Tietenquote:Op zondag 13 april 2014 19:33 schreef AMangold het volgende:
[..]
ik heb zelf tieten dus heb die niet nodig om mee te spelen
en ik blijf liever heel als ik onderop lig
Sowieso een wereld waarin iedereen "lekker zichzelf is"quote:Op zondag 13 april 2014 19:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap niet dat vrouwen het zo hard verdedigen.Willen ze echt in een wereld leven waarin dik zijn maar goed en gewenst is?
![]()
Ik ben dik, maar laten we alsjeblieft niet in een wereld leven waarin we dat gaan aanmoedigen.
Vind de linker ook best dik hoor.quote:Op zondag 13 april 2014 19:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zou de linker wel echt snoeihard doen
Omdat ze anders moeite moeten doen om gezond te zijn. Moeten erkennen dat ze niet prachtig zijn.quote:Op zondag 13 april 2014 19:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap niet dat vrouwen het zo hard verdedigen.Willen ze echt in een wereld leven waarin dik zijn maar goed en gewenst is?
![]()
Ik ben dik, maar laten we alsjeblieft niet in een wereld leven waarin we dat gaan aanmoedigen.
quote:Op zondag 13 april 2014 19:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zou de linker wel echt snoeihard doen
quote:
quote:
Ditquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 19:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sowieso een wereld waarin iedereen "lekker zichzelf is"
Je ballen laten likken door je hond en vervolgens midden op straat gaan schijten is niet "jezelf zijn". Dat is gewoon raar
inderdaad, die heeft niet eens een buik..quote:Op zondag 13 april 2014 19:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou die linker nog niet eens curvy noemen. Gewoon slank
quote:Op zondag 13 april 2014 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind de linker ook best dik hoor.
[..]
Omdat ze anders moeite moeten doen om gezond te zijn. Moeten erkennen dat ze niet prachtig zijn.
ook slank?quote:Op zondag 13 april 2014 19:33 schreef AMangold het volgende:
[..]
ik heb zelf tieten dus heb die niet nodig om mee te spelen
en ik blijf liever heel als ik onderop lig
Nah maatje meer is toch nog wel iets voller volgens mijquote:Op zondag 13 april 2014 19:34 schreef AMangold het volgende:
[..]
inderdaad, die heeft niet eens een buik..
moet je nagaan dat zijn de modellen die ze gebruiken voor maatje meer kleding..
Ja, dat is toch gewoon een hoog vetpercentage, of niet?quote:
Zolang ze perfect staat is er één van de 300 foto's na een beetje photoshop inderdaad wel mooi geworden. Als ze naakt voor je zou staan, is ze gewoon stevig.quote:Op zondag 13 april 2014 19:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou die linker nog niet eens curvy noemen. Gewoon slank
ja ik noem het ook geen maatje meer maar in de moddelewereld noemen ze dat wel zoquote:Op zondag 13 april 2014 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah maatje meer is toch nog wel iets voller volgens mij
Nee?quote:Op zondag 13 april 2014 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is toch gewoon een hoog vetpercentage, of niet?
/care, zou gevenquote:Op zondag 13 april 2014 19:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zolang ze perfect staat is er één van de 300 foto's na een beetje photoshop inderdaad wel mooi geworden. Als ze naakt voor je zou staan, is ze gewoon stevig.
We dumpen alle dikke mensen in zee!quote:Op zondag 13 april 2014 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens is er de zogenaamde Water Aap Theorie.
Deze zegt dat mensen vet hebben omdat dit isolerend werkt in het water. Net als bij zeehonden etc.
Dus eigenlijk is vet goed, maar niet als je op land leeft.
zie fobo zou ik zegge of ben je te lui?quote:Op zondag 13 april 2014 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wij mannen hebben nogal moeite met beschrijvingenVisueel ingesteld enzo
Global floodingquote:Op zondag 13 april 2014 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
We dumpen alle dikke mensen in zee!
Ik trek mijn badpak wel vast aan.
quote:Op zondag 13 april 2014 19:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zolang ze perfect staat is er één van de 300 foto's na een beetje photoshop inderdaad wel mooi geworden. Als ze naakt voor je zou staan, is ze gewoon stevig.
Ik had daar een tumblrpost van gezien met de foto van een dik wijf onder water er bij. Dat was grappig.quote:Op zondag 13 april 2014 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens is er de zogenaamde Water Aap Theorie.
Deze zegt dat mensen vet hebben omdat dit isolerend werkt in het water. Net als bij zeehonden etc.
Dus eigenlijk is vet goed, maar niet als je op land leeft.
jeuj zwemmenquote:Op zondag 13 april 2014 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
We dumpen alle dikke mensen in zee!
Ik trek mijn badpak wel vast aan.
Ik ben niet lui hoorquote:Op zondag 13 april 2014 19:38 schreef AMangold het volgende:
[..]
zie fobo zou ik zegge of ben je te lui?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |