Ik kwam verschillende resultaten tegen op Google, maar ze zaten allemaal tussen de 26-27.quote:Op zondag 13 april 2014 19:55 schreef AMangold het volgende:
[..]
meen je dit? ik dacht dat dat in NL nog wel mee viel?
She beat you to it didn't she ;-)quote:Op zondag 13 april 2014 19:59 schreef Fascination het volgende:
Die reactie van Adorabelle in het fobo van AMangold.!
Dat plus iets meer vet. Ik zou dat gewoon onder normaal scharen.quote:Op zondag 13 april 2014 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als dat niet stevig is, wat is dan wel stevig?
quote:
Ja ik nietquote:
Scherp, hoor.quote:Op zondag 13 april 2014 20:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
She beat you to it didn't she ;-)
Als ik dit zie denk ik; wat zonde dat ze haar wenkbrauwen niet epileert.quote:
Gisterenavond zat er een op de voorruit van mn autoquote:Op zondag 13 april 2014 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
Hehehe er zitten gewoon 2 eenden op het dak![]()
![]()
Grappig gezicht, normaliter zitten er musjes of meeuwen
Iedereen is erg gevoelig daar.quote:Op zondag 13 april 2014 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
Dan zeg je dat tegen haar? Ipv hier te bespreken?
Moet ik ook doen, goed punt. Ik haat het alleen.quote:Op zondag 13 april 2014 20:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik dit zie denk ik; wat zonde dat ze haar wenkbrauwen niet epileert.
niet op ingaan is het beste XDquote:Op zondag 13 april 2014 19:59 schreef Fascination het volgende:
Die reactie van Adorabelle in het fobo van AMangold.!
How could u!quote:Op zondag 13 april 2014 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gisterenavond zat er een op de voorruit van mn auto
Vrouwen en wenkbrauwen.... Wij mannen geven geen neuk zoalng het geen unibrow isquote:Op zondag 13 april 2014 20:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik dit zie denk ik; wat zonde dat ze haar wenkbrauwen niet epileert.
Dat is toch niet zo lang?quote:Op zondag 13 april 2014 18:48 schreef AMangold het volgende:
[..]
2 maanden je best doen om van bil te kunnen gaan?
Misschien kan dat nietquote:Op zondag 13 april 2014 20:17 schreef AMangold het volgende:
[..]
Waarom zouden ze 2 maanden hun best doen als het in één week kan lukken met iemand anders ?
Nou, mensen als Fas en ik kijken er wel naar.quote:Op zondag 13 april 2014 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vrouwen en wenkbrauwen.... Wij mannen geven geen neuk zoalng het geen unibrow is
Jij nu ook?quote:Op zondag 13 april 2014 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, mensen als Fas en ik kijken er wel naar.
Bah bah.quote:Op zondag 13 april 2014 20:14 schreef artelligence het volgende:
Jezus, waar zijn de feministen? Alles puur natuur. Pak shag onder de oksels, jungle tussen de benen, grasveld op je benen! Come on! Weg met het Westerse 'schoonheidsideaal'!
Nomnomnom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |