abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139340284
quote:
2s.gif Op maandag 28 april 2014 14:15 schreef ToT het volgende:

[..]

Wow, da's idd echt goedkoop ja! :D
Maar qua mes maakt het niet uit of je een goedkope hebt of een wat duurdere?
Qua mesjes is het een beetje uitvogelen wat je fijn vind werken, daarom ook dat pakketje met 5 verschillende ;)
De houder maakt natuurlijk wel uit maar dat zal je denk ik pas echt merken als je er wat meer ervaring mee hebt, als je wat geld wilt besparen is die Rimei een prima optie en mocht je het "ouderwetse" scheren uiteindelijk niks vinden ben je ook maar 3 euro eraan kwijt ;)
pi_139340473
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 14:21 schreef Cliffy het volgende:

[..]

Qua mesjes is het een beetje uitvogelen wat je fijn vind werken, daarom ook dat pakketje met 5 verschillende ;)
De houder maakt natuurlijk wel uit maar dat zal je denk ik pas echt merken als je er wat meer ervaring mee hebt, als je wat geld wilt besparen is die Rimei een prima optie en mocht je het "ouderwetse" scheren uiteindelijk niks vinden ben je ook maar 3 euro eraan kwijt ;)
True, true.
Hmm en het komt nog relatief snel aan ook.
^O^ Ik denk dat dat 'm wel gaat worden.
  maandag 28 april 2014 @ 14:33:30 #183
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_139340730
quote:
bij de trekpleister heb je een goede Omega kwast voor 4 euro
pi_139340801
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 14:33 schreef THEFXR het volgende:

[..]

bij de trekpleister heb je een goede Omega kwast voor 4 euro
[ afbeelding ]
^O^ Die volstaat? :)
  maandag 28 april 2014 @ 14:37:23 #185
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_139340835
quote:
2s.gif Op maandag 28 april 2014 14:36 schreef ToT het volgende:

[..]

^O^ Die volstaat? :)
jazeker, is een goede varkensharenkwast, zelf heb ik hem 48 uur in shampoo met water gelegd om de geur eruit te krijgen, kan ook met tee trea oil.

[ Bericht 0% gewijzigd door THEFXR op 28-04-2014 14:45:26 ]
  maandag 28 april 2014 @ 14:38:25 #186
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_139340861
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 10:59 schreef hafez1234 het volgende:
Hoe voorkomen je dat je scheerschuim koud gaat worden? Als ik voor een tweede scheerbeurt ga en eventueel een derde, is mijn scheerschuim koud waardoor me huid verkoelt.
ik zet mijn bakje in de gootsteen met heet water.
pi_139340882
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 14:37 schreef THEFXR het volgende:

[..]

jazeker, is een goede varkensharenkwast, zelf heb ik hem 48 is shampoo met water gelegd om de geur eruit te krijgen, kan ook met tee trea oil.
^O^
pi_139344368
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 23:19 schreef THEFXR het volgende:

[..]

onacceptable, zonder foto :P
Ja woensdag weer 1 met foto ;)
  maandag 28 april 2014 @ 18:37:38 #189
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_139348170
Gisteren geschoren met de preshave, de Palmolive crème en de Kaufland after shave balsem. De crème beviel erg goed: snel op te kloppen en een schadde scheerbeurt met weinig gevoelige huid achteraf. De balsem deed ook goed z'n werk, en ik heb nu een veel minder droge huid *O*

Vandaag toch iets uitslag, maar wel opnieuw geschoren. Nu de preshave, de Balea crème en dezelfde after shave. De Balea crème laat zich net zo makkelijk opkloppen, maar gaf me een iets minder fijn 'glij gevoel' tijdens het scheren. Wellicht volgende keer beter :s)

Wel grappig dat de after shave ondanks het feit dat er geen alcohol in zit wel even 'brandt', maar daarna is alles ook fijn rustig :s)

Resultaat tot noch toe: een minder geirriteerde huid, met waarschijnlijk straks vrijwel niet meer als mijn techniek een beetje beter is én ik gewoon iedere keer mijn mes wissel als de Astra's binnen zijn :s)
pi_139353013
Ik heb toen net de Edwin Jagger DEL8914bl uitgeprobeerd, die heeft een iets langer handvat dan de Edwin Jagger DE89 en ik had het gevoel dat toch een voordeel bied. De krabber lijkt door het iets langere handvat namelijk net iets beter handbaar.

Ik weet nog niet wat ik beter vind, of een langere handvat of een handvat bekleed met rubber voor een betere grip, maar persoonlijk had Edwin Jagger best een lang handvat mogen bekleden met rubber, want nu is het of een betere grip of beter handbaar handvat.

Kwa design zijn beide wel mooi, maar ik vind de DE87RC14bl iets aparts hebben met dat handvat bekleed met rubber.
pi_139367736
Wel een kleine mijlpaal voor mij :D

Ik heb voor het eerst een potje leeg gemaakt :D . Gaat hier wel om een klein potje (113gr) Layrite Super Hold.
Nieuwe pot vandaag aangebroken en er is een potje JS Sloane Heavyweight Brilliantine onderweg!

Ik heb werkelijkwaar nog geen enkele keer in de afgelopen 3 jaar ofzo een potje leeggekregen op eigen houtje :P Altijd wel de zepen ofzo verkocht voor ze zelfs maar op de helft waren :D (dit is trouwens een potje pomade)
Dus ik kan trots zijn op mezelf! :D
pi_139371303
Mijn eerste potje dat ik op had was de Monsavon Scheerzeep, en dat had ik geloof ik binnen twee maanden op.

Aftershaves heb ik er overigens al heel veel van op gemaakt.
pi_139371335
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 22:04 schreef Scorpie het volgende:
Weet iemand een starter setje aan te raden voor iemand met een gevoelige keelstreek ? Krabbertje, scheerschuim, the works?
Iemand?
pi_139371439
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Iemand?
Ik zal zo ff linkjes passen.
pi_139371453
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik zal zo ff linkjes passen.
Top!
  dinsdag 29 april 2014 @ 12:55:27 #196
148823 znarch
ondertitel
pi_139371503
quote:
10s.gif Op maandag 28 april 2014 18:37 schreef IrishBastard het volgende:

Resultaat tot noch toe: een minder geirriteerde huid, met waarschijnlijk straks vrijwel niet meer als mijn techniek een beetje beter is én ik gewoon iedere keer mijn mes wissel als de Astra's binnen zijn :s)
Iedere keer je mes wisselen?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_139371516
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Iemand?
Chinese Gillette Tech van TinyDeal voor als je weinig wilt uitgeven of een Edwin Jagger voor een ruimere budget.

Scheercreme volstaat gewoon Palmolive Classic Scheercreme, maar in Duitsland is er ook een sensitive variant te koop.

Mesjes Astra SP, scheerkwast de Omega van de trekpleister is prima, maar je wilt misschien wel iets luxer?
pi_139371540
Wat is trouwens algemeen gesproken prettiger: scheercrème, scheerzeep of een scheerstick?
pi_139371546
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:55 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Chinese Gillette Tech van TinyDeal voor als je weinig wilt uitgeven of een Edwin Jagger voor een ruimere budget.

Scheercreme volstaat gewoon Palmolive Classic Scheercreme, maar in Duitsland is er ook een sensitive variant te koop.

Mesjes Astra SP, scheerkwast de Omega van de trekpleister is prima, maar je wilt misschien wel iets luxer?
Het mag wel iets luxer ja, budget is niet zo`n issue, hoef niet het goedkoopste van het goedkoopste te hebben zolang het resultaat er maar naar is. Merk dat mijn keelstreek geïrriteerd is voor 2 dagen waarna ik de 3e dag weer scheer en zo eigenlijk de cyclus weer rond is.
pi_139371568
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het mag wel iets luxer ja, budget is niet zo`n issue, hoef niet het goedkoopste van het goedkoopste te hebben zolang het resultaat er maar naar is. Merk dat mijn keelstreek geïrriteerd is voor 2 dagen waarna ik de 3e dag weer scheer en zo eigenlijk de cyclus weer rond is.
Waar scheer je nu mee?
pi_139371629
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:57 schreef Cliffy het volgende:

[..]

Waar scheer je nu mee?
Gillette Pro Fusion en standaard scheerschuim van Gilette. Geen kwast oid.
pi_139371673
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Gillette Pro Fusion en standaard scheerschuim van Gilette. Geen kwast oid.
Daar schoor ik me ook jaren mee, ik ben begonnen met de scheerschuim te vervangen door creme + kwast, nog steeds met het 'gewone' Gilette Pro Fusion mesje, en dat was al een hele verbetering! Nu eens tijd om de stap te zetten en een DE krabber + mesjes te gaan kopen..
pi_139371701
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:01 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Daar schoor ik me ook jaren mee, ik ben begonnen met de scheerschuim te vervangen door creme + kwast, nog steeds met het 'gewone' Gilette Pro Fusion mesje, en dat was al een hele verbetering! Nu eens tijd om de stap te zetten en een DE krabber + mesjes te gaan kopen..
Ja ik wil dus gewoon in 1 keer overstappen naar het 'serieuzere' werk, denk dat dat voor mij al een stuk beter gaat zijn.
pi_139371704
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Top!
http://www.scheersalon.nl(...)-razor/p-1b/R89.html

http://www.scheersalon.nl(...)sjes/p-1b/6PACK.html

Hier ben ik destijds mee begonnen. Je zou ook gewoon mesjes van Derby kunnen kopen en later op zoek kunnen naar bijv. Astra's of Feathers.
pi_139371900
En:

http://www.scheersalon.nl(...)%29/p-1b/33K256.html

http://www.scheersalon.nl(...)luin/p-1b/01102.html

http://www.scheersalon.nl(...)ch=taylor%20of%20old

Of anders de zeep, maar zie dat ze verder geen bakje hebben.

Ik ben in ieder geval erg gecharmeerd van Taylor of Old Bond Street en Mühle dus je zou ook voor Edwin Jagger of iets dergelijks kunnen gaan, maar dat is puur persoonlijke voorkeur.
  dinsdag 29 april 2014 @ 13:54:14 #206
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_139373490
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:55 schreef znarch het volgende:

[..]

Iedere keer je mes wisselen?
Ik merk verschil tussen de eerste en tweede keer, qua scherpheid en scheergemak. Misschien omdat mijn baard iedere keer bij nieuwe mesjes wat langer was.

Die Astras kosten 14 cent per mesje oid, dus dab kan ik ze net zo goed wisselen :s)
pi_139373495
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:56 schreef ToT het volgende:
Wat is trouwens algemeen gesproken prettiger: scheercrème, scheerzeep of een scheerstick?
Dat ligt geheel aan iemands zijn voorkeur, maar scheercreme laat zich vaak wat makkelijkere opkloppen dan scheerzeep.

En een scheerstick is geen correct Nederlands, want dat heet scheerstaaf en is gewoon een scheerzeep in staaf vorm, welke handig zijn om op reis mee te nemen i.v.m. het formaat.
pi_139373560
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:54 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Dat ligt geheel aan iemands zijn voorkeur, maar scheercreme laat zich vaak wat makkelijkere opkloppen dan scheerzeep.

En een scheerstick is geen correct Nederlands, want dat heet scheerstaaf en is gewoon een scheerzeep in staaf vorm, welke handig zijn om op reis mee te nemen i.v.m. het formaat.
Ah right! ^O^

Ja ik las ook ergens dat scheercrème de haartjes toch wat zachter zou maken dan zeep, en dat het iets meer bescherming zou bieden tegen sneetjes? (Hoewel ik me bij dat laatste weinig kan voorstellen, behalve dat het mesje wat soepeler over de huis zou kunnen glijden?)
pi_139379145
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 april 2014 13:55 schreef ToT het volgende:

[..]

Ah right! ^O^

Ja ik las ook ergens dat scheercrème de haartjes toch wat zachter zou maken dan zeep, en dat het iets meer bescherming zou bieden tegen sneetjes? (Hoewel ik me bij dat laatste weinig kan voorstellen, behalve dat het mesje wat soepeler over de huis zou kunnen glijden?)
Volgens mij zit daar niet perse verschil en scheercreme is in principe scheerzeep met water toegevoegd ( Natuurlijk niet precies ;) ). Maar ik heb in iedere geval goede ervaringen met zowel scheercrèmes en scheerzepen.

De scheercrèmes vind ik daarbij iets makkelijkere in gebruik dan scheerzeep, want dat laat zich net wat makkelijkere opkloppen, maar uiteindelijk zit er weinig verschil in.
pi_139380028
Pakketje van BdF én mesjes van ebay ontvangen vandaag :D *O*
pi_139380476
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:01 schreef Cliffy het volgende:
Pakketje van BdF én mesjes van ebay ontvangen vandaag :D *O*
Wat heb je besteld?
pi_139380978
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:15 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Wat heb je besteld?
Ik heb het bij wat Proraso spul gehouden maar had samen met wat vrienden besteld dus was een leuk doosje, o.a. Fatip razor, Semogue kwastje en TOBS Rose zeep, ook nog wat gratis mesjes gekregen en een TFS Mandorlatte sample ^O^
pi_139381033
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 16:39 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Volgens mij zit daar niet perse verschil en scheercreme is in principe scheerzeep met water toegevoegd ( Natuurlijk niet precies ;) ). Maar ik heb in iedere geval goede ervaringen met zowel scheercrèmes en scheerzepen.

De scheercrèmes vind ik daarbij iets makkelijkere in gebruik dan scheerzeep, want dat laat zich net wat makkelijkere opkloppen, maar uiteindelijk zit er weinig verschil in.
Okee dan, thx voor de info! ^O^
pi_139381114
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:29 schreef Cliffy het volgende:

[..]

Ik heb het bij wat Proraso spul gehouden maar had samen met wat vrienden besteld dus was een leuk doosje, o.a. Fatip razor, Semogue kwastje en TOBS Rose zeep, ook nog wat gratis mesjes gekregen en een TFS Mandorlatte sample ^O^
Ah das is handig dat je vrienden hebt die mee willen bestellen :) Want ik vind de verzendkosten van Barbiere di Figaro gewoon veel te hoog, en ik vind ¤ 50 uitgeven ook teveel van het goede.
pi_139381275
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:33 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Ah das is handig dat je vrienden hebt die mee willen bestellen :) Want ik vind de verzendkosten van Barbiere di Figaro gewoon veel te hoog, en ik vind ¤ 50 uitgeven ook teveel van het goede.
Nou ja die verzendkosten hebben de meeste shops wel volgens mij maar als je alleen een pot zeep nodig hebt zijn die pakketkosten wel funest natuurlijk ;)
pi_139382124
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 17:38 schreef Cliffy het volgende:

[..]

Nou ja die verzendkosten hebben de meeste shops wel volgens mij maar als je alleen een pot zeep nodig hebt zijn die pakketkosten wel funest natuurlijk ;)
Zelfs die verzendkosten zijn bij Barbiere di Figaro hogere dan bij de concurrentie en dit is gewoon een feit en niet om deze webwinkel af te kraken.

Want bij Manandshaving.nl betaal je ¤ 3,95 verzendkosten en bij Barbiere di Figaro betaal je ¤ 6,75 volgens Google ( Want ik vind dit niet 1,2,3 op de site van Bdf ). Maar voor mij is bestellen bij een webwinkel in algemeen onaantrekkelijk omdat ik uit Duitsland lokaal genoeg kan kopen.

En ik ga natuurlijk ook geen ¤ 2,95 voor Wilkinson Sword Scheercrème neer leggen, terwijl ik die voor ¤ 0,85 in de Kaufland kan kopen, al is dit puur als voorbeeld bedoeld waarom ik niet online koop ;) Want als je ergens midden in Nederland woont dan houdt het lokaal aanbod op bij Palmolive en De Vergulde Hand ;)
pi_139382646
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 18:01 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Zelfs die verzendkosten zijn bij Barbiere di Figaro hogere dan bij de concurrentie en dit is gewoon een feit en niet om deze webwinkel af te kraken.

Want bij Manandshaving.nl betaal je ¤ 3,95 verzendkosten en bij Barbiere di Figaro betaal je ¤ 6,75 volgens Google ( Want ik vind dit niet 1,2,3 op de site van Bdf ). Maar voor mij is bestellen bij een webwinkel in algemeen onaantrekkelijk omdat ik uit Duitsland lokaal genoeg kan kopen.

En ik ga natuurlijk ook geen ¤ 2,95 voor Wilkinson Sword Scheercrème neer leggen, terwijl ik die voor ¤ 0,85 in de Kaufland kan kopen, al is dit puur als voorbeeld bedoeld waarom ik niet online koop ;) Want als je ergens midden in Nederland woont dan houdt het lokaal aanbod op bij Palmolive en De Vergulde Hand ;)
Heb even gecheckt, het is ¤5,95 en gaat via DHL maar dat is idd duurder dan de concurrentie al maakte dat deze keer dus niets uit.. ;)

Even op een neer naar Duitsland is voor mij ook geen optie en volgens mij ga jij sowieso voor de goedkoopste methode, door over te stappen van Fusion + bus scheergel naar DE + zeep ga ik hoe dan ook geld besparen, of ik moet heel veel zeepjes gaan kopen :D
  dinsdag 29 april 2014 @ 18:17:00 #218
148823 znarch
ondertitel
pi_139382673
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 18:01 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

6 euro is het standaardbedrag van Postnl wat vrij gemiddeld is voor een webwinkel. Sommige zitten er iets boven sommige eronder. ;(

Je posts zijn weer van ouderwets niveau :'(
pi_139382759
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 18:17 schreef znarch het volgende:

[..]

6 euro is het standaardbedrag van Postnl wat vrij gemiddeld is voor een webwinkel. Sommige zitten er iets boven sommige eronder. ;(

Je posts zijn weer van ouderwets niveau :'(
Feiten zijn helaas feiten, als de concurrentie voor ¤ 3,95 kan verzenden, dan zijn de verzendkosten gewoon hogere bij Barbiere di Figaro.

Of mag zoiets niet gezegd worden? Ik ben namelijk nog heel voorzichtig geweest om niemand tegen de schenen te schoppen.
  dinsdag 29 april 2014 @ 18:22:23 #220
148823 znarch
ondertitel
pi_139382847
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 18:19 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Feiten zijn helaas feiten, als de concurrentie voor ¤ 3,95 kan verzenden, dan zijn de verzendkosten gewoon hogere bij Barbiere di Figaro.

Of mag zoiets niet gezegd worden? Ik ben namelijk nog heel voorzichtig geweest om niemand tegen de schenen te schoppen.
Je komt over als een nogal zielig mannetje wiens lolly in het verre verleden eens afgepakt is door iemand van BDF.

Als ik elke keer als ik jou jezelf negatief hoor uitlaten over alleen die ene webwinkel op je blog, tweakers, fok of een andere forum een euro zou krijgen had ik inmiddels een nieuwe krabber kunnen kopen.

Het zit blijkbaar erg diep bij je. En dit is je al eens eerder vermeld (niet hier overigens).
pi_139382954
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 18:22 schreef znarch het volgende:

[..]

Je komt over als een nogal zielig mannetje wiens lolly in het verre verleden eens afgepakt is door iemand van BDF.

Als ik elke keer als ik jou jezelf negatief hoor uitlaten over alleen die ene webwinkel op je blog, tweakers, fok of een andere forum een euro zou krijgen had ik inmiddels een nieuwe krabber kunnen kopen.

Het zit blijkbaar erg diep bij je. En dit is je al eens eerder vermeld (niet hier overigens).
Wat was dan zo negatief? Het feit dat Manandshaving ¤ 2 minder verzendkosten vraagt? Ik snap echt niet dat sommige van jullie tegen de schenen getrapt worden vanwege feiten.

En dan heb ik nog zo mijn best gedaan om het goed te formulieren. Maar nee ik heb geen haat voor Barbiere di Figaro, want anders zou ik hem geen klanten bezorgen ;) Want mijn weblog levert Barbiere di Figaro potentiële klanten op, want ik hoef zijn webwinkel natuurlijk niet te vermelden op mijn blog.
  dinsdag 29 april 2014 @ 18:30:20 #222
148823 znarch
ondertitel
pi_139383079
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 18:25 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Wat was dan zo negatief?
Het feit dat je je altijd (soms direct soms vrij subtiel) negatief uitlaat over 1 webshop. Er zijn er minimaal 10 in NL die scheerproducten kopen en je noemt er bijna altijd maar 1.

Maar nogmaals, je weet dit dondersgoed, je bent hierover al eerder aangesproken. Ik vind het nogal triest overkomen. Zeker als je jouw posts al wat langer leest dan vandaag is het allemaal nogal veel van hetzelfde steeds.

Ik houd er verder over op. Als jij hier vrolijk van wordt moet je vooral je gang gaan gok ik. Ik ken je riedeltje intussen.
pi_139383466
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 18:30 schreef znarch het volgende:

[..]

Het feit dat je je altijd (soms direct soms vrij subtiel) negatief uitlaat over 1 webshop. Er zijn er minimaal 10 in NL die scheerproducten kopen en je noemt er bijna altijd maar 1.

Maar nogmaals, je weet dit dondersgoed, je bent hierover al eerder aangesproken. Ik vind het nogal triest overkomen. Zeker als je jouw posts al wat langer leest dan vandaag is het allemaal nogal veel van hetzelfde steeds.

Ik houd er verder over op. Als jij hier vrolijk van wordt moet je vooral je gang gaan gok ik. Ik ken je riedeltje intussen.
Zelfs als ik dit in verleden wel eens gedaan zou hebben, houd dat niet in dat ik nu niet zou kunnen schrijven dat bij de concurrentie de verzendkosten gewoon lager liggen. Want ik deed niet meer dan dat, en ik legde nog eens uit waarom ik niet bij een webwinkel koopt.

En naar mijn mening zijn er maar drie grote ( Er zijn er meer, maar dat zijn kleintjes ) webwinkels die in scheerproducten handelen, dat zijn Shaveandmore.com, Manandshaving.nl en BarbierediFigaro.nl welke een lifestyle gecreerd heeft en sommige hebben zich als het ware "ingekocht in de lifestyle van BarbierediFigaro".

Dat laatste begreep ik eerst nooit, en daar heb ik me in verleden inderdaad soms aan geërgerd ;) Maar nu erger ik me daar niet meer aan omdat ik begrijp dat Barbiere di Figaro in principe een lifestyle gecreëerd heeft.

Maar af gezien van dat, ik behandel Barbiere di Figaro net zo als ik andere webwinkels behandel en in mijn recentste artikel over de Edwin Jagger DE87RC14bl heeft Barbiere di Figaro het geluk dat hij de enige Nederlandse aanbieder is, want buitenlandse aanbieders vermeld ik in dit geval niet.

En ik denk echt niet dat ik iets fout zei over deze hele webwinkel in de post waar ik een vergelijking maakte van de verzendkosten en dan lijkt me ook dat ik niemand hier mee voor de schenen schop. Of heb ik iets gezegd over woekerprijzen? Of is het verboden om als voorbeeld te vermelden dat ik bepaalde producten gewoon veel goedkoper lokaal kan kopen?

En ik denk dat Barbiere di Figaro ondertussen uit gegroeid is tot de grootste webwinkel die handelt in klassieke scheerproducten ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Diqiu-Long op 29-04-2014 18:54:33 ]
  dinsdag 29 april 2014 @ 18:57:32 #224
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_139383872
quote:
Waaaaat, dat is echt achterlijk duur.
bijna 17e voor 45 mesjes :')
  dinsdag 29 april 2014 @ 19:03:09 #225
148823 znarch
ondertitel
pi_139384054
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 april 2014 18:57 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Mesjes zijn vaak goedkoper te vinden via Ebay ja. Al wet ik niet of dat ook zo is met samplepacks :)
pi_139384144
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 19:03 schreef znarch het volgende:

[..]

Mesjes zijn vaak goedkoper te vinden via Ebay ja. Al wet ik niet of dat ook zo is met samplepacks :)
Met samplepacks valt dat geloof ik tegen, de mesjes zijn vooral in bulk goedkoper via eBay per pakje zijn de prijzen van Nederlandse webwinkels nog niet heel gek.

Enige sample packs welke wel goedkoop zijn worden via Turkije verkocht en bevatten mesjes die via Turkije ook goedkoop in bulk verkocht worden.
pi_139384225
quote:

[..]

http://www.ebay.com/itm/5(...)&hash=item3a7a868b2a

50 mesjes voor 8,25
  dinsdag 29 april 2014 @ 19:16:54 #228
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_139384577
quote:

[..]

Mjah, maar dit is geen samplepack te noemen, zijn gewoon zes pakjes.
Die tik je ergens anders, ook los, veel goedkoper op de kop.
  dinsdag 29 april 2014 @ 19:28:34 #229
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_139385066
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 april 2014 19:16 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Mjah, maar dit is geen samplepack te noemen, zijn gewoon zes pakjes.
Die tik je ergens anders, ook los, veel goedkoper op de kop.
hier kan je ze zelf samenstellen.
http://www.maggardrazors.(...)s/de-blade-samplers/
  dinsdag 29 april 2014 @ 19:50:29 #230
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_139386084
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 19:28 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hier kan je ze zelf samenstellen.
http://www.maggardrazors.(...)s/de-blade-samplers/
Dat bedoel ik.
En ook daar is het ook veel goedkoper dan die aanfluiting van de scheersalon.
pi_139386228
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 april 2014 18:57 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Jep, maar als je net instapt wel handig.
pi_139394018
Ingekocht in de lifestyle xD Het moet echt niet gekker worden met je uitspraken D-L

En er zijn veel meer relatief grote scheerwinkels hier in Nederland, jij hebt er alleen nooit wat van vernomen omdat je niet online zoekt naar webwinkels die bepaalde producten verkopen.
Zou je eens moeten doen, dan gaat er ineens een wereld voor je open.

En het hele verzendkosten verhaal zijn we al eens eerder overheen geweest. Dat Manandshaving zijn verzendkosten laag heeft, zit m gewoon ook in de prijzen in de shop. Die liggen gewoon fors boven die van de concurrentie (voorbeeldje zijn bijv sommige Pinaud Clubman spullen die bij de concurrenten gewoon bijna 10 euro goedkoper zijn).

Het lijkt laag dat verzendbedrag, maar dat moet ergens vandaan komen.
Ze hebben een (net als vele andere webshops) gewoon een contract lopen met PostNL en daar liggen vrij standaard prijzen voor. Daar kom je moeilijk lager mee tenzij je belachelijk veel pakketten verzend op wekelijkse basis.
pi_139396281
Liever niet, want dan kom ik dadelijk ook een tweede hypotheek af te sluiten voor al die internet aankopen van klassieke scheerproducten lol.

Maar het verzendkosten verhaal zit wat in, maar als je kijkt naar Proraso en dergelijke dan zou je bij masnandshaving goedkoper uit kunnen zijn.
pi_139397108
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 april 2014 22:56 schreef Diqiu-Long het volgende:
Liever niet, want dan kom ik dadelijk ook een tweede hypotheek af te sluiten voor al die internet aankopen van klassieke scheerproducten lol.

Maar het verzendkosten verhaal zit wat in, maar als je kijkt naar Proraso en dergelijke dan zou je bij masnandshaving goedkoper uit kunnen zijn.
Proraso is bij manandshaving.nl juist aanzienlijk duurder dan bij BdF ;)
pi_139399223
GODVER!
Bestelling gedaan bij 1 van die websites die hier in de OP staan en ik heb voor een betaling met PayPal gekozen. Er staat nergens dat het ¤2,50 extra kost! :( Daar kwam ik pas NA het afrekenen achter.
Ja in het Paypal scherm zelf had ik wel moeten zien dat het bedrag hoger was dan het originele eindbedrag, maar ik ging er gewoon van uit dat als er GEEN mededeling staat over bijkomende kosten, dat die er dan ook gewoon niet zijn!
Zijn ze niet wettelijk verplicht daar een melding over te plaatsen?

Ik heb ze meteen ff een mailtje gestuurd, want dit vind ik ff goed klote.

_O- Ah shit, en ik zie nu ook dat ik de kortingscode vergeten ben. :') Maar goed, dat is mijn eigen stomme fout.

Ik hoop dat ze dit ff netjes gaan afhandelen.

[ Bericht 9% gewijzigd door ToT op 30-04-2014 00:28:48 (Ff naam van de site weggehaald) ]
  woensdag 30 april 2014 @ 00:05:14 #236
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_139399333
quote:
2s.gif Op woensdag 30 april 2014 00:01 schreef ToT het volgende:
GODVER!
Bestelling gedaan bij die Figaro website die hier in de OP staat en ik heb voor een betaling met PayPal gekozen. Er staat nergens dat het ¤2,50 extra kost! :( Daar kwam ik pas NA het afrekenen achter.
Ja in het Paypal scherm zelf had ik wel moeten zien dat het bedrag hoger was dan het originele eindbedrag, maar ik ging er gewoon van uit dat als er GEEN mededeling staat over bijkomende kosten, dat die er dan ook gewoon niet zijn!
Zijn ze niet wettelijk verplicht daar een melding over te plaatsen?

Ik heb ze meteen ff een mailtje gestuurd, want dit vind ik ff goed klote.

_O- Ah shit, en ik zie nu ook dat ik de kortingscode vergeten ben. :')
Dat heb ik nog nooit meegemaakt bij een webshop, weleens meegemaakt dat PIN 0,25 ct kost en IDEAL 0,50 cent.
pi_139399429
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 00:05 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Dat heb ik nog nooit meegemaakt bij een webshop, weleens meegemaakt dat PIN 0,25 ct kost en IDEAL 0,50 cent.
Totaal: ¤30,70
Subtotaal: ¤25,37
Verzendkosten DHL Express: ¤4,92
PayPal fee:: ¤2,50
BTW 21%: ¤6,36
Totaal: ¤39,15
  woensdag 30 april 2014 @ 00:09:30 #238
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_139399468
quote:
2s.gif Op woensdag 30 april 2014 00:07 schreef ToT het volgende:

[..]

Totaal: ¤30,70
Subtotaal: ¤25,37
Verzendkosten DHL Express: ¤4,92
PayPal fee:: ¤2,50
BTW 21%: ¤6,36
Totaal: ¤39,15
wat verwacht je van hun?

https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/paypal-fees
pi_139399664
quote:
Dat ze dat geld terugstorten, het liefst.

Het subtotaal + DHL + BTW over alles is wat ik eigenlijk had moeten betalen.

Ik zou gewoon ¤30,70 (Ik had voor ¤22,75 + ¤7,95 besteld.) + ¤5,95 aan verzendkosten moeten betalen.

Maar uiteindelijk is ¤30,70 + ¤5,95 + ¤2,50 PayPal fee wel ¤39,15

Maar goed, ff afwachten wat voor reactie ik ga krijgen van hen.

[ Bericht 5% gewijzigd door ToT op 30-04-2014 00:25:49 ]
  woensdag 30 april 2014 @ 01:54:23 #240
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_139401204
Ze hebben het wiel nogmaals uitgevonden.

http://gizmodo.com/what-i(...)e-new-raz-1569319650
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')