SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groepsfoto:
Kalender:
Coureurs:
Teams:![]()
Ach, boeiend. Ik ben er al aan gewend want ik kijk al tijden Sport1, en uiteindelijk zullen de kijkcijfers in landen als Spanje en Italië ook langzaam wel weer teruggroeien. Misschien niet tot het niveau van voor de decoders, maar langzaam zullen mensen het toch weer gewoon willen kijkenquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:52 schreef Beach het volgende:
http://www.racesport.nl/M(...)D/34238/Default.aspx
ha
en de mensen beginnen ook langzaam door te krijgen hoe ze minder legale manieren kunnen gebruiken om hun sporten te volgen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, boeiend. Ik ben er al aan gewend want ik kijk al tijden Sport1, en uiteindelijk zullen de kijkcijfers in landen als Spanje en Italië ook langzaam wel weer teruggroeien. Misschien niet tot het niveau van voor de decoders, maar langzaam zullen mensen het toch weer gewoon willen kijken
En dat hij niet te vroeg start natuurlijk. Pas om 19.00 toch?quote:Op zondag 27 april 2014 00:57 schreef H1N1 het volgende:
Argentinië morgen! Hoop dat JL blijft zitten en we hopelijk een battle krijgen.
Vanaf 16.00 begint het echte werkquote:Op zondag 27 april 2014 10:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En dat hij niet te vroeg start natuurlijk. Pas om 19.00 toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |