Dit indd.quote:Op maandag 14 april 2014 22:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
22 maar? Zelfs met een omafiets zonder versnellingen moet 25+ lukken voor een man. Als je niet vol de wind tegen hebt natuurlijk.
Een beetje zoetigheid mag wel. Ik kan echt niet zonder mijn dagelijkse stukje chocolade (hoog cacaopercentage), alleen moet je dan wel voldoende bewegen als je zulke gewoontes hebt.quote:Op maandag 14 april 2014 23:09 schreef tfors het volgende:
[..]
Heel simpel, gewoon alle junkfood/zoetigheid afzweren en alcohol matigen. Beetje wandelen/krachtsport..
Conditietraining moet toch wel zo'n beetje iedereen lukken. Discipline moet je kweken, hoe het moet kan je makkelijk op internet vinden, voor mentaliteit geef je jezelf maar een trap onder je kont, en talent heb je er niet echt voor nodig. Maar mijn punt blijft staan, het is niet gemiddeld. Meeste 65+ers die je op de fiets gaat aantreffen zijn niet getraind, maar fietsen van café naar café.quote:Op maandag 14 april 2014 23:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
En terecht! Die aso's rijden op een fietspad, daar moet je met zo'n toestel gewoon niet harder dan 25 km/u rijden. Met een fiets is het minder gevaarlijk, een fiets is smaller en fietsers die dit kunnen reageren heel wat beter dan die dikzakken op hun snorfietsen (adrenaline en zo).
En ja, ik ga graag zo hard mogelijk, met een racefiets probeer ik de flitser af te laten gaan maar dat is lastig, ik smacht naar een velomobiel waarmee het wel lukt. Hebben die mensen ook eens wat lol op hun werk als ze zo'n fiets zien in plaats van een auto.
[..]
Niet iedereen kan dat (discipline, kennis over het lichaam, mentaliteit) en niet iedereen kan dat even goed (talent). Toegegeven, het is leuker als je de ster bent van je voetbalploeg maar niet iedereen heef dat specifieke talent, sommige mensen moeten het met een minder spectaculair talent doen.
http://routeplanner.fietsersbond.nl/quote:Op maandag 14 april 2014 23:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is inderdaad verdacht laag. Ik neem aan dat jij een gewicht en lengte hebt moeten invoeren?
Oh, dus jij trekt altijd een sprintje naar de collegezaal?quote:
Gewoon niet eten, kan je ook niet aankomen.quote:
Zeker, des te later kun je van huis en des te later kun je je bed uit.quote:Op maandag 14 april 2014 23:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dus jij trekt altijd een sprintje naar de collegezaal?
quote:Op maandag 14 april 2014 23:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zeker, des te later kun je van huis en des te later kun je je bed uit.
Geloof me, de meeste mensen lukt het niet. Ik heb het veel mensen zien proberen die snel met hangende pootjes afhaakten. Hoeveel nut het heeft hangt vooral af van je talent, zoals bij elke sport en elke andere vaardigheid. Dat is voor hardlopen, zwemmen en fietsen niet anders dan voor andere sporten. Net als dat er jongens zijn die binnen een jaar een fantastische traptechniek of pianospeeltechniek hebben ontwikkeld terwijl anderen er na jaren nog steeds niets van bakken geldt dat ook voor duursporten. Wel kan ook de grootste koekenbakker natuurlijk een halve marathon in 2 uur tijd leren lopen maar dat wordt niet bepaald als prestatie gezien door mensen die die sport op een serieuze manier beoefenen, zoals voetballers het niet als een prestatie zien dat ik over 30 meter een nauwkeurige pass over de grond kan geven en dat ik een bal dood kan leggen als die over de grond wordt aangespeeld. Get my point?quote:Op maandag 14 april 2014 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Conditietraining moet toch wel zo'n beetje iedereen lukken.
quote:Op maandag 14 april 2014 23:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zeker, des te later kun je van huis en des te later kun je je bed uit.
Niet gebruiken! Zo'n rekenmachientje wat niet eens vraagt naar je gewicht of lengte moet je niet serieus nemen!quote:Op maandag 14 april 2014 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://routeplanner.fietsersbond.nl/
Kijk zelf maar.
Ik drink alleen maar water, soms echte vruchtensap, al dan niet gemengd met water (geen concentraattroep).quote:Op maandag 14 april 2014 23:16 schreef OllieWilliams het volgende:
Ik drink zelf alleen nog maar water en koffie eigenlijk. Af en toe een glas melk of een paar biertjesfrisdrank zit vol suiker
Well, no shit. Maar je moet ergens een indicatie vandaan halen bij een gebrek aan beter.quote:Op maandag 14 april 2014 23:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet gebruiken! Zo'n rekenmachientje wat niet eens vraagt naar je gewicht of lengte moet je niet serieus nemen!
Hehe, succesquote:Op maandag 14 april 2014 23:20 schreef Plofkipje het volgende:
Jezus zo lang fietsen voor 3 snickers. Ik eet zonder problemen 2 duopacks snickers op in een pauze bij college![]()
Misschien dat ik toch maar eens m'n eetpatroon ga aanpassen.
Gewoon een week nee zeggen, op een gegeven moment wil je het vanzelf niet meer. De gewoonte doorbreken als het ware.quote:Op maandag 14 april 2014 23:21 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Dankje, denk dat ik t max een week volhoud
Rezania toch, er zijn vele tientallen alternatieven maar je moet je dan niet beperken tot het Nederlandse taalgebied.quote:Op maandag 14 april 2014 23:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Well, no shit. Maar je moet ergens een indicatie vandaan halen bij een gebrek aan beter.
Goed gesproken Sonja Bakkerquote:Op maandag 14 april 2014 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon een week nee zeggen, op een gegeven moment wil je het vanzelf niet meer. De gewoonte doorbreken als het ware.
Als meisje moet je langer fietsen voor 3 snickers dan als man als je evenveel sport en het lengteverschil niet erg groot is.quote:Op maandag 14 april 2014 23:20 schreef Plofkipje het volgende:
Jezus zo lang fietsen voor 3 snickers.
Zit ipv suiker aspartaam of een andere zoetstof in. Volgens mij word je er wel echt minder dik door maar ben geen deskundigequote:Op maandag 14 april 2014 23:23 schreef Mitsu het volgende:
Over frisdrank en suikers gesproken: suikervrije frisdrank is zeker gewoon verkooppraat?
Ja en nee. De meeste mensen halen hun suikers wel ergens anders vandaan, dat heeft met biologische driften te maken die bevredigd moeten worden. Er zijn allerlei methodes om minder last te hebben van die driften, bijv. door goed te bewegen, goed bezig te zijn (sommige topwetenschappers eten chronisch te weinig doordat ze de hele tijd geobsedeerd bezig zijn met hun werk) en door voldoende groenten te eten.quote:Op maandag 14 april 2014 23:23 schreef Mitsu het volgende:
Over frisdrank en suikers gesproken: suikervrije frisdrank is zeker gewoon verkooppraat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |