Kon het ook niet vinden, helaas.quote:Op zondag 13 april 2014 19:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Ik had daar een tumblrpost van gezien met de foto van een dik wijf onder water er bij. Dat was grappig.
Ik kan hem niet meer vinden
ik wil met je trouwen.quote:Op zondag 13 april 2014 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar goed dat ik dat niet heb, anders was ik sws forever alone.
In Nederland wel, hoor. Wrs wel onder gemiddeld.quote:
Voor NL is ze gewoon skinnyquote:Op zondag 13 april 2014 19:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
In Nederland wel, hoor. Wrs wel onder gemiddeld.
Doen alsof gemiddeld goed is.quote:
Dan heeft iedereen in mijn directe en indirecte omgeving onder de 50 zwaar ondergewichtquote:Op zondag 13 april 2014 19:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
In Nederland wel, hoor. Wrs wel onder gemiddeld.
Nou ja, foto maakt ook dikker, dus misschien vind je haar irl niet zo dik.quote:Op zondag 13 april 2014 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen in mijn directe en indirecte omgeving onder de 50 zwaar ondergewicht
Ik durf niet zo goedquote:Op zondag 13 april 2014 19:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wil jij ze laten zien dan?
dat is best wel veel eigenlijk. minder keuze.quote:Op zondag 13 april 2014 19:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doen alsof gemiddeld goed is.Het gemiddelde bmi van vrouwen in Nederland is over de 26. Dat is gewoon overgewicht.
meen je dit? ik dacht dat dat in NL nog wel mee viel?quote:Op zondag 13 april 2014 19:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doen alsof gemiddeld goed is.Het gemiddelde bmi van vrouwen in Nederland is over de 26. Dat is gewoon overgewicht.
26? Jezusquote:Op zondag 13 april 2014 19:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als dat niet stevig is, wat is dan wel stevig?quote:Op zondag 13 april 2014 19:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat dat gemiddeld is maar stevig is het zeker niet.
Dat kan altijd.quote:Op zondag 13 april 2014 19:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, foto maakt ook dikker, dus misschien vind je haar irl niet zo dik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |