Wij ?quote:
Ja, ik praat namens FOK!.quote:
Tja, zo zijn er nog veel meer bandjes.quote:Op zondag 13 april 2014 01:03 schreef tong80 het volgende:
Wel een goeie lichtman. Ietsjes minder zou ook mogen.
Zou ie menen wat ie zingt ? Dit is een band waar Kurt Cobain een hekel aan aan had,
Zingen in de kerk noen ik het zelf,
Mweh.. Ik vind zelfs het laatste album van Coldplay, Mylo Xyloto, nog geweldig en de laatste nummers van Editors ook gewoon goed. Misschien is het omdat ze meer elektronische dingen zijn gaan maken?quote:Op zondag 13 april 2014 00:58 schreef Moody het volgende:
Editors waren best een puike live-band enkele jaren geleden. Tegenwoordig moet alles met vuurwerk en worden de nummers per album minder interessant. Beetje de Coldplay-weg zeg maar...
Het is gewoon echt minder geworden. De productie moet tegenwoordig een nummer van Coldplay redden, omdat de song-writing ver achterblijft.quote:Op zondag 13 april 2014 01:07 schreef richolio het volgende:
[..]
Mweh.. Ik vind zelfs het laatste album van Coldplay, Mylo Xyloto, nog geweldig en de laatste nummers van Editors ook gewoon goed. Misschien is het omdat ze meer elektronische dingen zijn gaan maken?Coldplay deed dat ook, die weg gingen ze op, maar daarvoor was het echt alleen instrument. Misschien moet je er maar net van houden ofzo
Behalve 'hilariteit'.quote:
Miljonair ?quote:Op zondag 13 april 2014 06:00 schreef Treinhomo het volgende:
Als ik iets wil zien ga ik er wel naartoe.[/small]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |