SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
haha noobquote:
Genoten van chrisje gister?quote:Op zondag 13 april 2014 15:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
hahahahah jongens MOET JE KIJKEN HIJ ZEGT LAPO TERWIJL HIJ GEEN LAPO HAD![]()
Had ook een plaatje van een open deur kunnen plaatsen... Doe ik de volgende keer dan wel.quote:Op zondag 13 april 2014 15:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Bedankt voor deze reactie.
Dat laatste telt natuurlijk ook mee. Het elftal is niet zo heel breed dus alle focus op de competitie.quote:Op zondag 13 april 2014 15:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral zit in dat het niet meer alleen Suarez is, maar nu ook Sturridge een topseizoen draait en Sterling doet leuk mee. En ze hebben natuurlijk geen Europees voetbal en liggen al uit alle andere bekertoernooien.
quote:
Nou, leuk. Denk ik.quote:Op zondag 13 april 2014 15:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Had ook een plaatje van een open deur kunnen plaatsen... Doe ik de volgende keer dan wel.
King Kongolo ook.quote:Op zondag 13 april 2014 15:10 schreef Kopsterk het volgende:
Als je zo'n Skrtel tegenover je hebt, heb je toch een lastige avond!
Nee.. die Afrikaan was een beetje wild zoals wel vaker met Afrikanen.. en Dzeko liet zich vallen. Goed gedaan van Clattenburgquote:
Vooral in de middag.quote:Op zondag 13 april 2014 15:10 schreef Kopsterk het volgende:
Jij bent alle schaamte voorbij.quote:Op zondag 13 april 2014 15:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Liverpool is wel een beetje het Feyenoord van Engeland
Ik denk dat hij er met al zijn tattoos dreigender uitziet dan hij in werkelijkheid is.. Robben had er geen moeite mee 4 jaar terugquote:Op zondag 13 april 2014 15:10 schreef Kopsterk het volgende:
Je bent in vorm vandaag.quote:Op zondag 13 april 2014 15:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
hahahahah jongens MOET JE KIJKEN HIJ ZEGT LAPO TERWIJL HIJ GEEN LAPO HAD![]()
Feyenoord wordt nooit meer kampioenquote:Op zondag 13 april 2014 15:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Alleen dan stukken mooier.quote:Op zondag 13 april 2014 15:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Ja, met het kleine subtiele verschil dat Liverpool wel kans maakt kampioen te worden en dat de komende 25 jaar nog wel eens zou kunnen gebeuren.quote:Op zondag 13 april 2014 15:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord wordt binnen nu en 5 jaar kampioenquote:Op zondag 13 april 2014 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, met het kleine subtiele verschil dat Liverpool wel kans maakt kampioen te worden en dat de komende 25 jaar nog wel eens zou kunnen gebeuren.
Feyenoord krijgt een nieuw stadion en dan gaan we Europa veroverenquote:Op zondag 13 april 2014 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, met het kleine subtiele verschil dat Liverpool wel kans maakt kampioen te worden en dat de komende 25 jaar nog wel eens zou kunnen gebeuren.
quote:Op zondag 13 april 2014 15:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Feyenoord wordt binnen nu en 5 jaar kampioen
Hahaha even serieus jongens.quote:Op zondag 13 april 2014 15:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Feyenoord krijgt een nieuw stadion en dan gaan we Europa veroveren
[..]
Feyenoord wordt binnen nu en 5 jaar kampioen
Hoezo had deze wedstrijd eigenlijk die debiele begintijd?
Om dezelfde reden dat er een minuut stilte aan vooraf gingquote:Op zondag 13 april 2014 15:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Hillsboroughquote:Op zondag 13 april 2014 15:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord gaat voor het derde jaar op rij in de top 3 eindigen, dus Feyenoord maakt ook kans op het kampioenschap.quote:Op zondag 13 april 2014 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iets met een herdenking van 96 doden....quote:Op zondag 13 april 2014 15:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik denk ivm die ramp een poosje geleden.quote:Op zondag 13 april 2014 15:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Obvious troll.quote:Op zondag 13 april 2014 15:14 schreef PizzaGeit het volgende:
GGMM gaat je nu vertellen dat hij daarom geen streams kijkt.quote:Op zondag 13 april 2014 15:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik denk ivm die ramp een poosje geleden.
Mijn stream is zojuist overleden btw. Ook een ramp.
Mwa, dit jaar vond ik van niet, net als vorig jaar eigenlijk.quote:Op zondag 13 april 2014 15:15 schreef Typisch het volgende:
Feyenoord gaat voor het derde jaar op rij in de top 3 eindigen, dus Feyenoord maakt ook kans op het kampioenschap.
Na 6 minuten werd die wedstrijd gestaakt. 6 minuten + 1 minuut stilte = 7 minuten.quote:Op zondag 13 april 2014 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was eigenlijk de precieze reden van het verlaten van de aanvangstijd ivm Hillsborough? Zat daar een historische reden achter?
http://www.dailymail.co.u(...)5th-anniversary.htmlquote:Op zondag 13 april 2014 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was eigenlijk de precieze reden van het verlaten van de aanvangstijd ivm Hillsborough? Zat daar een historische reden achter?
Om 16.07 begaf het hek het destijds geloof ik..quote:Op zondag 13 april 2014 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ze thuis van Heracles hadden gewonnen hadden ze wel kans gehad.quote:Op zondag 13 april 2014 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, dit jaar vond ik van niet, net als vorig jaar eigenlijk.
AL moet ik zeggen dat het jaar met Guidetti wel zo was, ik plaag pizzageit gewoon af en toe.
Daarom staan ze ook 2e ja.quote:Op zondag 13 april 2014 15:16 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 13 april 2014 15:15 schreef Typisch het volgende:
Feyenoord gaat voor het derde jaar op rij in de top 3 eindigen, dus Feyenoord maakt ook kans op het kampioenschap.
suarez draagt nummer 7quote:Op zondag 13 april 2014 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
en van Zwolle. en van ADOquote:Op zondag 13 april 2014 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze thuis van Heracles hadden gewonnen hadden ze wel kans gehad.
Ik vind dat ze dit jaar kampioen konden worden, niet dat jaar met Guidetti.quote:Op zondag 13 april 2014 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
AL moet ik zeggen dat het jaar met Guidetti wel zo was, ik plaag pizzageit gewoon af en toe.
Oh okequote:Op zondag 13 april 2014 15:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Om 16.07 begaf het hek het destijds geloof ik..
9+6=15quote:Op zondag 13 april 2014 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het bizarre van die ramp is dat supporters werden doodgedrukt en smeekten aan politieagenten om de hekken naar het veld te openen, maar die gasten deden niks.. bang om van hun leidinggevenden op hun donder te krijgen.quote:Op zondag 13 april 2014 15:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Na 6 minuten werd die wedstrijd gestaakt. 6 minuten + 1 minuut stilte = 7 minuten.
en 21 = 5quote:Op zondag 13 april 2014 15:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
9+6=15
1+5=6
6+1 minuut stiltje = 7
Lees gewoon wat ik linkte. De eerste uitleg was het goede.quote:Op zondag 13 april 2014 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niemand weet het dus preciesIk denk dat ik de uitleg van Pleun2011 geloof.
Ik weet het wel precies. Na 6 minuten werd de wedstrijd gestaakt. Voeg 1 minuut stilte toe. Klaar.quote:Op zondag 13 april 2014 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 13 april 2014 15:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik weet het wel precies. Na 6 minuten werd de wedstrijd gestaakt. Voeg 1 minuut stilte toe. Klaar.
3e dag van de 4e maand 3+4= 7quote:Op zondag 13 april 2014 15:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
9+6=15
1+5=6
6+1 minuut stiltje = 7
Aad de Mosquote:Op zondag 13 april 2014 15:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
3e dag van de 4e maand 3+4= 7
desalniettemin
21 = 5
Duckenfield bevindt zich op dat moment nog steeds in de control box, en heeft door de camera’s een goed uitzicht op de Leppings Lane terrace. De wedstrijd is ondertussen gewoon begonnen. Om 15.05 lukt het twee mensen om het veld op te komen en de aandacht van Liverpool keeper Bruce Grobbelaar, en vervolgens de scheidsrechter te trekken. Om 15.06 word de wedstrijd stil gelegd. De hekken naar het veld bezwijken onder de druk, en storten in. Binnen enkele seconden is het een totale chaos in de vakken en op het veld. Duckenfield ziet dit ook allemaal gebeuren vanuit de control box, en vraagt over de radio om versterking omdat er volgens hem sprake was van een ‘pitch invasion.’quote:Op zondag 13 april 2014 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
hij kijkt ook vanmiddagquote:
twitter:aad300 twitterde op zondag 13-04-2014 om 15:19:46"@FIFAcom: LIVE: @LFC double their advantage against @MCFC with a Martin Skrtel header - http://t.co/wndB6juDwp http://t.co/QHFMJyToXP" 2-0 and 21 is 5 reageer retweet
Met daarna dat "geweldigequote:Op zondag 13 april 2014 15:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Duckenfield bevindt zich op dat moment nog steeds in de control box, en heeft door de camera’s een goed uitzicht op de Leppings Lane terrace. De wedstrijd is ondertussen gewoon begonnen. Om 15.05 lukt het twee mensen om het veld op te komen en de aandacht van Liverpool keeper Bruce Grobbelaar, en vervolgens de scheidsrechter te trekken. Om 15.06 word de wedstrijd stil gelegd. De hekken naar het veld bezwijken onder de druk, en storten in. Binnen enkele seconden is het een totale chaos in de vakken en op het veld. Duckenfield ziet dit ook allemaal gebeuren vanuit de control box, en vraagt over de radio om versterking omdat er volgens hem sprake was van een ‘pitch invasion.’
quote:Op zondag 13 april 2014 15:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
hij kijkt ook vanmiddagtwitter:aad300 twitterde op zondag 13-04-2014 om 15:19:46"@FIFAcom: LIVE: @LFC double their advantage against @MCFC with a Martin Skrtel header - http://t.co/wndB6juDwp http://t.co/QHFMJyToXP" 2-0 reageer retweet
DON'T BUY THE SUNquote:Op zondag 13 april 2014 15:21 schreef Keyos het volgende:
[..]
Met daarna dat "geweldige" artikel in The Sun over de ramp.
De beste man zal denk ik aardig wat buitenlandse volgers hebben dat hij het Engels schrijft.quote:Op zondag 13 april 2014 15:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
hij kijkt ook vanmiddagtwitter:aad300 twitterde op zondag 13-04-2014 om 15:19:46"@FIFAcom: LIVE: @LFC double their advantage against @MCFC with a Martin Skrtel header - http://t.co/wndB6juDwp http://t.co/QHFMJyToXP" 2-0 and 21 is 5 reageer retweet
Dat laatste klopt idd.. ze hadden aanvankelijk helemaal niet door dat mensen doodgingen en er geen sprake was van hooligansquote:Op zondag 13 april 2014 15:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Duckenfield bevindt zich op dat moment nog steeds in de control box, en heeft door de camera’s een goed uitzicht op de Leppings Lane terrace. De wedstrijd is ondertussen gewoon begonnen. Om 15.05 lukt het twee mensen om het veld op te komen en de aandacht van Liverpool keeper Bruce Grobbelaar, en vervolgens de scheidsrechter te trekken. Om 15.06 word de wedstrijd stil gelegd. De hekken naar het veld bezwijken onder de druk, en storten in. Binnen enkele seconden is het een totale chaos in de vakken en op het veld. Duckenfield ziet dit ook allemaal gebeuren vanuit de control box, en vraagt over de radio om versterking omdat er volgens hem sprake was van een ‘pitch invasion.’
Ik weet het verder niet, ik werd pas 6 jaar later geborenquote:Op zondag 13 april 2014 15:22 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat laatste klopt idd.. ze hadden aanvankelijk helemaal niet door dat mensen doodgingen en er geen sprake was van hooligans
Alles staat tegenwoordig op internet, wikipediaquote:Op zondag 13 april 2014 15:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet het verder niet, ik werd pas 6 jaar later geboren
Klopt, maar je kunt niet alles klakkeloos aannemen helaasquote:Op zondag 13 april 2014 15:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Alles staat tegenwoordig op internet, wikipedia
Waarom niet? Wikipedia is behoorlijk betrouwbaar.quote:Op zondag 13 april 2014 15:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt, maar je kunt niet alles klakkeloos aannemen helaaszeker wikipedia niet
Niet geheel objectief altijd.quote:Op zondag 13 april 2014 15:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom niet? Wikipedia is behoorlijk betrouwbaar.
Fabeltje. Dat soort grote artikelen worden vaker op waarheid gecheckt dan... Ik ben vandaag niet creatief vul zelf maar wat in.quote:Op zondag 13 april 2014 15:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt, maar je kunt niet alles klakkeloos aannemen helaaszeker wikipedia niet
Dan de wikipagina van Ado?quote:Op zondag 13 april 2014 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fabeltje. Dat soort grote artikelen worden vaker op waarheid gecheckt dan... Ik ben vandaag niet creatief vul zelf maar wat in.
quote:Op zondag 13 april 2014 15:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom niet? Wikipedia is behoorlijk betrouwbaar.
Ik doelde niet zozeer op de Hillsborough ramp maar in het algemeen.quote:Op zondag 13 april 2014 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fabeltje. Dat soort grote artikelen worden vaker op waarheid gecheckt dan... Ik ben vandaag niet creatief vul zelf maar wat in.
4-1quote:Op zondag 13 april 2014 15:26 schreef sneakydesert het volgende:
Gaat liverpool in de 2 helft nog voor een doelpunt, of blijft het zo?
Dat weet ik niet.quote:Op zondag 13 april 2014 15:26 schreef sneakydesert het volgende:
Gelukkig zijn er heel veel andere bronnen die wel altijd objectief zijn. Oh, nee, wacht, die zijn er niet. Wikipedia is een prima bron, zeker voor dat soort artikelen. Zeggen dat je Wikipedia niet moet vertrouwen is je middelbare school-leraar napraten die zichzelf wil onderscheiden door kritiek te hebben op moderne media.quote:
Oh vertrouwen doe ik wel hoorquote:Op zondag 13 april 2014 15:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er heel veel andere bronnen die wel altijd objectief zijn. Oh, nee, wacht, die zijn er niet. Wikipedia is een prima bron, zeker voor dat soort artikelen. Zeggen dat je Wikipedia niet moet vertrouwen is je middelbare school-leraar napraten die zichzelf wil onderscheiden door kritiek te hebben op moderne media.
6-1 voor Liverpool. 2x Suarez, 1x Gerard (penalty), en 1x Sturridge of Coutinho.quote:Op zondag 13 april 2014 15:26 schreef sneakydesert het volgende:
quote:Op zondag 13 april 2014 15:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
6-1 voor Liverpool. 2x Suarez, 1x Gerard (penalty), en 1x Sturridge of Coutinho.
Dat gaan we dan even corrigerenquote:Op zondag 13 april 2014 15:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op wikipedia stond ook dat Zhang (winnares 1000m Olympische Spelen) het buitenechtelijke kind van Mart Smeets was.
quote:Op zondag 13 april 2014 15:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedankt. Zometeen alvast m'n auto bestellen.
Nee.quote:Op zondag 13 april 2014 15:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad, volgens mij had ze zilver gewonnen en geen goud.
Graag gedaan.quote:Op zondag 13 april 2014 15:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedankt. Zometeen alvast m'n auto bestellen.
Alleen maar goed voor Liverpool. man City gaat meer drukken, en dan heb je met Sterling, Sturridge en Suarez natuurlijk een ijzersterke counteraanval.quote:Op zondag 13 april 2014 15:32 schreef Iniesta8 het volgende:
Rust komt op een goed moment , City werd sterker
C.mon Liverpool!
Holy fuck.quote:Op zondag 13 april 2014 15:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[url=https://www.youtube.com/watch?v=IXRp3qzEPiI[/url]
Mensen die in brand staan
5:30quote:Op zondag 13 april 2014 15:35 schreef Pleun2011 het volgende:
4:08quote:Op zondag 13 april 2014 15:35 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op zondag 13 april 2014 15:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Blijft een Ajacied he, komen altijd goed weg enzoquote:Op zondag 13 april 2014 15:50 schreef Keyos het volgende:
Daar had Suarez eraf gemoeten. Dom dom dom om een (slechte) schwalbe te maken als je al geel hebt.
quote:Op zondag 13 april 2014 15:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Blijft een Ajacied he, komen altijd goed weg enzo
Van Nasri verwacht ik zoiets wel.quote:Op zondag 13 april 2014 15:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
Koekoek. Ben idd wel benieuwd wat de reden is dat ze die rouwband hebben afgedaan.
Dit.quote:Op zondag 13 april 2014 15:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Nasri verwacht ik zoiets wel.
Triest Noord-Afrikaantje
City had er ook 1 moeten krijgen 1e helft.quote:Op zondag 13 april 2014 15:58 schreef Yi-Long het volgende:
En Liverpool had nog een penalty kunnen krijgen net...
Daarom mooi onafhankelijk laten worden, kost ons alleen maar geld al die armoezaaiers.quote:
Dzeko liet zich gewoon vallenquote:Op zondag 13 april 2014 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
City had er ook 1 moeten krijgen 1e helft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |