Die website is wel aan een update toe jaquote:Op woensdag 30 april 2014 09:37 schreef Twiitch het volgende:
Mijn enige klacht over BdF is die afzichtelijke website.
quote:Op woensdag 30 april 2014 10:35 schreef ToT het volgende:
Ik heb supersnel een mailtje terug van hen gekregen; ze hebben meteen de PayPal fee teruggestort en tevens mijn bestelling geannuleerd zodat ik mag beslissen of ik toch alsnog wat bij hen wil bestellen én of ik gebruik wil maken van de kortingscode hier.
Ik ben dik tevreden over deze afhandeling!
Ik ga meteen een nieuwe bestelling plaatsen, maar ga dan wel met iDeal betalen!
Zo te zien komt er $12 aan verzendkosten bij.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hier kan je ze zelf samenstellen.
http://www.maggardrazors.(...)s/de-blade-samplers/
Geef mij een paar Euro en een adres, dan kan ik wel een pakketje losse mesjes in een envelop stoppen en opsturen.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo te zien komt er $12 aan verzendkosten bij.
! Dat zou tof zijn!quote:Op woensdag 30 april 2014 13:15 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Geef mij een paar Euro en een adres, dan kan ik wel een pakketje losse mesjes in een envelop stoppen en opsturen.
Ik PM als ik thuis ben wel eventjes wat ik heb liggen en eventuele kosten.quote:
Super!quote:Op woensdag 30 april 2014 13:17 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik PM als ik thuis ben wel eventjes wat ik heb liggen en eventuele kosten.
Die blauwe/oranje verpakking?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:19 schreef ToT het volgende:
Ik heb hier zelf trouwens een pakje Super Max liggen. Is dat wat?
Voor ¤1,50 gekocht.
Yup die!quote:Op woensdag 30 april 2014 13:21 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Die blauwe/oranje verpakking?
Niks mis mee volgens mij.
Ja, is ook belangrijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup die!
Ah fijn! Dan heb ik tenminste al een redelijke basis om mee te beginnen, maar ik vind het sowieso fijn om meerdere soorten uit te proberen.
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:25 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ja, is ook belangrijk.
Dat vind ik een van de meest persoonlijke aspecten van het DE scheren, wat bij de een geweldig werkt zorgt bij de ander voor een hoop irritatie.
Al zou ik de eerste scheerbeurten dan gewoon die Supermax gebruiken. Als je de techniek nog moet leren is het handig wanneer je setup ook hetzelfde blijft.
Was ik sowieso ook van plan ja!quote:Op woensdag 30 april 2014 13:29 schreef znarch het volgende:
Precies ja. Eerst maand ofzo dezelfde mesjes gebruiken lijkt mij het handigst.
Dat is een stuk beter dan wat Shaveandmore bij mij deed toen ik ik liet weten dat ik tijdens het bestelprocess plots een kortingscode kreeg wat ik niet wist.quote:Op woensdag 30 april 2014 10:35 schreef ToT het volgende:
Ik heb supersnel een mailtje terug van hen gekregen; ze hebben meteen de PayPal fee teruggestort en tevens mijn bestelling geannuleerd zodat ik mag beslissen of ik toch alsnog wat bij hen wil bestellen én of ik gebruik wil maken van de kortingscode hier.
Ik ben dik tevreden over deze afhandeling!
Ik ga meteen een nieuwe bestelling plaatsen, maar ga dan wel met iDeal betalen!
Hm goed waardeloos van Shaveandmore dan.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:09 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Dat is een stuk beter dan wat Shaveandmore bij mij deed toen ik ik liet weten dat ik tijdens het bestelprocess plots een kortingscode kreeg wat ik niet wist.
Want ik geloof dat Shaveandmore helemaal niet terug gemaild heeft toen Dus dat hebben ze inderdaad mooi opgelost, maar dat heeft vaak ook te maken met de wetgeving, want je kunt het gewoon terug sturen binnen 7 dagen. Overigens bied iDeal geen aankoop bescherming, dat bied PayPal wel
En PayPal werkt ook niet echt in voordeel van een webwinkelier want als jij zegt je hebt niks ontvangen, dan zegt PayPal tegen de webwinkelier misschien ook nog dat die gewone track and trace niet volstaat .
Nouja ze zijn het gewoon niet verplicht he Ze hadden natuurlijk een paar euro kunnen terugboeken, maar eigenlijk had ik gewoon vette pech.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Hm goed waardeloos van Shaveandmore dan.
Nee ik had al om 6 uur vanochtend een antwoord in mijn mailbox!
Nee ik bedoel vooral dat ze bij jou niet eens de moeite hebben genomen om terug te mailen. Dat is toch wel het minste wat je kunt verwachten?quote:Op woensdag 30 april 2014 16:27 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Nouja ze zijn het gewoon niet verplicht he Ze hadden natuurlijk een paar euro kunnen terugboeken, maar eigenlijk had ik gewoon vette pech.
Oh ze zullen me wel als een lastige klant gezien hebben, die na het afronden van zijn bestelling even mailt of hij de misgelopen korting alsnog zou kunnen krijgen.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik bedoel vooral dat ze bij jou niet eens de moeite hebben genomen om terug te mailen. Dat is toch wel het minste wat je kunt verwachten?
Which reminds me; ik moet mijn woningstichting ff bellen want die klootviolen reageren OOK niet op mijn mail!
Edit: Lang offtopic verhaal weggehaald over een bedrijf dat zeer slechte service geleverd heeft.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:38 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Oh ze zullen me wel als een lastige klant gezien hebben, die na het afronden van zijn bestelling even mailt of hij de misgelopen korting alsnog zou kunnen krijgen.
Maar inderdaad de meeste webwinkels e-mailen dan op zijn minst terug, en ja heb je en nee kun je krijgen. De Hunkemuller wou er namelijk ook niet in mee gaan, en gebruik maken van de wet koop op afstand was me teveel moeite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |