SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 april 2014 18:08 schreef Zelus het volgende:
En ik ben weer bij
(waar de Jan Lul op sloeg is mij een raadsel...)
Dat is een streamwebsitequote:Op zondag 13 april 2014 18:08 schreef Zelus het volgende:
En ik ben weer bij
Dat is een stream die ook achter loopt.quote:Op zondag 13 april 2014 18:08 schreef Zelus het volgende:
Lekker voor deze KNJB-man.quote:Op zondag 13 april 2014 18:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Dus van Oostveen is lekker voor jan lul naar de Arena gekomen
Had ik hem van te voren ook wel kunnen vertellen.quote:Op zondag 13 april 2014 18:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Kan volgende week dus naar Almelo.quote:
Lastig hé, dat ADO.quote:Op zondag 13 april 2014 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is dit geen hands? Moet De Vrij 'm klemmen???
Ik zou thuis blijven als ik hem was. Er is namelijk niets te beleven volgende week in Almelo.quote:Op zondag 13 april 2014 18:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kan volgende week dus naar Almelo.
Hij kan de schaal net zo goed wel vast achter laten, scheelt een ritje Almelo. Kampioen is Ajax gelet op het doelsaldo toch na vandaag.quote:Op zondag 13 april 2014 18:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |