Zo ben ik ook lekkerderquote:
quote:Op zondag 13 april 2014 17:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nog niet nee? dus je wil dr wel doen?
ik vecht altijd met katten.quote:Op zondag 13 april 2014 17:39 schreef Fascination het volgende:
Ik prefereer Moeraskat met een beetje knoflooksaus.
Je gaat me dippen?quote:Op zondag 13 april 2014 17:39 schreef Fascination het volgende:
Ik prefereer Moeraskat met een beetje knoflooksaus.
Ik heb dus gelijk.quote:Op zondag 13 april 2014 17:40 schreef perro. het volgende:
[..]
ik vecht altijd met katten.
en jij bent aantrekkelijker dan desbetreffende jongedame.
Kom zelf, wat wacht?quote:
Tweede verkeerslicht links.quote:
Hoi, Neuken?quote:
Waarom sowieso meedoen met in de rij staanquote:Op zondag 13 april 2014 17:44 schreef perro. het volgende:
oh wacht. ik moet achteraan sluiten zie ik. daar ben ik nooit zo goed in.
Ik zal donderdag even een uitgebreide recensie geven.quote:
Jij trekt iedere avond een nummertje, toch?quote:Op zondag 13 april 2014 17:44 schreef Faxie het volgende:
Shit, ik moet een nummertje trekken volgens mij
Zie je, hier is geen Tinder voor nodig.quote:Op zondag 13 april 2014 17:44 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hoi, ja neuken
Wanneer kom je langs?
Kan wel tegelijk hoor.quote:Op zondag 13 april 2014 17:44 schreef perro. het volgende:
oh wacht. ik moet achteraan sluiten zie ik. daar ben ik nooit zo goed in.
trek dan nummer 1. Beetje proactief zijn hee.quote:Op zondag 13 april 2014 17:44 schreef Faxie het volgende:
Shit, ik moet een nummertje trekken volgens mij
quote:Op zondag 13 april 2014 17:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zal donderdag even een uitgebreide recensie geven.
quote:Op zondag 13 april 2014 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij trekt iedere avond een nummertje, toch?
Kan niet wachtenquote:Op zondag 13 april 2014 17:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zal donderdag even een uitgebreide recensie geven.
Meerderequote:Op zondag 13 april 2014 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
dat zeg ik. ik loop altijd naar voren en laat mijn ongekende charme dan zijn werk doen.quote:Op zondag 13 april 2014 17:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom sowieso meedoen met in de rij staan
quote:Op zondag 13 april 2014 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 april 2014 17:47 schreef perro. het volgende:
[..]
dat zeg ik. ik loop altijd naar voren en laat mijn ongekende charme dan zijn werk doen.
Goede beslissing.quote:Op zondag 13 april 2014 17:47 schreef perro. het volgende:
[..]
nee nee, aardig van je hoor. hij wacht maar gewoon.
Bij het politiebureau moet je rechts hoorquote:Op zondag 13 april 2014 17:52 schreef perro. het volgende:
[..]
een heel eind rechtdoor, voorbij het politiebureau linksaf. nog even rechtdoor en je bent er.
oh. je komt van de andere kant. goed dat je het zegt, hadden we elkaar bijna misgelopen!quote:Op zondag 13 april 2014 17:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij het politiebureau moet je rechts hoor
Dat zou echt een ramp zijnquote:Op zondag 13 april 2014 17:54 schreef perro. het volgende:
[..]
oh. je komt van de andere kant. goed dat je het zegt, hadden we elkaar bijna misgelopen!
Het bacillendieetquote:Op zondag 13 april 2014 17:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zwaar leven.
Ik ben bijna 3 kilo afgevallen in 2 dagen. Ziek zijn heeft voordelen.
Jammer dat het er vaak ook zo weer aan zitquote:Op zondag 13 april 2014 17:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zwaar leven.
En hoe gaat het veganistisch eten?quote:Op zondag 13 april 2014 17:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zwaar leven.
quote:Op zondag 13 april 2014 18:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik er mee door blijf gaan.
Het is erg lastig. Afgelopen dagen ziek geweest, en dan wil ik eigenlijk gewoon graag een bak kwark eten. Ik heb ontstoken amandelen, dus een kopje thee met honing zou ook wel lekker zijn. Ik moet nog een beetje mijn weg vinden in dat veganistische eten. Leuk vind ik het niet in ieder geval.quote:Op zondag 13 april 2014 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En hoe gaat het veganistisch eten?
Waarom Vega?quote:Op zondag 13 april 2014 18:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is erg lastig. Afgelopen dagen ziek geweest, en dan wil ik eigenlijk gewoon graag een bak kwark eten. Ik heb ontstoken amandelen, dus een kopje thee met honing zou ook wel lekker zijn. Ik moet nog een beetje mijn weg vinden in dat veganistische eten. Leuk vind ik het niet in ieder geval.
Mag honing ook niet?quote:Op zondag 13 april 2014 18:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is erg lastig. Afgelopen dagen ziek geweest, en dan wil ik eigenlijk gewoon graag een bak kwark eten. Ik heb ontstoken amandelen, dus een kopje thee met honing zou ook wel lekker zijn. Ik moet nog een beetje mijn weg vinden in dat veganistische eten. Leuk vind ik het niet in ieder geval.
Mijn eerste motivatie is omdat het gezond voor me is. Ik snoep niet, maar ik kook wel vaak met kaas, roomboter of vlees. En eet graag eitjes.quote:
Nee, is van bijen. Bijen hebben ook gevoelens, jeweet.quote:
Dat zou ik wel het beste vinden ja.quote:Op zondag 13 april 2014 18:23 schreef AMangold het volgende:
Eigen kipjes houden voor verse eitjes en de kipjes laten leven in hun kippenparadijsje![]()
Dan geen schuldgevoel
Er kan op geen enkele manier bewezen worden dat bijen gevoelens hebben.quote:Op zondag 13 april 2014 18:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, is van bijen. Bijen hebben ook gevoelens, jeweet.
De honing vind ik persoonlijk een beetje onzin, bedoel, ik sla die beesten het liefste dood. Maar toch, ik ben redelijk perfectionistisch. Dus ik eet ook geen producten waarbij "sporen van" of "gemaakt in een fabriek waar ook..." op de verpakking staat.
ik moest laatst op een koetjesboerderij lossen met de trekker.. paar vrachtjes, kom je steeds voorbij zo een hok met twee kalfjes, die liepen continu te tongen met elkaar.. zo slecht hadden die 2 het nog nietquote:Op zondag 13 april 2014 18:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou ik wel het beste vinden ja.
Want biologisch vlees etc vind ik veel te duur, terwijl het in theorie helemaal niet zoveel vriendelijker is.
Daarom is er ook nog het fruitarisme, dan eet je alleen de delen van een plant waarbij je een plant geen directe schade doet.quote:
Is de worst grap al gemaakt?quote:Op zondag 13 april 2014 18:29 schreef Moeraskat het volgende:
Ik eet ook vegatarisch, veganist zijn gaat mij wat te ver. Sommige mensen kopen dan ook geen leren bank of schoenen. Drop mag niet want gelatine.
Overigens eet ik geen vlees om een medisch dingetje, en niet omdat ik het zielig vind.
jij at toch ook gewoon spareribs bij de meet? of was dat een uitzondering?quote:Op zondag 13 april 2014 18:29 schreef Moeraskat het volgende:
Ik eet ook vegatarisch, veganist zijn gaat mij wat te ver. Sommige mensen kopen dan ook geen leren bank of schoenen. Drop mag niet want gelatine.
Overigens eet ik geen vlees om een medisch dingetje, en niet omdat ik het zielig vind.
Serieus?quote:Op zondag 13 april 2014 18:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarom is er ook nog het fruitarisme, dan eet je alleen de delen van een plant waarbij je een plant geen directe schade doet.
ja, en vruchtvlees grap al, en hamka's chips grap.quote:
Dat was een uitzondering. Daar ben ik ziek van geweest.quote:Op zondag 13 april 2014 18:30 schreef AMangold het volgende:
[..]
jij at toch ook gewoon spareribs bij de meet? of was dat een uitzondering?
Er was ook een groep mensen die zichzelf Breatharians noemde.quote:Op zondag 13 april 2014 18:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarom is er ook nog het fruitarisme, dan eet je alleen de delen van een plant waarbij je een plant geen directe schade doet.
En vis? Dan lust je vast wel een mosseltjequote:Op zondag 13 april 2014 18:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, en vruchtvlees grap al, en hamka's chips grap.
Ach Darwin zou er wel om kunnen lachenquote:Op zondag 13 april 2014 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er was ook een groep mensen die zichzelf Breatharians noemde.
Die vonden dat als grond, water en zon voor planten goed genoeg was, dat ook goed genoeg was voor hun.
Needless to say, eindigden ze in het ziekenhuis.
quote:Op zondag 13 april 2014 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er was ook een groep mensen die zichzelf Breatharians noemde.
Die vonden dat als grond, water en zon voor planten goed genoeg was, dat ook goed genoeg was voor hun.
Needless to say, eindigden ze in het ziekenhuis.
Ik hou niet van vis. En garnalen ed zijn eng.quote:Op zondag 13 april 2014 18:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
En vis? Dan lust je vast wel een mosseltjeGarnalen zal je wel niet zo'n fan van zijn
Alle katten houden toch van vis?quote:Op zondag 13 april 2014 18:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
En vis? Dan lust je vast wel een mosseltjeGarnalen zal je wel niet zo'n fan van zijn
Da's wel een klein beetje eigenwijs danquote:Op zondag 13 april 2014 18:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hou niet van vis. En garnalen ed zijn eng.
Maar ik kan geen vlees eten ivm allergie. Kàn wel, maar dan ben ik daarna gewoon ziek. En soms doe ik dit wel eens, voor spareribs en bbq`s.![]()
wat heb je dan? ziekte van crohn of iets dergelijks?quote:Op zondag 13 april 2014 18:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat was een uitzondering. Daar ben ik ziek van geweest.Maanden naar uit gekeken
Nee.quote:Op zondag 13 april 2014 18:36 schreef AMangold het volgende:
[..]
wat heb je dan? ziekte van crohn of iets dergelijks?
vind je het gek? probeer het zelf eensquote:Op zondag 13 april 2014 18:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's wel een klein beetje eigenwijs dan
Daar zou ik ook geen afscheid van kunnen nemen.quote:Op zondag 13 april 2014 18:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik hou niet van vis. En garnalen ed zijn eng.
Maar ik kan geen vlees eten ivm allergie. Kàn wel, maar dan ben ik daarna gewoon ziek. En soms doe ik dit wel eens, voor spareribs en bbq`s.![]()
Zalm welquote:
Kan ik niets aandoenquote:Op zondag 13 april 2014 18:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's wel een klein beetje eigenwijs dan
Vlees eten? Dat probeer ik vaak genoeg, geen problemen meequote:Op zondag 13 april 2014 18:37 schreef AMangold het volgende:
[..]
vind je het gek? probeer het zelf eens
Broekpaling hihahoquote:Op zondag 13 april 2014 18:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zalm welof tonijn, of makreel.
[..]
Kan ik niets aandoen
quote:
Ik heb vorig jaar wel afscheid van een frikandel genomen. Daar ben ik zo ziek van geweestquote:Op zondag 13 april 2014 18:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar zou ik ook geen afscheid van kunnen nemen.
Niks mis mee.quote:
Geen vlees eten bedoel ik fax.. storinkje?quote:Op zondag 13 april 2014 18:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vlees eten? Dat probeer ik vaak genoeg, geen problemen mee
Ik zie er geen reden toequote:Op zondag 13 april 2014 18:41 schreef AMangold het volgende:
[..]
Geen vlees eten bedoel ik fax.. storinkje?
wat heeft jou emoticonnetje beet?quote:Op zondag 13 april 2014 18:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie er geen reden toe [ afbeelding ]
Ik heb nog wel een salami voor je andersquote:Op zondag 13 april 2014 18:46 schreef AMangold het volgende:
[..]
Geef mij maar biefstukveel lekkerder
Ik heb nog een lekkere worstquote:Op zondag 13 april 2014 18:46 schreef AMangold het volgende:
[..]
Geef mij maar biefstukveel lekkerder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow snap!quote:Op zondag 13 april 2014 18:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een salami voor je anders
met zo'n knoflook randje?quote:Op zondag 13 april 2014 18:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Salami, wat vergelijk jij met een plakje salami?quote:Op zondag 13 april 2014 18:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 april 2014 18:47 schreef AMangold het volgende:
Nou blijkbaar doe ik iets goed als ik onzeker en verlegen ben
Wat las ik zojuist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij wil gewoon neuken. Opgelost slotjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik houd niet van dat soort typjes, maar dat kan aan mij liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |