten al zo'n paar honderd jaar langquote:Op maandag 14 april 2014 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, want je kunt bv de boodschap achter Life of Pi ook niet serieus nemen, want tijgers praten niet!
Ik zeg helemaal niet wat de regisseur zelf geloofd. Het is het verhaal van Noah. De boodschap is al eeuwen duidelijk.quote:Op maandag 14 april 2014 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze gaan er tevens vanuit dat als iemand een Bijbelse film verfilmd zelf ook gelovig is of zo en het allemaal letterlijk voor waarheid aanneemt, aangezien hier nu het waarheidsgehalte van de Bijbel en God wordt aangehaald. Iets wat TOTAAL niet bij de film pastMaar goed. Laat ze maar even ratelen.
De boodschap in Life of Pi is niet: Gij zult luisteren naar de Heer.quote:Op maandag 14 april 2014 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf even de Bijbel (her)lezen...quote:Op maandag 14 april 2014 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als je denkt dat de boodschap in de vorm van water komt, dan moet je echt ff terug naar school om termen als boodschap en middel, motief, thema en dat soort dingen uit elkaar te halen. Maar goed. 'Nough said about thisIk word niet gezelliger op de maandagochtend door dit soort onwetendheid
Heb het boek wel gelezen.quote:Op maandag 14 april 2014 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De 3D was er idd erg mooi in. Maar qua verhaal hoeft dat naturlijk niet. En boodschap.
Ik vind een tijger al cool. Laat staan een tijger die praat.quote:Op maandag 14 april 2014 10:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelijk al reden om de film niet te hoeven zien
Als het een echte was oke. Maar zo'n computergeanimeerde/pop/whatever naast een echt persoon. Neh, dat ziet er niet uit.quote:Op maandag 14 april 2014 10:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik vind een tijger al cool. Laat staan een tijger die praat.
Ik heb het niet gezien, maar het scheen er echt ontzettend mooi uit te zien in 3D.quote:Op maandag 14 april 2014 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het een echte was oke. Maar zo'n computergeanimeerde/pop/whatever naast een echt persoon. Neh, dat ziet er niet uit.
En die boodschap is niet "Water".quote:Op maandag 14 april 2014 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet wat de regisseur zelf geloofd. Het is het verhaal van Noah. De boodschap is al eeuwen duidelijk.
Ja dat dacht ik alquote:Op maandag 14 april 2014 10:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik leef volgens het geloof van Michael Bay.
In Life of Pi zag het er geweldig uit juistquote:Op maandag 14 april 2014 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het een echte was oke. Maar zo'n computergeanimeerde/pop/whatever naast een echt persoon. Neh, dat ziet er niet uit.
Godzilla!quote:Op maandag 14 april 2014 10:21 schreef Sinceria het volgende:
Maar goed, ik wil binnenkort nog graag Lucia de B. zien en Pompeii. Die twee staan echt op mijn shortlist.
quote:Op maandag 14 april 2014 10:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar het scheen er echt ontzettend mooi uit te zien in 3D.
Nee, die boodschap is luister naar de Heer anders straft hij je. En dat is een onzin boodschap.quote:
Dat het er goed uit ziet betekent nog niet dat ik het er ook realistisch/goed uit vind zienquote:Op maandag 14 april 2014 10:24 schreef Barbusse het volgende:
In Life of Pi zag het er geweldig uit juist
Die laatste staat echt op mijn "Nou misschien als ik niks te doen heb en ik heb geen zin om de rest van mijn 812 films te kijken". Wat een bagger lijkt me datquote:Op maandag 14 april 2014 10:21 schreef Sinceria het volgende:
Maar goed, ik wil binnenkort nog graag Lucia de B. zien en Pompeii. Die twee staan echt op mijn shortlist.
Dat is de boodschap voor kortzichtigen jaquote:Op maandag 14 april 2014 10:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, die boodschap is luister naar de Heer anders straft hij je. En dat is een onzin boodschap.
Calvin and Hobbesquote:
Godzilla wil ik ook zeker nog zien, net als Divergent en Book Thief. Maar die hebben bij mij minder prioriteit. X-Men is gewoon mijn ding niet, hoewel ik dan wel weer heel braaf Thor en Captain America kijk.quote:Op maandag 14 april 2014 10:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In Life of Pi zag het er geweldig uit juist
[..]
Godzilla!X-Men: Days of future past!
De film van het BIJBEL-verhaal...quote:Op maandag 14 april 2014 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is de boodschap voor kortzichtigen ja
Da's trouwens al helemaal niet de boodschap van de film, maar dat terzijde.
Jullie hebben t over de Bijbel, wij over de film.
Ik heb gewoon een enorm zwak voor rampenfilms. Ik vind ze vrijwel altijd leuk, hoe bagger ze ook zijn.quote:Op maandag 14 april 2014 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die laatste staat echt op mijn "Nou misschien als ik niks te doen heb en ik heb geen zin om de rest van mijn 812 films te kijken". Wat een bagger lijkt me datLiefdesverhaal met een vulkaan op de achtergrond en een GOT-karakter in de hoofdrol om nog iemand naar de bios te trekken.
Divergent heb ik gisteren gezien. Ik vond m best leuk, aangezien het liefdesverhala best wel op de achtergrond aanwezig was. Ik vreesde weer zo'n zoetsappig tienerliefdesdrama a la Twilight, en dat was dus niet zo. En qua kopie van de Hunger Games stopt het ook wel na "de wereld is in bepaalde facties verdeeld". Al met al vermakelijkquote:Op maandag 14 april 2014 10:27 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Godzilla wil ik ook zeker nog zien, net als Divergent en Book Thief. Maar die hebben bij mij minder prioriteit. X-Men is gewoon mijn ding niet, hoewel ik dan wel weer heel braaf Thor en Captain America kijk.
Nee.quote:
Ik ben nog van de Armageddon/Deep Impact fasequote:Op maandag 14 april 2014 10:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een enorm zwak voor rampenfilms. Ik vind ze vrijwel altijd leuk, hoe bagger ze ook zijn.
Ik ben heel benieuwd! Oh en het laatste deel van de Hunger Games, duurt nog zo lang voor die uitkomt. En de boekenserie was zo leuk...quote:Op maandag 14 april 2014 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Divergent heb ik gisteren gezien. Ik vond m best leuk, aangezien het liefdesverhala best wel op de achtergrond aanwezig was. Ik vreesde weer zo'n zoetsappig tienerliefdesdrama a la Twilight, en dat was dus niet zo. En qua kopie van de Hunger Games stopt het ook wel na "de wereld is in bepaalde facties verdeeld". Al met al vermakelijk
Oh nee, het is meer een omgekeerde Titanic of zo. Hoe haal ik het ook in mijn hoofd dat de film Noah, waarin Noah een ark bouwt, ook maar iets te maken heeft met de Noah uit de bijbel, die puur toevallig ook een ark bouwt.quote:Op maandag 14 april 2014 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee.
(Hij heeft niet voor niets zoveel kritiek gekregen vanuit die hoek)
quote:Op maandag 14 april 2014 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh nee, het is meer een omgekeerde Titanic of zo. Hoe haal ik het ook in mijn hoofd dat de film Noah, waarin Noah een ark bouwt, ook maar iets te maken heeft met de Noah uit de bijbel, die puur toevallig ook een ark bouwt.
Dat dus.quote:Jullie hebben t over de Bijbel, wij over de film.
Nee, maar die lijkt me wel echt super interessantquote:Op maandag 14 april 2014 10:30 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd! Oh en het laatste deel van de Hunger Games, duurt nog zo lang voor die uitkomt. En de boekenserie was zo leuk...
Heb je Snowpiercer gezien?
Die heb ik ook gezien hoor.quote:Op maandag 14 april 2014 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nog van de Armageddon/Deep Impact faseEn Dante's Peak en zo.
Ik krijg steeds meer zin in Guardians of the Galaxy. Lijkt me een leuke vreemde komische eend in de marvel-bijtquote:Op maandag 14 april 2014 10:33 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso komen er echt een shitload films aan die ik nog wil zien, er kunnen niet genoeg sci-fi, action, super heroesfilms zijn.
Die heeft hele leuke kanten maar ook minderequote:Op maandag 14 april 2014 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar die lijkt me wel echt super interessant
quote:Op maandag 14 april 2014 10:33 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien hoor.Dante's peak, dat is toch met die scene waar die oma op een gegeven moment smelt om haar familie te redden?
Nee, omdat ze onnodig te vroeg als een dumbass uit de roeiboot springt. Nadat ze eerst al als een dom wijf niet van de berg af wil komen, omdat de berg ze niks kwaad zou doenquote:Op maandag 14 april 2014 10:33 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien hoor.Dante's peak, dat is toch met die scene waar die oma op een gegeven moment smelt om haar familie te redden?
Ja, die lijkt me echt geniaal, beetje Hitchhikers meets X-men ofzoquote:Op maandag 14 april 2014 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer zin in Guardians of the Galaxy. Lijkt me een leuke vreemde komische eend in de marvel-bijt
Ja, ik weet alles nog, geweldig was dat!quote:Op maandag 14 april 2014 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja die ja. Dat was toen ff zo'n zondvloed (
) aan rampenfilms die kwamen. En steeds 2 over eenzelfde onderwerp/ramp.
Armageddon vs Deep Impact
Volcano vs Dante's Peak
Ja nja, ik weet het niet meer precies, die film heb ik in '97 gezien ofzo dus dat is al een tijdje terug.quote:Op maandag 14 april 2014 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, omdat ze onnodig te vroeg als een dumbass uit de roeiboot springt. Nadat ze eerst al als een dom wijf niet van de berg af wil komen, omdat de berg ze niks kwaad zou doen
Ik ben benieuwd hoe ze die dan weer aan Avengers 3 gaan koppelen (wat ze gaan doen, is al bekend), want ik zie ze nog niet zo 123 naast de huidige Avengers staanquote:Op maandag 14 april 2014 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die lijkt me echt geniaal, beetje Hitchhikers meets X-men ofzo.
Rampenfilmsquote:Op maandag 14 april 2014 10:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een enorm zwak voor rampenfilms. Ik vind ze vrijwel altijd leuk, hoe bagger ze ook zijn.
Die was geweldigquote:Op maandag 14 april 2014 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar die lijkt me wel echt super interessant
Toevallig laatst weer eens gekeken. Wel lachen film, maar die oma was gewoon irritant, moest een juich onderdrukken toen ze dood gingquote:Op maandag 14 april 2014 10:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja nja, ik weet het niet meer precies, die film heb ik in '97 gezien ofzo dus dat is al een tijdje terug.
Het is sowieso wel cool, dat er meer lijn in al die films komt.quote:Op maandag 14 april 2014 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze die dan weer aan Avengers 3 gaan koppelen (wat ze gaan doen, is al bekend), want ik zie ze nog niet zo 123 naast de huidige Avengers staan
Denk dat t Avengers team gaat veranderen/aanvullen. Aangezien ook Antman uitkomt en daar hoogstwaarschijnlijk Wasp in voorkomt.
Mijn grootste probleem is nu wel dat Thor bijvoorbeeld de wereld in zijn eentje moet redden, waar waren de Avengers toen?quote:Op maandag 14 april 2014 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is sowieso wel cool, dat er meer lijn in al die films komt.
Ja! Laatst weer Cloverfield weer gekeken.quote:
Ach, ja, dat soort dingen zijn altijd wel te verklaren in dit genre natuurlijkquote:Op maandag 14 april 2014 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn grootste probleem is nu wel dat Thor bijvoorbeeld de wereld in zijn eentje moet redden, waar waren de Avengers toen?
Vond ik ook, maar heb ook van een paar mensen gehoord dat ze hem 'wel oké' vonden.quote:
Uiteraard, maar wel kutquote:Op maandag 14 april 2014 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ja, dat soort dingen zijn altijd wel te verklaren in dit genre natuurlijk.
Ach, ik zat gisteren toevallig weer de Family Guy Star Wars Special te kijken, die legt ook op komische, maar soms pijnlijke wijze plotholes bloot.quote:
Thanos.quote:Op maandag 14 april 2014 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is sowieso wel cool, dat er meer lijn in al die films komt.
quote:Op maandag 14 april 2014 10:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja! Laatst weer Cloverfield weer gekeken.
Ja, dat absoluut!quote:
Het grote rode kruisje? Die rampenfilm ken ik nietquote:Op maandag 14 april 2014 10:42 schreef stbabylon het volgende:
Weet je welke film ik uber vind qua rampenfillms?
[ afbeelding ]
Heerlijk!
Tja, ik niet.quote:Op maandag 14 april 2014 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik vind de bioscoop opzich wel wat toevoegen hoor, maar ik hoef niet per se alles daar te zien. Ik heb een behoorlijke TV en een goeie surroudset, en geen bellende petjes in mijn huis.
True, ik hoef ook niet alles in de bios te zien. Maar bv een film als Cloverfield is op huuuuuge scherm wel echt beter dan thuis, hoee behoorlijk je TV ook is.quote:Op maandag 14 april 2014 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik vind de bioscoop opzich wel wat toevoegen hoor, maar ik hoef niet per se alles daar te zien. Ik heb een behoorlijke TV en een goeie surroudset, en geen bellende petjes in mijn huis.
Je kan ook je abonnement opzeggen natuurlijkquote:Op maandag 14 april 2014 10:46 schreef Sinceria het volgende:
En de enige reden dat ik zo vaak ga is omdat ik het anders zonde van mijn abonnement vind.
Die uitsmijters zijn er toch al?quote:Op maandag 14 april 2014 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True, ik hoef ook niet alles in de bios te zien. Maar bv een film als Cloverfield is op huuuuuge scherm wel echt beter dan thuis, hoee behoorlijk je TV ook is.
Ik las trouwens een artikel over dat emnsen uitsmijters in de bios wilden, voor bellende petjes en irritante bontkraagjes
Ik ben gister 2x naar de bios geweest en beide keren geen enkele last. Ligt ook aan de films waar je heen gaat. De bontkragen gaan toch meer naar de Pacific Rims onder de films, dat is nou eenmaal zo.
Tuurlijk, dat zeg ik het voegt echt wel iets toe natuurlijk. Maar idd, die petjes zijn voor mij vaak een reden om te denken, ik wacht wel even op de 1080p downloadquote:Op maandag 14 april 2014 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True, ik hoef ook niet alles in de bios te zien. Maar bv een film als Cloverfield is op huuuuuge scherm wel echt beter dan thuis, hoee behoorlijk je TV ook is.
Ik las trouwens een artikel over dat emnsen uitsmijters in de bios wilden, voor bellende petjes en irritante bontkraagjes
Ik ben gister 2x naar de bios geweest en beide keren geen enkele last. Ligt ook aan de films waar je heen gaat. De bontkragen gaan toch meer naar de Pacific Rims onder de films, dat is nou eenmaal zo.
KutFOKquote:Op maandag 14 april 2014 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het grote rode kruisje? Die rampenfilm ken ik niet
Dat!quote:Op maandag 14 april 2014 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Bij ons niet echt. Alleen dat "Sms dat en dat" bij overlast en zo'n schriel pathe-menneke soms bij de deur.quote:
Begrijpelijk bij die filmsquote:Maar inderdaad, bij Kenau en The Nurse zaten we in een bijna compleet lege zaal.
Dan zou ik een heel stuk duurder uit zijn, want ik ben nu verslaafd geraakt.quote:Op maandag 14 april 2014 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan ook je abonnement opzeggen natuurlijk
Nog steeds, maar nu zie ik de titel wel. The Core neem ik aan dan? Heb ik wel ergens op VHS volgens mij, maar niet boeiend genoeg om naar DVD te upgraden of nog eens te kijken. Vond het niet de beste rampenfilm van die tijden.quote:
Bij Pathé kun je een sms sturen bij overlast. Maar goed, als er een grote groep kutjochies zitten, redden de meeste biosmedewerkers het ook niet.quote:Op maandag 14 april 2014 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kenau was echt wel goed hoor.quote:Op maandag 14 april 2014 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij ons niet echt. Alleen dat "Sms dat en dat" bij overlast en zo'n schriel pathe-menneke soms bij de deur.
[..]
Begrijpelijk bij die films
Sja, ook wel eens aan gedacht, maar aangezien ik niet in de MLB speel is de kans dat ik net de verkeerde raak me net ff te grootquote:Op maandag 14 april 2014 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij Pathé kun je een sms sturen bij overlast. Maar goed, als er een grote groep kutjochies zitten, redden de meeste biosmedewerkers het ook niet.
Ooit wel meegemaakt dat ze achter in de hoek de hele tijd hardop zaten te praten. Middenin kwam daar commentaar op: Als jullie nu niet stil zijn, smijt ik een pot bier jullie kant op (Grolsch beugels). "Ach man, hou je bek" *ffffffffwwzzzzz PATS*
En toen was het stil.
Ja, The Core. En come on, zwaar over de top onderwerp, niet kloppende wetenschap erachter, zelfopoffering. Veel CGI. Heurlijkquote:Op maandag 14 april 2014 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog steeds, maar nu zie ik de titel wel. The Core neem ik aan dan? Heb ik wel ergens op VHS volgens mij, maar niet boeiend genoeg om naar DVD te upgraden of nog eens te kijken. Vond het niet de beste rampenfilm van die tijden.
Is het duurder dan?quote:Op maandag 14 april 2014 10:50 schreef HeatWave het volgende:
Uiteraard ligt het ook aan de film en het tijdstip, maar op zaterdagavond naar de film gaan is bijna je geld weggooien, en dat zou toch niet moeten vind ik.
Als je van 'rechtstreeks van de autocue met haperingen en doodseblik" acteren houdt jaquote:Op maandag 14 april 2014 10:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Kenau was echt wel goed hoor.En ik geef toe dat mijn mening gekleurd is omdat ik zelf Haarlemmer ben, maar hij was niet slecht voor een Nederlandse film.
Neem nog een bakje koffiequote:
Ik heb 1x heel hard geroepen naar een stel giebelende bont-meisjes "Eey geit, ga eens terug naar je eigen wei! Kunnen wij film kijken!" en toen applaudiseerde de hele zaalquote:Op maandag 14 april 2014 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij Pathé kun je een sms sturen bij overlast. Maar goed, als er een grote groep kutjochies zitten, redden de meeste biosmedewerkers het ook niet.
Ooit wel meegemaakt dat ze achter in de hoek de hele tijd hardop zaten te praten. Middenin kwam daar commentaar op: Als jullie nu niet stil zijn, smijt ik een pot bier jullie kant op (Grolsch beugels). "Ach man, hou je bek" *ffffffffwwzzzzz PATS*
En toen was het stil.
Ik zei ook: voor een Nederlandse film.quote:Op maandag 14 april 2014 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je van 'rechtstreeks van de autocue met haperingen en doodseblik" acteren houdt ja.
Ah oké. Ik dacht al.quote:Op maandag 14 april 2014 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neem nog een bakje koffie.
nee, dan stikt het van de petjes en bontkraagjes.
Sowieso vind ik met glas gooien echt te debiel voor woorden, hoe irritant iemand ook uis. De inhoud a la.quote:Op maandag 14 april 2014 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ook wel eens aan gedacht, maar aangezien ik niet in de MLB speel is de kans dat ik net de verkeerde raak me net ff te groot.
Ik kan er gewoon niet tegen, dat houterige geklaas.quote:Op maandag 14 april 2014 10:53 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zei ook: voor een Nederlandse film.
ja, dat gaat me ook iets te ver hoor, kan echt heel erg verkeerd aflopen.quote:Op maandag 14 april 2014 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso vind ik met glas gooien echt te debiel voor woorden, hoe irritant iemand ook uis. De inhoud a la.
Ja, maar Haarlem.quote:Op maandag 14 april 2014 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet tegen, dat houterige geklaas.
En natuurlijkBarry Astma
.
Moniek Hendriks kan echt wel meer dan dat. Dan zal t aan de regisseur gelegen hebbenquote:Op maandag 14 april 2014 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je van 'rechtstreeks van de autocue met haperingen en doodseblik" acteren houdt ja.
Daarom. Dan mogen ze je samen met het petje de bios uitflikkeren.quote:Op maandag 14 april 2014 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat gaat me ook iets te ver hoor, kan echt heel erg verkeerd aflopen.
Voorstukjes gezien, en als dat het beste is dat ze je willen laten zien om je te lokken, I'll passquote:Op maandag 14 april 2014 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moniek Hendriks kan echt wel meer dan dat. Dan zal t aan de regisseur gelegen hebben
Disclaimer: Film niet gezien.
Nee, dat is niet het beste.quote:Op maandag 14 april 2014 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voorstukjes gezien, en als dat het beste is dat ze je willen laten zien om je te lokken, I'll pass.
Dat hoort een trailer wel te doen ja, lokkenquote:Op maandag 14 april 2014 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voorstukjes gezien, en als dat het beste is dat ze je willen laten zien om je te lokken, I'll pass.
Idd, en ik vond het zo tenenkrommend slecht meteen al. Dan houdt het echt op hoor.quote:Op maandag 14 april 2014 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat hoort een trailer wel te doen ja, lokkenIpv het plot te verklappen en alle mooiste momenten uit de film te laten zien, zoals velen anno 2014.
Tja kijk, dat is dan weer iets heel anders.quote:Op maandag 14 april 2014 11:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet ook toegeven, zodra ik Barry Atsma zie staan ik er al klaar mee ben. Werkelijk alles is met die kuttenkop.
nee, dat is een bijkomend iets, in dit geval waren het echt de voorstukjesquote:Op maandag 14 april 2014 11:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Tja kijk, dat is dan weer iets heel anders.
Kan me niet schelen, ik vond hem wél goed.quote:Op maandag 14 april 2014 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dat is een bijkomend iets, in dit geval waren het echt de voorstukjes.
Ja, dus?quote:Op maandag 14 april 2014 11:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Kan me niet schelen, ik vond hem wél goed.
Natuurlijk mag dat. Maar als je niet wil dat ik een reactie geef moet je me niet quotenquote:Op maandag 14 april 2014 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus?. Dat mag toch ook gewoon.
je mag wel een reactie geven uiteraard, maar ik bedoel je hoeft je niet te verdedigen, en ik ook niet, het is namelijk een meningquote:Op maandag 14 april 2014 11:05 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat. Maar als je niet wil dat ik een reactie geef moet je me niet quoten
Oké, dan zijn we het eens.quote:Op maandag 14 april 2014 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je mag wel een reactie geven uiteraard, maar ik bedoel je hoeft je niet te verdedigen, en ik ook niet, het is namelijk een mening.
Die was inderdaad wel errug lekker ja.quote:Op maandag 14 april 2014 11:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond trouwens in Noah wel een afleidend knappe jongeman zitten. Zo knap waren mensen toen VAST nietMeneer Douglas Booth met z'n vierkante kaak en mooie vrouwenogen. Potdorie! Steeds als ie in beeld kwam was ik t verhaal kwijt
"Hoohooooooi!"
Nu wil ik hem nog liever zien.quote:Op maandag 14 april 2014 11:09 schreef Ang3l het volgende:
En in Divergent ook al. Knappe mensen in films
Ik vond t extreem afleidenquote:Op maandag 14 april 2014 11:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Die was inderdaad wel errug lekker ja.
quote:Op maandag 14 april 2014 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond t extreem afleiden![]()
"Ga weg met je mooie hoofd! Verdrink of zo!"
Ja oké, dat is geen onprettig visueel materiaal. Maar hoe zat het met de vrouwen?quote:
Ach, ga toch een anti-Barry Atsema stichting opzetten ofzo.quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 11:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ach, ga toch een anti-Barry Atsema stichting opzetten ofzo.
Goed plan!quote:Op maandag 14 april 2014 11:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ach, ga toch een anti-Barry Atsema stichting opzetten ofzo.
Vertel het niet aan mij, verspreid het op twitter zou ik zeggen.quote:Op maandag 14 april 2014 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed plan!
Nee, ik mot die gast gewoon niet en hij zit echt bijna ik elke film, geeft gewoon aan dat er zo weinig "talent" is in Nederland als we het daar al van moeten hebben.
Ik weet niet eens wie dat isquote:Op maandag 14 april 2014 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed plan!
Nee, ik mot die gast gewoon niet en hij zit echt bijna ik elke film, geeft gewoon aan dat er zo weinig "talent" is in Nederland als we het daar al van moeten hebben.
neuh, deze slowchat is gewoon al jaren mijn uitlaatklep voor irritaties, en dat blijft zoquote:Op maandag 14 april 2014 11:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Vertel het niet aan mij, verspreid het op twitter zou ik zeggen.
Nou ja, jouw haat jegens die Barry kan me echt gewoon niet boeien.quote:Op maandag 14 april 2014 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
neuh, deze slowchat is gewoon al jaren mijn uitlaatklep voor irritaties, en dat blijft zo.
Mja, dat ene mens, hoe heet ze. Die de nieuwe Mary Jane van Spiderman zou spelen maar er uit geknipt is... sheylene, charlaine, shail.... nou die. Beetje bol hoofdje en een standaard girl next door look. Weer eens wat anders dan een fotomodel die met een geweer schiet.quote:Op maandag 14 april 2014 11:15 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja oké, dat is geen onprettig visueel materiaal. Maar hoe zat het met de vrouwen?
Ik kan er een kunstje op. Wel meerdere!quote:
Zegt me even niks. Maar ik ga het nog zien.quote:Op maandag 14 april 2014 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, dat ene mens, hoe heet ze. Die de nieuwe Mary Jane van Spiderman zou spelen maar er uit geknipt is... sheylene, charlaine, shail.... nou die. Beetje bol hoofdje en een standaard girl next door look. Weer eens wat anders dan een fotomodel die met een geweer schiet.
HUUURRRRRDURRRRRRRR!!!!!quote:Op maandag 14 april 2014 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
neuh, deze slowchat is gewoon al jaren mijn uitlaatklep voor irritaties, en dat blijft zo.
Dan moet je het idd maar gewoon negeren, ik kom er niet uit het niets mee deze keer natuurlijkquote:Op maandag 14 april 2014 11:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou ja, jouw haat jegens die Barry kan me echt gewoon niet boeien.
Vertel!quote:Op maandag 14 april 2014 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan er een kunstje op. Wel meerdere!
• R&Bquote:Op maandag 14 april 2014 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet je het idd maar gewoon negeren, ik kom er niet uit het niets mee deze keer natuurlijk.
Nou dat je je rug zo hol kromt en dan je ene been zo richting....quote:
quote:Op maandag 14 april 2014 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
• R&B
[*]De Bijbel
[*]Barry Atsma
[*]Knappe mannen
• De wereld
• Ouders
• Kinderen
• Homo's
[*]Bioscopen
[*]Petjes/bontkraagjes
Je moet er nog een paar vandaag Wavey!
Hoho, ik heb niets tegen knappe mannen, ik vind dit gewoon een vrij domme blikquote:Op maandag 14 april 2014 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
• R&B
[*]De Bijbel
[*]Barry Atsma
[*]Knappe mannen
• De wereld
• Ouders
• Kinderen
• Homo's
Je moet er nog een paar vandaag Wavey!
I smell loads of threesomesquote:Op maandag 14 april 2014 11:30 schreef Sinceria het volgende:
Oh ik ben gisteravond gecheckt en goedgekeurd voor toegang tot een bi-site. Blijken er voor 80 % stellen op te zitten.
Ah zo!quote:Op maandag 14 april 2014 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat je je rug zo hol kromt en dan je ene been zo richting....
Blue steel jonguh, BLUE STEEL!quote:Op maandag 14 april 2014 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoho, ik heb niets tegen knappe mannen, ik vind dit gewoon een vrij domme blik
Je haat mequote:En mijn homo-haat beperkt zich tot jou, als je er bent om te etteren.
Zegt me nietsquote:Op maandag 14 april 2014 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blue steel jonguh, BLUE STEEL!
[..]
Je haat me
Ja, ik ben dus de Unicorn van de site, het mythische wezen waar al die stelletjes op jagen. En dan zwaar teleurgesteld als ik geen piemel erbij wil.quote:
Nou ben je een homo met een bontkraagje, je zit HW gewoon uit te dagen.quote:Op maandag 14 april 2014 11:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb sinds gister ook een bontkraagje
Maar dan niet zo eentje met veul haar op een plastic jas.
Nee, een vintage russische legerjas met zo'n afneembare siberische grijze kraag
quote:Op maandag 14 april 2014 11:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou ben je een homo met een bontkraagje, je zit HW gewoon uit te dagen.
Zegt me nog nietsquote:Op maandag 14 april 2014 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Laat het dan eens wat vaker zien!
quote:Op maandag 14 april 2014 11:34 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou ben je een homo met een bontkraagje, je zit HW gewoon uit te dagen.
Zoolander jongûhquote:Op maandag 14 april 2014 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zegt me nog niets.
Waarom, what's in it for me?.
Zoolander. Erg legendarisch flauwe foute film die de male model industrie op de hak neemt.quote:
The best BJ of your lifequote:Waarom, what's in it for me?.
Die is veel te kort om een echte jas te zijn.quote:
Oh ja, niet gezien geloof ikquote:Op maandag 14 april 2014 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoolander. Erg legendarisch flauwe foute film die de male model industrie op de hak neemt.
[..]
The best BJ of your lifeIn Japan!
Wanneer gaan jullie naar Japan?quote:Op maandag 14 april 2014 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, niet gezien geloof ik.
Hoezo, ga je een japanse voor me hosselen dan?.
Dat bij iemand van 1.60 alles tot de grond komt wil niet zeggen dat een normale jas niet gewoon tot bij de bips ergens isquote:Op maandag 14 april 2014 11:39 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Die is veel te kort om een echte jas te zijn.
Sucky sucky 5 dollah!quote:Op maandag 14 april 2014 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, niet gezien geloof ik.
Hoezo, ga je een japanse voor me hosselen dan?.
1.65 ja.quote:Op maandag 14 april 2014 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat bij iemand van 1.60 alles tot de grond komt wil niet zeggen dat een normale jas niet gewoon tot bij de bips ergens is
Hoho, dat is niet 100% he? Ik snap je argument, weet wat je wil zeggen ermee, maar dat wil niet zeggen dat er geen vrouwen zijn die geweldig kunnen pijpen natuurlijk.quote:Op maandag 14 april 2014 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sucky sucky 5 dollah!
En dan nog een slechte, want door een vrouw
quote:Op maandag 14 april 2014 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan nog een slechte, want door een vrouw
IK HAD EEN PI GEBRUIKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 14 april 2014 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoho, dat is niet 100% he? Ik snap je argument, weet wat je wil zeggen ermee, maar dat wil niet zeggen dat er geen vrouwen zijn die geweldig kunnen pijpen natuurlijk.
Ja, wat?quote:
Klopt, en ik geen smileyquote:Op maandag 14 april 2014 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK HAD EEN PI GEBRUIKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je weet best wat.quote:
Zoals mijn opa zei: De waarheid is hard, maar de stoeprand ook. En daar loop je ook nog steeds overheen!quote:
In dit geval is de waarheid niet hard te maken. (quote:Op maandag 14 april 2014 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals mijn opa zei: De waarheid is hard, maar de stoeprand ook. En daar loop je ook nog steeds overheen!
Mijn opa zei ook altijd van alles, maar nooit iets zinnigs of vriendelijks.quote:Op maandag 14 april 2014 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals mijn opa zei: De waarheid is hard, maar de stoeprand ook. En daar loop je ook nog steeds overheen!
Android hè? Die is niet zo slim.quote:Op maandag 14 april 2014 11:53 schreef Sinceria het volgende:
Nu ik mijn haar heb geverfd herkent mijn telefoon me niet meer.
Mijn grootvader was cool, die had een engelse wandel stok waarin je, als je de bovenkant openschroefde, een geheim flesje sterke drank aantrof.quote:Op maandag 14 april 2014 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn opa zei ook altijd van alles, maar nooit iets zinnigs of vriendelijks.
Daarom zijn er ook gewoon genoeg (bijv) Ajaxsupporters uit Groningen of Limburg.quote:Op maandag 14 april 2014 11:55 schreef stbabylon het volgende:
Voetbal logica: Support your local!
‘Ik ben echt zo’n fan van Blöf, ik vind dat geweldige muziek, Pascal legt echt zijn ziel in de nummers!’
“Kan niet, je komt uit Den Haag, dus je houdt van Kane!”
Kan hem opnieuw instellen, maar daar ben ik te lui voorquote:
Ja, zo kwam ik erop, gisteren politie/m.e. nodig op station Zwolle omdat Ajaxsupporters overstapte op de trein naar Emmen.quote:Op maandag 14 april 2014 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook gewoon genoeg (bijv) Ajaxsupporters uit Groningen of Limburg.
je hebt altijd mensen die willen bepalen voor een ander wat ze moeten doen, ik haat (jaja) Barry Atsma, maar dat hoeven anderen niet te doen van mij.
ja, maar dan klopt je stelling toch juist niet?quote:Op maandag 14 april 2014 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, zo kwam ik erop, gisteren politie/m.e. nodig op station Zwolle omdat Ajaxsupporters overstapte op de trein naar Emmen.
Ja echt? Waaaaaar?quote:
Mijn stelling was er om het Support your locals belachelijk te makenquote:Op maandag 14 april 2014 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, maar dan klopt je stelling toch juist niet?.
Ik kan me opzich ook wel weer vinden in Support your locals, maar ja, dat gaat niet 100% op als regel, al was het alleen maar omdat lang niet elke stad/streek een voetbalclub heeft in de eredivisie natuurlijk.
Ik ben Amsterdammer, net als mijn hele familie, echt generaties terug, en die zijn allemaal Ajacied, dus ja, dan is de keuze nog makkelijker.
Maar hooligans, van welke club dan ook, moeten ze tegen de muur zetten.
Dan interpreteerde ik het verkeerdquote:Op maandag 14 april 2014 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn stelling was er om het Support your locals belachelijk te maken
“Jij bent in Amsterdam geboren, dus jij bent voor Ajax!”
‘Ja maar, ik vind hun manier van voetballen helemaal niet interessant, ik vind hoe Feyenoord voetbalt veel aantrekkelijker om naar te kijken.’
“Dat maakt niet uit, jij bent voor Ajax, zo hoort dat!”
‘Maar maakt het dan helemaal niet uit wie daar voetbalt, traint of in het bestuur zit, of met welke instelling die club leeft?’
“Nee, het gaat puur en alleen of je uit die plaats komt!”
Ik vind dat je dat best eens in de zoveel jaar maar re-evalueren, kijken of die club nog steeds past bij jequote:Op maandag 14 april 2014 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan interpreteerde ik het verkeerd.
Idd, mensen moeten het opzich lekker zelf weten, al snap ik de haat jegens Glory Hunters wel, je bent voor een club en dan klaar, niet voor de club die op dat moment wint.
Ha jij!quote:
Dat komt omdat jij niets met voetbal hebtquote:Op maandag 14 april 2014 12:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat best eens in de zoveel jaar maar re-evalueren, kijken of die club nog steeds past bij je
Alles prima. Met jou?quote:
Met mij gaat het ook weer okquote:
Goed om te horen.quote:Op maandag 14 april 2014 12:30 schreef -Miauw- het volgende:
Met mij gaat het ook weer okDe zon schijnt, het waait als een malle, but I'm back
Wat was er zo bijzonder aan de afgelopen dagen?quote:Op maandag 14 april 2014 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Is het al weekend?.
En dan het liefst een weekend zoals afgelopen weekend.
Nou ja, het was gewoon een goed weekendquote:Op maandag 14 april 2014 12:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat was er zo bijzonder aan de afgelopen dagen?
Jajajaja okokok, maar waarom dan!?quote:Op maandag 14 april 2014 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, het was gewoon een goed weekend.
Omdat zaterdag een topavond was, maar dat heb jij allemaal niet meegekregenquote:
Oh, misschien lees ik dit topic al máánden meequote:Op maandag 14 april 2014 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat zaterdag een topavond was, maar dat heb jij allemaal niet meegekregen.
Ik draaide muziek in een kroeg en dat was echt geweldig, vooral toen er een bandlid van een nederlandse rockband bij was en ik een van zijn nummers draaide, die heeft mij de hele avond van drank voorzien. En het dak ging er gewoon af.
ja ok, dat kanquote:Op maandag 14 april 2014 12:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh, misschien lees ik dit topic al máánden mee![]()
Maarre, klinkt als een goede zaterdag. En nee, aankomende zaterdag wordt niet zo leuk
Ik zat me zondag te ergeren vanwege al die politie en ME bij t PSV stadion omdat Feyenoord supporters langskomenquote:Op maandag 14 april 2014 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, zo kwam ik erop, gisteren politie/m.e. nodig op station Zwolle omdat Ajaxsupporters overstapte op de trein naar Emmen.
Leuk!quote:Op maandag 14 april 2014 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat zaterdag een topavond was, maar dat heb jij allemaal niet meegekregen.
Ik draaide muziek in een kroeg en dat was echt geweldig, vooral toen er een bandlid van een nederlandse rockband bij was en ik een van zijn nummers draaide, die heeft mij de hele avond van drank voorzien. En het dak ging er gewoon af.
Eens hoor, dat soort randzaken storen mij net zo hard. maar goed, voetbal levert ook wel weer geld op natuurlijk.quote:Op maandag 14 april 2014 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zat me zondag te ergeren vanwege al die politie en ME bij t PSV stadion omdat Feyenoord supporters langskomenWat dat allemaal kost man. En dat wordt allemaal geaccepteerd en betalad, want voetbal. Te debiel voor woorden.
Oh die theorie ken ik niet. In welke stad woon jij?quote:Op maandag 14 april 2014 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja ok, dat kan.
Ik denk het sowieso niet nee, want het is het weekend voor koningsdag, dan gebeurt er vaak een stuk minder in de stad etc.
En het is een feit, girls love DJs (al noem ik mezelf niet zo hoor)quote:
Amsterdamquote:Op maandag 14 april 2014 12:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh die theorie ken ik niet. In welke stad woon jij?
Nee johquote:Op maandag 14 april 2014 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Amsterdam.
Maar dat merk je wel een beetje, net als rond de feestdagen, het is toch altijd wat rustiger een weekend voor een groot feest.
quote:Op maandag 14 april 2014 12:55 schreef HeatWave het volgende:
En het is een feit, girls love DJs (al noem ik mezelf niet zo hoor).
Weinig dingen zo leuk als een technofeestje met HW.quote:Op maandag 14 april 2014 12:58 schreef -Miauw- het volgende:
Nee johHet is ook nog eens pasen dus extra reden om op zondag ook naar een feestje te gaan. Awakenings bijvoorbeeld
Ja dat tegenargument hadden we zelf ook al verzonnen, dat de horeca er ook wel blij mee is (nou ja, soms dan). Maar dan nog was onze ergernis groter dan een eventueel commercieel winstje.quote:Op maandag 14 april 2014 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens hoor, dat soort randzaken storen mij net zo hard. maar goed, voetbal levert ook wel weer geld op natuurlijk.
Sarcasme zekerquote:Op maandag 14 april 2014 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weinig dingen zo leuk als een technofeestje met HW.
Ja, mensen maken zich op om.... Dat merk je hier ook wel. Koninginnedag (koningsdga, moet nog wennen) in Eindhoven is ook een beetje uit de hand gelopenquote:Op maandag 14 april 2014 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Amsterdam.
Maar dat merk je wel een beetje, net als rond de feestdagen, het is toch altijd wat rustiger een weekend voor een groot feest.
quote:
Ja zoiets dacht ik al. Ik schreef Awakenings en las ergens 'rock', niet perse een geslaagde combinatie...quote:
Nee joh, voetbal is nou juist zo'n handig middel om dat klootjesvolk te kunnen groeperen. Als je dat afschaft wordt het compleet onvoorspelbaar waar/wanneer ze gaan lopen rellen.quote:Op maandag 14 april 2014 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik zeg: de kijkers afschaffen. Niet de sport dus, maar wel live meekijken. Als je je gvd niet kan gedragen dan kijk je maar op je flatscreentje!
Ach, ik kan het beide prima hebben.quote:Op maandag 14 april 2014 13:03 schreef -Miauw- het volgende:
Ja zoiets dacht ik al. Ik schreef Awakenings en las ergens 'rock', niet perse een geslaagde combinatie...
Dat was bekend jaquote:Op maandag 14 april 2014 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En het is een feit, girls love DJs (al noem ik mezelf niet zo hoor).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |