SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 april 2014 18:08 schreef Zelus het volgende:
En ik ben weer bij
(waar de Jan Lul op sloeg is mij een raadsel...)
Dat is een streamwebsitequote:Op zondag 13 april 2014 18:08 schreef Zelus het volgende:
En ik ben weer bij
Dat is een stream die ook achter loopt.quote:Op zondag 13 april 2014 18:08 schreef Zelus het volgende:
Lekker voor deze KNJB-man.quote:Op zondag 13 april 2014 18:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Dus van Oostveen is lekker voor jan lul naar de Arena gekomen
Had ik hem van te voren ook wel kunnen vertellen.quote:Op zondag 13 april 2014 18:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Kan volgende week dus naar Almelo.quote:
Lastig hé, dat ADO.quote:Op zondag 13 april 2014 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is dit geen hands? Moet De Vrij 'm klemmen???
Ik zou thuis blijven als ik hem was. Er is namelijk niets te beleven volgende week in Almelo.quote:Op zondag 13 april 2014 18:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kan volgende week dus naar Almelo.
Hij kan de schaal net zo goed wel vast achter laten, scheelt een ritje Almelo. Kampioen is Ajax gelet op het doelsaldo toch na vandaag.quote:Op zondag 13 april 2014 18:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Niet zeiken, jullie wilde die wedstrijd verplaatst hebben.quote:Op zondag 13 april 2014 18:13 schreef Gruisman het volgende:
Dat schakelprogramma is helemaal geen schakelprogramma
Ik zeik nietquote:Op zondag 13 april 2014 18:14 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Niet zeiken, jullie wilde die wedstrijd verplaatst hebben.
Normaal zijn ze de baas in eigen stadion tegen Feyenoord, maar nu lijkt het wel alsof ze de slaapmiddelen van hun grootouders hebben ingenomen.quote:
Sorry, zal m zo makenquote:Op zondag 13 april 2014 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schuld van Delachendevierde
Is Gruisman een ambtenaar bij de gemeente Amsterdam?quote:Op zondag 13 april 2014 18:14 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Niet zeiken, jullie wilde die wedstrijd verplaatst hebben.
goed excuusquote:Op zondag 13 april 2014 18:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom? Het gaat toch nergens meer over voor PSV.
Alleen nog beetje die kut play-offs.
Dit is de derde afgang op rij. Wordt wel erg zo.quote:Op zondag 13 april 2014 18:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vergeleken met die voor de lange zegereeks, valt dat nog wel meequote:Op zondag 13 april 2014 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is de derde afgang op rij. Wordt wel erg zo.
Dat boeit me eigenlijk ook allemaal niet meerquote:Die Play offs gaan ze ook niet winnen van AZ/Heerenveen/Groningen
Als je iets zou moeten willen voorkomen is het wel het spelen van die vreselijke playoffs.quote:Op zondag 13 april 2014 18:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ach 1ste helft van het seizoen hadden we 10 afgangen op rijquote:Op zondag 13 april 2014 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is de derde afgang op rij. Wordt wel erg zo.
Die Play offs gaan ze ook niet winnen van AZ/Heerenveen/Groningen
Zelfs ene Guus Hiddink kan daar niks aan veranderen.quote:Op zondag 13 april 2014 18:16 schreef Hetbanaantje het volgende:
Dit noemen ze ook wel het Fabereffect.
Toen hadden ze nog wel kansen in die wedstrijden. Nu zijn ze enorm (komt 'ie...) Schaars.quote:Op zondag 13 april 2014 18:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ach 1ste helft van het seizoen hadden we 10 afgangen op rij
Eigenlijk wel ja, maar die hele EL boeit niemand.quote:Op zondag 13 april 2014 18:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je iets zou moeten willen voorkomen is het wel het spelen van die vreselijke playoffs.
Tegen Heerenveen hadden we ook kansen...quote:Op zondag 13 april 2014 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog wel kansen in die wedstrijden. Nu zijn ze enorm (komt 'ie...) Schaars.
Gelukkig maar, ik werd al zenuwachtig.quote:
Iets met druk en een parkeergarage.quote:Op zondag 13 april 2014 18:19 schreef Stofje het volgende:
Treurig. Ajax wint toch gewoon, waarom loopt dat stadion dan leeg? Verwend publiek.
Vitesse speelt in het GelreDomequote:Op zondag 13 april 2014 18:18 schreef gelezwembroek het volgende:
Arena is leger dan het Philipsstadion.
Dat is overal.quote:Op zondag 13 april 2014 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iets met druk en een parkeergarage.
Lekker even middagje ballen met je maten tochquote:
Truequote:Op zondag 13 april 2014 18:20 schreef Shreyas het volgende:
Wel leuk voor Blind en Van Rhijn dat ze de kampioenswedstrijd mee kunnen maken.
Ze proberen op tijd thuis te zijn voor bord op schoot.quote:Op zondag 13 april 2014 18:19 schreef Stofje het volgende:
Treurig. Ajax wint toch gewoon, waarom loopt dat stadion dan leeg? Verwend publiek.
quote:Op zondag 13 april 2014 18:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn TT een beetje lopen aanpassen
Onmogelijk.quote:Op zondag 13 april 2014 18:27 schreef Jojoortje het volgende:
PSV was nog slechter dan Roda gisteren.
Ja jammer dat ze geen beker hadden voor kampioen eerder vertrekken. Anders hadden jullie nu een feestje kunnen vieren bij dat podium.quote:
Ligt eraan welke voorronde. Als je in de vierde voorronde wordt uitgeschakeld, ben je gekwalificeerd voor hoofdtoernooi EL.quote:Op zondag 13 april 2014 18:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Als je de voorronde CL niet doorkomt dan ben je toch automatisch geplaatst voor groepsfase EL volgend seizoen?
Moet je wel de eerste tegenstander verslaan natuurlijk.quote:Op zondag 13 april 2014 18:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Als je de voorronde CL niet doorkomt dan ben je toch automatisch geplaatst voor groepsfase EL volgend seizoen?
Nee. De 1e voorronde eruit moet je nog voorronde EL spelen. Als je 2e voorronde eruit gaat zit je in de poule ja.quote:Op zondag 13 april 2014 18:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Alleen als je de play offs niet overleefd van de CL..quote:Op zondag 13 april 2014 18:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Haha wat triestquote:Op zondag 13 april 2014 18:22 schreef Max23 het volgende:
NOS Blog: 18:15 uur
Arena loopt leeg
Meerdere toeschouwers in de Arena verlaten het stadion al. Ze geloven niet meer in een wederopstanding van PSV tegen Feyenoord (0-2). Met deze standen is Ajax geen kampioen.
![]()
![]()
Verwend handtasjesvolk.quote:Op zondag 13 april 2014 18:22 schreef Max23 het volgende:
Meerdere toeschouwers in de Arena verlaten het stadion al. Ze geloven niet meer in een wederopstanding van PSV tegen Feyenoord (0-2). Met deze standen is Ajax geen kampioen.
![]()
![]()
Serieus?quote:Op zondag 13 april 2014 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel triest ja. Stadion zag er werkelijk halfleeg uit rond de 90ste minuut
Wellicht wilde ze zo snel mogelijk naar het Leidseplein en mee gaan vieren.quote:Op zondag 13 april 2014 18:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Serieus?
Jammer is zoiets. Oke je feest gaat niet door, maar je kan toch nog gewoon de spelers bedanken voor eigenlijk een bevestiging van het kampioenschap. Zes punten + dat doelsaldo is einde verhaal qua titelrace, in hoeverre daar überhaupt sprake van was.
Om 12:30 zou dat ook gewoon gebeurd zijnquote:Op zondag 13 april 2014 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht wilde ze zo snel mogelijk naar het Leidseplein en mee gaan vieren.
Dit is overigens geen nuance ook ik vind het onbegrijpelijk. Alleen daarom had Den Haag vandaag al moeten winnen
Heracles en Ajax hebben allebei genoeg aan een punt, dus....quote:Op zondag 27 april 2014 10:47 schreef RvLaak het volgende:
Ik hoop persoonlijk op wat vuurwerk van de Ajax supporters, maar vooral van Heracles uiteraard
. Met als het enigszins kan, een herhaling van de uitslag van vorige week
Feyenoord gaat Cambuur wel inpakken (hoop ik).
Helaas wel. Ik hoorde de voorzitter van Heracles op Radio1 ook zeggen dat hij hoopt op een gelijkspelquote:Op zondag 27 april 2014 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heracles en Ajax hebben allebei genoeg aan een punt, dus....
In herinner me nog een wedstrijd op een EK waarbij beide ploegen in de laatste poulewedstrijd aan 2-2 genoeg hadden om allebei door te gaan.quote:Op zondag 27 april 2014 10:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Helaas wel. Ik hoorde de voorzitter van Heracles op Radio1 ook zeggen dat hij hoopt op een gelijkspel
Ajax en Feyenoord hebben de meeste supporters, dus meer kijkers, dus meer reclameinkomstenquote:Op zondag 27 april 2014 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt een salonremise. Waarom zendt FOX niet gewoon NEC en Roda uit?
Dat was gerechtigheid na 4 jaar daarvoorquote:Op zondag 27 april 2014 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In herinner me nog een wedstrijd op een EK waarbij beide ploegen in de laatste poulewedstrijd aan 2-2 genoeg hadden om allebei door te gaan.
Dus als Vitesse eerste zou staan zouden ze ook Ajax en Feyenoord uitzenden?quote:Op zondag 27 april 2014 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ajax en Feyenoord hebben de meeste supporters, dus meer kijkers, dus meer reclameinkomsten
Ik gok er wel op eigenlijk.quote:Op zondag 27 april 2014 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus als Vitesse eerste zou staan zouden ze ook Ajax en Feyenoord uitzenden?
Hangt er een beetje vanaf, ik verwacht wel een agressief Ajax vanaf minuut 1, mocht dat dan niet in de score uitgedrukt zijn na 1 helft zullen ze wel voor een punt gaan.quote:Op zondag 27 april 2014 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja maar Ajax gaat echt niet verliezenquote:Op zondag 27 april 2014 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf, ik verwacht wel een agressief Ajax vanaf minuut 1, mocht dat dan niet in de score uitgedrukt zijn na 1 helft zullen ze wel voor een punt gaan.
Omdat niemand daar op zit te wachten?quote:Op zondag 27 april 2014 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat denk ik ook niet, minimaal 1 puntquote:Op zondag 27 april 2014 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar Ajax gaat echt niet verliezen
Dacht iedereen vorige week ookquote:Op zondag 27 april 2014 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar Ajax gaat echt niet verliezen
Gast dit wordt 0-3 minimaal. We missen 5 basis spelers en de 2 beste doen niet mee.quote:
Dat verwacht ik ook wel maar alleen als het na 1 helft nog gelijk is zullen ze het wel zo latenquote:Op zondag 27 april 2014 11:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gast dit wordt 0-3 minimaal. We missen 5 basis spelers en de 2 beste doen niet mee.Vandaag eindelijk een einde aan een diep triest kut seizoen qua thuis wedstrijden./
Schakel op 1, joden vs joden op 3, Feyenoord - Cambuur op 5.quote:Op zondag 27 april 2014 11:31 schreef SomebodyReal het volgende:
Kun je gewoon elke wedstrijd kijken of is er weer zo'n vervelende schakelzender?
Op Foxsports.nl kun je elke wedstrijd kijken.quote:Op zondag 27 april 2014 11:31 schreef SomebodyReal het volgende:
Kun je gewoon elke wedstrijd kijken of is er weer zo'n vervelende schakelzender?
quote:Op zondag 27 april 2014 11:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Schakel op 1, joden vs joden op 3, Feyenoord - Cambuur op 5.
(en internationaal op tussenliggende kanalen dacht ik)
quote:Op zondag 27 april 2014 11:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Schakel op 1, joden vs joden op 3, Feyenoord - Cambuur op 5.
(en internationaal op tussenliggende kanalen dacht ik)
quote:Op zaterdag 26 april 2014 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen
13:00 Voorbeschouwing - FOX Sports Eredivisie 1
14:30 Schakelkanaal - FOX Sports Eredivisie 1
14:30 Heracles Almelo v Ajax - FOX Sports Eredivisie 3
14:30 Feyenoord v SC Cambuur - FOX Sports Eredivisie 5
14:30 NEC v FC Twente - Fox Sports Eredivisie 7
14:30 PEC Zwolle v PSV - FOX Sports Eredivisie 8
14:30 Vitesse v Go Ahead Eagles - FOX Sports Eredivisie 9
14:30 NAC Breda v RKC Waalwijk - FOX Sports Eredivisie 10
14:30 Roda JC v FC Groningen - FOX Sports Eredivisie 11
14:30 ADO Den Haag v AZ - FOX Sports Eredivisie 12
14:30 sc Heerenveen v FC Utrecht - FOX Sports Eredivisie 13
*Schakelzenderquote:Op zondag 27 april 2014 11:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als neutrale kijkert wel. Dus heel Almelo stemt af op schakelzendert.
Ik gooi LBL aan, zonder geluid, LDL op de PC met geluid en schakelkanaaltje zonder op de stream. En dan livescore erbij.quote:Op zondag 27 april 2014 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beneden Ajax aan, streampje van het schakelkanaal en futbol24 livescores erbij.
Heb bezoek vanmiddag die voetbal komt kijken, dus een beetje tactisch omgaan. Zijn toch wel heerlijke speelrondes dit.quote:Op zondag 27 april 2014 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gooi LBL aan, zonder geluid, LDL op de PC met geluid en schakelkanaaltje zonder op de stream. En dan livescore erbij.
Hier spreekt vast een Rotterdammer.quote:Op zondag 27 april 2014 11:47 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Nee, haalt de spanning weg. En teveel joden voetbal
Stoer.quote:Op zondag 27 april 2014 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal wel een drukke boel worden vanmiddag dit topic met al die ''teletekst'' , stream, en fox supportertjes...
Ik ga zo maar eens richting stadion, veel leuker
Er is ook bijna niets spannends meer, Enige leuke is nog plaats 18quote:Op zondag 27 april 2014 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal wel een drukke boel worden vanmiddag dit topic met al die ''teletekst'' , stream, en fox supportertjes...
Ik ga zo maar eens richting stadion, veel leuker
Ja, en Nac-Rkc is nog redelijk spannend. Hoop eerlijk gezegd gewoon dat Nac wint!quote:Op zondag 27 april 2014 11:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Er is ook bijna niets spannends meer, Enige leuke is nog plaats 18
Plekken 4, 5 en 6 zijn nog wel interessantquote:Op zondag 27 april 2014 11:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Er is ook bijna niets spannends meer, Enige leuke is nog plaats 18
Nee joh, vandaag hang ik even de teletekstsupporter uitquote:Op zondag 27 april 2014 11:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Groningen tegen Roda, jongens, zeg het maar.
[..]
Ik dacht dat jij wel even mee ging naar Kerkrade!
Mwah boeit me niet veel. Je hebt dan alsnog de plee ofs.quote:Op zondag 27 april 2014 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Plekken 4, 5 en 6 zijn nog wel interessant
Dat wat tong altijd luistertquote:
kan zijn, maar wist ik nog nietquote:Op zondag 27 april 2014 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die TV-zender kan je ook ten alle tijden bekijken volgens mij
quote:Op zondag 27 april 2014 13:09 schreef RvLaak het volgende:
Lol, Smit denkt dat de "harde kern" van Ajax zich aan de afspraken gaat houden
Denkt die echt niet. Hij kan moeilijk zeggen wat die echt denkt.quote:Op zondag 27 april 2014 13:09 schreef RvLaak het volgende:
Lol, Smit denkt dat de "harde kern" van Ajax zich aan de afspraken gaat houden
Ik schat in dat hij er gek genoeg voor isquote:Op zondag 27 april 2014 13:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denkt die echt niet. Hij kan moeilijk zeggen wat die echt denkt.
Ga je naar een onbewoond eiland of zo, er zijn bijna geen landen waar het niet te zien is tenzij je net in het vliegtuig zitquote:
Dat 2e.quote:Op zondag 27 april 2014 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ga je naar een onbewoond eiland of zo, er zijn bijna geen landen waar het niet te zien is tenzij je net in het vliegtuig zit
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 27-04-2014 om 13:10:20Bijna in Zwolle. #Nostradamus denkt er t volgende van: #pecpsv 1-2 reageer retweet
Ik hoop 3-1quote:Op zondag 27 april 2014 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 27-04-2014 om 13:10:20Bijna in Zwolle. #Nostradamus denkt er t volgende van: #pecpsv 1-2 reageer retweet
Hoogstens een boete. Punten in mindering doen ze alleen bij financieel wanbeleid en ronseling volgens mij. Zou ook wel zwaar overdreven zijNquote:Op zondag 27 april 2014 13:12 schreef RvLaak het volgende:
Stel het loopt uit de hand (iets wat ik realistisch acht, gezien de uitsluiting van 410 door Ajax zelf), wat gaat de KNVB dan doen? Punten in mindering?
Alleen sv waarschijnlijk.quote:Op zondag 27 april 2014 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoogstens een boete. Punten in mindering doen ze alleen bij financieel wanbeleid en ronseling volgens mij. Zou ook wel zwaar overdreven zijN
Geven ze meestal een wedstrijd zonder fans voor
Overdreven niet imo. Als je als club 2 wedstrijden op rij je fans niet in gareel kan houden (waar je verantwoordelijk voor bent als club zijnde), dien je hard gestraft te worden. Enkel een boete (die Ajax niet eens zal voelen, financieel) is complete bullshit en enkel symboolpolitiekquote:Op zondag 27 april 2014 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoogstens een boete. Punten in mindering doen ze alleen bij financieel wanbeleid en ronseling volgens mij. Zou ook wel zwaar overdreven zijN
Geven ze meestal een wedstrijd zonder fans voor
quote:Op zondag 27 april 2014 13:12 schreef RvLaak het volgende:
Stel het loopt uit de hand (iets wat ik realistisch acht, gezien de uitsluiting van 410 door Ajax zelf), wat gaat de KNVB dan doen? Punten in mindering?
Als hij erin komt geef ik je wel een Cijntje.quote:Op zondag 27 april 2014 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Cijntje mag plaatsnemen op de bank bij Groningen
Hopelijk maakt hij z'n debuut
Of PEC uit, of daar, of hier, etc...quote:Op zondag 27 april 2014 13:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Die 6 punten verschil is precies het verschil tussen winnen of verliezen van Ajax in de Kuip. Snap nog steeds niet dat Feyenoord toen als een stel dooie lullen zich naar een nederlaag liet spelen.
Komt omdat Ajax een paar klassen beter isquote:Op zondag 27 april 2014 13:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Die 6 punten verschil is precies het verschil tussen winnen of verliezen van Ajax in de Kuip. Snap nog steeds niet dat Feyenoord toen als een stel dooie lullen zich naar een nederlaag liet spelen.
Zullen we zien over een jaar.quote:Op zondag 27 april 2014 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord wordt volgend jaar oook geen kampioen.
Geen we zien. Weinigen dachten dat Koeman ook maar iets zou kunnen presteren. Velen vreesden wederom erg lage klasseringen. Toch heeft Koeman vriend en vijand verbaasd.quote:Op zondag 27 april 2014 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fred Rutten maakt je niet kampioen.
Quote voor het nagelschacht.quote:Op zondag 27 april 2014 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Zonder Jan Maat en Pelle zeker niet neequote:Op zondag 27 april 2014 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar uiteindelijk niks gewonnenquote:Op zondag 27 april 2014 13:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen we zien. Weinigen dachten dat Koeman ook maar iets zou kunnen presteren. Velen vreesden wederom erg lage klasseringen. Toch heeft Koeman vriend en vijand verbaasd.
Hetzelfde werd gezegd toe Guidetti ging.quote:Op zondag 27 april 2014 13:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Pelle gaat weg. Feyenoord wordt 4e
Maar wel dichterbij dan jaren.quote:
Dichterbij dan ooit is nog steeds niets.quote:Op zondag 27 april 2014 13:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hetzelfde werd gezegd toe Guidetti ging.
[..]
Maar wel dichterbij dan jaren.
Tja met die kabouter op goal moet je watquote:Op zondag 27 april 2014 13:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Feyenoord met 5 verdedigers thuis tegen Cambuur.
Ja maar Ajax thuis was eigenlijk de laatste kans om nog in de buurt te komen. Daarom begreep ik het niet.. die wedstrijd was een anticlimax dit dat. Misschien is Ajax wel beter ja, ondanks de vrij matige selectiequote:
Over een aantal jaar maken Feyenoord en Ajax weer samen de dienst uit in Nederland.. ooit zullen we wel weer kampioen wordenquote:
Sowieso wordt Feyenoord "ooit" weer kampioen. Hopelijk volgend jaarquote:Op zondag 27 april 2014 13:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Over een aantal jaar maken Feyenoord en Ajax weer samen de dienst uit in Nederland.. ooit zullen we wel weer kampioen worden
Ze kunnen Ajax nu al niet aan laat staan wanneer Ajax echt eens gaat investeren.quote:Op zondag 27 april 2014 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nooit vind ik wat overdreven maar voorlopig niet
Gaat Ajax elk jaar kampioen worden?quote:Op zondag 27 april 2014 13:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze kunnen Ajax nu al niet aan laat staan wanneer Ajax echt eens gaat investeren.
Feyenoord had dit jaar kampioen moeten worden. Deze zomer gaan ze leeg gekocht worden.quote:Op zondag 27 april 2014 13:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sowieso wordt Feyenoord "ooit" weer kampioen. Hopelijk volgend jaar
Ajax gaat niet investeren zolang Cruijff daar officieus de boel bepaald.quote:Op zondag 27 april 2014 13:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze kunnen Ajax nu al niet aan laat staan wanneer Ajax echt eens gaat investeren.
Want?quote:Op zondag 27 april 2014 13:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ajax gaat niet investeren zolang Cruijff daar officieus de boel bepaald.
VD Wiel hoort zonder twijfel in de basis.quote:Op zondag 27 april 2014 13:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Enige Feyenoorder die er misschien in staat is Janmaat.
Ajax is echt je club he?quote:Op zondag 27 april 2014 13:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Enige Feyenoorder die er misschien in staat is Janmaat.
Dat zou niet eens een heel groot probleem hoeven te zijn. vGeel heeft bewezen geniaal te zijn op scout gebied + dat leeg gekocht worden in potentie betekent dat Feyenoord VVF uit kan kopen en volledig schuldenvrij kan worden. Dan maar nog een jaar geen kampioen.quote:Op zondag 27 april 2014 13:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Feyenoord had dit jaar kampioen moeten worden. Deze zomer gaan ze leeg gekocht worden.
Ga.quote:Op zondag 27 april 2014 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VD Wiel hoort zonder twijfel in de basis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |